Waarom moet die foto niet getoond worden? Omdat het geen vrouw is?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:51 schreef kornuitbuffel het volgende:
Die onderste foto had je wel weg mogen laten.
Hoezo zijn hun trouwens bij elkaar?![]()
Klopt geen vrouwen, en ik ben een man. Maar sprak even voor mijzelf. Zal het niet weer doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom moet die foto niet getoond worden? Omdat het geen vrouw is?
Wat snap je er niet aan, dat ze samen op de foto staan?
Dat reisprogramma van hem zeker, Jan Smit op Reis, of Jan Smit in Amerika. (?)quote:Op maandag 5 maart 2012 13:17 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Klopt geen vrouwen, en ik ben een man. Maar sprak even voor mijzelf. Zal het niet weer doen.
Wat doet vd sar, de boer samen met jan smit en zijn volendamse clan.
Coco speciaal voor jou.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:17 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Klopt geen vrouwen, en ik ben een man.
Waarschijnlijk de fotograaf, met de gedachte dat ze geen topje aanheeft.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:03 schreef Cavalinho het volgende:
Keanu Reeves. Zou wel eens willen weten wat ze zien...
[ afbeelding ]
Tijdens de winterstop hebben (ex-)voetballers traditioneel een strandvoetbaltoernooi op de Antillen. Daar zijn soms ook 'sterren' bijquote:Op maandag 5 maart 2012 13:21 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Dat reisprogramma van hem zeker, Jan Smit op Reis, of Jan Smit in Amerika. (?)
Volgens mij heeft ze dat ook niet hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de fotograaf, met de gedachte dat ze geen topje aanheeft.
Hmm wel een oude foto zo te zien.
Vermaken waarschijnlijk, misschien voor zijn programma "De zomer voorbij" en misschien zijn ze elkaar gewoon tegen gekomen op een, voor dat soort mensen, tropisch vluchtoord.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:17 schreef kornuitbuffel het volgende:
Wat doet vd sar, de boer samen met jan smit en zijn volendamse clan.
Heeft Cheryl Crow eigenlijk een borstamputatie gehad agv de borstkanker of is ze gewoon heel erg mager?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Cheryl Crow
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Britney
Dat betwijfel ik, want je weet niets van voetbal, dat blijkt wel.....quote:Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vermaken waarschijnlijk, misschien voor zijn programma "De zomer voorbij" en misschien zijn ze elkaar gewoon tegen gekomen op een, voor dat soort mensen, tropisch vluchtoord.
Ik ben overigens ook een man
Het gaat hier niet om wat jij aantrekkelijk vindt.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:51 schreef kornuitbuffel het volgende:
Die onderste foto had je wel weg mogen laten.
Hoezo zijn hun trouwens bij elkaar?![]()
Rihanna heeft lekkere string.
En die Scarlet Johanson is volgens mij helemaal niet zo lekker.
En Lean Rimes had je ook achterwege mogen laten. bah.
Dat verklaart idd al iets. Ik denk dat ze inmiddels iets meer tattoos heeft dan op de foto, mss niet overal maar tochquote:
Knap dat jij op basis hiervan concludeert dat ik niets van voetbal weet.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, want je weet niets van voetbal, dat blijkt wel.....
Is het zo moeilijk om er een naam bij te zetten?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nog een voetballer dan... volgens mij niet al te oud
[ afbeelding ]
"een voetballer"quote:Op maandag 5 maart 2012 16:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om er een naam bij te zetten?
Sorry hoor. Wist niet dat je de naam ook nog belangrijk vindt... speciaal voor jou heb ik ook nog de naam van zijn voetbalclub erbij gezet. Wat wil je nog meer?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om er een naam bij te zetten?
Nee, ik bedoel dat iedereen die wat van voetbal af weet, weet dat er jaarlijks tijdens de winterstop een voetvolleybal-toernooi is op de Antillen, waarbij o.a. BN-ers en oud-voetballers aanwezig zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Knap dat jij op basis hiervan concludeert dat ik niets van voetbal weet.
Of bedoel je Edwin van de Sar en Frank de Boer en omdat zij voetballer zijn dat ze dan niets met het Volendams koor te maken hebben en ze dan niet samen op 1 foto kunnen staan?
In fototopics, zoals deze en celebs onflatteus op de kiek, hoor je gewoon de naam erbij te zetten. Ook als het Koningin Beatrix is.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Sorry hoor. Wist niet dat je de naam ook nog belangrijk vindt... speciaal voor jou heb ik ook nog de naam van zijn voetbalclub erbij gezet. Wat wil je nog meer?
Relax. Weet ik veel. Heb je zelf nog pics?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In fototopics, zoals deze en celebs onflatteus op de kiek, hoor je gewoon de naam erbij te zetten. Ook als het Koningin Beatrix is.
Lance gruwelt van elk grammetje vetquote:Op maandag 5 maart 2012 15:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heeft Cheryl Crow eigenlijk een borstamputatie gehad agv de borstkanker of is ze gewoon heel erg mager?
die zijn toch allang niet meer samen?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lance gruwelt van elk grammetje vet
Oh the drama. Stervende zwaan sterft.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:11 schreef Madame_Paon het volgende:
In fototopics, zoals deze en celebs onflatteus op de kiek, hoor je gewoon de naam erbij te zetten.
Kun je nagaan hoe mager ze toen wasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
die zijn toch allang niet meer samen?
omg zie nu pas goed de foto...het lijkt wel een jongetje met een paardestaartquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe mager ze toen was
Ik vind haar eerlijk gezegd niet mager, wel slecht geproportioneerd. Kont, benen, buik zijn gewoon slank, borsten en daarboven (sleutelbeenderen etc.) heeft ze geen grammetje vet (dus ook geen tiet) en zie je haar botjes zitten, dus dat deel oogt wel te mager. Ze heeft ook weinig taille. Maarja, daar doe je helaas weinig aan als dat je bouw is...quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
omg zie nu pas goed de foto...het lijkt wel een jongetje met een paardestaart![]()
Woman EAT !!
niet mager?? nu ben ik nieuwsgierig, vind je dit een normaal postuur dan??quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ik vind haar eerlijk gezegd niet mager, wel slecht geproportioneerd. Kont, benen, buik zijn gewoon slank, borsten en daarboven (sleutelbeenderen etc.) heeft ze geen grammetje vet (dus ook geen tiet) en zie je haar botjes zitten, dus dat deel oogt wel te mager. Ze heeft ook weinig taille. Maarja, daar doe je helaas weinig aan als dat je bouw is...
Ik vind haar ook niet mager hoor. Sterker nog, ze heeft een perfect figuur eigenlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
niet mager?? nu ben ik nieuwsgierig, vind je dit een normaal postuur dan??
Zij is niet mager, maar Taylor Swift wel? Ik mis iets geloof ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet mager hoor. Sterker nog, ze heeft een perfect figuur eigenlijk
Dat is idd precies wat ik bedoel. Maar ik vind het dus geen mooi figuur, met name niet het feit dat je al die botjes ziet boven haar borst(j)en/s. Ik denk dat Taylor Swift dus ook een stukje smaller gebouwd is dan Sheryl waardoor ze ondanks dat ze imo tengerder is wel zachter oogt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik snap wel wat Cinnamon_M bedoelt. Ze is niet broodmager en ook niet heel erg licht denk ik, ze heeft best wat been-en armspier. Maar haar postuur, weinig rondingen en harde uiterlijk geven wel een magere look. Taylor Swift vind ik er dan 'zachter' uit zien.
Beyoncé ziet er idd goed uit. Ik vind bij haar figuur een bikinibroekje met een iets bredere zijkant wel mooier. Die touwtjes vind ik raar staan bij haar heupen.
Je ziet gewoon dat het een getraind lichaam is, dat vind ik toch wat anders dan een echt skinnie lichaam...quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij is niet mager, maar Taylor Swift wel? Ik mis iets geloof ik
Zeg je dat ook bij een man?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:12 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Vind Katy Perry trouwens echt een mooi vrouwelijk figuur hebben. Met een heel liefzacht buikje.
Veen plezier gewenst met de zoektocht naar je droomvrouw (een Victoria's Secrets-model of iets op ongeveer hetzelfde niveau, waarschijnlijk).quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zeg je dat ook bij een man?Is gewoon een pensje hoor, vind het een beetje vies...
Komt ook door de houding op die foto. Ze staat niet flatteus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zeg je dat ook bij een man?Is gewoon een pensje hoor, vind het een beetje vies...
En ze heeft nep-bobbies die alles uit proportie maken....
Eh, ik ben bij mannen een stuk minder kritisch als het gaat om figuur dan bij vrouwen. Een buikje zal ik bij een man niet sexy noemen (rondingen horen bij vrouwen, niet bij mannen), maar ik vind onvolkomenheden in postuur bij mannen minder storend dan bij vrouwen. Ik vind het gewoon echt een mooi buikje (buikJE). En haar boobies zijn alles behalve nep, nepboobies hangen niet zo. Maargoed, jij hoeft het niet mooi te vinden, smaken verschillen toch.quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En ze heeft nep-bobbies die alles uit proportie maken....
Eindelijk iemand die het vraagtquote:Op donderdag 8 maart 2012 11:29 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Eh, ik ben bij mannen een stuk minder kritisch als het gaat om figuur dan bij vrouwen. Een buikje zal ik bij een man niet sexy noemen (rondingen horen bij vrouwen, niet bij mannen), maar ik vind onvolkomenheden in postuur bij mannen minder storend dan bij vrouwen. Ik vind het gewoon echt een mooi buikje (buikJE). En haar boobies zijn alles behalve nep, nepboobies hangen niet zo. Maargoed, jij hoeft het niet mooi te vinden, smaken verschillen toch. Maar idd het wss een foto die gemaakt is terwijl loopt en dan kan het buikje ook door haar houding veroorzaakt worden...
Wat is voor jou dan eigenlijk het ideale postuur van een vrouw?
Ah, ok. Doutzen vind ik ook prachtig, en ietsje voller ook, is wel redelijk het ideale figuur.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het vraagtZoals ik al eerder zei komt Doutzen dicht in de buurt, het mag nog wel ietsje voller.
En ok, mss zijn de boobs van Kate wel echt, maar ze zijn naar verhouding zo big dat ik het niet zo mooi vind.. En is toch prima als je het buikje van Kate lekker vindt, geen probleem hoor. Toch wel grappig dat je bij mannen minder kritisch bent dan bij vrouwen, als meer vrouwen dat hebben snap ik waarom veel mannen een pens hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof trouwens dat er genoeg vrouwen zijn die het niet eens zijn met mijn bij-mannen-maakt-figuur-me-minder uit comment(en als ik moet kíezen kies ik natuurlijk ook wel voor slank en licht gespierd)
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
Dit ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:30 schreef MissBliss het volgende:
De buik van Katy Perry is een pens? Nou zeg, ik zie een minieme bolling en verder niks, geen vetrol of wat
Oke, maar daarboven noemde iemand het ook al zoquote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef La_Vita het volgende:
Mijn opmerking van die pens was niet serieus bedoeld hoor. Katy ziet er hartstikke prima uit
![]()
[ afbeelding ]
Naja, die tetten zijn ook het probleem niet. Misschien de lelijke bikini?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind het figuur van Katy Perry ook niet mooi. Dat buikje stoort me niet, maar die uiers die er boven hangen, die passen niet bij haar.
Mag je zo zeker weer niet zeggen, maar dat is de associatie die het bij mij oproept.
Die ene tiet hangt ook weer onder het topje uit, ze verdient toch genoeg voor goeie bikini's?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:42 schreef La_Vita het volgende:
Mijn opmerking van die pens was niet serieus bedoeld hoor. Katy ziet er hartstikke prima uit
![]()
[ afbeelding ]
Zwemvest voor jetski.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat doet Rihanna eigenlijk aan op die foto? Een bodywarmer op het strand? Loop ik achter qua mode? Moet ik nu onzeker worden? Vragen die mij bezig houden......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Coco wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef alors het volgende:
Zo naar voren gebogen heeft niemand echt veel kont hoor
Iemand met een slank lijf heeft naar mijn idee ook gewoon een subtiele kont, wat jij dus non-existent noemtquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Nicole ziet er goed uit maar haar kont is plat en bijna non-existent!
