abonnement Unibet Coolblue
pi_41700061
Welkom bij de Dance Track ID Contest numero 16

Introductie
Net als in voorgaande contests is het weer de bedoeling dat je aan de hand van korte fragmenten van diverse dancetracks je kennis op de proef gaat stellen. De RAR/ZIP-file bevat deze keer 25 fragmenten die elk 20 seconden duren.

Download
- RAR-versie
- ZIP-versie

Puntensysteem
In totaal zijn er 63 punten te behalen. (27 punten aan artiesten, 25 punten aan titels en 11 punten d.m.v. remixen)

Punten zijn te behalen met:

- ieder goed geraden artiest is (1 punt)
- ieder goed geraden titel (1 punt)
- ieder goed geraden (re)mix, van toepassing bij tracks met aanduiding (1 punt)

Een half punt wordt toegekend in het geval van:

- het noemen van de juiste producer, maar niet de juiste alias.
- het door elkaar halen van producer(s) en remixer(s).

Let op dat sommige tracks door meerdere artiesten geproduceerd en/of geremixed zijn!

Tracklist e-mailen
Vanwege het ontbreken van een PM-systeem op FOK!, kunnen tracklists onder vermelding van je username gemaild worden naar:

info@livesetsonline.com

Tracklists kunnen telkens worden aangevuld en opnieuw gemaild. Diskwalificatie volgt in het geval wanneer er onzin mailtjes worden verstuurd of indien er hulp gevraagd wordt in andere topics.

De competitie loopt tot zaterdag 23 september 24:00 uur. De stand zal (indien mogelijk en indien er veranderingen zijn) elke dag bijgewerkt worden op het forum.

Degene die uiteindelijk op één staat wordt gekroond tot koning van Dance Track ID Contest #16 (wie wil dat nou niet?)
Daarnaast aan hem/haar ook de taak om cq verplichting om de volgende ronde te organiseren

Rest mij jullie allemaal succes toe te wensen!

Voorgaande contests

[ Contest #01 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #02 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #03 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #04 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #05 ] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #06 ] < Organisator: Laevid > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #07 ] < Organisator: timbob > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #08 ] < Organisator: Captain_Redbeard > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #09 ] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #10 ] < Organisator: Captain_Redbeard > < Winnaar: Laevid/Flamebringer >
[ Contest #11 ] < Organisator: Laevid/Flamebringer > < Winnaar: Captain_Redbeard/Trancelocator >
[ Contest #12 ] < Organisator: MissLuna > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #13 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #14 ] < Organisator: Da_Sandman > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #15 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Flamebringer >
pi_41700119
Jeuj!

Downloaden die hap .

En geen tvp dus.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41700129
ik heb geprobeerd van elke (mainstream) style iets in de contest te gooien zodat het naar mijn mening een leuk mengelmoesje geworden is met hopelijk een hoog 'waar ken ik dit ook alweer van'-gehalte.

pi_41700262
Nou, dat is je bij mij al weer aardig gelukt...

Damn wat klinkt veel bekend, maar wat heb ik bij veel het 'wtf is dit ook alweer' idee... . .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  † In Memoriam † maandag 11 september 2006 @ 11:38:16 #5
21636 Feestkabouter
pi_41701501
Gedownd, nu eens luisteren.

By the way: zou me leuk lijken als er in het overzicht van vorige contests ook wordt genoemd met hoeveel punten die contests zijn gewonnen.
pi_41701510
Eens kijken of het deze keer de moeite is om mee te doen
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_41701755
Ik zal binnenkort nog eens aan die lijst met tracks die al geweest zijn werken, ik herken er weer eentje .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_41703674
Mooi. Een nieuwe kans
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  maandag 11 september 2006 @ 16:05:59 #9
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_41709080
Nou, eens kijken of ik meer punten kan halen dan de vorige keer.

Al zit dat als ik het hoor er niet in.

[ Bericht 33% gewijzigd door Messenga op 11-09-2006 16:13:29 ]
pi_41712159
Ik ben benieuwd............ik ga es lekker aan de download..........

Geen chicks uit Oudewater deze keer
pi_41712754
HELP! er zitten 3 hele leuke nummers in (16,18 en 24), maar voor de rest ken ik er officieel gezien geen enkele. Ik ken er stiekem nog een 4e uit een vorige contest.

Erg afwisselende contest. Maar ik denk dat de moeilijkheidsgraad veel te hoog ligt. Nr. 16 en 18 zijn niet echt bekende nummers bij het mainstream-publiek denk ik. Al kan ik zo zeggen dat nr. 16 ook door Flamebringer geraden wordt, maar dat komt denk meer door iets anders . Maar aangezien het mij verder weinig zegt (ook niet een belletje van goh die heb ik toch ooit gehoord) vrees ik dat dat bij die andere stijlen ook gebeurd is.

Maar wie weet heb ik ongelijk en ken ik gewoon te weinig.
pi_41715995
Eerste inzending is onderweg, hopelijk helpt puzzelen me nog wat verder.
pi_41716015
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:01 schreef Laevid het volgende:
HELP! er zitten 3 hele leuke nummers in (16,18 en 24), maar voor de rest ken ik er officieel gezien geen enkele. Ik ken er stiekem nog een 4e uit een vorige contest.

Erg afwisselende contest. Maar ik denk dat de moeilijkheidsgraad veel te hoog ligt. Nr. 16 en 18 zijn niet echt bekende nummers bij het mainstream-publiek denk ik. Al kan ik zo zeggen dat nr. 16 ook door Flamebringer geraden wordt, maar dat komt denk meer door iets anders . Maar aangezien het mij verder weinig zegt (ook niet een belletje van goh die heb ik toch ooit gehoord) vrees ik dat dat bij die andere stijlen ook gebeurd is.

Maar wie weet heb ik ongelijk en ken ik gewoon te weinig.
nummer 16 niet idd. maar 18 heeft een hele kenmerkende sound die toch wel herkenbaar moet zijn voor de meeste mensen.

maar goed, het valt moeilijk in te schatten wat anderen precies weten en wat niet...en het is vaak ook een kwestie van geluk --> je moet een plaat toevallig maar net gehoord hebben in het verleden waardoor de titel of artiest is blijven hangen.
de afgelopen contests had ik redelijk geluk als ik dat zo vergelijk met contest 1 t/m 10. toen deed ik nog niet mee maar de uiteindelijke tracklists zeggen me vaak vrij weinig als ik dat zo teruglees allemaal
pi_41721686
Nou moet ik wel zeggen 15 (de melodie) en 17 komen me wel erg bekend voor......dus laat ik het niet te negatief stellen..........hmm 15 de naam komt nu ook boven..........nu 17 nog
pi_41724336
Na een halve dag staat Laevid op eenzame hoogte:

1 Laevid -  8 punten


alles klopt uit je inzending


en nu de rest
  dinsdag 12 september 2006 @ 00:30:58 #16
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_41726023
ik herken 2 nummers. 1 geremixed zodat het echt nergens meer naar klinkt (nr 15) en ik ken nr 18. Voor de rest klinkt het mij allemaal te kaazig (cheesy) dus ik sla deze keer maar over. te mainstream voor mij.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_41729963
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 00:30 schreef timbob het volgende:
ik herken 2 nummers. 1 geremixed zodat het echt nergens meer naar klinkt (nr 15) en ik ken nr 18. Voor de rest klinkt het mij allemaal te kaazig (cheesy) dus ik sla deze keer maar over. te mainstream voor mij.
Ik had niks anders van je verwacht als man van de goede smaak
pi_41729995
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:32 schreef warezguy05 het volgende:
Na een halve dag staat Laevid op eenzame hoogte:


Wie weet ga ik nog winnen (Ik lig iig op koers )
pi_41730516
Een heel spannende raad-je-plaatje-update is onderweg.
pi_41734990
laevid; na de 2e inzending kom je op 13 punten terecht

1, 4, 12, 13, 17, 19, 20, 21, 22, 23 zijn fout

bij 11 mis ik nog de precieze remix
bij 15 heb je de titel goed alleen de artiest + remixer kloppen niet
pi_41736350
En maar weer een update gestuurd........ik moet toch op 1 blijven staan nietwaar?
pi_41737017
score verhoogd naar 17 punten. het gaat wel redelijk nu toch? :p

12, 13, 17, 19, 20, 21, 23, 25

bij 01 mis ik nog een titel
bij 04 klopt de remix niet
bij 15 is nog steeds alleen de titel goed

kanttekening bij 17; er is een relatie tussen jouw opgegeven titel en de correcte artiest..maar welke precies, dat kan ik niet zeggen
pi_41737170
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:02 schreef warezguy05 het volgende:
score verhoogd naar 17 punten. het gaat wel redelijk nu toch? :p
Ja puzzelen kan ik gelukkig wel een beetje (en zo hier en daar een "sound" herkennen helpt soms ook nog iets).
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:02 schreef warezguy05 het volgende:
kanttekening bij 17; er is een relatie tussen jouw opgegeven titel en de correcte artiest..maar welke precies, dat kan ik niet zeggen
Kijk en met zulke uitspraken wil je gewoon doorgaan met puzzelen
pi_41738299
en dat is update numero 4
pi_41739165
score naar 19 pt

01 titel fout
13 fout
15 nog steeds alleen titel goed (jaja er zijn veel rip-off's )
17 fout
19 fout
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')