Klopt wacht nog op een update van trancelocatorquote:Op zondag 30 september 2007 19:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
pssst. medailletelling is niet goed gegaan
aha.quote:Op zondag 30 september 2007 19:22 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
[..]
Klopt wacht nog op een update van trancelocator
Contest al gedownload?quote:
ja. nu blijkt mijn soundcard kaduukquote:
das vervelend, het is namelijk een erg leuke contestquote:Op zondag 30 september 2007 20:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ja. nu blijkt mijn soundcard kaduuk![]()
gare pc heb ik toch.
Tis dat je het zelf zegtquote:Op zondag 30 september 2007 21:33 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
[..]
das vervelend, het is namelijk een erg leuke contest
1 |
Zo dan, da's ff wennen...quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:17 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
woei een nieuwe layout
Zeker even wennenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:17 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
woei een nieuwe layout
Mijn eerste schot op doel zal in de loop van vanavond plaatsvindenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:04 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Maarre Ontopic; ik zal zodadelijk een eerste inzending geven.
Heb ik geen last van in ieder geval.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:04 schreef Sequencial het volgende:
Maarre Offtopic: moet iedereen na het posten van een reply de pagina refreshen om 'm zelf te zien?
1 2 3 | 02 Sequencial 25 pts 03 Gitanki 15,5 pts |
Zou toch zweren dat ie zo klopt...quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:42 schreef sjefhoelenpapers het volgende:
26: alias fout, toch een half puntje.
Ik ken 'm ook zo, van een cd, maar de tracklists willen natuurlijk ook niet altijd correct zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:13 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat ie zo klopt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |