Voor mp3'tjes knippen heb je niet zoveel nodig hoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik ben er overigens achter hoe ik met m'n pentium2 ook stukjes kan verknippen en omzetten. Binnenkort (na de tentamens) wil ik ook wel eens een ronde organiseren.
Ik neem een stukje op via wave en maak daar een mp3 van. Ik vreesde alleen dat m'n pc op m'n studentkamertje geen wave-files kon trekken. Kan-ie dus wel. Waar de techniek uit 1998 wel niet goed voor is.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Voor mp3'tjes knippen heb je niet zoveel nodig hoor.![]()
Ja wave is al wat zwaarder, maar daar zat ik ook in 1998 al mee te kloten, toen zelfs nog met Pentium I. Probleem was toen meer de schijfruimte.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik neem een stukje op via wave en maak daar een mp3 van. Ik vreesde alleen dat m'n pc op m'n studentkamertje geen wave-files kon trekken. Kan-ie dus wel. Waar de techniek uit 1998 wel niet goed voor is.
Simpel .wav bestand deed de C:\ al snel vollopen jaquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:14 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja wave is al wat zwaarder, maar daar zat ik ook in 1998 al mee te kloten, toen zelfs nog met Pentium I. Probleem was toen meer de schijfruimte.![]()
een stukje van 25 sec is ruim 4 Mbquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Simpel .wav bestand deed de C:\ al snel vollopen ja
HD'tje van 40 MB en hoppaquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
een stukje van 25 sec is ruim 4 Mb![]()
En dan mag jij dadelijk mailen welke.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:34 schreef Trancelocator het volgende:
Even een opmerking gericht aan de organisator: Track 6 is een remix en dat weet ik vrij zeker.
Zo mogen we het horenquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:30 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ps bij track 10 gingen m'n oordopjes er bijna aan [afbeelding]
Dat het eigenlijk een remix is wordt eigenlijk nooit vermeld (omdat die ook zo goed is). Aan jou als organisator zijnde natuurlijk de keus.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:52 schreef Laevid het volgende:
Ik heb even geluisterd......en wat je zegt klopt wel, al is dat weer een 10 minuten-nummer.......dus het is de geknipte versie van de remix van dat nummer.......maar die wel als video en radio versie het land in is gestuurd onder een niet remix-naam.
Denk dat het voor de contest beter is het ook goed te keuren als de naam van de remix niet gegeven wordt......al is het dan stiekem wel een remix.......of er moet hierover bezwaar worden ingedient......je bent tot nu toe de enige die het nummer herkende.......(wat ik op zich verbazingwekkend vind
)
1 2 3 | Trancelocator 14,5 pnt. Captain Redbeard 13 pnt. |
ach ja, natuurlijkquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:33 schreef Laevid het volgende:
OK mensen, hier de eerste tussenstand, van een contest die volgens mij aardig afsteekt t.o.v. de eerdere contests. Maar toch nog steeds lekker dance
[ code verwijderd ]
@ Timbob: #2 Niet de goede naam van de remix, wel het goede idee, half punt,
En niet zo'n beetje ook...quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:31 schreef timbob het volgende:
[..]
ach ja, natuurlijkvroeger.
heb nog een paar verbeteringen aangebracht. zal ff mailen zo weer
edit:
jeej! ik sta boven trancelocator
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:37 schreef timbob het volgende:
[..]
nou niet meer zo sneaky een last minute post doen he
Doe vooral mee zou ik zeggen, hoe meer mensen hoe meer vreugd......en je geeft ook tracks aan die nog niet door de andere 3 geraden zijn. Dus da's altijd leukquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:25 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
misschien ga ik nog wel meedoen ook...
quote:
Vind ik wel meevallen, eigenlijk...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
11
Eén van de mooiste danceplaten ever...
Nee dat klopt 2 is meer dan 1......mijn contest moest wel een beetje leuk wordenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Laat maar zitten..
Ken er maar 2 (maar wel benieuwd naar een aantal nummers)
*Vindt dat er niet veel tranceplaten tussenzitten, meer DnB![]()
1 2 3 4 | Reduser 18 1/2 Trancelocator 14 1/2 Captain Redbeard 13 |
Heb je een valse naam opgegeven bij je deelname ofzo?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:18 schreef Trancelocator het volgende:
Hoe komt het dat ik opeens een half punt minder heb?
Nee...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:20 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Heb je een valse naam opgegeven bij je deelname ofzo?
Ja ik heb het niet zo op trance.........quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:18 schreef Trancelocator het volgende:
Hoe komt het dat ik opeens een half punt minder heb?
het is inderdaad nog geen donderdagquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:10 schreef Laevid het volgende:
Het is weer avond dus tijd voor de tweede tussenstand. Vandaag 2 inzendingen binnen gehad. 1 van Timbob en 1 van een voor mij onbekende user. Maar ik noem hem voorlopig Reduser (aan de hand van z'n mail-adres). Timbob is erg goed aan het timmeren aan zijn monsterscore en Reduser komt zeer aardig binnen.
[ code verwijderd ]
@ Timbob: #2: Je geeft heel mooi aan in de thread en in de mail dat het "dom" van je was, maar dat valt op zich wel mee. Alleen het dan niet veranderen...#9: en #14 blijven de vraag welke? #18: De artiest incompleet en de titel niet geheel correct, dus 2 maal een half punt. #19: Daar ga ik nog niets op zeggen
En #10 is idd een mooi plaatje, en donderdag is nog een long way, maar je bent erg goed onderweg.
![]()
@ Reduser: #9 Geen remix aangegeven. #18 zoals tot nu toe iedereen, de artiest incompleet. Maar jij gaf juist het andere deel. Samen komen we er wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |