Thanks.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:49 schreef Burner2000 het volgende:
Bij deze een mirror: http://www.mediafire.com/?aw5366ic1j9n21a
Mooi om te horen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:40 schreef donroyco het volgende:
Hele hoop lekkere platen, een eerste inzending ingestuurd.
1 | donroyco 14 punten |
1 2 | donroyco 14 punten Qunix 5 punten |
Track 21 helemaal goed. De titel van track 16 is nu ook goed.quote:
1 2 3 | Sink 26,5 punten donroyco 14 punten Qunix 5 punten |
1 2 3 | Sink 39 punten donroyco 14 punten Qunix 5 punten |
Dit is gewoon de volgende in de reeks hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 17:20 schreef Burner2000 het volgende:
De lat ligt niet erg hoog. Als er goed naar de teksten geluisterd wordt, kan er nog veel geraden worden.
Helaas kon ik dit topic zelf niet meer in een reeks zetten, omdat tegenwoordig het topic eerst vol moet zitten. Wel wordt er iedere keer in de voorgaande contest vermeld dat er een nieuwe contest aanwezig is. Er is nog genoeg tijd over om te raden.
Kun je aangeven bij een modjequote:Op maandag 26 maart 2012 17:23 schreef Burner2000 het volgende:
Dat had ik geprobeerd. Toen kreeg ik een foutmelding dat het vorige topic nog niet vol zat en het nieuwe topic werd niet aangemaakt.
Ik moet ook wel zeggen dat ik weinig tijd had en even snel de samples beluisterde.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:20 schreef Burner2000 het volgende:
De lat ligt niet erg hoog. Als er goed naar de teksten geluisterd wordt, kan er nog veel geraden worden.
Helaas kon ik dit topic zelf niet meer in een reeks zetten, omdat tegenwoordig het topic eerst vol moet zitten. Wel wordt er iedere keer in de voorgaande contest vermeld dat er een nieuwe contest aanwezig is. Er is nog genoeg tijd over om te raden.
De volgende keer zal ik wel een PM versturen.
Ik wacht af. Veel luister plezier.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ik moet ook wel zeggen dat ik weinig tijd had en even snel de samples beluisterde.
Misschien toch maar een poging doen
Zal ik volgende keer doen.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:41 schreef Gitank2 het volgende:
Ik heb ook maar ingezonden, voor de tweede plek
1 2 3 4 | Sink 39 punten Gitank2 21 punten donroyco 14 punten Qunix 5 punten |
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |