abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39123103
Dit is de Grote Track ID Contest! Deeltje 10 alweer!

Welkom, mede dance-liefhebbers! We gaan voor de tiende keer op zoek naar de FOK!ker met de breedste kennis van dance-muziek. Indien je wil weten wat er in de vorige delen is gebeurd, volg dan onderstaande linkjes:

[Contest #01] - <organisator: Gitanki> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #02] - <organisator: Trancelocator> <winnaar: Gitanki>
[Contest #03] - <organisator: Gitanki> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #04] - <organisator: Trancelocator> <winnaar: Gitanki>
[Contest #05] - <organisator: Flamebringer> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #06] - <organisator: Laevid> <winnaar: Trancelocator>
[Contest #07] - <organisator: timbob> <winnaar: Flamebringer>
[Contest #08] - <organisator: Captain_Redbeard> <winnaar: Flamebringer>
[Contest #09] - <organisator: Flamebringer> <winnaar: Trancelocator>

Wat is de bedoeling?
Je kunt hier een ZIP-bestand downloaden met daarin 25 fragmenten van een twintigtal seconden uit diverse dance-tracks. Diegene die binnen een week de meeste nummers juist weet te benoemen, mag zich dé dancekenner van het moment noemen en krijgt de eer om contest #11 te mogen organiseren .

Puntensysteem:
Voor elke goed geraden artiest verdien je 1 punt. Het correct benoemen van een tracktitel is eveneens 1 punt waard. Naast de 50 punten die op deze wijze zijn te behalen, bevinden zich in deze contest ook nog drie remixen (#15, #18 en #24). Indien je weet om welke remixen het gaat (waarbij gelet moet worden op de remixer en/of de titel van de remix), dan zijn er nog eens 3 extra punten te verdienen. Een allesweter kan dus in totaal 53 punten behalen!

Indien je de producer raadt, maar je daarbij vergist in de alias waaronder de plaat is uitgebracht, dan is dit een half punt waard. Dit geldt ook voor het verwisselen van producer en remixer, of het slechts gedeeltelijk correct benoemen van een remix.

Tracklist mailen:
Aangezien PM'en op FOK! onmogelijk is, kun je je oplossing mailen naar imythical @ hotmail . com. Aan het eind van iedere dag zal ik proberen een tussenstand te geven. Iedere deelnemer die een tracklist instuurt krijgt aanwijzingen over het wel, gedeeltelijk of niet correct zijn van de door hem of haar ingevulde tracks. Je kunt dan ook je tracklist telkens opnieuw mailen en zo je score proberen te verbeteren.

Verdere regels:
Het sturen van onzinmailtjes en/of het vragen om hulp in andere topics is niet toegestaan. Wie zich hier niet aan houdt, zal worden gediskwalificeerd.

De contest zal over een weekje weer sluiten, om precies te zijn op donderdag 29 juni, 20:00. Zorg dan ook dat je je oplossing voor dit tijdstip hebt ingestuurd, anders kan ik hem helaas niet meer meenemen voor de eindstand.

Iedereen weer veel plezier en succes toegewenst!
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_39123260
Ik vermoed dat deze contest een aardig tikje makkelijker zal zijn dan de vorige. Misschien nodigt dit meer deelname uit. Ik verwacht sowieso wel hoge scores.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_39123355
Ik ga in elk geval weer meedoen

Hopelijk meer deelnemers, bij de eerste contests deden er meer mee, nu zijn er een aantal afgehaakt heb ik het gevoel.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  donderdag 22 juni 2006 @ 20:35:29 #4
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_39124216
hm, dat wordt nix... k herkende maar liefst 4 tracks... laat maar... not my style
  vrijdag 23 juni 2006 @ 00:34:37 #5
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39135251
En weer present.
pi_39140696
Download
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_39140892
quote:
De contest zal over een weekje weer sluiten, om precies te zijn op donderdag 29 juni, 20:00. Zorg dan ook dat je je oplossing voor dit tijdstip hebt ingestuurd, anders kan ik hem helaas niet meer meenemen voor de eindstand.
Dan sta ik bij Tool

(die zullen vast niet in deze contest zitten )

Ik ga eens downloaden.....
pi_39140914

Ken bijna niets...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_39141646
Hmmm hier zitten een paar leuke nummers tussen (o.a. 13 en 21, die ik zelf ook net zo makkelijk in mijn eventueel volgende contest had gepropt en het mij onbekende maar lekker klinkende 15). Maar ik ken er echt te weinig van om als winnaar van het veld te stappen.

Ik wacht met insturen iig tot 10 bij me bovenkomt wat de naam ervan is, want ik heb het idee dattie nog al beschamend is voor mezelf om er niet op te komen. (Excuus= ik zuig altijd met het herkennen van platen zonder tekst wat doe ik dan hier? het blijft een sport natuurlijk )
pi_39142438
HA! 10 heb ik gevonden! De eerste inzending gaat onderweg.....
pi_39144236
#5!

Verder vind ook ik hem toch behoorlijk pittig eigenlijk. Ik weet er eigenlijk maar vijf zeker. Na #8 viel er bij mij echt een gat, pas bij #22 herkende ik er weer eentje (al kwam later ook #12 bij me naar boven)...

Verder zitten er nog genoeg lekker klinkende tracks tussen (#13, al ken ik die wel ergens, #17 en #19 bijvoorbeeld), maar dat schiet natuurlijk weinig op als ik er geen titel en/of artiest bij kan plaatsen.

Mijn eerste inzending (met wat gokjes ertussen) is in ieder geval onderweg. We zullen zien...
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:54:14 #12
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_39145902
wauw
3 stuks
waarvan 2 zeker weten..

en het begon al zo hoopvol dat ik nummer 1 meteen herkende...

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:00:28 #13
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39146096
Ik weet er ook niet heel veel, maar als ik de reacties zo lees maak ik misschien wel kans op prolongatie van de titel.
pi_39148221
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 13:00 schreef Trancelocator het volgende:
Ik weet er ook niet heel veel, maar als ik de reacties zo lees maak ik misschien wel kans op prolongatie van de titel.
Dan mag je em dadelijk weeral organiseren Wie weet doe je het dan echt? (WK is dan niet elke dag meer )
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:21:23 #15
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_39148692
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 14:07 schreef Laevid het volgende:

[..]

Dan mag je em dadelijk weeral organiseren Wie weet doe je het dan echt? (WK is dan niet elke dag meer )
Wie weet...

Maar even serieus, een topklassering zit er vrees ik niet in. Ik ga wel wat proberen.
pi_39150247
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:35 schreef Tokamak het volgende:
hm, dat wordt nix... k herkende maar liefst 4 tracks... laat maar... not my style
Gewoon proberen, de anderen denken er op dit moment ook niet veel van te bakken deze keer
Lelijke @@p!
pi_39150272
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:25 schreef Laevid het volgende:

[..]

Dan sta ik bij Tool

(die zullen vast niet in deze contest zitten )

Ik ga eens downloaden.....
Tool heerst. En nee, die zitten niet in deze contest. Ik kan me in ieder geval niet herinneren ooit op hun muziek te hebben gestuiterd, al mag ik ze wel graag horen
Lelijke @@p!
pi_39150561
Eerste tussenstand

Flamebringer 14
Laevid 12

Flamebringer: track 6, 10 en 24 geheel fout. track 18 verkeerde remix.

Laevid: track 1, 2, 8, 18 en 19 geheel fout.
Lelijke @@p!
pi_39250965
Nog geen nieuwe inzendingen ontvangen in de tussentijd. Is-ie echt zo moeilijk?? Of is iedereen de klap van gisteravond nog aan het verwerken
Lelijke @@p!
pi_39255259
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Nog geen nieuwe inzendingen ontvangen in de tussentijd. Is-ie echt zo moeilijk?? Of is iedereen de klap van gisteravond nog aan het verwerken
Dat laatste is het bij mij in ieder geval niet hoor...

Nee, er zitten veel tracks tussen die mij wel interessant in de oren klinken en waarbij ik erg benieuwd ben naar de uiteindelijke titel + artiest (en dat is natuurlijk ook wat waard), maar qua platenkennis wil het deze keer niet echt lukken.

Ik heb de contest vandaag nog eens aandachtig beluisterd, wat gepuzzeld en gepiekerd, en daar is uiteindelijk nog een mini-update uitgekomen die inmiddels naar je onderweg is.
This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_39257315
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 20:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik vermoed dat deze contest een aardig tikje makkelijker zal zijn dan de vorige. Misschien nodigt dit meer deelname uit. Ik verwacht sowieso wel hoge scores.
Ik denk dat dit niet echt helemaal de waarheid wordt
pi_39257946
Ok ik heb ook wat geupdate, wie weet levert het mij meer op dan flamebringer (zal wel niet maar toch )
pi_39264205
Updates zien er prima uit.

Tweede tussenstand

Flamebringer 17
Laevid 15

Laevid: voor jou geldt dat de titel van track 22 niet correct is. Dit kun je wel fixxen denk ik, aangezien de artiest wel correct is. En de remix van track 18 is niet correct.

Flamebringer: alles goed wat ingestuurd werd.
Lelijke @@p!
pi_39264383
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:02 schreef Laevid het volgende:

[..]

Ik denk dat dit niet echt helemaal de waarheid wordt
Het verbaast me wel hoor. Het gebeurt in de muziektrivia-reeks trouwens ook geregeld dat een makkelijk geachte vraag 2 uren blijft staan, terwijl een moeilijk geachte vraag binnen een minuut geraden wordt.
Lelijke @@p!
pi_39327015
Zo, ik heb een inzending van Laevid (deeltje 3) en van Gitanki binnen. Zometeen een tussenstand.
Lelijke @@p!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')