En Beyonce is een negerinquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand met een slank lijf heeft naar mijn idee ook gewoon een subtiele kont, wat jij dus non-existent noemt
Beyonce noem je als goeie booty, ja die heeft verder ook overal meer rondingen... dus ook meer kont. Net als heupen...
Maar die is dan ook veel te dun. Die ribben steken helemaal uit, die rug ...quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp wel wat Cinnamongirl bedoelt! En dan valt het bij Nicole Ritchi nog enigszins mee, al is het inderdaad amper een kont, maar bij die Annalyne McCord (whoever that may be...) denk ik echt ieeekss.... wat eng. Een bilnaad van 3 cm of zo...
Joh, even je duim erin ploppen en ze ziet er heel toonbaar uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:20 schreef La_Vita het volgende:
Leuke bikini van Doutzen
Kelly Ripa (wie?) heeft een heel vies naveltje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik las ergens dat Doutzen het vervelend vindt als ze gefotografeerd wordt tijdens een stranduitje met haar zoontje, want dan is ze de hele tijd bezig om haar buik in te houden.
Hier valt weinig aan af te keuren door onze vrouwelijke Fokstersquote:Op zondag 1 april 2012 13:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Selena Gomez
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier verder gluren: http://eyesonstars.com/se(...)th-her-top-off-2012/
Van All My Children, Hope & Faith en Live with Regis and Kelly.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:20 schreef La_Vita het volgende:
Leuke bikini van Doutzen
Kelly Ripa (wie?) heeft een heel vies naveltje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze was een tijdje aan de volle kant, maar dat is er nu voor een groot deel weer af:
[ afbeelding ]
Jennifer Love Hewitt
Ik offer mezelf wel op als tegenspeler als je het wilt testen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ze heeft wel echt aparte heupen voor een blanke
En met zo'n bikini op de tennisbaan, is dat nou prettig?
Da's een oude foto, dit is zo'n serie waarbij ze op hakken tennistquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze was een tijdje aan de volle kant, maar dat is er nu voor een groot deel weer af:
[ afbeelding ]
Jennifer Love Hewitt
zij is toch ook een van de vele die continue last heeft van het jojo effect, ik hou het bij haarr ook niet meer bij want haar maten veranderen per maandquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Da's een oude foto, dit is zo'n serie waarbij ze op hakken tennistZe is iets voller nu, al misstaat het haar echt niet:
[ afbeelding ]
Niet zo handig om dan zo'n decollete aan te doen als je toch al wat dikker bent...quote:Op zondag 8 april 2012 09:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
zij is toch ook een van de vele die continue last heeft van het jojo effect, ik hou het bij haarr ook niet meer bij want haar maten veranderen per maand
Instant momentje dat ik meteen aan die kikker moet denken die hier wel eens voorbij kwamquote:
Die heeft een dikke poes.quote:Op maandag 9 april 2012 20:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Naomi Watts
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest even opnieuw kijken, maar iddquote:
Niks mis met een beetje vleesch.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef juultje84 het volgende:
Beyonce
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
Kourtney Kardashian
[ afbeelding ]
Kim en Kourtney
[ afbeelding ]
Ze is 3 maanden geleden bevallen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Beyonce is best nog dikkig voor iemand die zoveel danst..
Ach, die moet gewoon eens wat meer gaan sportenquote:Op woensdag 11 april 2012 00:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen nooit superdun worden.
Kijk maar naar Serena Williams.
nja bij het zien van de 1e foto naar haar bevalling werd er zo gesproken dat er totaaaaal niks meer van te zien wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Beyonce is best nog dikkig voor iemand die zoveel danst..
Ja daar dacht ik gister ook nog aanquote:Op woensdag 11 april 2012 09:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
nja bij het zien van de 1e foto naar haar bevalling werd er zo gesproken dat er totaaaaal niks meer van te zien wasnu in bikini is het toch wel anders zonder 3 korsetten
Neuh kloptquote:
nee maar we hebben het over die foto wat 1 maand na de bevalling is geplaatst en nu deze foto 3 maanden laterquote:
Ziet er goed uit als moeder en veertigerquote:
Jammer van die tattoo op haar onderrugquote:Op woensdag 11 april 2012 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit als moeder en veertiger
Het lijkt een beetje alsof ze voor de Hazel en Phinnaeus tattoo ging en Henry er later bij is geplaktquote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer van die tattoo op haar onderrug
Ik dacht aan een mini zeehond met namenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje alsof ze voor de Hazel en Phinnaeus tattoo ging en Henry er later bij is geplakt
Verschrikking niet, maar wel minder dan ik eerst dacht....quote:
Dat zie je aan de stand van de tepels?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ecclestone denkt dat ze een goed lichaam heeft....
He bah, doe niet zo vies. Dat zie je gewoon aan alles, wat een nepwijf zegquote:
Wat is een brugkut?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Nicolette Sheridan is prachtig. Rachel Bilson is natuurlijk super slank, daar is niks van te zeggen, toch vind ik haar niet mooi zo. Ze heeft een brugkut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dus een vrouw die net als in het plaatje benen heeft die niet bij elkaar komen op één punt, maar waar nog een hoop ruimte tussen zit.
Nooit gedaan op vakantie?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef Jurk het volgende:
Is dat tegenwoordig hip? Tennisen in je bikini?
het hoofd is ook een heel andere kleur als het lijfquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:51 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu trouwens dat er een beetje raar gephotoshopt is met de foto van Jennifer, de binnenkant van haar rechterarm is iets vreemd mee lijkt wel.
Waarom moeten vrouwen altijd andere vrouwen van top tot teen analyseren...quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:15 schreef sbientje het volgende:
[..]
het hoofd is ook een heel andere kleur als het lijfHele rare foto
God nou. Zou het niet weten en ik bén een vrouw.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom moeten vrouwen altijd andere vrouwen van top tot teen analyseren...
Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen altijd andere vrouwen van top tot teen analyseren...
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Een "brugkut"? Last time I checked was je gewoon slank als je benen elkaar niet raken als je je voeten tegen elkaar zet. Rachel Bilson heeft een prachtig figuur.
Ja, maar jij bent geen bn-er waarvan foto's gemaakt worden als je naar het strand gaat die vervolgens op Fok! belandenquote:Op zondag 15 april 2012 12:43 schreef alors het volgende:
Kapsel? Ze heeft dr haar gewoon on een hoge knot, doe ik ook altijd als ik ga zwemmen.
[..]
Zij is ook geen bn-er.quote:Op zondag 15 april 2012 13:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent geen bn-er waarvan foto's gemaakt worden als je naar het strand gaat die vervolgens op Fok! belandenEn ze is de enige tot nu toe van de foto's hier die dat heeft..
Dan zal ik het topic maar eens goed doorkijken..quote:Op zondag 15 april 2012 13:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent geen bn-er waarvan foto's gemaakt worden als je naar het strand gaat die vervolgens op Fok! belandenEn ze is de enige tot nu toe van de foto's hier die dat heeft..
En je mag ook geen brugkut, klapkuiten of buikrimpel hebben!quote:Op zondag 15 april 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:
Als je bekend bent, dan moet je altijd een goed kapsel hebben. Ook in je vrije tijd op het strand. Wie denken ze wel niet dat ze zijn? Janine Modaal of zo?
Nee natuurlijk niet. Als je een onderdeel van je werk is er goed uit zien, dan moet je daar ook maar voor zorgen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
En je mag ook geen brugkut, klapkuiten of buikrimpel hebben!
Ik zou een paar tenen geven om er nu, toch wel een stukkie jonger, dat lijf voor terug te krijgenquote:Op zondag 15 april 2012 14:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb er veel geld voor over om er op m'n 44e zo uit te zien als Nicolette. Damn.
Kamelentenen?quote:Op zondag 15 april 2012 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zou een paar tenen geven om er nu, toch wel een stukkie jonger, dat lijf voor terug te krijgen
Voel me niet aangesproken, heb geen kinderen en ook al mijn tenen nog!quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik begin me langzaam aan een beeld van jullie te vormen hoe jullie er uit zien.... krijg het maar niet van mijn netvlies...![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik geef liever gewoon wat tenen weg....
Dat zijn toch niet haar kinderen he ?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer van die tattoo op haar onderrug
Oh puhlease. Iedereen die slank is ziet er zo uit. Alleen dikke mensen hebben benen die tegen elkaar aan zitten als je staat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:34 schreef hexje het volgende:
Heeft Rihannat ook een brugkut?
[ afbeelding ]
het laatste.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh puhlease. Iedereen die slank is ziet er zo uit. Alleen dikke mensen hebben benen die tegen elkaar aan zitten als je staat.
of was je sarcastisch?
Ach ze is pas 24 geworden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:47 schreef speknek het volgende:
Ik vind Rihanna wel een beetje erg goedkoop worden, maar dat ass.
Jullie snappen niet wat een brugkut is, heeft niks met dik of dun te maken, al gaat het vaak wel gepaard met een platte kont.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh puhlease. Iedereen die slank is ziet er zo uit. Alleen dikke mensen hebben benen die tegen elkaar aan zitten als je staat.
of was je sarcastisch?
En dat van een mod. Lees de topic-pointer.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:08 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvie vd Vaart voor Hunkemöller.
quote:Modellen foto's hoeven niet, die passen beter in B&H.![]()
Oeps, ik kwam die foto toevallig tegenquote:Op woensdag 18 april 2012 13:19 schreef static het volgende:
[..]
En dat van een mod. Lees de topic-pointer.
[..]
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oeps, ik kwam die foto toevallig tegen
Waar staat die topic pointer? Of kijk ik met mijn neus?
Ja ze is al hele tijd niet meer zo dun, dat zeg je toen echt zo in haar gezicht ook, niet mooi. Nu is ze mooiquote:Op woensdag 18 april 2012 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig, zo zonder al te veel kleding (net als in de lingerie reclame) ziet ze er helemaal niet meer eng dun uitIs ook wel wat aangekomen volgens mij.
Dat staat er bij mij helemaal nietquote:Op woensdag 18 april 2012 13:23 schreef static het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Boven het invoerveld bij:
(in het rood) "» Voordat je reageert "
Dat heb ik even weggepaint allemaalquote:Op woensdag 18 april 2012 13:30 schreef speknek het volgende:
Waar is sowieso jouw moderator veld. Stiekeme adblocker?.
Sweet!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef Karina het volgende:
Marc Jacobs, incl, vriend en tattoo's
[ afbeelding ]
Of telt hij niet als ster![]()
Leuk joh.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het ziet er ook helemaal niet gefotoshopt uit!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
Grappig, zo zonder al te veel kleding (net als in de lingerie reclame) ziet ze er helemaal niet meer eng dun uitIs ook wel wat aangekomen volgens mij.
http://forum.fok.nl/topic/1647230/12/25#110485094quote:Op woensdag 18 april 2012 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat staat er bij mij helemaal niet
[ afbeelding ]
Je kan ook iemand voller fotoshoppen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook behind the scenes foto's gezien van die shoot en ze ziet er hetzelfde uit daar.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kan ook iemand voller fotoshoppen.
heel cutequote:Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Die ziet er ook niet slecht uit voor zijn 49 jaar.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker ook voller filmshoppen, in de reclame op tv is het hetzelfdequote:Op woensdag 18 april 2012 17:13 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kan ook iemand voller fotoshoppen.
Leuke foto!quote:Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is er al heel veel aan dat lichaam veranderd, foto's zijn van maart 2010. En daarbij heeft ze 10 maanden daarvoor een tweeling gekregen.quote:Op maandag 23 april 2012 03:27 schreef bloempje-moi het volgende:
Julie Bowen van onder andere Modern Family. Misschien kan die beter haar kleding aanhouden...
ja klopt.quote:Op maandag 23 april 2012 10:09 schreef heaven7 het volgende:
Vind haar er sowieso in Modern family al anorexia akelig dun en knokig uit zien
De photoshop druipt er vanaf.quote:Op maandag 23 april 2012 12:24 schreef SEMTEX het volgende:
Coco op vakantie in Hawaii:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 april 2012 03:27 schreef bloempje-moi het volgende:
Julie Bowen van onder andere Modern Family. Misschien kan die beter haar kleding aanhouden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar sowieso totaal niet sexy. Heel mannelijk met die brede kaaklijn en brede schouders.quote:Op maandag 23 april 2012 12:24 schreef SEMTEX het volgende:
Coco op vakantie in Hawaii:
[ afbeelding ]
Haar lijf blijf ik fantastisch vinden.quote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef hexje het volgende:
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar vormenquote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef hexje het volgende:
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, je hebt gelijk. Zo ziet ze er echt uit!quote:Op maandag 23 april 2012 13:17 schreef SEMTEX het volgende:
Het is een videobeeld, er is niets gesoept aan.
Achterste meisje kijkt naar beneden en denkt: "Zij zijn groot en ik is klein, en da's niet eerlijk!quote:
Groot van nature?quote:Op maandag 23 april 2012 18:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Achterste meisje kijkt naar beneden en denkt: "Zij zijn groot en ik is klein, en da's niet eerlijk! [ afbeelding ]
Zo te zien heeft ze daar een navelbreuk aan overgehouden.quote:Op maandag 23 april 2012 09:38 schreef kvd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er al heel veel aan dat lichaam veranderd, foto's zijn van maart 2010. En daarbij heeft ze 10 maanden daarvoor een tweeling gekregen.
Volgens mij kijkt ze gewoon naar de loopplank zodat ze niet in het water flikkert.quote:Op maandag 23 april 2012 18:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Achterste meisje kijkt naar beneden en denkt: "Zij zijn groot en ik is klein, en da's niet eerlijk! [ afbeelding ]
Ik zou dan in ieder geval een badpak aan doen, dit ziet er niet uit.quote:Op maandag 23 april 2012 03:27 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er staat geen datum bij helaas, dit komt uit een serie van celebs in groene bikini's (er waren er nog meer, maar die kende ik niet).quote:
Net Uma Thurman, die ook geen groter bikini topje wil dragenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Groene bikini's
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan
Scherp Muis! Maar die tieten zijn wel lekker goed ingepakt en hoog aan de horizonquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:04 schreef Muis006 het volgende:
De bikinitop van C.C. is anders ook aan de krappe kant
Het zijn net bananenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scherp Muis! Maar die tieten zijn wel lekker goed ingepakt en hoog aan de horizon
Volgens mij is het water gewoon ijskoudquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het zijn net bananenze groeien naar de zon toe.
Maar als ik mijn buik zo erg inhoud als zij doet op die foto, zien mijn bananen er ook zo uit.
Nou als ik ijskoud water instap houd ik mijn buik in van de schrikquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het water gewoon ijskoud
een kleine google-opdracht leert me dat die foto van Lindsay al uit 2006 komt, dus nee, niet echt een nieuwe fotoquote:
Ja, deze zijn wel een beetje schrikken. Vooral ook in combinatie met het hoofd dat best aardig is.quote:
Op zich wel, maar girl, ain't you got no dignity?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:58 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ergens vind ik het wel weer heel stoer dat die vrouw op die laatste foto gewoon lekker zo in haar bikini naar het strand gaat -niks verbergen, niks schaamte, gewoon lekker doen waar ze zin in heeft.
Misschien staat de fotograaf op een kilometer afstand met zo'n dikke lens in te zoomenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Op zich wel, maar girl, ain't you got no dignity?. Vooral die wijdbeens pose...
Het is wel echt hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens mij is dat niet echt. Op de foto dat ze zit is haar huid heel glad en op die andere heel rimpelig.
Ik vond het in BB wel een leuke meid, alleen jammer dat ze altijd loopt te zeuren dat ze zich te dik vind.quote:Op woensdag 16 mei 2012 00:27 schreef Franneh het volgende:
Koop dan een mooi badpak ofzo.. maarja aan de andere kant heeft ze er wel schijt aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |