Dat zie je aan de stand van de tepels?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ecclestone denkt dat ze een goed lichaam heeft....
He bah, doe niet zo vies. Dat zie je gewoon aan alles, wat een nepwijf zegquote:
Wat is een brugkut?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Nicolette Sheridan is prachtig. Rachel Bilson is natuurlijk super slank, daar is niks van te zeggen, toch vind ik haar niet mooi zo. Ze heeft een brugkut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dus een vrouw die net als in het plaatje benen heeft die niet bij elkaar komen op één punt, maar waar nog een hoop ruimte tussen zit.
Nooit gedaan op vakantie?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef Jurk het volgende:
Is dat tegenwoordig hip? Tennisen in je bikini?
het hoofd is ook een heel andere kleur als het lijfquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:51 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu trouwens dat er een beetje raar gephotoshopt is met de foto van Jennifer, de binnenkant van haar rechterarm is iets vreemd mee lijkt wel.
Waarom moeten vrouwen altijd andere vrouwen van top tot teen analyseren...quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:15 schreef sbientje het volgende:
[..]
het hoofd is ook een heel andere kleur als het lijfHele rare foto
God nou. Zou het niet weten en ik bén een vrouw.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom moeten vrouwen altijd andere vrouwen van top tot teen analyseren...
Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen altijd andere vrouwen van top tot teen analyseren...
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Een "brugkut"? Last time I checked was je gewoon slank als je benen elkaar niet raken als je je voeten tegen elkaar zet. Rachel Bilson heeft een prachtig figuur.
Ja, maar jij bent geen bn-er waarvan foto's gemaakt worden als je naar het strand gaat die vervolgens op Fok! belandenquote:Op zondag 15 april 2012 12:43 schreef alors het volgende:
Kapsel? Ze heeft dr haar gewoon on een hoge knot, doe ik ook altijd als ik ga zwemmen.
[..]
Zij is ook geen bn-er.quote:Op zondag 15 april 2012 13:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent geen bn-er waarvan foto's gemaakt worden als je naar het strand gaat die vervolgens op Fok! belandenEn ze is de enige tot nu toe van de foto's hier die dat heeft..
Dan zal ik het topic maar eens goed doorkijken..quote:Op zondag 15 april 2012 13:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent geen bn-er waarvan foto's gemaakt worden als je naar het strand gaat die vervolgens op Fok! belandenEn ze is de enige tot nu toe van de foto's hier die dat heeft..
En je mag ook geen brugkut, klapkuiten of buikrimpel hebben!quote:Op zondag 15 april 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
Als je bekend bent, dan moet je altijd een goed kapsel hebben. Ook in je vrije tijd op het strand. Wie denken ze wel niet dat ze zijn? Janine Modaal of zo?
Nee natuurlijk niet. Als je een onderdeel van je werk is er goed uit zien, dan moet je daar ook maar voor zorgen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
En je mag ook geen brugkut, klapkuiten of buikrimpel hebben!
Ik zou een paar tenen geven om er nu, toch wel een stukkie jonger, dat lijf voor terug te krijgenquote:Op zondag 15 april 2012 14:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb er veel geld voor over om er op m'n 44e zo uit te zien als Nicolette. Damn.
Kamelentenen?quote:Op zondag 15 april 2012 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zou een paar tenen geven om er nu, toch wel een stukkie jonger, dat lijf voor terug te krijgen
Voel me niet aangesproken, heb geen kinderen en ook al mijn tenen nog!quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik begin me langzaam aan een beeld van jullie te vormen hoe jullie er uit zien.... krijg het maar niet van mijn netvlies...![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik geef liever gewoon wat tenen weg....
Dat zijn toch niet haar kinderen he ?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer van die tattoo op haar onderrug
Oh puhlease. Iedereen die slank is ziet er zo uit. Alleen dikke mensen hebben benen die tegen elkaar aan zitten als je staat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:34 schreef hexje het volgende:
Heeft Rihannat ook een brugkut?
[ afbeelding ]
het laatste.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh puhlease. Iedereen die slank is ziet er zo uit. Alleen dikke mensen hebben benen die tegen elkaar aan zitten als je staat.
of was je sarcastisch?
Ach ze is pas 24 geworden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:47 schreef speknek het volgende:
Ik vind Rihanna wel een beetje erg goedkoop worden, maar dat ass.
Jullie snappen niet wat een brugkut is, heeft niks met dik of dun te maken, al gaat het vaak wel gepaard met een platte kont.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh puhlease. Iedereen die slank is ziet er zo uit. Alleen dikke mensen hebben benen die tegen elkaar aan zitten als je staat.
of was je sarcastisch?
En dat van een mod. Lees de topic-pointer.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:08 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvie vd Vaart voor Hunkemöller.
quote:Modellen foto's hoeven niet, die passen beter in B&H.![]()
Oeps, ik kwam die foto toevallig tegenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:19 schreef static het volgende:
[..]
En dat van een mod. Lees de topic-pointer.
[..]
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oeps, ik kwam die foto toevallig tegen
Waar staat die topic pointer? Of kijk ik met mijn neus?
Ja ze is al hele tijd niet meer zo dun, dat zeg je toen echt zo in haar gezicht ook, niet mooi. Nu is ze mooiquote:Op woensdag 18 april 2012 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig, zo zonder al te veel kleding (net als in de lingerie reclame) ziet ze er helemaal niet meer eng dun uitIs ook wel wat aangekomen volgens mij.
Dat staat er bij mij helemaal nietquote:Op woensdag 18 april 2012 13:23 schreef static het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Boven het invoerveld bij:
(in het rood) "» Voordat je reageert "
Dat heb ik even weggepaint allemaalquote:Op woensdag 18 april 2012 13:30 schreef speknek het volgende:
Waar is sowieso jouw moderator veld. Stiekeme adblocker?.
Sweet!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef Karina het volgende:
Marc Jacobs, incl, vriend en tattoo's
[ afbeelding ]
Of telt hij niet als ster![]()
Leuk joh.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het ziet er ook helemaal niet gefotoshopt uit!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig, zo zonder al te veel kleding (net als in de lingerie reclame) ziet ze er helemaal niet meer eng dun uitIs ook wel wat aangekomen volgens mij.
http://forum.fok.nl/topic/1647230/12/25#110485094quote:Op woensdag 18 april 2012 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat staat er bij mij helemaal niet
[ afbeelding ]
Je kan ook iemand voller fotoshoppen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook behind the scenes foto's gezien van die shoot en ze ziet er hetzelfde uit daar.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kan ook iemand voller fotoshoppen.
heel cutequote:Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Die ziet er ook niet slecht uit voor zijn 49 jaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker ook voller filmshoppen, in de reclame op tv is het hetzelfdequote:Op woensdag 18 april 2012 17:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kan ook iemand voller fotoshoppen.
Leuke foto!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is er al heel veel aan dat lichaam veranderd, foto's zijn van maart 2010. En daarbij heeft ze 10 maanden daarvoor een tweeling gekregen.quote:Op maandag 23 april 2012 03:27 schreef bloempje-moi het volgende:
Julie Bowen van onder andere Modern Family. Misschien kan die beter haar kleding aanhouden...
ja klopt.quote:Op maandag 23 april 2012 10:09 schreef heaven7 het volgende:
Vind haar er sowieso in Modern family al anorexia akelig dun en knokig uit zien
De photoshop druipt er vanaf.quote:Op maandag 23 april 2012 12:24 schreef SEMTEX het volgende:
Coco op vakantie in Hawaii:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 april 2012 03:27 schreef bloempje-moi het volgende:
Julie Bowen van onder andere Modern Family. Misschien kan die beter haar kleding aanhouden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar sowieso totaal niet sexy. Heel mannelijk met die brede kaaklijn en brede schouders.quote:Op maandag 23 april 2012 12:24 schreef SEMTEX het volgende:
Coco op vakantie in Hawaii:
[ afbeelding ]
Haar lijf blijf ik fantastisch vinden.quote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef hexje het volgende:
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar vormenquote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef hexje het volgende:
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, je hebt gelijk. Zo ziet ze er echt uit!quote:Op maandag 23 april 2012 13:17 schreef SEMTEX het volgende:
Het is een videobeeld, er is niets gesoept aan.
Achterste meisje kijkt naar beneden en denkt: "Zij zijn groot en ik is klein, en da's niet eerlijk!quote:
Groot van nature?quote:Op maandag 23 april 2012 18:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Achterste meisje kijkt naar beneden en denkt: "Zij zijn groot en ik is klein, en da's niet eerlijk! [ afbeelding ]
Zo te zien heeft ze daar een navelbreuk aan overgehouden.quote:Op maandag 23 april 2012 09:38 schreef kvd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er al heel veel aan dat lichaam veranderd, foto's zijn van maart 2010. En daarbij heeft ze 10 maanden daarvoor een tweeling gekregen.
Volgens mij kijkt ze gewoon naar de loopplank zodat ze niet in het water flikkert.quote:Op maandag 23 april 2012 18:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Achterste meisje kijkt naar beneden en denkt: "Zij zijn groot en ik is klein, en da's niet eerlijk! [ afbeelding ]
Ik zou dan in ieder geval een badpak aan doen, dit ziet er niet uit.quote:Op maandag 23 april 2012 03:27 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat geen datum bij helaas, dit komt uit een serie van celebs in groene bikini's (er waren er nog meer, maar die kende ik niet).quote:
Net Uma Thurman, die ook geen groter bikini topje wil dragenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Groene bikini's
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan
Scherp Muis! Maar die tieten zijn wel lekker goed ingepakt en hoog aan de horizonquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef Muis006 het volgende:
De bikinitop van C.C. is anders ook aan de krappe kant
Het zijn net bananenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scherp Muis! Maar die tieten zijn wel lekker goed ingepakt en hoog aan de horizon
Volgens mij is het water gewoon ijskoudquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het zijn net bananenze groeien naar de zon toe.
Maar als ik mijn buik zo erg inhoud als zij doet op die foto, zien mijn bananen er ook zo uit.
Nou als ik ijskoud water instap houd ik mijn buik in van de schrikquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het water gewoon ijskoud
een kleine google-opdracht leert me dat die foto van Lindsay al uit 2006 komt, dus nee, niet echt een nieuwe fotoquote:
Ja, deze zijn wel een beetje schrikken. Vooral ook in combinatie met het hoofd dat best aardig is.quote:
Op zich wel, maar girl, ain't you got no dignity?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ergens vind ik het wel weer heel stoer dat die vrouw op die laatste foto gewoon lekker zo in haar bikini naar het strand gaat -niks verbergen, niks schaamte, gewoon lekker doen waar ze zin in heeft.
Misschien staat de fotograaf op een kilometer afstand met zo'n dikke lens in te zoomenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Op zich wel, maar girl, ain't you got no dignity?. Vooral die wijdbeens pose...
Het is wel echt hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens mij is dat niet echt. Op de foto dat ze zit is haar huid heel glad en op die andere heel rimpelig.
Ik vond het in BB wel een leuke meid, alleen jammer dat ze altijd loopt te zeuren dat ze zich te dik vind.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:27 schreef Franneh het volgende:
Koop dan een mooi badpak ofzo.. maarja aan de andere kant heeft ze er wel schijt aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |