abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42129332

Dit is de Dance Track ID Contest! Deeltje 17 alweer!

Welkom, mede dance-liefhebbers! Ook deze keer gaan we weer op zoek naar de FOK!ker met de breedste kennis van dance-muziek. Indien je wil weten wat er in de vorige delen is gebeurd, volg dan onderstaande linkjes:

[Contest #01] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[Contest #02] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Gitanki >
[Contest #03] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[Contest #04] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Gitanki >
[Contest #05] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Trancelocator >
[Contest #06] < Organisator: Laevid > < Winnaar: Trancelocator >
[Contest #07] < Organisator: timbob > < Winnaar: Flamebringer >
[Contest #08] < Organisator: Captain_Redbeard > < Winnaar: Flamebringer >
[Contest #09] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Trancelocator >
[Contest #10] < Organisator: Captain_Redbeard > < Winnaar: Laevid/Flamebringer >
[Contest #11] < Organisator: Laevid/Flamebringer > < Winnaar: Captain_Redbeard/Trancelocator >
[Contest #12] < Organisator: MissLuna > < Winnaar: Gitanki >
[Contest #13] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Da_Sandman >
[Contest #14] < Organisator: Da_Sandman > < Winnaar: Trancelocator >
[Contest #15] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Flamebringer >
[Contest #16] < Organisator: warezguy05 > < Winnaar: Flamebringer >

Wat is de bedoeling?:
Je kunt hier een ZIP-bestand downloaden met daarin 30 fragmenten van 20 seconden uit diverse dance-tracks. Diegene die binnen anderhalve week de meeste nummers juist weet te benoemen, mag zich dé dancekenner van het moment noemen en krijgt de eer om contest #18 te mogen organiseren .

Puntensysteem:
Voor elke goed geraden artiest verdien je 1 punt. Het correct benoemen van een tracktitel is eveneens 1 punt waard. Naast de 60 punten die op deze wijze zijn te behalen, bevinden zich in deze contest ook nog eens 8 remixen (#1, #6, #8, #9, #16, #23, #26 en #29). Indien je weet om welke remixen het gaat (waarbij gelet moet worden op de remixer en/of de titel van de remix), dan zijn er nog eens 8 extra punten te verdienen. Een allesweter kan dus in totaal 68 punten behalen!

Indien je de producer raadt, maar je daarbij vergist in de alias waaronder de plaat is uitgebracht, dan is dit een half punt waard. Dit geldt ook voor het verwisselen van producer en remixer, of het slechts gedeeltelijk correct benoemen van een remix.

Tracklist mailen:
Aangezien PM'en op FOK! onmogelijk is, kun je je oplossing mailen naar flamebringer@gmail.com. Aan het eind van iedere dag zal ik proberen een tussenstand te geven. Iedere deelnemer die een tracklist instuurt krijgt aanwijzingen over het wel, gedeeltelijk of niet correct zijn van de door hem of haar ingevulde tracks. Je kunt dan ook je tracklist telkens opnieuw mailen en zo je score proberen te verbeteren!

Verdere regels:
Het sturen van onzinmailtjes en/of het vragen om hulp in andere topics is niet toegestaan. Wie zich hier niet aan houdt, zal worden gediskwalificeerd.

De contest zal over pakweg anderhalve week weer sluiten, om precies te zijn op vrijdag 6 oktober, 00:00. Zorg dan ook dat je je oplossing voor dit tijdstip hebt ingestuurd, anders kan ik hem helaas niet meer meenemen voor de eindstand.

Iedereen weer veel plezier en succes toegewenst!

[ Bericht 1% gewijzigd door Flamebringer op 26-09-2006 00:12:11 ]
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:55:24 #2
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_42135872
Ik weeT Vrij zeker dat ik hier meer Punten scoor dan bij nr. 16
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_42140706
Daar valt inderdaad wel van alles mee te doen .

15 !
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_42140921
En verstuurd .
In Southern Sun
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:49:46 #6
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_42143125
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:21 schreef Da_Sandman het volgende:
En verstuurd .

En ik nog wel de illusie gehad hebben dat ik toch een paar uurtjes op 1 kon staan
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
  dinsdag 26 september 2006 @ 16:20:32 #7
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_42143901
ff downloaduuuuh

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:05:19 #8
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_42145022
ff insturuuuuuuuh

▀█▀ █ █▀█▀█
  dinsdag 26 september 2006 @ 17:05:28 #9
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_42145025
ff insturuuuuuuuh

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_42149066
Ben benieuwd welke spannende platen er deze keer weer in zitten
pi_42149456
Lekker afwisselend, best veel leuke nummers........maar wel heel veel tipje van de tong die op 7 oktober oooh ja's worden
pi_42158021
Zo, na het checken van mijn mailbox blijken er de eerste dag al 4 deelnemers zich gemeld te hebben. De eerste tussenstand maakt duidelijk dat Da_Sandman een sterke openingszet maakt, maar deze nog een flink aantal dagen zal moeten verdedigen:

1
2
3
4
|Da_Sandman         33 pt.
|warezguy05         15 pt.
|timbob              8 pt.
|Curchulain          6 pt.

@Curchulain: Track #1: remix onjuist. Tracks #10 en #19: artiest onjuist. Tracks #16 en #20: titel onjuist (en bij #16 ontbreekt tevens de remix). Tracks #3 en #12 geheel incorrect.
@Da_Sandman: Track #6: remix ontbreekt. Track #7: titel ontbreekt. Track #25: artiest onjuist.
@timbob: Track #1: remix ontbreekt. Tracks #2, #10 en #22: artiest onjuist. Track #25: titel onjuist. Track #27: titel ontbreekt.
@warezguy05: Track #1: remix ontbreekt. Track #18: titel onjuist. Tracks #20 en #30: artiest onjuist. Tracks #3, #13 en #29 geheel incorrect.

En speciaal voor Curchulain: je stond tot 11:35 eerste, waarna het mailtje van warezguy05 binnen kwam.
pi_42171476
Ik denk di's een één-tweetje voor Trancelocator, maar hij heeft nog enige concurrentie. Wie weet zend ik vanmiddag of vanavond ook nog wat in. Een voorlopige 2e plaats zit er (met deze stand) wel in.
pi_42172159
Ik kreeg het opeens op m'n heupen, nog maar 2 waar ik zeker van weet dat ik ze ken (23 en 24) die nog niet van het puntje van mijn tong zijn komen rollen.
pi_42175326
Toch maar wel meedoen, vorige was ik kansloos, hier dicht ik mezelf meer kansen toe aan de tracks te horen
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_42186251
De vijfde deelnemer, Laevid, meldt zich en neemt de tweede plaats van warezguy05 over. Daarnaast verhoogt Curchulain via een update zijn score, waardoor hij op gelijke hoogte komt met timbob. Dit leidt tot deze tweede tussenstand:

1
2
3
4
5
|Laevid             26 pt.
|Curchulain          8 pt.

@Curchulain: Track #1: remix onjuist. Track #20: titel onjuist. Track #3 geheel incorrect.
@Laevid: Track #1: remix niet volledig (½ punt). Tracks #3 en #21: titel onjuist. Track #7: titel onjuist, verkeerde alias artiest (½ punt). Tracks #16, #20 en #30: artiest onjuist. Track #29: artiest maakt deel uit van gegeven naam (½ punt), titel gedeeltelijk juist (½ punt), remix onjuist. Tracks #2, #19 en #27: geheel incorrect.
pi_42203542
Hmm iets zegt me dat ik nog bericht had van een update 1b inclusief 23 en 24. Maar de mail is iig aangekomen en da's het belangrijkste
quote:
Track #29: artiest maakt deel uit van gegeven naam (½ punt), titel gedeeltelijk juist (½ punt), remix onjuist.

Dat moet wel een heel spannende (of heel foute ) remake zijn
pi_42222454
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:11 schreef Laevid het volgende:
Hmm iets zegt me dat ik nog bericht had van een update 1b inclusief 23 en 24. Maar de mail is iig aangekomen en da's het belangrijkste ;)
Jep, aangezien je beide mailtjes op 1 dag hebt verstuurd heb ik ook enkel naar de laatste gekeken, dus ook geen melding van een update gemaakt. :)

Omdat Laevid echter opnieuw een update-mailtje stuurde, is er inmiddels weer wat in het klassement veranderd. Reden genoeg dus voor een derde tussenstand:

1
2
3
4
5
|Laevid            29½ pt.

@Laevid: Track #7: titel komt aardig in de buurt (½ punt). Tracks #19 en #30: artiest onjuist.
pi_42240880
ha een nieuwe
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:18:57 #20
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_42240941
Eens ff kijken.
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:21:48 #21
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_42241007
Toch wel wat bekende platen, eens ff archieveren.

24 trouwens .
pi_42251535
Weer twee nieuwe deelnemers erbij: Gitanki en Messenga! In de vierde tussenstand komen zij binnen op respectievelijk de tweede en vijfde plaats:

1
2
3
4
5
6
7
|Gitanki            31 pt.
|Laevid            29½ pt.
|Messenga          14½ pt.

@Gitanki: Track #1: remix onjuist. Tracks #4 en #12: titels kloppen niet helemaal (beiden ½ punt). Tracks #11 en #13 geheel incorrect.
@Messenga: Track #1: remix ontbreekt. Track #4: artiestennaam klopt nog niet helemaal (½ punt). Track #13 geheel incorrect.
pi_42255600
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 02:16 schreef Flamebringer het volgende:

[..]

Jep, aangezien je beide mailtjes op 1 dag hebt verstuurd heb ik ook enkel naar de laatste gekeken, dus ook geen melding van een update gemaakt.
Dat snap ik, ik bedoelde dat ik hier op het forum een bericht had gezet. Maar dat is in het grote niets verdwenen.

Een update is iig weer onderweg, ik kan het natuurlijk niet over me hart verkrijgen dat ik zomaar door gitanki van die 2e plek wordt gekicked
pi_42273954
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 11:06 schreef Laevid het volgende:
Een update is iig weer onderweg, ik kan het natuurlijk niet over me hart verkrijgen dat ik zomaar door gitanki van die 2e plek wordt gekicked
Je blijkt de achterstand ruimschoots te hebben ingehaald, want je gaat niet alleen Gitanki, maar ook Da_Sandman voorbij. Daarmee ben je de nieuwe koploper!

Tevens stuurde Curchulain me nog een kleine update, waardoor hij een half punt extra scoort en daarmee timbob voorbijgaat. Zie ook deze vijfde tussenstand:

1
2
3
4
5
6
7
|Laevid            36½ pt.
|Gitanki            31 pt.
|Messenga          14½ pt.
|Curchulain         8½ pt.

@Curchulain: Track #1: remix onjuist. Track #20: titel klopt niet helemaal (½ punt). Track #5 geheel incorrect.
@Laevid: Track #5: titel onjuist. Track #7: ik bedoelde inderdaad iets anders met 'aardig in de buurt' (½ punt). Track #27: artiest onjuist.
pi_42276351
Hodver!

Even updaten dan maar .
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')