Joh, even je duim erin ploppen en ze ziet er heel toonbaar uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:20 schreef La_Vita het volgende:
Leuke bikini van Doutzen
Kelly Ripa (wie?) heeft een heel vies naveltje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik las ergens dat Doutzen het vervelend vindt als ze gefotografeerd wordt tijdens een stranduitje met haar zoontje, want dan is ze de hele tijd bezig om haar buik in te houden.
Hier valt weinig aan af te keuren door onze vrouwelijke Fokstersquote:Op zondag 1 april 2012 13:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Selena Gomez
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier verder gluren: http://eyesonstars.com/se(...)th-her-top-off-2012/
Van All My Children, Hope & Faith en Live with Regis and Kelly.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:20 schreef La_Vita het volgende:
Leuke bikini van Doutzen
Kelly Ripa (wie?) heeft een heel vies naveltje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze was een tijdje aan de volle kant, maar dat is er nu voor een groot deel weer af:
[ afbeelding ]
Jennifer Love Hewitt
Ik offer mezelf wel op als tegenspeler als je het wilt testen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ze heeft wel echt aparte heupen voor een blanke
En met zo'n bikini op de tennisbaan, is dat nou prettig?
Da's een oude foto, dit is zo'n serie waarbij ze op hakken tennistquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze was een tijdje aan de volle kant, maar dat is er nu voor een groot deel weer af:
[ afbeelding ]
Jennifer Love Hewitt
zij is toch ook een van de vele die continue last heeft van het jojo effect, ik hou het bij haarr ook niet meer bij want haar maten veranderen per maandquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Da's een oude foto, dit is zo'n serie waarbij ze op hakken tennistZe is iets voller nu, al misstaat het haar echt niet:
[ afbeelding ]
Niet zo handig om dan zo'n decollete aan te doen als je toch al wat dikker bent...quote:Op zondag 8 april 2012 09:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
zij is toch ook een van de vele die continue last heeft van het jojo effect, ik hou het bij haarr ook niet meer bij want haar maten veranderen per maand
Instant momentje dat ik meteen aan die kikker moet denken die hier wel eens voorbij kwamquote:
Die heeft een dikke poes.quote:Op maandag 9 april 2012 20:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Naomi Watts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest even opnieuw kijken, maar iddquote:
Niks mis met een beetje vleesch.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef juultje84 het volgende:
Beyonce
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
Kourtney Kardashian
[ afbeelding ]
Kim en Kourtney
[ afbeelding ]
Ze is 3 maanden geleden bevallen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Beyonce is best nog dikkig voor iemand die zoveel danst..
Ach, die moet gewoon eens wat meer gaan sportenquote:Op woensdag 11 april 2012 00:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen nooit superdun worden.
Kijk maar naar Serena Williams.
nja bij het zien van de 1e foto naar haar bevalling werd er zo gesproken dat er totaaaaal niks meer van te zien wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Beyonce is best nog dikkig voor iemand die zoveel danst..
Ja daar dacht ik gister ook nog aanquote:Op woensdag 11 april 2012 09:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
nja bij het zien van de 1e foto naar haar bevalling werd er zo gesproken dat er totaaaaal niks meer van te zien wasnu in bikini is het toch wel anders zonder 3 korsetten
Neuh kloptquote:
nee maar we hebben het over die foto wat 1 maand na de bevalling is geplaatst en nu deze foto 3 maanden laterquote:
Ziet er goed uit als moeder en veertigerquote:
Jammer van die tattoo op haar onderrugquote:Op woensdag 11 april 2012 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit als moeder en veertiger
Het lijkt een beetje alsof ze voor de Hazel en Phinnaeus tattoo ging en Henry er later bij is geplaktquote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer van die tattoo op haar onderrug
Ik dacht aan een mini zeehond met namenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje alsof ze voor de Hazel en Phinnaeus tattoo ging en Henry er later bij is geplakt
Dat zie je aan de stand van de tepels?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ecclestone denkt dat ze een goed lichaam heeft....
He bah, doe niet zo vies. Dat zie je gewoon aan alles, wat een nepwijf zegquote:
Wat is een brugkut?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Nicolette Sheridan is prachtig. Rachel Bilson is natuurlijk super slank, daar is niks van te zeggen, toch vind ik haar niet mooi zo. Ze heeft een brugkut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dus een vrouw die net als in het plaatje benen heeft die niet bij elkaar komen op één punt, maar waar nog een hoop ruimte tussen zit.
Nooit gedaan op vakantie?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef Jurk het volgende:
Is dat tegenwoordig hip? Tennisen in je bikini?
het hoofd is ook een heel andere kleur als het lijfquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:51 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu trouwens dat er een beetje raar gephotoshopt is met de foto van Jennifer, de binnenkant van haar rechterarm is iets vreemd mee lijkt wel.
Waarom moeten vrouwen altijd andere vrouwen van top tot teen analyseren...quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:15 schreef sbientje het volgende:
[..]
het hoofd is ook een heel andere kleur als het lijfHele rare foto
God nou. Zou het niet weten en ik bén een vrouw.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom moeten vrouwen altijd andere vrouwen van top tot teen analyseren...
Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen altijd andere vrouwen van top tot teen analyseren...
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Een "brugkut"? Last time I checked was je gewoon slank als je benen elkaar niet raken als je je voeten tegen elkaar zet. Rachel Bilson heeft een prachtig figuur.
Ja, maar jij bent geen bn-er waarvan foto's gemaakt worden als je naar het strand gaat die vervolgens op Fok! belandenquote:Op zondag 15 april 2012 12:43 schreef alors het volgende:
Kapsel? Ze heeft dr haar gewoon on een hoge knot, doe ik ook altijd als ik ga zwemmen.
[..]
Zij is ook geen bn-er.quote:Op zondag 15 april 2012 13:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent geen bn-er waarvan foto's gemaakt worden als je naar het strand gaat die vervolgens op Fok! belandenEn ze is de enige tot nu toe van de foto's hier die dat heeft..
Dan zal ik het topic maar eens goed doorkijken..quote:Op zondag 15 april 2012 13:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent geen bn-er waarvan foto's gemaakt worden als je naar het strand gaat die vervolgens op Fok! belandenEn ze is de enige tot nu toe van de foto's hier die dat heeft..
En je mag ook geen brugkut, klapkuiten of buikrimpel hebben!quote:Op zondag 15 april 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
Als je bekend bent, dan moet je altijd een goed kapsel hebben. Ook in je vrije tijd op het strand. Wie denken ze wel niet dat ze zijn? Janine Modaal of zo?
Nee natuurlijk niet. Als je een onderdeel van je werk is er goed uit zien, dan moet je daar ook maar voor zorgen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
En je mag ook geen brugkut, klapkuiten of buikrimpel hebben!
Ik zou een paar tenen geven om er nu, toch wel een stukkie jonger, dat lijf voor terug te krijgenquote:Op zondag 15 april 2012 14:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb er veel geld voor over om er op m'n 44e zo uit te zien als Nicolette. Damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |