abonnement Unibet Coolblue
pi_43520511


Welkom bij de Dance Track ID-Contest Deel 21


Introductie

Zoals ook in de vorige delen, is het weer de bedoeling dat we plaatjes gaan raden. En wel dance-tracks van allerlei stromingen. Om deze te raden is er door mij een selectie gemaakt van 25 prachtplaten waar jullie de titel en de artiest bij moeten plakken. De zip-file is op onderstaande plek te vinden:

DE PLEK

Puntensysteem

In totaal zijn er 54 punten te behalen.

Punten zijn te behalen met:

- ieder goed geraden artiest is (1 punt)
- ieder goed geraden titel (1 punt)
- ieder goed geraden remix (1 punt)

Een half punt wordt toegekend in het geval van:

- het noemen van de juiste producer, maar niet de juiste alias.
- het door elkaar halen van producer(s) en remixer(s).

Er zijn ook weer een aantal remixen die benoemd moeten worden: Track 16, 17, 19 en 24

Verdere Info

Tracklists kunnen telkens worden aangevuld en opnieuw worden gestuurd (per PM naar Laevid).
Diskwalificatie volgt in het geval er onzin-berichten worden verstuurd of indien er hulp gevraagd wordt in andere topics.

De competitie loopt t/m donderdag 23 november 19:00 uur. De stand zal (indien mogelijk en indien er veranderingen zijn) elke dag bijgewerkt worden op het forum.

Degene die uiteindelijk op 1 staat wordt gekroond tot koning van Dance Track ID-Contest #21 en mag daarnaast de volgende Track ID-Contest organiseren.

Succes allemaal!

Voorgaande contests:

[ Contest #01 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #02 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #03 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #04 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #05 ] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #06 ] < Organisator: Laevid > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #07 ] < Organisator: timbob > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #08 ] < Organisator: Captain_Redbeard > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #09 ] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #10 ] < Organisator: Captain_Redbeard > < Winnaar: Laevid/Flamebringer >
[ Contest #11 ] < Organisator: Laevid/Flamebringer > < Winnaar: Captain_Redbeard/Trancelocator >
[ Contest #12 ] < Organisator: MissLuna > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #13 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #14 ] < Organisator: Da_Sandman > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #15 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #16 ] < Organisator: warezguy05 > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #17 ] < Organisator: Flamebringer> < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #18 ] < Organisator: Da_Sandman > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #19 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #20 ] < Organisator: warezguy05 > < Winnaar: Laevid >

[ Bericht 1% gewijzigd door Laevid op 14-11-2006 22:32:02 ]
pi_43521571
Men! Dit is toch niet leuk mee? Veeeeeeeeeelste moeilijk..

2 stuks weet ik er
Neuj
  maandag 13 november 2006 @ 21:32:44 #3
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_43522958
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:05 schreef HenkieSpankie het volgende:
Men! Dit is toch niet leuk mee? Veeeeeeeeeelste moeilijk..

2 stuks weet ik er
oeh, dat klinkt goed!
ff downloaden

ha!
ik weet 'r al 3

[ Bericht 12% gewijzigd door timbob op 13-11-2006 21:45:14 ]

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_43524059
En ik dacht dattie te makkelijk zou zijn
pi_43524137
1 Artiest sowiesow goed. 2 nummers zeer lekker en nooit eerder gehoord! En rest weet ik niet
pi_43526422
Ik ken in ieder geval twee nummers (al is het van 1 van de tracks een remix die ik dan niet ken), van een derde kan ik de artiest wel raden. Track 2 komt me ook bekend voor, maar ik kan echt niet meer op de naam/artiest komen.
pi_43527133
Ondanks de kennelijke moeilijkheid toch al 3 inzendingen (of beter 4, maar 2 van 1 persoon). Bedankt hiervoor.

De 1e Tussenstand

1
2
3
Rosstek 9.5 pnt.
Phunkk 5 pnt.
Qunix 1 pnt.


@ Rosstek: Track 11: Artiest niet compleet. Rest correct.
@ Phunkk: Track 1: Artiest goed, nu de titel nog. Track 10 en 11 Artiest incorrect, Track 17 Ontbreekt de remix
@ Qunix: Track 2: Beide artiesten incorrect, Track 4: Titel incorrect, als uitspraak idd de waarheid (geweldige quote van de artiest vind ik). Track 21 Artiest goed, nu de titel nog.

[ Bericht 9% gewijzigd door Laevid op 14-11-2006 11:40:43 ]
pi_43527420
Nog snel voor het slapen gaan, nog Tussenstand 1b

1
2
3
4
Rosstek 9.5 pnt.
Phunkk 5 pnt.
Kipknots 5 pnt.
Qunix 1 pnt.


@ Kipknots: Track 15 is geen remix, verder gewoon de goede track. Rest ook goed.
@ Phunkk: Ik nam aan dat je met Track 18, Track 21 bedoelde.
pi_43527698
Ik heb zo'n gevoel dat 99% van de mensen de artiest van track 21 wel goed hebben, al hebben ze de track nog nooit eerder gehoord

En track 15 vind ik dan vreemd, aangezien ik toch wel verschillen hoor met de versie die ik hier op cd heb liggen.
pi_43529846
Als iedereen hem zo moeilijk vindt dan heb ik misschien nog wel een kans om te winnen...
  dinsdag 14 november 2006 @ 00:26:26 #11
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_43530326
quote:
Op maandag 13 november 2006 22:51 schreef kipknots het volgende:
Ik ken in ieder geval twee nummers (al is het van 1 van de tracks een remix die ik dan niet ken), van een derde kan ik de artiest wel raden. Track 2 komt me ook bekend voor, maar ik kan echt niet meer op de naam/artiest komen.
Ik heb me nu zo ongeveer een uur kapot gezocht welke nr. 2 is... echt een *****nummer om op te zoeken. Verder nog drie stuks die ik vrij zeker tot helemaal zeker weet, en een waarvan ik alleen de artiest kan raden. niet al te best dus
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_43530716
Nr. 2 vond ik juist de makkelijkste.
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:17:43 #13
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_43536992
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 00:45 schreef rosstek het volgende:
Nr. 2 vond ik juist de makkelijkste.
Tja, als 'ie je ineens te binnen schiet wel...
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_43537363
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 00:45 schreef rosstek het volgende:
Nr. 2 vond ik juist de makkelijkste.
Die had ik eerlijk gezegd verwacht dat IEDEREEN die wel zou weten. Net als ik dat idee had bij 1, 4, 11 en 17. Maar op dit moment is 21 het populairst gebleken. Ergens wel terecht natuurlijk, wat een act.

Wat me wel opvalt is dat inmiddels ondanks de lage scores al veel platen geraden zijn, iedereen lijkt wel andere nummers te kennen.
pi_43537662
quote:
Op maandag 13 november 2006 23:21 schreef kipknots het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat 99% van de mensen de artiest van track 21 wel goed hebben, al hebben ze de track nog nooit eerder gehoord
Die staat momenteel nog op 100% ja. Het nummer op 50%
pi_43537777
ook even downen..
pi_43537899
Hij's pittig .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_43539341
Track 01 trouwens .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_43539385
pffieeeuwww. denk dat ik uiteindelijk niet boven de 10 puntjes ga uitkomen :p
pi_43539839
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Track 01 trouwens .
Da's een mooie inderdaad, ik ken 'm alleen niet! Grmbl...
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_43543642
Moeilijkste van alle contests, ben een drum and Bass/ breakbeat n00b

maar ik ga wel iets inzenden
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_43543933
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:57 schreef Gitanki het volgende:
Moeilijkste van alle contests, ben een drum and Bass/ breakbeat n00b

maar ik ga wel iets inzenden
same here
de style kan me eerlijk gezegd ook weinig boeien
pi_43544148
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:34 schreef Laevid het volgende:

[..]

Die had ik eerlijk gezegd verwacht dat IEDEREEN die wel zou weten. Net als ik dat idee had bij 1, 4, 11 en 17. Maar op dit moment is 21 het populairst gebleken. Ergens wel terecht natuurlijk, wat een act.
21 is idd een topact al ruim 10 jaar lang hoor je dat smurfen-stemmetje i.c.m. zijn geschreeuw. heerlijk dit nr vind ik niet zo; ik hou meer van dat nr over die zomer die volgens hem eindeloos duurt of die track waarin hij alle topdj's met zijn geweldige accent begroet
pi_43544422
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:57 schreef Gitanki het volgende:
Moeilijkste van alle contests, ben een drum and Bass/ breakbeat n00b
Ik heb me nog ingehouden, de beste beat die er is namelijk de breakbeat , maar die zit gelukkig lang niet in ieder nummer, wel meer dan in de gemiddelde (trance-) contest . Maar Succes (volgens mij kun jij best een hoop punten behalen )
pi_43544582
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:11 schreef warezguy05 het volgende:
21 is idd een topact al ruim 10 jaar lang hoor je dat smurfen-stemmetje i.c.m. zijn geschreeuw. heerlijk dit nr vind ik niet zo; ik hou meer van dat nr over die zomer die volgens hem eindeloos duurt of die track waarin hij alle topdj's met zijn geweldige accent begroet
Ik zou haast zeggen dat ik het nieuwere werk beter vind dan het oudere, maar mijn favorieten hebben meer met de kosten van een vis en het weekeinde en die grote hit van een tijd geleden, en dat nummer van Groot-Britannië en dat bewegen van het achterste. Eigenlijk is het een oneindige reeks gweldige hits. Maar Track 21 vind ik denk wel de aller-lekkerste.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')