BB is nog maar 14 he, dan kan het nog tussen het fifa spelen.quote:
Ben jij werkeloos of zo? Je kan toch niet overdag lekker gaan liggen slapen op je dagbesteding?quote:
Werkennnnnnquote:Op maandag 5 maart 2012 18:59 schreef SiIk het volgende:
Flips, waar was je nou om 4 uur? Bang geworden?
P_zquote:
Ik werk 2 dagen per week, en 1 dag school dus in principe zou ik de tijden deels kunnen hanteren.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben jij werkeloos of zo? Je kan toch niet overdag lekker gaan liggen slapen op je dagbesteding?
Dat hou je een paar dagen vol.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WerkennnnnnDus jij hebt gewonnen ja toch
[..]
P_z
[..]
Ik werk 2 dagen per week, en 1 dag school dus in principe zou ik de tijden deels kunnen hanteren.
En middagrust doe ik bijna nooitMaar wel eens proberen om gewoon standaard 8 uur per nacht te slapen.
Fijnquote:Op maandag 5 maart 2012 19:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WerkennnnnnDus jij hebt gewonnen ja toch
Ik ga al popcorn gooien met oceanenviewquote:Op maandag 5 maart 2012 19:04 schreef Dimens het volgende:
Flippiee morgen ga ik jou ontmoeten hey gr gr
Die heeft liever geen foto's op FOK!.quote:
Oh dat is jammer.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die heeft liever geen foto's op FOK!.
Ik zal het vragen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh dat is jammer.
En als je een balkje voor zijn ogen doet?
Maar hij zou deze keer de popcorn in het bakje proberen te houden.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga al popcorn gooien met oceanenview
Binnenkort wij nog.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
patje, g, waarom worden alleen mensen met een abo mod?
Geen idee, puur toeval.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Mods betalen fok i.p.v. andersom. De ironiequote:Op maandag 5 maart 2012 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |