Monkyyquote:Op maandag 5 maart 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alsof jij er nog meer kent[ afbeelding ]
oh jah, ja ik ken alleen die tokiesquote:Op maandag 5 maart 2012 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste wat in mij opkwam.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste wat in mij opkwam.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh jah, ja ik ken alleen die tokies
teken jij ook opjezelf?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Bijna alle wenkbrauwen van vrouwen worden bijgetekend hoor. Alleen tokkies en paupers weten niet hoe ze makeup moeten handelen.
Ik teken borstharen erbij.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Bijna alle wenkbrauwen van vrouwen worden bijgetekend hoor. Alleen tokkies en paupers weten niet hoe ze makeup moeten handelen.
Ik las dat ze uit hetzelfde dorp als AP komt. En dat is in friesland.. verder heb ik haar niet over Groningen gehoord.quote:
Vraag het vrijdag aan stevenmac, die weet dan precies waar ik woon, mijn telefoonnummer en waarschijnlijk heeft hij ook opnames van mijn stem.quote:
ik heb dat al.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vraag het vrijdag aan stevenmac, die weet dan precies waar ik woon, mijn telefoonnummer en waarschijnlijk heeft hij ook opnames van mijn stem.
Nee dat is niet nodig. Ik geloof je op je woord.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vraag het vrijdag aan stevenmac, die weet dan precies waar ik woon, mijn telefoonnummer en waarschijnlijk heeft hij ook opnames van mijn stem.
Ben je dan jarig?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |