Ik zou een paar tenen geven om er nu, toch wel een stukkie jonger, dat lijf voor terug te krijgenquote:Op zondag 15 april 2012 14:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb er veel geld voor over om er op m'n 44e zo uit te zien als Nicolette. Damn.
Kamelentenen?quote:Op zondag 15 april 2012 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zou een paar tenen geven om er nu, toch wel een stukkie jonger, dat lijf voor terug te krijgen
Voel me niet aangesproken, heb geen kinderen en ook al mijn tenen nog!quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik begin me langzaam aan een beeld van jullie te vormen hoe jullie er uit zien.... krijg het maar niet van mijn netvlies...![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik geef liever gewoon wat tenen weg....
Dat zijn toch niet haar kinderen he ?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer van die tattoo op haar onderrug
Oh puhlease. Iedereen die slank is ziet er zo uit. Alleen dikke mensen hebben benen die tegen elkaar aan zitten als je staat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:34 schreef hexje het volgende:
Heeft Rihannat ook een brugkut?
[ afbeelding ]
het laatste.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh puhlease. Iedereen die slank is ziet er zo uit. Alleen dikke mensen hebben benen die tegen elkaar aan zitten als je staat.
of was je sarcastisch?
Ach ze is pas 24 geworden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:47 schreef speknek het volgende:
Ik vind Rihanna wel een beetje erg goedkoop worden, maar dat ass.
Jullie snappen niet wat een brugkut is, heeft niks met dik of dun te maken, al gaat het vaak wel gepaard met een platte kont.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh puhlease. Iedereen die slank is ziet er zo uit. Alleen dikke mensen hebben benen die tegen elkaar aan zitten als je staat.
of was je sarcastisch?
En dat van een mod. Lees de topic-pointer.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:08 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvie vd Vaart voor Hunkemöller.
quote:Modellen foto's hoeven niet, die passen beter in B&H.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |