Voor een weekje tot vrijdag.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:35 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze weg, dan?
Beter is datquote:Op maandag 5 maart 2012 19:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Die zijn op vakantie dus ik moet voor mijzelf koken.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is computerfluisteraar een autist_
Sorry, ik moest die frustratie even vertellen.
Baas, mijn ouders gaan helaas nooit op vakantie.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag gedaan en zondag was ik ontzettend brak.
Doe normaal man, waarschijnlijk is die dat niet eens.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan niet zeggen wat ik vind?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Doe normaal man, waarschijnlijk is die dat niet eens.
Je kan dat alleen maar zeggen als je volwaardig psychologe bent en computerfluisteraar voor lange tijd grondig hebt onderzocht. Niet omdat jij dat vindt
Heb jij jezelf weleens bekeken op TC?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen wat ik vind?
Nah. Ik ben serieusquote:Op maandag 5 maart 2012 19:37 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Obvious Troll is Obvious.
Jawel maar jij geeft hem gelijk de kwalificatie autist, terwijl jij niet eens weet of dat zo is.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen wat ik vind?
en de zon is te ver weg om aan te raken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zeker.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Heb jij jezelf weleens bekeken op TC?
Hmm daar zit je fout, Afhaalchineesquote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja toch. Ik heb een hekel aan eten bestellen omdat het eigenlijk altijd zo smerig is.
Als je dat vind zeg je dat toch lekker. Mijn problemen niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jawel maar jij geeft hem gelijk de kwalificatie autist, terwijl jij niet eens weet of dat zo is.
Ik ga toch ook niet zeggen dat jij een kankerpatient bent omdat ik dat vind?
WAT GA JIJ DOENquote:
Gras is groen. Wist je dat?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en de zon is te ver weg om aan te raken.
zand in je ogen is naar.
een wortel is in nederland meestal oranje.
een aardbei is meestal rood.
etc.
Hoe oud ben je nou ook alweer?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je dat vind zeg je dat toch lekker. Mijn problemen niet.
Ga je nu serieus beginnenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou ook alweer?...
Ja steek je kop maar in je reet. Ik zeg wat ik vind en dat is dat ik het onterecht vind dat jij iemand voor autist uitmaakt zonder hem te kennen, en al helemaal zonder daar bevoegd voor te zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je dat vind zeg je dat toch lekker. Mijn problemen niet.
Computerfluisteraar? hmm. Doet me denken aan die ene autist op fok, kom even niet meer op z'n naam.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wist je al dat computerfluisteraar autistisch is?
Mooi. Zolang je maar eerlijk bent.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja steek je kop maar in je reet. Ik zeg wat ik vind en dat is dat ik het onterecht vind dat jij iemand voor autist uitmaakt zonder hem te kennen, en al helemaal zonder daar bevoegd voor te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |