oeh, dat klinkt goed!quote:Op maandag 13 november 2006 21:05 schreef HenkieSpankie het volgende:
Men! Dit is toch niet leuk mee? Veeeeeeeeeelste moeilijk..
2 stuks weet ik er
1 2 3 | Phunkk 5 pnt. Qunix 1 pnt. |
1 2 3 4 | Phunkk 5 pnt. Kipknots 5 pnt. Qunix 1 pnt. |
Ik heb me nu zo ongeveer een uur kapot gezocht welke nr. 2 is... echt een *****nummer om op te zoeken. Verder nog drie stuks die ik vrij zeker tot helemaal zeker weet, en een waarvan ik alleen de artiest kan raden.quote:Op maandag 13 november 2006 22:51 schreef kipknots het volgende:
Ik ken in ieder geval twee nummers (al is het van 1 van de tracks een remix die ik dan niet ken), van een derde kan ik de artiest wel raden. Track 2 komt me ook bekend voor, maar ik kan echt niet meer op de naam/artiest komen.
Tja, als 'ie je ineens te binnen schiet wel...quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:45 schreef rosstek het volgende:
Nr. 2 vond ik juist de makkelijkste.
Die had ik eerlijk gezegd verwacht dat IEDEREEN die wel zou weten. Net als ik dat idee had bij 1, 4, 11 en 17. Maar op dit moment is 21 het populairst gebleken. Ergens wel terecht natuurlijk, wat een act.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:45 schreef rosstek het volgende:
Nr. 2 vond ik juist de makkelijkste.
Die staat momenteel nog op 100% ja. Het nummer op 50%quote:Op maandag 13 november 2006 23:21 schreef kipknots het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat 99% van de mensen de artiest van track 21 wel goed hebben, al hebben ze de track nog nooit eerder gehoord![]()
Da's een mooie inderdaad, ik ken 'm alleen niet! Grmbl...quote:
same herequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:57 schreef Gitanki het volgende:
Moeilijkste van alle contests, ben een drum and Bass/ breakbeat n00b![]()
maar ik ga wel iets inzenden
21 is idd een topactquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:34 schreef Laevid het volgende:
[..]
Die had ik eerlijk gezegd verwacht dat IEDEREEN die wel zou weten. Net als ik dat idee had bij 1, 4, 11 en 17. Maar op dit moment is 21 het populairst gebleken. Ergens wel terecht natuurlijk, wat een act.![]()
Ik heb me nog ingehouden, de beste beat die er is namelijk de breakbeatquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:57 schreef Gitanki het volgende:
Ik zou haast zeggen dat ik het nieuwere werk beter vind dan het oudere, maar mijn favorieten hebben meer met de kosten van een vis en het weekeinde en die grote hit van een tijd geleden, en dat nummer van Groot-Britannië en dat bewegen van het achterste. Eigenlijk is het een oneindige reeks gweldige hits. Maar Track 21 vind ik denk wel de aller-lekkerste.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:11 schreef warezguy05 het volgende:
21 is idd een topactal ruim 10 jaar lang hoor je dat smurfen-stemmetje i.c.m. zijn geschreeuw. heerlijk
dit nr vind ik niet zo; ik hou meer van dat nr over die zomer die volgens hem eindeloos duurt of die track waarin hij alle topdj's met zijn geweldige accent begroet
![]()
Die heb ik nog op maxi-single, inclusief een versie in het Spaans. Het laatste nummer op die single is trouwens ook wel lekker, hoewel absoluut niet des hunnies.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:11 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
21 is idd een topactal ruim 10 jaar lang hoor je dat smurfen-stemmetje i.c.m. zijn geschreeuw. heerlijk
dit nr vind ik niet zo; ik hou meer van dat nr over die zomer die volgens hem eindeloos duurt of die track waarin hij alle topdj's met zijn geweldige accent begroet
![]()
En Laevid maar zeggen dat deze contest mij waarschijnlijk wel zou liggen... van wat er aan DnB-achtige dingen in zit, ken ik er precies een.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:57 schreef Gitanki het volgende:
maar ik ga wel iets inzenden
Nou ik moet je wel feliciteren met dat je vermoedelijk als enige de (wat ik dacht) moeilijkste track uit de contest hebt geraden (Track 13). Nu gaat die fakkel denk over naar track 3 of 9.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:37 schreef Curchulain het volgende:
[..]
En Laevid maar zeggen dat deze contest mij waarschijnlijk wel zou liggen... van wat er aan DnB-achtige dingen in zit, ken ik er precies een.
zolang je maar respect toont voor de man in het ijsco-karretje vind ik het bestquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:25 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen dat ik het nieuwere werk beter vind dan het oudere, maar mijn favorieten hebben meer met de kosten van een vis en het weekeinde en die grote hit van een tijd geleden, en dat nummer van Groot-Britannië en dat bewegen van het achterste. Eigenlijk is het een oneindige reeks gweldige hits. Maar Track 21 vind ik denk wel de aller-lekkerste.![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:55 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
zolang je maar respect toont voor de man in het ijsco-karretje vind ik het best
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:55 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
zolang je maar respect toont voor de man in het ijsco-karretje vind ik het best
Voor nr. 9 kan ik een gok wagen wat betreft de artiest... nr. 3... lastig. Heel lastig.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:42 schreef Laevid het volgende:
[..]
Nou ik moet je wel feliciteren met dat je vermoedelijk als enige de (wat ik dacht) moeilijkste track uit de contest hebt geraden (Track 13). Nu gaat die fakkel denk over naar track 3 of 9.
Voor mensen die het alternatievere dance-wereldje een beetje volgen moeten er toch meer gesneden koekjes in zitten dacht ik![]()
Nou, zet de artiestennaam hier straks maar gewoon neer hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:25 schreef Laevid het volgende:
Ik zou haast zeggen dat ik het nieuwere werk beter vind dan het oudere, maar mijn favorieten hebben meer met de kosten van een vis en het weekeinde en die grote hit van een tijd geleden, en dat nummer van Groot-Britannië en dat bewegen van het achterste. Eigenlijk is het een oneindige reeks gweldige hits. Maar Track 21 vind ik denk wel de aller-lekkerste.![]()
Ja daarom zijn dat nu ook de lastigstenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:44 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Voor nr. 9 kan ik een gok wagen wat betreft de artiest... nr. 3... lastig. Heel lastig.
Nee we gaan hier niks voorzeggenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Nou, zet de artiestennaam hier straks maar gewoon neer hoorDat zijn wel heel veel hints over het rijwiel dat graag je valentijn wil zijn...
Nog al zo'n mooiequote:Op dinsdag 14 november 2006 17:03 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Het is belangrijker om aardig te zijn.
Ik denk dat Hash Pee soms een geweldige ingeving heeft en dan iets heeft van laat ik het in het volgende nummer zetten en dan heeft-tie nog een ingeving die er niets mee te maken heeft, maar aangezien er dan toch enkel dat nummer is, gooitie het toch maar in dat nummer ook. En dan krijg je dus een stel geweldige uitspraken die totaal niet samenhangend zijn, maar heel gaaf zijn om mee te schreeuwen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft iemand enig die over die teksten? Zit daar iets achter, of niet?
ik denk dat wij allen op intellectueel gebied een paar niveaus lager zitten dan Hash P en zijn vocals in onze oren daardoor onsaamhangend klinken. niets is echter minder waarquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:28 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ik denk dat Hash Pee soms een geweldige ingeving heeft en dan iets heeft van laat ik het in het volgende nummer zetten en dan heeft-tie nog een ingeving die er niets mee te maken heeft, maar aangezien er dan toch enkel dat nummer is, gooitie het toch maar in dat nummer ook. En dan krijg je dus een stel geweldige uitspraken die totaal niet samenhangend zijn, maar heel gaaf zijn om mee te schreeuwen.![]()
Ben jij blij als het volgende week donderdag is, of niet want dan valt het nummer misschien wel enorm tegen. Al moet ik zeggen de sample is vrij representatief voor de rest van het nummer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:30 schreef Qunix het volgende:
Track 5 (ja, dat stukje) staat in de loop nu... Lekkere beat
Tis misschien gewoon Duitse logica?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:31 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ik denk dat wij allen op intellectueel gebied een paar niveaus lager zitten dan Hash P en zijn vocals in onze oren daardoor onsaamhangend klinken. niets is echter minder waar![]()
1 2 3 4 5 6 | Warezguy05 9.5 pnt. Curchulain 6 pnt. Phunkk 5 pnt. Kipknots 5 pnt. Qunix 1 pnt. |
Ik zie het......ik was ook een kwartier bezig met de vorige postquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:16 schreef rosstek het volgende:
Laevid, ik heb je een kwartier geleden nog een update gestuurd.
Die van track 10 kan de halve wereld zijn...quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:56 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ja daarom zijn dat nu ook de lastigsten. Ben benieuwd of je bij track 9 dan met de juiste artiest afkomt, die van track 10 is bijvoorbeeld een stuk bekender in "de scene"
![]()
1 2 3 4 5 6 | warezguy05 11 pnt. Curchulain 9.5 pnt. Phunkk 5 pnt. Kipknots 5 pnt. Qunix 1 pnt. |
Heej Rosstek, niet te hoog met die lat!quote:Rosstek 19 pnt.
Ik wil hem wel... Wat ik hoor is super. Ben benieuwd met de rest.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:36 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ben jij blij als het volgende week donderdag is, of niet want dan valt het nummer misschien wel enorm tegen. Al moet ik zeggen de sample is vrij representatief voor de rest van het nummer.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Sequencial 14 pnt. warezguy05 11 pnt. Curchulain 9.5 pnt. Gitanki 7.5 pnt. Phunkk 5 pnt. Kipknots 5 pnt. Qunix 1 pnt. |
Die is wel copyrighted eej.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:46 schreef rosstek het volgende:
Ook is er nu een kant-en-klare openingspost;
OP Dance Track ID-Contest (schaamteloos gekopieerd uit dit topic).
Tot trackcontest vijf ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 23:07 schreef Laevid het volgende:
[..]
Die is wel copyrighted eej.Ieder maakt ongeveer z'n eigen creatie met een paar "vast-staande" regels. Zo zijn er ook al contests met bijvoorbeeld 30 platen geweest.
Wel fijn dat nu de tracklists op een rij staan, Da_Sandman wilde daarvoor ook iets creeeren, maar hoe ver die geraakt is?
Hij is erg bekend ja. Alleen ja het lijkt er door de remix niet echt meteen opquote:Op donderdag 16 november 2006 07:55 schreef Sequencial het volgende:
Dat pianootje van track 24... Argh!![]()
Ik dacht 'm meteen te weten, maar omdat er eerst niet bijstond dat dat een remix was, had ik 'm niet ingevuld.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:01 schreef Laevid het volgende:
[..]
Hij is erg bekend ja. Alleen ja het lijkt er door de remix niet echt meteen op![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Da_Sandman 14 pnt. Sequencial 14 pnt. warezguy05 11 pnt. Curchulain 9.5 pnt. Gitanki 7.5 pnt. Phunkk 5 pnt. Kipknots 5 pnt. Qunix 1 pnt. |
En dus ben ik spontaan ineens maar slechts derdst? Lekker danquote:Op donderdag 16 november 2006 14:43 schreef Laevid het volgende:
Da_Sandman komt de lijst binnen en wel op een gedeeld 2e plaats.![]()
O ja di's wel inconsistent....Kipknots liet ik achter Phunkk, omdat-tie later was en ik zet Da_Sandman boven jou, omdat hij later is. Vanavond zal ik eens bedenken wat ik eerlijker vind.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:52 schreef Sequencial het volgende:
[..]
En dus ben ik spontaan ineens maar slechts derdst? Lekker dan![]()
*grinnik*
Ach whatever, des te meer reden om nog even m'n best te doen he. Al zal het lastig worden...quote:Op donderdag 16 november 2006 15:02 schreef Laevid het volgende:
Je kunt niet sommige getalletjes bij "code" weghalen toch?
...Uh ja.quote:. Je had namelijk een nieuwe gok bij track 1 gedaan en die was verre van goed, terwijl je al wel eens het goede antwoord gegeven hebt. Dus die laat ik maar staan als antwoord![]()
Nou dat zou wel een extra goed antwoord beteken, dus weer 2 punten er bij hehquote:Op donderdag 16 november 2006 17:44 schreef rosstek het volgende:
Ik zet geen joker in.
De dag is nog niet voorbij: check de envelop!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Laevid het volgende:
Geen nieuwe tussenstand, want eens een keer geen nieuwe inzendingen.![]()
Pompiedom...quote:Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Laevid het volgende:
nieuwe tussenstand
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Da_Sandman 14 pnt. warezguy05 11 pnt. Curchulain 9.5 pnt. Gitanki 7.5 pnt. Kipknots & Phunkk 5 pnt. Qunix 1 pnt. |
lalala laala la laala la laala la *riedel-de-riedel*. Mooi nummerquote:Op maandag 20 november 2006 13:12 schreef Sequencial het volgende:
*hoort pianoriedeltje van Track 24*
Rot op uit m'n kop, ik weet je nog steeds niet!![]()
Tsja, door een probleempje met het PM-systeem had jij het lekker rustig...quote:
.......en ik de hele dag maar wachten op PMsquote:Op maandag 20 november 2006 13:48 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Tsja, door een probleempje met het PM-systeem had jij het lekker rustig...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Da_Sandman 14 pnt. Curchulain 13 pnt. warezguy05 11 pnt. Gitanki 7.5 pnt. Kipknots & Phunkk 5 pnt. Qunix 1 pnt. |
Submit nog twee goede tracks en je mag op dezelfde regelquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:10 schreef Qunix het volgende:
Die enter tussen mij en gast boven me mag wel weg hoor... Anders voel ik me net een buiten beentje
Aaaah, maar wij houden wel van buitenbeentjes hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:10 schreef Qunix het volgende:
Die enter tussen mij en gast boven me mag wel weg hoor... Anders voel ik me net een buiten beentje
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Curchulain 16 pnt. Da_Sandman 14 pnt. warezguy05 11 pnt. Gitanki 7.5 pnt. Kipknots & Phunkk 5 pnt. Qunix 1 pnt. |
3, 9, 13 en 25... is er überhaupt iemand anders die die geraden heeft?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:25 schreef Laevid het volgende:
Tussenstand Nummer 7
En Curchulain stijgt nog een plaatsje. Hij entert de top 3. Het wordt dus uitkijken geblazen voor de leiders.![]()
[ code verwijderd ]
@ Curchulain: Track 3 en 25 allebei goedJe hebt nu de moeilijkste platen allemaal geraden, nu de makkelijke nog.
Of misschien is het voor jou beter om 7, 10, 12, 14, 19 en 22 te gaan raden, die staan namelijk nog open bij iedereen.
![]()
NOG niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:44 schreef Curchulain het volgende:
[..]
3, 9, 13 en 25... is er überhaupt iemand anders die die geraden heeft?
Ik kan zelfs alles goed hebben.... Gewoon geen zin inquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:25 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Submit nog twee goede tracks en je mag op dezelfde regel
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:08 schreef Laevid het volgende:
[..]
Aaaah, maar wij houden wel van buitenbeentjes hoor![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Da_Sandman 14 pnt. warezguy05 11 pnt. Gitanki 7.5 pnt. Kipknots & Phunkk 5 pnt. Qunix 1 pnt. |
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:23 schreef Laevid het volgende:
Geen idee of ik later op de avond nog een keer on-line ben, dus hierbij alvast:
Tussenstand Nummer 8
Nog niet eerder gezien in de Dance Track ID-Contest, zoooooo spannend. Wie-o-wie gaat morgen om 19:00 met de eer strijken? Is het één van de 3 heren die nu aan kop staat, iemand die er nog een paar puntjes bij pakt, of toch nog een nieuwe deelnemer? (ik mis nog een aantal vaste namen).
[ code verwijderd ]
@ Curchulain: Alles wat je inzond was correct.
spanning en sensooaatie!!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:23 schreef Laevid het volgende:
Nog niet eerder gezien in de Dance Track ID-Contest, zoooooo spannend. Wie-o-wie gaat morgen om 19:00 met de eer strijken? Is het één van de 3 heren die nu aan kop staat, iemand die er nog een paar puntjes bij pakt, of toch nog een nieuwe deelnemer? (ik mis nog een aantal vaste namen).
Oei...het is gewoon alweer donderdag!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:23 schreef Laevid het volgende:
(ik mis nog een aantal vaste namen).
Waar is Ferry Mingelen met z'n tussenstand-analyses als je 'm nodig hebt?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:32 schreef Flamebringer het volgende:
Wel benieuwd naar de einduitslag trouwens, het kan inderdaad nog alle kanten op!
[Ferry Mingelen]quote:Op donderdag 23 november 2006 16:20 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Waar is Ferry Mingelen met z'n tussenstand-analyses als je 'm nodig hebt?![]()
En dat is inmiddels alweer 17 minuten geleden...quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Rosstek & Sequencial 19 pnt. Da_Sandman 14 pnt. warezguy05 11 pnt. Gitanki 7.5 pnt. Kipknots & Phunkk 5 pnt. Qunix 1 pnt. |
Ja maar eerst waren net de exit-polls op tv en daarna pas de echte uitslag heh.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:07 schreef Curchulain het volgende:
[..]
En dat is inmiddels alweer 17 minuten geleden...
Dat duurt nog even hoor. Vorige keer anderhalf uur.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:10 schreef Curchulain het volgende:
En nu die hele lijst plz, dan weet ik tenminste waarom ik me over tracks 2 en 19 voor m'n kop kan slaan.
Duzzz, stiekem toch nog een eindsprint haha. Klasse.quote:Gefeliciteerd Curchulain!
Ik wist bijna zeker dat ik dit nummer in mijn collectie had, en jawel de CD Hardknox - Hardknox staat hier al jaren in de kast.quote:5. Hardknox - Fire Like This (ook wel Fire Like Dis) 1997 VG: 1 DG: 0
Jazeker. Chemical Beats Volume 2 staat hier al 9 jaar in de kast.quote:16. Method Man - Release Yo' Delf (Prodigy Mix) 1995 VG: 3 DG: 1
Ik ben benieuwd wie dit nummer kende zonder google?
quote:17. Storm - Time To Burn (Gizeh Remix) 2000 VG: 1 DG: 3
quote:23. The Wiseguys - Start The Commotion 1998 VG: 1 DG: 0
Gewoon een lekker nummertje, wat enkel bij Rosstek was blijven hangen.
Ik heb helaas enkel de kopie, "kwalitatief" niet het allerbeste, maar het klinkt wel lekker.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:43 schreef rosstek het volgende:
Ik wist bijna zeker dat ik dit nummer in mijn collectie had, en jawel de CD Hardknox - Hardknox staat hier al jaren in de kast.
Ziet er een leuk cdtje uitquote:Jazeker. Chemical Beats Volume 2 staat hier al 9 jaar in de kast.
Ik denk van mijn toch niet kleine cd-maxi-collectie één van mijn favorieten. Veel afwisselende mixen. Mauro Picotto remix is ook erg goed.quote:Na jaren in de kast te hebben gelegen heb ik deze single vorgie week aan mijn Discogs collectie toegevoegd. Toen kwam ik er achter dat Jam & Spoon hier achter schuil gingen. Daarom heb ik de CD nog geluisterd ander was ie zo weer in de kast verdwenen. Logisch dat het nummer me bekend voorkwam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |