abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37923800
Welkom bij Track ID Contest: Dance #6

Introductie
De bedoeling is simpel. Download HIER (ZIP) een pakketje dat 25 korte fragmenten bevat van diverse dancetracks. Aan jullie de taak om te raden om welke nummers het gaat.

Puntensysteem
In totaal zijn er 54 punten te behalen. Deze zijn op de volgende manier te behalen:

- Ieder goed geraden artiest is goed voor 1 punt.
- Ieder goed geraden titel is ook goed voor 1 punt.
- Soms gaat het om een remix. Raad je die juist, dan krijg je ook daar 1 punt voor.

De remixen zijn de platen: #2, #9, #12 en #14.

EDIT: #6 is een dubieus geval, waarbij je de remix-naam mag noemen, maar het hoeft niet!

Een halve punt wordt toegekend in het geval van:

- het noemen van de juiste producer, maar niet de juiste alias.
- het door elkaar halen van artiest(en) en remixer(s).
- andere duidelijke gevallen van: je weet het wel, maar zegt het niet helemaal correct.

Tracklist e-mailen
Vanwege het ontbreken van een PM-systeem op FOK!, kunnen tracklists onder vermelding van je username gemaild worden naar:

laevid APENSTAARTJE hotmail PUNT com Natuurlijk wel op de gewone mail-manier, maar ik heb niet zo'n zin in nog meer spam

Tracklists kunnen telkens worden aangevuld en opnieuw gemaild. Stuur echter geen onzinmailtjes, want dan word je gediskwalificeerd. Hetzelfde geldt ook voor het vragen om hulp in andere topics.

De competitie loopt tot volgende week donderdag 25 mei 21:00. (Zodat je de hemelvaart er ook aan kan spenderen. ) Ik probeer de stand op het forum aan het eind van iedere dag bij te werken. Degene die uiteindelijk op één staat mag zich met recht dé Dancekenner van deze editie noemen. Hem/haar staat dan ook eeuwige roem te wachten (en natuurlijk ook de taak om de volgende ronde te organiseren).

Voorgaande contests
Weten hoe het in voorgaande delen ging?

[ Contest #01 ] - < organisator: Gitanki > < winnaar: Trancelocator >
[ Contest #02 ] - < organisator: Trancelocator > < winnaar: Gitanki >
[ Contest #03 ] - < organisator: Gitanki > < winnaar: Trancelocator >
[ Contest #04 ] - < organisator: Trancelocator > < winnaar: Gitanki >
[ Contest #05 ] - < organisator: Flamebringer > < winnaar: Trancelocator >

Succes allemaal!

[ Bericht 2% gewijzigd door Laevid op 18-05-2006 22:42:01 ]
pi_37924194
Hmm, jammer... Te veel D'nB en soorten die daar op lijken, sommigen vind ik zelfs niet onder de categorie dance vallen, lijkt wel rap/hardrock/R'nB...

Maar dat komt vast omdat ik er niet van hou
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37924486
Ik heb alles uit de mappen dance en alternative dance gehaald of van cd's geript.......maar ik ben zelf meer een cross-over meneer die van het wat hardere werk houd......dus is waarschijnlijk terug te horen . D'r zitten trouwens maar 2 platen in die ik onder d&b zou kunnen zetten

Ik hoop dat er iig wel mensen meedoen .......ook al ken je er maar 2......je weet het nooit natuurlijk
  donderdag 18 mei 2006 @ 02:00:51 #4
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37939927
En een tvp, ik zal er denk ik zondag eens de tijd voor nemen.
pi_37941423
TVP

*ook mee doet
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
pi_37944854
Ha een nieuwe
Ik zal er binnenkort eens naar gaan luisteren.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_37944925
Ik ben er overigens achter hoe ik met m'n pentium2 ook stukjes kan verknippen en omzetten. Binnenkort (na de tentamens ) wil ik ook wel eens een ronde organiseren.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  donderdag 18 mei 2006 @ 11:57:25 #8
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37945916
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ben er overigens achter hoe ik met m'n pentium2 ook stukjes kan verknippen en omzetten. Binnenkort (na de tentamens ) wil ik ook wel eens een ronde organiseren.
Voor mp3'tjes knippen heb je niet zoveel nodig hoor.
pi_37945978
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:57 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Voor mp3'tjes knippen heb je niet zoveel nodig hoor.
Ik neem een stukje op via wave en maak daar een mp3 van. Ik vreesde alleen dat m'n pc op m'n studentkamertje geen wave-files kon trekken. Kan-ie dus wel. Waar de techniek uit 1998 wel niet goed voor is.
Lelijke @@p!
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:14:53 #10
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37946517
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ik neem een stukje op via wave en maak daar een mp3 van. Ik vreesde alleen dat m'n pc op m'n studentkamertje geen wave-files kon trekken. Kan-ie dus wel. Waar de techniek uit 1998 wel niet goed voor is.
Ja wave is al wat zwaarder, maar daar zat ik ook in 1998 al mee te kloten, toen zelfs nog met Pentium I. Probleem was toen meer de schijfruimte.
pi_37946592
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:14 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Ja wave is al wat zwaarder, maar daar zat ik ook in 1998 al mee te kloten, toen zelfs nog met Pentium I. Probleem was toen meer de schijfruimte.
Simpel .wav bestand deed de C:\ al snel vollopen ja
In Southern Sun
pi_37946632
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Simpel .wav bestand deed de C:\ al snel vollopen ja
een stukje van 25 sec is ruim 4 Mb
Lelijke @@p!
pi_37946807
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 12:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

een stukje van 25 sec is ruim 4 Mb
HD'tje van 40 MB en hoppa
In Southern Sun
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:33:42 #14
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_37953310
aah!
deze is leuk!

Zo
ff op het eerste gehoor genoteerd wat ik herkende, en gemaild

[ Bericht 78% gewijzigd door timbob op 18-05-2006 15:50:10 ]

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_37956604
Dank je Timbob........tis te zien dat je em leuk vind.......gelijk ook (op een paar na) al mijn eigenste favorieten van m'n contest

Vanavond de eerste tussenstand
  donderdag 18 mei 2006 @ 19:34:51 #16
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37960855
Even een opmerking gericht aan de organisator: Track 6 is een remix en dat weet ik vrij zeker.

Ik zal zo misschien een voorlopig lijstje opsturen.
pi_37961300
Met deze contest zal ik iig weer meedoen (ook al ken ik misschien weinig platen )
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_37961756
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 19:34 schreef Trancelocator het volgende:
Even een opmerking gericht aan de organisator: Track 6 is een remix en dat weet ik vrij zeker.
En dan mag jij dadelijk mailen welke.

(Ik ken het nummer namelijk niet anders als zo......is de "gewone" radio/video versie voor mij)
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:05:18 #19
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_37962147
hehe, ik ken heel track 6 niet eens.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_37962377
Nou dat had ik er "speciaal" voor de meer trance-gerichte mensen ingestopt. Al mag ik het vast geen trance noemen. Ik vond het iig een erg goed nummer, en dat is maar zelden dat ik "trance" goed vind.
pi_37963127
Pff ben 'm nu aan het beluisteren, maar dit is pittig hoor. Hier ken ik niet veel van

ps bij track 10 gingen m'n oordopjes er bijna aan
Lelijke @@p!
pi_37963888
... En doorgestuurd. Was niet best
Lelijke @@p!
pi_37964458
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 20:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ps bij track 10 gingen m'n oordopjes er bijna aan [afbeelding]
Zo mogen we het horen
  donderdag 18 mei 2006 @ 21:26:05 #24
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37965358
Mailtje met voorlopig lijstje is verstuurd. En euh Laevid, misschien dat je gewoon gelijk hebt en is track 6 gewoon als original of radio versie uitgebracht.
pi_37966779
Ik heb even geluisterd......en wat je zegt klopt wel, al is dat weer een 10 minuten-nummer .......dus het is de geknipte versie van de remix van dat nummer.......maar die wel als video en radio versie het land in is gestuurd onder een niet remix-naam.

Denk dat het voor de contest beter is het ook goed te keuren als de naam van de remix niet gegeven wordt......al is het dan stiekem wel een remix.......of er moet hierover bezwaar worden ingedient ......je bent tot nu toe de enige die het nummer herkende.......(wat ik op zich verbazingwekkend vind )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')