http://nl.wikipedia.nl/autistme verwijst door naar computerfluisteraarquote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Computerfluisteraar? hmm. Doet me denken aan die ene autist op fok, kom even niet meer op z'n naam.
Waar slaat dat op, wat is dat voor onzin om iedereen maar lukraak daarvoor uit te maken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wist je al dat computerfluisteraar autistisch is?
Misschien moeten we computerfluisteraar maar eens stoppen met water geven.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je het geen water geeft enzo kan het ook gelig worden.
je bent gewoon jaloers manquote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waar slaat dat op, wat is dat voor onzin om iedereen maar lukraak daarvoor uit te maken.
Ja Afhaalchinees is wel lekker maar KFC ga ik morgen al halen dus dat kan ook niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm daar zit je fout, AfhaalchineesKFC
Maar zelf vers eten maken is altijd het lekkerste
had ik de kans maarquote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien moeten we computerfluisteraar maar eens stoppen met water geven.
als je afhaalchinees ook bezorgd, wordt het dan minder lekker zodra je dat weet?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja Afhaalchinees is wel lekker maar KFC ga ik morgen al halen dus dat kan ook niet.
Maar vaak vind ik thuisbezorg eten niet zo lekker.
Het is autisme zonder extra t. En je hebt het pas als je door volwaardig team van psychologen wordt bevonden dat je voldoet aan een minimaal aantal kenmerken uit het DSM-IVquote:Op maandag 5 maart 2012 19:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.nl/autistme verwijst door naar computerfluisteraar
alsof psychologie een harde wetenschap isquote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is autisme zonder extra t. En je hebt het pas als je door volwaardig team van psychologen wordt bevonden dat je voldoet aan een minimaal aantal kenmerken uit het DSM-IV
Nee ik heb een hekel aan psychologie omdat het echt natte vingerwerk isquote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alsof psychologie een harde wetenschap is
Hey waarom wil je in Wierden gaan wonen dan?quote:
daarom. ik kan prima beoordelen hoe en wat. computerfluisteraar is duidelijk een autist.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik heb een hekel aan psychologie omdat het echt natte vingerwerk is
Ik heb onderzoeksverslagen gelezen, echt de ballen vallen je uit de broek
Sneu. Als mensen geen argumenten meer hebben gaan ze meteen hitten op grammaticale foutenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het is autisme zonder extra t. En je hebt het pas als je door volwaardig team van psychologen wordt bevonden dat je voldoet aan een minimaal aantal kenmerken uit het DSM-IV
Je bent eerlijk gezegd best garpig.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit soort posts verergeren mijn irritaties alleen maar meer. Ga lekker door.
Omdat daar iemand woont die ik al kenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hey waarom wil je in Wierden gaan wonen dan?
Die is altijd nog lekker.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je afhaalchinees ook bezorgd, wordt het dan minder lekker zodra je dat weet?
Dat is dan weer onzin.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daarom. ik kan prima beoordelen hoe en wat. computerfluisteraar is duidelijk een autist.
Wat wat watquote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daarom. ik kan prima beoordelen hoe en wat. computerfluisteraar is duidelijk een autist.
die ik er expres inzet om autisten uit te lokken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sneu. Als mensen geen argumenten meer hebben gaan ze meteen hitten op grammaticale fouten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |