| 1 2 3 4 5 6 | warezguy05 11 pnt. Curchulain 9.5 pnt. Phunkk 5 pnt. Kipknots 5 pnt. Qunix 1 pnt. |
Heej Rosstek, niet te hoog met die lat!quote:Rosstek 19 pnt.
Ik wil hem wel... Wat ik hoor is super. Ben benieuwd met de rest.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:36 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ben jij blij als het volgende week donderdag is, of niet want dan valt het nummer misschien wel enorm tegen. Al moet ik zeggen de sample is vrij representatief voor de rest van het nummer.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | Sequencial 14 pnt. warezguy05 11 pnt. Curchulain 9.5 pnt. Gitanki 7.5 pnt. Phunkk 5 pnt. Kipknots 5 pnt. Qunix 1 pnt. |
Die is wel copyrighted eej.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:46 schreef rosstek het volgende:
Ook is er nu een kant-en-klare openingspost;
OP Dance Track ID-Contest (schaamteloos gekopieerd uit dit topic).
Tot trackcontest vijf ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 23:07 schreef Laevid het volgende:
[..]
Die is wel copyrighted eej.Ieder maakt ongeveer z'n eigen creatie met een paar "vast-staande" regels. Zo zijn er ook al contests met bijvoorbeeld 30 platen geweest.
Wel fijn dat nu de tracklists op een rij staan, Da_Sandman wilde daarvoor ook iets creeeren, maar hoe ver die geraakt is?
Hij is erg bekend ja. Alleen ja het lijkt er door de remix niet echt meteen opquote:Op donderdag 16 november 2006 07:55 schreef Sequencial het volgende:
Dat pianootje van track 24... Argh!![]()
Ik dacht 'm meteen te weten, maar omdat er eerst niet bijstond dat dat een remix was, had ik 'm niet ingevuld.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:01 schreef Laevid het volgende:
[..]
Hij is erg bekend ja. Alleen ja het lijkt er door de remix niet echt meteen op![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Da_Sandman 14 pnt. Sequencial 14 pnt. warezguy05 11 pnt. Curchulain 9.5 pnt. Gitanki 7.5 pnt. Phunkk 5 pnt. Kipknots 5 pnt. Qunix 1 pnt. |
En dus ben ik spontaan ineens maar slechts derdst? Lekker danquote:Op donderdag 16 november 2006 14:43 schreef Laevid het volgende:
Da_Sandman komt de lijst binnen en wel op een gedeeld 2e plaats.![]()
O ja di's wel inconsistent....Kipknots liet ik achter Phunkk, omdat-tie later was en ik zet Da_Sandman boven jou, omdat hij later is. Vanavond zal ik eens bedenken wat ik eerlijker vind.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:52 schreef Sequencial het volgende:
[..]
En dus ben ik spontaan ineens maar slechts derdst? Lekker dan![]()
*grinnik*
Ach whatever, des te meer reden om nog even m'n best te doen he. Al zal het lastig worden...quote:Op donderdag 16 november 2006 15:02 schreef Laevid het volgende:
Je kunt niet sommige getalletjes bij "code" weghalen toch?
...Uh ja.quote:. Je had namelijk een nieuwe gok bij track 1 gedaan en die was verre van goed, terwijl je al wel eens het goede antwoord gegeven hebt. Dus die laat ik maar staan als antwoord![]()
Nou dat zou wel een extra goed antwoord beteken, dus weer 2 punten er bij hehquote:Op donderdag 16 november 2006 17:44 schreef rosstek het volgende:
Ik zet geen joker in.
De dag is nog niet voorbij: check de envelop!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Laevid het volgende:
Geen nieuwe tussenstand, want eens een keer geen nieuwe inzendingen.![]()
Pompiedom...quote:Op donderdag 16 november 2006 22:46 schreef Laevid het volgende:
nieuwe tussenstand
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Da_Sandman 14 pnt. warezguy05 11 pnt. Curchulain 9.5 pnt. Gitanki 7.5 pnt. Kipknots & Phunkk 5 pnt. Qunix 1 pnt. |
lalala laala la laala la laala la *riedel-de-riedel*. Mooi nummerquote:Op maandag 20 november 2006 13:12 schreef Sequencial het volgende:
*hoort pianoriedeltje van Track 24*
Rot op uit m'n kop, ik weet je nog steeds niet!![]()
Tsja, door een probleempje met het PM-systeem had jij het lekker rustig...quote:
.......en ik de hele dag maar wachten op PMsquote:Op maandag 20 november 2006 13:48 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Tsja, door een probleempje met het PM-systeem had jij het lekker rustig...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |