Kutmod.quote:
ik was eens in de trein en toen werd iemand ziek en moest overgeven.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Smeerlap. Het gebeurt wel vaak volgens mij. Misschien is iemand het nu aan het opruimen, we staan al 3 minuten bij Beurs.
[..]
Toff
Je bent ook bij de pre-meet enzo?quote:
quote:
quote:
quote:
Als ik moet kotsen dan ga ik gewoon kotsen, vaak is dat als ik teveel heb gedronken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Smeerlap. Het gebeurt wel vaak volgens mij. Misschien is iemand het nu aan het opruimen, we staan al 3 minuten bij Beurs.
[..]
Toff
Sowieso zijn de kaartjes al vergevenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef Flippiee het volgende:
Beach ga ook. OV en ik gaan samen.:@:@:@:@:@:@:@#:#:#::$:$:$:@:@:@
Nee man dat kost nog meer geldquote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maak een afspraak met een belastingadviseur.
Heb ik niks van gehoord? Maar ik denk het niet, ik ga met Naatje maar wel pas wat later, moet nog wat afmaken op de uni denk ik.quote:
Boh, dat is niet goed joh. Je kunt beter in Twente gaan wonen, beetje frisse lucht en knuffelen met koeien is beter voor je gezondheidquote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vervelend omdat werken omdat ganse dag beroerd voelen en bij thuiskomst horen dat een kennis van mijn zusje overleden is. Dat is de 3e persoon in 10 weken tijd die overleden is.
En lang haar.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
doe mij oerbeer maar. die heeft tenminste tieten.
Ik heb er vanochtend nog 2 gefixt, en toen waren er nog 3 over. Moet nog wel aan te komen zijn, heb daarna van nog meer mensen gehoord dat ze kaartjes terug hebben gegeven.quote:
ok ik wil zoveel mogelijk geld terug wat nuquote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Belastingadviseur in wording represent.
quote:
[pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #3quote:Op maandag 5 maart 2012 19:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb ik niks van gehoord? Maar ik denk het niet, ik ga met Naatje maar wel pas wat later, moet nog wat afmaken op de uni denk ik.
Ik knuffel best vaak met koeien en honden. Daarnaast weet ik wel al waar ik zou gaan wonen als ik naar Twente verhuisdequote:Op maandag 5 maart 2012 19:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Boh, dat is niet goed joh. Je kunt beter in Twente gaan wonen, beetje frisse lucht en knuffelen met koeien is beter voor je gezondheid
JA MAAR SPELBREKER.quote:
Je mag met mij knuffelen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik knuffel best vaak met koeien en honden. Daarnaast weet ik wel al waar ik zou gaan wonen als ik naar Twente verhuisde
[..]
JA MAAR SPELBREKER.
Wacht naatje gaat naar de pre-meetquote:Op maandag 5 maart 2012 19:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
[pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #3
Ik ga Naatje meeten
Nice, heb ik ook al eens mogen doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
[pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #3
Ik ga Naatje meeten
Waar dan?!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik knuffel best vaak met koeien en honden. Daarnaast weet ik wel al waar ik zou gaan wonen als ik naar Twente verhuisde
[..]
JA MAAR SPELBREKER.
Tell me Dimensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |