Onwillekeurig moet ik altijd bijna lachen om dat filmpje. Bijna.quote:
Maak er gebruik van.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Die zijn op vakantie dus ik moet voor mijzelf koken.
Hoelang zijn ze weg, dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor een weekje tot vrijdag.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:35 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hoelang zijn ze weg, dan?
Beter is datquote:Op maandag 5 maart 2012 19:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is computerfluisteraar een autist_
Sorry, ik moest die frustratie even vertellen.
Baas, mijn ouders gaan helaas nooit op vakantie.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag gedaan en zondag was ik ontzettend brak.
Doe normaal man, waarschijnlijk is die dat niet eens.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan niet zeggen wat ik vind?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Doe normaal man, waarschijnlijk is die dat niet eens.
Je kan dat alleen maar zeggen als je volwaardig psychologe bent en computerfluisteraar voor lange tijd grondig hebt onderzocht. Niet omdat jij dat vindt
Heb jij jezelf weleens bekeken op TC?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen wat ik vind?
Nah. Ik ben serieusquote:Op maandag 5 maart 2012 19:37 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Obvious Troll is Obvious.
Jawel maar jij geeft hem gelijk de kwalificatie autist, terwijl jij niet eens weet of dat zo is.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen wat ik vind?
en de zon is te ver weg om aan te raken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zeker.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Heb jij jezelf weleens bekeken op TC?
Hmm daar zit je fout, Afhaalchineesquote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja toch. Ik heb een hekel aan eten bestellen omdat het eigenlijk altijd zo smerig is.
Als je dat vind zeg je dat toch lekker. Mijn problemen niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jawel maar jij geeft hem gelijk de kwalificatie autist, terwijl jij niet eens weet of dat zo is.
Ik ga toch ook niet zeggen dat jij een kankerpatient bent omdat ik dat vind?
WAT GA JIJ DOENquote:
Gras is groen. Wist je dat?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en de zon is te ver weg om aan te raken.
zand in je ogen is naar.
een wortel is in nederland meestal oranje.
een aardbei is meestal rood.
etc.
Hoe oud ben je nou ook alweer?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je dat vind zeg je dat toch lekker. Mijn problemen niet.
Ga je nu serieus beginnenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou ook alweer?...
Ja steek je kop maar in je reet. Ik zeg wat ik vind en dat is dat ik het onterecht vind dat jij iemand voor autist uitmaakt zonder hem te kennen, en al helemaal zonder daar bevoegd voor te zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je dat vind zeg je dat toch lekker. Mijn problemen niet.
Computerfluisteraar? hmm. Doet me denken aan die ene autist op fok, kom even niet meer op z'n naam.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wist je al dat computerfluisteraar autistisch is?
Mooi. Zolang je maar eerlijk bent.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja steek je kop maar in je reet. Ik zeg wat ik vind en dat is dat ik het onterecht vind dat jij iemand voor autist uitmaakt zonder hem te kennen, en al helemaal zonder daar bevoegd voor te zijn.
http://nl.wikipedia.nl/autistme verwijst door naar computerfluisteraarquote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Computerfluisteraar? hmm. Doet me denken aan die ene autist op fok, kom even niet meer op z'n naam.
Waar slaat dat op, wat is dat voor onzin om iedereen maar lukraak daarvoor uit te maken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wist je al dat computerfluisteraar autistisch is?
Misschien moeten we computerfluisteraar maar eens stoppen met water geven.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je het geen water geeft enzo kan het ook gelig worden.
je bent gewoon jaloers manquote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waar slaat dat op, wat is dat voor onzin om iedereen maar lukraak daarvoor uit te maken.
Ja Afhaalchinees is wel lekker maar KFC ga ik morgen al halen dus dat kan ook niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm daar zit je fout, AfhaalchineesKFC
Maar zelf vers eten maken is altijd het lekkerste
had ik de kans maarquote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien moeten we computerfluisteraar maar eens stoppen met water geven.
als je afhaalchinees ook bezorgd, wordt het dan minder lekker zodra je dat weet?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja Afhaalchinees is wel lekker maar KFC ga ik morgen al halen dus dat kan ook niet.
Maar vaak vind ik thuisbezorg eten niet zo lekker.
Het is autisme zonder extra t. En je hebt het pas als je door volwaardig team van psychologen wordt bevonden dat je voldoet aan een minimaal aantal kenmerken uit het DSM-IVquote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.nl/autistme verwijst door naar computerfluisteraar
alsof psychologie een harde wetenschap isquote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is autisme zonder extra t. En je hebt het pas als je door volwaardig team van psychologen wordt bevonden dat je voldoet aan een minimaal aantal kenmerken uit het DSM-IV
Nee ik heb een hekel aan psychologie omdat het echt natte vingerwerk isquote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alsof psychologie een harde wetenschap is
Hey waarom wil je in Wierden gaan wonen dan?quote:
daarom. ik kan prima beoordelen hoe en wat. computerfluisteraar is duidelijk een autist.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik heb een hekel aan psychologie omdat het echt natte vingerwerk is
Ik heb onderzoeksverslagen gelezen, echt de ballen vallen je uit de broek
Sneu. Als mensen geen argumenten meer hebben gaan ze meteen hitten op grammaticale foutenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is autisme zonder extra t. En je hebt het pas als je door volwaardig team van psychologen wordt bevonden dat je voldoet aan een minimaal aantal kenmerken uit het DSM-IV
Je bent eerlijk gezegd best garpig.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit soort posts verergeren mijn irritaties alleen maar meer. Ga lekker door.
Omdat daar iemand woont die ik al kenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hey waarom wil je in Wierden gaan wonen dan?
Die is altijd nog lekker.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je afhaalchinees ook bezorgd, wordt het dan minder lekker zodra je dat weet?
Dat is dan weer onzin.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daarom. ik kan prima beoordelen hoe en wat. computerfluisteraar is duidelijk een autist.
Wat wat watquote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daarom. ik kan prima beoordelen hoe en wat. computerfluisteraar is duidelijk een autist.
die ik er expres inzet om autisten uit te lokken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sneu. Als mensen geen argumenten meer hebben gaan ze meteen hitten op grammaticale fouten
Je wil niet weten hoe hard ik lach nu.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Je bent eerlijk gezegd best garpig.
Ik vond je nog wel zo aardig, tss.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe hard ik lach nu.
Ik ben lekker aan het eten.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks. Iedereen heeft honger.
Ze happen allemaal.
Leuk ik woon best dichtbij Wierdenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat daar iemand woont die ik al ken
Ik ben ook wel aardig. Maar soms heb je van die momenten waarop je je gewoon dood ergert aan een persoon.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik vond je nog wel zo aardig, tss.
Ziet er best lekker uitquote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het eten.
[ afbeelding ]
Trouwens, geen cement maar heerlijk eten.
Bohh dat ziet er heerlijk uit man!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef Flippiee het volgende:
Over honger gesproken, nog een paar keer het woord Afhaalchinees en ik krijg honger.
Dat begreep ik alquote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Leuk ik woon best dichtbij Wierden
Waar is je begeleider?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel aardig. Maar soms heb je van die momenten waarop je je gewoon dood ergert aan een persoon.
En ik moet die dingen vertellen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:46 schreef Boterbartje het volgende:
DV
Echt dat is enkel een toevoeging aan wat er fout stond, de rest van de post is puur inhoudelijk
verse pasta van ah, diepvriesspinazie, gedroogde tomaatjes en kaas?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
verse pasta van ah, diepvriesspinazie, gedroogde tomaatjes en kaas?
Mag niet van patje, dan gaat ie me notes gevenquote:
Heraclesquote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat begreep ik alWaarom ben je voor Twente en niet Heracles?
geef hem liever een linkje.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat? Misschien heb je FOK! verwisseld met het autistenforum. Kan gebeuren.
Tagliatelle met stukjes kippendij, slagroom, spinazie, romaatjes en mozzarella. En op de achtergrond de muziek van Dave Brubeck.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
verse pasta van ah, diepvriesspinazie, gedroogde tomaatjes en kaas?
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tagliatelle met stukjes kippendij, slagroom, spinazie, romaatjes en mozzarella. En op de achtergrond de muziek van Dave Brubeck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |