abonnement Unibet Coolblue
pi_47641640


Dit is de Dance Track ID Contest! Deel 30!

Welkom, mede dance-liefhebbers! Ook deze keer gaan we weer op zoek naar de FOK!ker met de breedste kennis van dance-muziek. Indien je wil weten wat er in de vorige delen is gebeurd, volg dan onderstaande linkjes:

[ Contest #01 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #02 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #03 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #04 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #05 ] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #06 ] < Organisator: Laevid > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #07 ] < Organisator: timbob > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #08 ] < Organisator: Captain_Redbeard > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #09 ] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #10 ] < Organisator: Captain_Redbeard > < Winnaar: Laevid/Flamebringer >
[ Contest #11 ] < Organisator: Laevid/Flamebringer > < Winnaar: Captain_Redbeard/Trancelocator >
[ Contest #12 ] < Organisator: MissLuna > < Winnaar: Gitanki >
[ Contest #13 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #14 ] < Organisator: Da_Sandman > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #15 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #16 ] < Organisator: warezguy05 > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #17 ] < Organisator: Flamebringer> < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #18 ] < Organisator: Da_Sandman > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #19 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #20 ] < Organisator: warezguy05 > < Winnaar: Laevid >
[ Contest #21 ] < Organisator: Laevid > < Winnaar: Curchulain >
[ Contest #22 ] < Organisator: Curchulain > < Winnaar: rosstek >
[ Contest #23 ] < Organisator: rosstek > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #24 ] < Organisator: Curchulain > < Winnaar: Trancelocator >
[ Contest #25 ] < Organisator: Trancelocator > < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #26 ] < Organisator: Gitanki > < Winnaar Trancelocator >
[ Contest #27 ] < Organisator: Tokamak > < Winnaar: Da_Sandman >
[ Contest #28 ] < Organisator: Da_Sandman > < Winnaar: Flamebringer >
[ Contest #29 ] < Organisator: Flamebringer > < Winnaar: Laevid >

Kijk ook eens op FOK! Wiki voor de eerdere tracklists.

Wat is de bedoeling?:
Je kunt HIERZO! een RAR-bestand downloaden met daarin 27 fragmenten uit diverse dance-tracks. Diegene die op het einde de meeste tracks goed heeft weten te benoemen, mag zich de dancekenner van het moment noemen en krijgt de eer om contest #31 te mogen organiseren.

Puntensysteem:
Voor elke goed geraden artiest verdien je 1 punt. Het correct benoemen van een tracktitel is eveneens 1 punt waard. Naast de 54 punten die op deze wijze zijn te behalen, bevinden zich in deze contest ook nog eens 8 remixen (Tracks #1, #3, #15, #16, #19, #20, #21, #23). Indien je weet om welke remixen het gaat, dan zijn er nog eens 8 extra punten te verdienen. Een allesweter kan dus in totaal 62 punten behalen!
Indien je de producer raadt, maar je daarbij vergist in de alias waaronder de plaat is uitgebracht, dan is dit een half punt waard. Dit geldt ook voor het verwisselen van producer en remixer, of het slechts gedeeltelijk correct benoemen van een remix.

Tracklist inzenden:
Oplossingen kunnen per PM naar de topicstarter worden verstuurd. (Je dient daarvoor wel het PM-systeem voor je FOK!-account te hebben geactiveerd!) Aan het eind van iedere dag zal ik proberen een tussenstand te geven. Iedere deelnemer die een tracklist instuurt krijgt aanwijzingen over het wel, gedeeltelijk of niet correct zijn van de door hem of haar ingevulde tracks. Je kunt dan ook je tracklist telkens weer aanpassen en opnieuw insturen om zo je score te verbeteren!

Verdere regels:
Het sturen van onzinberichten en/of het vragen om hulp in andere topics is niet toegestaan. Wie zich hier niet aan houdt, zal worden gediskwalificeerd.

De contest zal over een kleine twee weken week weer sluiten, om precies te zijn op Vrijdag 6 april 14:00. Zorg dan ook dat je je oplossing voor dit tijdstip hebt ingestuurd, anders kan ik hem helaas niet meer meenemen voor de eindstand.

Speciaal aan deze contest:

Zoals al uit de titel blijkt is deze jubileum id contest geïnspireerd op het thema Sex, Drugs and Dance. Buiten dat het een thema-contest is geworden, is er nog iets "ongewoons" aan deze contest, de contest kent buiten de "gewone" 25 platen een intro-plaat (track 00) en outro-plaat (track 26). Dit kan misschien enige verwarring in de nummering zaaien als je hem in één keer afdraait, let hier dus op.
Verder nog een waarschuwing voor mensen met gevoelige oren, deze contest verdient een parental advisory sticker.

Veel plezier en succes!

[ Bericht 1% gewijzigd door Laevid op 25-03-2007 18:31:39 ]
pi_47642140
.

Vanavond maar eens downloaden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 25 maart 2007 @ 16:12:59 #3
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_47642215
Benieuwd is.
  zondag 25 maart 2007 @ 16:21:15 #4
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_47642494
Ik pas, ik ken er welgeteld 1.
  zondag 25 maart 2007 @ 16:40:50 #5
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_47643133
dit word een makkie!

ff downloaden...

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zondag 25 maart 2007 @ 16:42:18 #6
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_47643175
Mi el download
  zondag 25 maart 2007 @ 16:44:45 #7
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_47643254
Dit wordt geen makkie

ik ken er 3.
en de rest staat me niet aan

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zondag 25 maart 2007 @ 16:53:15 #8
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_47643547
Eerste keer dat ik dit topic zie en het is toch lastiger dan het lijkt
Zit op dit moment op 5 ( of 7 als je de in en outro ook mee neemt). Maar ik zal het deze week nog eens een paar keer doorspitten dan moeten er nog wel wat bij komen.
Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
pi_47645231
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:53 schreef TomHoofd het volgende:
Eerste keer dat ik dit topic zie en het is toch lastiger dan het lijkt
Zit op dit moment op 5 ( of 7 als je de in en outro ook mee neemt).
Kijk de titel trekt toch mensen aan

Maar even voor de duidelijkheid: Intro en Outro tellen qua punten gewoon mee als normaal nummer.
  zondag 25 maart 2007 @ 18:11:53 #10
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_47646036
Best te doen eigenlijk! Bij enkele tracks kan ik me op t moment wel voor mn kop slaan dak die niet weet, dat dan weer wel.... Een eerste lijst is onderweg btw!
pi_47646676
Fout ontdekt in de OP, inmiddels aangepast, Track 1 is ook een remix

[ Bericht 11% gewijzigd door Laevid op 25-03-2007 18:40:53 ]
  zondag 25 maart 2007 @ 21:43:19 #12
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_47652891
tvp
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 25 maart 2007 @ 21:47:17 #13
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_47653025
Zullen we Curch ook maar ff pmen dat er een nieuwe is?
pi_47654143
Ik heb een bericht achtergelaten bij contest 29, dus ik neem aan dattie dat opvangt, en anders heeftie nog even heh
pi_47657667
Hierbij presenteer ik de 1e Tussenstand:

1
2
Sink 20,5 pnt.
Tokamak 14 pnt.


Het valt blijkbaar toch redelijk mee met de moeilijkheidsgraad, aan deze scores te zien. En ik ben zelfs een redelijk pietje precies in de jurering, zoals hieronder te zien is.

@ Tokamak: Track 1: Titel onjuist, maar voor het verhaal erbij krijg je voorlopig van mij een halve punt. Het is dus een remix, wat ik vergeten was te vermelden in de OP. Track 2: Artiest onvolledig, half punt. Track 4: Fout. Track 15: Artiest onvolledig, half punt. Track 22: Artiest onvolledig, half punt.
@ Sink: Track 1: Titel onjuist, al zit je wel ergens in de richting. Track 5: Titel niet geheel correct, half punt. Track 10: Fout. Track 19, Artiest incompleet, half punt en de remix-titel niet geheel correct ook een half punt. Track 22: Artiest onvolledig, half punt. Track 23: Remix fout. Track 24: Fout. Track 25: Titel niet volledig, half punt.
  maandag 26 maart 2007 @ 01:04:40 #16
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_47660547
Mag ik hier even pleiten voor het vermelden van het al dan niet zijn van een remix in de bestandsnaam of ID3-tag?
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_47667439
Dat mag je......kom maar op met je argumenten
pi_47675468
Leuke contest.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_47689276
Dankje Gitanki. Als beloning:

Tussenstand 2

We hebben een nieuwe deelnemer. Volgens mij ook voor het eerst dat hij meedoet aan de contest: DJ Robbie
1
2
3
Sink 20,5 pnt.
Tokamak 14 pnt.
DJ Robbie 12 pnt.


@ DJ Robbie: Track 2: Artiest niet compleet, half punt. Track 25: Titel bijna correct, ik zou haast zeggen 3/4 punt, maar aangezien dat wel ver zou gaan voorlopig een half punt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Laevid op 26-03-2007 21:50:06 ]
  dinsdag 27 maart 2007 @ 01:01:46 #20
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_47698258
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:09 schreef Laevid het volgende:
Dat mag je......kom maar op met je argumenten
Nou, dan moet Zandmannetje in ieder geval checken dat de artiest en titel niet nog onverhoopt in de ID3-tag staan...
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_47699277
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:01 schreef Curchulain het volgende:

[..]

Nou, dan moet Zandmannetje in ieder geval checken dat de artiest en titel niet nog onverhoopt in de ID3-tag staan...
.

.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_47721479
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 01:01 schreef Curchulain het volgende:

[..]

Nou, dan moet Zandmannetje in ieder geval checken dat de artiest en titel niet nog onverhoopt in de ID3-tag staan...
Dit argument is gelijk doorslaggevend
pi_47726041
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:40 schreef Laevid het volgende:
Dankje Gitanki. Als beloning:

Tussenstand 2

We hebben een nieuwe deelnemer. Volgens mij ook voor het eerst dat hij meedoet aan de contest: DJ Robbie
[ code verwijderd ]

@ DJ Robbie: Track 2: Artiest niet compleet, half punt. Track 25: Titel bijna correct, ik zou haast zeggen 3/4 punt, maar aangezien dat wel ver zou gaan voorlopig een half punt.
Ja, ik heb al eerder contests gedownload, maar dacht nu laat ik toch keer mee doen. Kies ik natuurlijk weer een moeilijke contest uit
pi_47728096
DJ Robbie doet goede zaken, want hij staat niet meer laatste! Volgende contests meer geluk bij makkelijkere contests alvast. Je collectie sluit trouwens redelijk aan bij mijn smaak, alleen deze contest zelf is niet helemaal representatief voor wat ik echt leuk vind al zitten er wel erg leuke nummers tussen.

Er zijn weer veranderingen in de tussenstand, Gitanki is nieuw binnengekomen en Tokamak neemt de 1e plek over.

4e Tussenstand

1
2
3
4
Tokamak 24 pnt.
Sink 20.5 pnt.
DJ Robbie 12 pnt.
Gitanki 8 pnt.


Opmerkingen:
@Tokamak:Track 1: Remix verkeerd, Track 7: Titel niet geheel correct, half punt. Track 15: Het nieuwe deel van de artiest is een "andere" alias, half punt blijft dus voorlopig het maximum. Track 16 artiest incorrect. Track 20 fout. Track 23 verkeerde remix.
@Gitanki:Track 6: Artiest incompleet, half punt. Track 7: Vreemd genoeg precies dezelde titel als Tokamak op heeft gegeven (alleen jij had nog mooie haakjes erbij) is dus niet geheel correct, half punt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Laevid op 27-03-2007 21:50:58 ]
pi_47729658
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 21:42 schreef Laevid het volgende:
Je collectie sluit trouwens redelijk aan bij mijn smaak, alleen deze contest zelf is niet helemaal representatief voor wat ik echt leuk vind al zitten er wel erg leuke nummers tussen.

Danceliefhebber in de breedste zin van het woord.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')