Je wil niet weten hoe hard ik lach nu.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Je bent eerlijk gezegd best garpig.
Ik vond je nog wel zo aardig, tss.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe hard ik lach nu.
Ik ben lekker aan het eten.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks. Iedereen heeft honger.
Ze happen allemaal.
Leuk ik woon best dichtbij Wierdenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat daar iemand woont die ik al ken
Ik ben ook wel aardig. Maar soms heb je van die momenten waarop je je gewoon dood ergert aan een persoon.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik vond je nog wel zo aardig, tss.
Ziet er best lekker uitquote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het eten.
[ afbeelding ]
Trouwens, geen cement maar heerlijk eten.
Bohh dat ziet er heerlijk uit man!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
Over honger gesproken, nog een paar keer het woord Afhaalchinees en ik krijg honger.
Dat begreep ik alquote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Leuk ik woon best dichtbij Wierden
Waar is je begeleider?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel aardig. Maar soms heb je van die momenten waarop je je gewoon dood ergert aan een persoon.
En ik moet die dingen vertellen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef Boterbartje het volgende:
DV
Echt dat is enkel een toevoeging aan wat er fout stond, de rest van de post is puur inhoudelijk
verse pasta van ah, diepvriesspinazie, gedroogde tomaatjes en kaas?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
verse pasta van ah, diepvriesspinazie, gedroogde tomaatjes en kaas?
Mag niet van patje, dan gaat ie me notes gevenquote:
Heraclesquote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat begreep ik alWaarom ben je voor Twente en niet Heracles?
geef hem liever een linkje.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat? Misschien heb je FOK! verwisseld met het autistenforum. Kan gebeuren.
Tagliatelle met stukjes kippendij, slagroom, spinazie, romaatjes en mozzarella. En op de achtergrond de muziek van Dave Brubeck.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
verse pasta van ah, diepvriesspinazie, gedroogde tomaatjes en kaas?
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tagliatelle met stukjes kippendij, slagroom, spinazie, romaatjes en mozzarella. En op de achtergrond de muziek van Dave Brubeck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |