Nope, dat hoort zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:40 schreef Qunix het volgende:
03 is geloof ik niet helemaal goed gegaan? Ik hoor 2 dingen door elkaar.
O...K....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope, dat hoort zo.
-edit- Zelfs nog even op Discogs gecheckt en het hoort echt
Een van de beste platen van dat jaar imhoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:22 schreef Qunix het volgende:
WHAHAHAHAHAA @ #12![]()
(had ik nog in mijn hoofd zitten toen ik net naar huis ging vanaf mijn werk)... HELD!
Ik denk dat het voor de meeste deelnemers vrij pittig is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik twijfel of ik hem niet te moeilijk/makkelijk heb gemaakt, dus ik ben ook benieuwd
Oh dat is wel positief; makkelijker maken is simpeler dan moeilijker makenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:32 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de meeste deelnemers vrij pittig is.
Zelf moest ik bij een aantal nummers goed achter de oren krabben van waar had ik die een keer eerder gehoord. Meer dan de helft van de nummers gaat er op dit moment geen belletje rinkelen. Dat wordt echt goed zoeken / luisteren om de andere nummers te raden.
Die herkende ik ook vanaf 1 sec jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:22 schreef Qunix het volgende:
WHAHAHAHAHAA @ #12![]()
(had ik nog in mijn hoofd zitten toen ik net naar huis ging vanaf mijn werk)... HELD!
1 | Burner2000 - 19.5 |
En ontvangenquote:
1 2 | donroyco - 24 Burner2000 - 19.5 |
Heel veel ken ik de melodie van en dat is toch lastiger zoeken dan gedacht.quote:
1 2 3 | Patje1987 - 25.5 donroyco - 24 Burner2000 - 19.5 |
Verkeerde muziekstijl(en) of gewoon te onbekende platen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |