SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Typ Nederlands.
- Poepen op brood verplicht
- Geen linkjes naar externe chatsites.
- Geen bullshit TR's of PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.
Verstandig? Download de Chrome app. Bij problemen contact opnemen met Dalando
Tevens zit er een meet aan te komen indien genoeg aanmeldingen
Voor verdere informatie is er een topic
[UDOWU MEET] Amsterdam?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:
ben jij fan van haar?quote:
Heb ik niet momenteel.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Beach wat is het meisje waar jij echt uber verliefd op bent
Oei, dat is een lastigequote:Op maandag 5 maart 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wats je fav. koreaans meisje dan?
Beter dan die ge-epileerde en getekende troep hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haar tattoo is zo tofMaar ik irriteer me een beetje aan haar wenkbrouwen. weenie
Ge epileert en getekend hoeft niet perse lelijk te zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beter dan die ge-epileerde en getekende troep hoor. Maar ze zijn vrij dik ja.
Alsof jij er nog meer kentquote:Op maandag 5 maart 2012 18:19 schreef Beach het volgende:
DV jij bent mijn favoriete meisje uit Groningen
doe eens voorbeelden dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ge epileert en getekend hoeft niet perse lelijk te zijn.
Monkyyquote:Op maandag 5 maart 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof jij er nog meer kent[ afbeelding ]
oh jah, ja ik ken alleen die tokiesquote:Op maandag 5 maart 2012 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste wat in mij opkwam.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste wat in mij opkwam.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh jah, ja ik ken alleen die tokies
teken jij ook opjezelf?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Bijna alle wenkbrauwen van vrouwen worden bijgetekend hoor. Alleen tokkies en paupers weten niet hoe ze makeup moeten handelen.
Ik teken borstharen erbij.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Bijna alle wenkbrauwen van vrouwen worden bijgetekend hoor. Alleen tokkies en paupers weten niet hoe ze makeup moeten handelen.
Ik las dat ze uit hetzelfde dorp als AP komt. En dat is in friesland.. verder heb ik haar niet over Groningen gehoord.quote:
Vraag het vrijdag aan stevenmac, die weet dan precies waar ik woon, mijn telefoonnummer en waarschijnlijk heeft hij ook opnames van mijn stem.quote:
ik heb dat al.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vraag het vrijdag aan stevenmac, die weet dan precies waar ik woon, mijn telefoonnummer en waarschijnlijk heeft hij ook opnames van mijn stem.
Nee dat is niet nodig. Ik geloof je op je woord.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vraag het vrijdag aan stevenmac, die weet dan precies waar ik woon, mijn telefoonnummer en waarschijnlijk heeft hij ook opnames van mijn stem.
Ben je dan jarig?quote:
Ik zat ook even te kijken, altijd de foute antwoorden achter elkaar monteren, waardoor het lijkt als iedereen niet goed snik isquote:Op maandag 5 maart 2012 18:30 schreef napoleonfour het volgende:
editie nlmega triest. gewoon 400 mensen ondervragen en vooral de sukkels laten zien.
Zal ik nu een dutje doen en vanavond iets later slapen OF zal ik gewoon vroeg naar bed vanavond?quote:
Vroeg naar bed.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zal ik nu een dutje doen en vanavond iets later slapen OF zal ik gewoon vroeg naar bed vanavond?
WAAROVERquote:
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zal ik nu een dutje doen en vanavond iets later slapen OF zal ik gewoon vroeg naar bed vanavond?
ekte bazen welquote:Op maandag 5 maart 2012 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Net in de trein trouwens, een prachtig smatje.maar hosselen in 3 minuten is onmogelijk.
vroeg naar bed man, beter voor je lichaamquote:
oh echt?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, met een vleugje autisme helaas.
Zal de baas leuk vinden manquote:Op maandag 5 maart 2012 18:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
vroeg naar bed man, beter voor je lichaam
je moet gewoon deze tijden hanteren:
10 uur slapen, 6 uur eruit, half 2 middagdutje van anderhalfuur
1 uur slapen, 9 uur eruit, 3 uur middagdutje doen van anderhalf uur
Dat is beste voor je lichaam gr
34 op de autistentest.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh echt?
Ja waarom zou het dan trouwens niet lukken
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit maar eens uitproberenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
BB is nog maar 14 he, dan kan het nog tussen het fifa spelen.quote:
Ben jij werkeloos of zo? Je kan toch niet overdag lekker gaan liggen slapen op je dagbesteding?quote:
Werkennnnnnquote:Op maandag 5 maart 2012 18:59 schreef SiIk het volgende:
Flips, waar was je nou om 4 uur? Bang geworden?
P_zquote:
Ik werk 2 dagen per week, en 1 dag school dus in principe zou ik de tijden deels kunnen hanteren.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben jij werkeloos of zo? Je kan toch niet overdag lekker gaan liggen slapen op je dagbesteding?
Dat hou je een paar dagen vol.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WerkennnnnnDus jij hebt gewonnen ja toch
[..]
P_z
[..]
Ik werk 2 dagen per week, en 1 dag school dus in principe zou ik de tijden deels kunnen hanteren.
En middagrust doe ik bijna nooitMaar wel eens proberen om gewoon standaard 8 uur per nacht te slapen.
Fijnquote:Op maandag 5 maart 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WerkennnnnnDus jij hebt gewonnen ja toch
Ik ga al popcorn gooien met oceanenviewquote:Op maandag 5 maart 2012 19:04 schreef Dimens het volgende:
Flippiee morgen ga ik jou ontmoeten hey gr gr
Die heeft liever geen foto's op FOK!.quote:
Oh dat is jammer.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die heeft liever geen foto's op FOK!.
Ik zal het vragen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh dat is jammer.
En als je een balkje voor zijn ogen doet?
Maar hij zou deze keer de popcorn in het bakje proberen te houden.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga al popcorn gooien met oceanenview
Binnenkort wij nog.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
patje, g, waarom worden alleen mensen met een abo mod?
Geen idee, puur toeval.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Mods betalen fok i.p.v. andersom. De ironiequote:Op maandag 5 maart 2012 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Uiteraard.quote:
Ga je morgen Silk?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mods betalen fok i.p.v. andersom. De ironie![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
BB is nog maar 14 he, dan kan het nog tussen het fifa spelen.
Hoe was je dag?quote:
Brutoquote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef Boterbartje het volgende:
Even vraagje: belastingaangifte.
Bij dat stukje loon uit werk heb je 3dingen: heffingskorting, loonbelasting, loon ed
Wat moet je bij loon e.d. invullen? bruto of netto?
Vervelendquote:
Bietsjjjquote:
Delftquote:Op maandag 5 maart 2012 19:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Waar was je G, ik reed langs die mac 4 keer vandaag
Bruto, verder verwijs ik je naar WGR.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef Boterbartje het volgende:
Even vraagje: belastingaangifte.
Bij dat stukje loon uit werk heb je 3dingen: heffingskorting, loonbelasting, loon ed
Wat moet je bij loon e.d. invullen? bruto of netto?
Doe ik ook altijd.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:20 schreef Snuf. het volgende:
Oke volgens mij is er in deze metro gekotst.
Jaquote:
ok ok, bedankt (ook nap4) ik heb dat ook, maar ik wil het nog zo tweaken dat ik het meest mogelijke terugkrijgquote:Op maandag 5 maart 2012 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bruto
[..]
VervelendDie van jou?
[..]
Bietsjjj
ik g, ik ga niet naar die grote vunzige stad.quote:
Ik bevind mij nu in die grote vunzige stad. Sterker nog, ik bevind mij op een 3 km van de betreffende bios.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik g, ik ga niet naar die grote vunzige stad.
maak een afspraak met een belastingadviseur.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ok ok, bedankt (ook nap4) ik heb dat ook, maar ik wil het nog zo tweaken dat ik het meest mogelijke terugkrijg
Oh waarom vervelend dan?Die van mij was gewoon beetje saai, half 3 uit bed enzo
Ik zal velen herkennen denk ik.quote:
Vervelend omdat werken omdat ganse dag beroerd voelen en bij thuiskomst horen dat een kennis van mijn zusje overleden is. Dat is de 3e persoon in 10 weken tijd die overleden is.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ok ok, bedankt (ook nap4) ik heb dat ook, maar ik wil het nog zo tweaken dat ik het meest mogelijke terugkrijg
Oh waarom vervelend dan?Die van mij was gewoon beetje saai, half 3 uit bed enzo
Smeerlap. Het gebeurt wel vaak volgens mij. Misschien is iemand het nu aan het opruimen, we staan al 3 minuten bij Beurs.quote:
Toffquote:
Dat wist ik.quote:
Belastingadviseur in wording represent.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maak een afspraak met een belastingadviseur.
Ik zou al zeggen.quote:
Ez.quote:
Kutmod.quote:
ik was eens in de trein en toen werd iemand ziek en moest overgeven.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Smeerlap. Het gebeurt wel vaak volgens mij. Misschien is iemand het nu aan het opruimen, we staan al 3 minuten bij Beurs.
[..]
Toff
Je bent ook bij de pre-meet enzo?quote:
quote:
quote:
quote:
Als ik moet kotsen dan ga ik gewoon kotsen, vaak is dat als ik teveel heb gedronken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Smeerlap. Het gebeurt wel vaak volgens mij. Misschien is iemand het nu aan het opruimen, we staan al 3 minuten bij Beurs.
[..]
Toff
Sowieso zijn de kaartjes al vergevenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef Flippiee het volgende:
Beach ga ook. OV en ik gaan samen.:@:@:@:@:@:@:@#:#:#::$:$:$:@:@:@
Nee man dat kost nog meer geldquote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maak een afspraak met een belastingadviseur.
Heb ik niks van gehoord? Maar ik denk het niet, ik ga met Naatje maar wel pas wat later, moet nog wat afmaken op de uni denk ik.quote:
Boh, dat is niet goed joh. Je kunt beter in Twente gaan wonen, beetje frisse lucht en knuffelen met koeien is beter voor je gezondheidquote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vervelend omdat werken omdat ganse dag beroerd voelen en bij thuiskomst horen dat een kennis van mijn zusje overleden is. Dat is de 3e persoon in 10 weken tijd die overleden is.
En lang haar.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
doe mij oerbeer maar. die heeft tenminste tieten.
Ik heb er vanochtend nog 2 gefixt, en toen waren er nog 3 over. Moet nog wel aan te komen zijn, heb daarna van nog meer mensen gehoord dat ze kaartjes terug hebben gegeven.quote:
ok ik wil zoveel mogelijk geld terug wat nuquote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Belastingadviseur in wording represent.
quote:
[pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #3quote:Op maandag 5 maart 2012 19:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb ik niks van gehoord? Maar ik denk het niet, ik ga met Naatje maar wel pas wat later, moet nog wat afmaken op de uni denk ik.
Ik knuffel best vaak met koeien en honden. Daarnaast weet ik wel al waar ik zou gaan wonen als ik naar Twente verhuisdequote:Op maandag 5 maart 2012 19:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Boh, dat is niet goed joh. Je kunt beter in Twente gaan wonen, beetje frisse lucht en knuffelen met koeien is beter voor je gezondheid
JA MAAR SPELBREKER.quote:
Je mag met mij knuffelen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik knuffel best vaak met koeien en honden. Daarnaast weet ik wel al waar ik zou gaan wonen als ik naar Twente verhuisde
[..]
JA MAAR SPELBREKER.
Wacht naatje gaat naar de pre-meetquote:Op maandag 5 maart 2012 19:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
[pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #3
Ik ga Naatje meeten
Nice, heb ik ook al eens mogen doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
[pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #3
Ik ga Naatje meeten
Waar dan?!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik knuffel best vaak met koeien en honden. Daarnaast weet ik wel al waar ik zou gaan wonen als ik naar Twente verhuisde
[..]
JA MAAR SPELBREKER.
Tell me Dimensquote:
da weet ik tochquote:
Oerbeer is wel lekker jaquote:Op maandag 5 maart 2012 19:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jou meet ik wel andere keer, eerst maar zaterdag Jan en KB overleven.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wierden.
[..]
sowieso sowieso sowieso.
met filet american ?quote:
Veel plezier alvast daarmee.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Jou meet ik wel andere keer, eerst maar zaterdag Jan en KB overleven.
Samee hereeeee.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:31 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, half 7 al. Dat ga ik niet redden denk ik.
Waarom Wierden?!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wierden.
[..]
sowieso sowieso sowieso.
Ik mag morgen naast Oerbeer zitten zei hijquote:Op maandag 5 maart 2012 19:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Uit eten gaan met FOK!kersquote:
dank jequote:Op maandag 5 maart 2012 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel plezier alvast daarmee.
[..]
Samee hereeeee.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik mag morgen aan Oerbeer zitten zei hij
Oerbeer gaat je weer hosselenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik mag morgen naast Oerbeer zitten zei hij
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ziet er misschien niet heel erg lekker uit, maar dat is het wel.
[ afbeelding ]
Jij ook toch?quote:
Onwillekeurig moet ik altijd bijna lachen om dat filmpje. Bijna.quote:
Maak er gebruik van.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Die zijn op vakantie dus ik moet voor mijzelf koken.
Hoelang zijn ze weg, dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor een weekje tot vrijdag.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:35 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze weg, dan?
Beter is datquote:Op maandag 5 maart 2012 19:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is computerfluisteraar een autist_
Sorry, ik moest die frustratie even vertellen.
Baas, mijn ouders gaan helaas nooit op vakantie.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag gedaan en zondag was ik ontzettend brak.
Doe normaal man, waarschijnlijk is die dat niet eens.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan niet zeggen wat ik vind?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Doe normaal man, waarschijnlijk is die dat niet eens.
Je kan dat alleen maar zeggen als je volwaardig psychologe bent en computerfluisteraar voor lange tijd grondig hebt onderzocht. Niet omdat jij dat vindt
Heb jij jezelf weleens bekeken op TC?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen wat ik vind?
Nah. Ik ben serieusquote:Op maandag 5 maart 2012 19:37 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Obvious Troll is Obvious.
Jawel maar jij geeft hem gelijk de kwalificatie autist, terwijl jij niet eens weet of dat zo is.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen wat ik vind?
en de zon is te ver weg om aan te raken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zeker.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Heb jij jezelf weleens bekeken op TC?
Hmm daar zit je fout, Afhaalchineesquote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja toch. Ik heb een hekel aan eten bestellen omdat het eigenlijk altijd zo smerig is.
Als je dat vind zeg je dat toch lekker. Mijn problemen niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jawel maar jij geeft hem gelijk de kwalificatie autist, terwijl jij niet eens weet of dat zo is.
Ik ga toch ook niet zeggen dat jij een kankerpatient bent omdat ik dat vind?
WAT GA JIJ DOENquote:
Gras is groen. Wist je dat?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en de zon is te ver weg om aan te raken.
zand in je ogen is naar.
een wortel is in nederland meestal oranje.
een aardbei is meestal rood.
etc.
Hoe oud ben je nou ook alweer?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je dat vind zeg je dat toch lekker. Mijn problemen niet.
Ga je nu serieus beginnenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou ook alweer?...
Ja steek je kop maar in je reet. Ik zeg wat ik vind en dat is dat ik het onterecht vind dat jij iemand voor autist uitmaakt zonder hem te kennen, en al helemaal zonder daar bevoegd voor te zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je dat vind zeg je dat toch lekker. Mijn problemen niet.
Computerfluisteraar? hmm. Doet me denken aan die ene autist op fok, kom even niet meer op z'n naam.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wist je al dat computerfluisteraar autistisch is?
Mooi. Zolang je maar eerlijk bent.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja steek je kop maar in je reet. Ik zeg wat ik vind en dat is dat ik het onterecht vind dat jij iemand voor autist uitmaakt zonder hem te kennen, en al helemaal zonder daar bevoegd voor te zijn.
http://nl.wikipedia.nl/autistme verwijst door naar computerfluisteraarquote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Computerfluisteraar? hmm. Doet me denken aan die ene autist op fok, kom even niet meer op z'n naam.
Waar slaat dat op, wat is dat voor onzin om iedereen maar lukraak daarvoor uit te maken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wist je al dat computerfluisteraar autistisch is?
Misschien moeten we computerfluisteraar maar eens stoppen met water geven.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je het geen water geeft enzo kan het ook gelig worden.
je bent gewoon jaloers manquote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waar slaat dat op, wat is dat voor onzin om iedereen maar lukraak daarvoor uit te maken.
Ja Afhaalchinees is wel lekker maar KFC ga ik morgen al halen dus dat kan ook niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm daar zit je fout, AfhaalchineesKFC
Maar zelf vers eten maken is altijd het lekkerste
had ik de kans maarquote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien moeten we computerfluisteraar maar eens stoppen met water geven.
als je afhaalchinees ook bezorgd, wordt het dan minder lekker zodra je dat weet?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja Afhaalchinees is wel lekker maar KFC ga ik morgen al halen dus dat kan ook niet.
Maar vaak vind ik thuisbezorg eten niet zo lekker.
Het is autisme zonder extra t. En je hebt het pas als je door volwaardig team van psychologen wordt bevonden dat je voldoet aan een minimaal aantal kenmerken uit het DSM-IVquote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.nl/autistme verwijst door naar computerfluisteraar
alsof psychologie een harde wetenschap isquote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is autisme zonder extra t. En je hebt het pas als je door volwaardig team van psychologen wordt bevonden dat je voldoet aan een minimaal aantal kenmerken uit het DSM-IV
Nee ik heb een hekel aan psychologie omdat het echt natte vingerwerk isquote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alsof psychologie een harde wetenschap is
Hey waarom wil je in Wierden gaan wonen dan?quote:
daarom. ik kan prima beoordelen hoe en wat. computerfluisteraar is duidelijk een autist.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik heb een hekel aan psychologie omdat het echt natte vingerwerk is
Ik heb onderzoeksverslagen gelezen, echt de ballen vallen je uit de broek
Sneu. Als mensen geen argumenten meer hebben gaan ze meteen hitten op grammaticale foutenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is autisme zonder extra t. En je hebt het pas als je door volwaardig team van psychologen wordt bevonden dat je voldoet aan een minimaal aantal kenmerken uit het DSM-IV
Je bent eerlijk gezegd best garpig.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit soort posts verergeren mijn irritaties alleen maar meer. Ga lekker door.
Omdat daar iemand woont die ik al kenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hey waarom wil je in Wierden gaan wonen dan?
Die is altijd nog lekker.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je afhaalchinees ook bezorgd, wordt het dan minder lekker zodra je dat weet?
Dat is dan weer onzin.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daarom. ik kan prima beoordelen hoe en wat. computerfluisteraar is duidelijk een autist.
Wat wat watquote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daarom. ik kan prima beoordelen hoe en wat. computerfluisteraar is duidelijk een autist.
die ik er expres inzet om autisten uit te lokken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sneu. Als mensen geen argumenten meer hebben gaan ze meteen hitten op grammaticale fouten
Je wil niet weten hoe hard ik lach nu.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Je bent eerlijk gezegd best garpig.
Ik vond je nog wel zo aardig, tss.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe hard ik lach nu.
Ik ben lekker aan het eten.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks. Iedereen heeft honger.
Ze happen allemaal.
Leuk ik woon best dichtbij Wierdenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat daar iemand woont die ik al ken
Ik ben ook wel aardig. Maar soms heb je van die momenten waarop je je gewoon dood ergert aan een persoon.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik vond je nog wel zo aardig, tss.
Ziet er best lekker uitquote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het eten.
[ afbeelding ]
Trouwens, geen cement maar heerlijk eten.
Bohh dat ziet er heerlijk uit man!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
Over honger gesproken, nog een paar keer het woord Afhaalchinees en ik krijg honger.
Dat begreep ik alquote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Leuk ik woon best dichtbij Wierden
Waar is je begeleider?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel aardig. Maar soms heb je van die momenten waarop je je gewoon dood ergert aan een persoon.
En ik moet die dingen vertellen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef Boterbartje het volgende:
DV
Echt dat is enkel een toevoeging aan wat er fout stond, de rest van de post is puur inhoudelijk
verse pasta van ah, diepvriesspinazie, gedroogde tomaatjes en kaas?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
verse pasta van ah, diepvriesspinazie, gedroogde tomaatjes en kaas?
Mag niet van patje, dan gaat ie me notes gevenquote:
Heraclesquote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat begreep ik alWaarom ben je voor Twente en niet Heracles?
geef hem liever een linkje.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat? Misschien heb je FOK! verwisseld met het autistenforum. Kan gebeuren.
Tagliatelle met stukjes kippendij, slagroom, spinazie, romaatjes en mozzarella. En op de achtergrond de muziek van Dave Brubeck.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
verse pasta van ah, diepvriesspinazie, gedroogde tomaatjes en kaas?
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tagliatelle met stukjes kippendij, slagroom, spinazie, romaatjes en mozzarella. En op de achtergrond de muziek van Dave Brubeck.
Weet ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |