ok ok, bedankt (ook nap4) ik heb dat ook, maar ik wil het nog zo tweaken dat ik het meest mogelijke terugkrijgquote:Op maandag 5 maart 2012 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bruto
[..]
VervelendDie van jou?
[..]
Bietsjjj
ik g, ik ga niet naar die grote vunzige stad.quote:
Ik bevind mij nu in die grote vunzige stad. Sterker nog, ik bevind mij op een 3 km van de betreffende bios.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik g, ik ga niet naar die grote vunzige stad.
maak een afspraak met een belastingadviseur.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ok ok, bedankt (ook nap4) ik heb dat ook, maar ik wil het nog zo tweaken dat ik het meest mogelijke terugkrijg
Oh waarom vervelend dan?Die van mij was gewoon beetje saai, half 3 uit bed enzo
Ik zal velen herkennen denk ik.quote:
Vervelend omdat werken omdat ganse dag beroerd voelen en bij thuiskomst horen dat een kennis van mijn zusje overleden is. Dat is de 3e persoon in 10 weken tijd die overleden is.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ok ok, bedankt (ook nap4) ik heb dat ook, maar ik wil het nog zo tweaken dat ik het meest mogelijke terugkrijg
Oh waarom vervelend dan?Die van mij was gewoon beetje saai, half 3 uit bed enzo
Smeerlap. Het gebeurt wel vaak volgens mij. Misschien is iemand het nu aan het opruimen, we staan al 3 minuten bij Beurs.quote:
Toffquote:
Dat wist ik.quote:
Belastingadviseur in wording represent.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maak een afspraak met een belastingadviseur.
Ik zou al zeggen.quote:
Ez.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |