Damn mooi gevecht en goed afgemaakt door Rousey. De odds waren blijkbaar wel terechtquote:Op zondag 4 maart 2012 06:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb het idee dat als Rousey die armbar krijgt dat ze de arm breekt van Tate, check die kop .. damn
Geo was niet de enige die Roussey op 1st round armbar had.quote:Op zondag 4 maart 2012 08:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Damn mooi gevecht en goed afgemaakt door Rousey. De odds waren blijkbaar wel terecht
En goed voorspeld Geo
Mooiste aan dit vond ik nog, dat die Tate echt een rode plek op haar voorhoofd had na die staredown.quote:
Haha, ik had ook een armbar voor Rousey voorspeld hoor...quote:Op zondag 4 maart 2012 12:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Geo was niet de enige die Roussey op 1st round armbar had.
In een BJJ tournooi?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, ik had ook een armbar voor Rousey voorspeld hoor...
Maar Geo schreef dat die arm waarschijnlijk gebroken zou worden vanwege de 'bad blood'. En dat gebeurde ook. Nooit handig om niet te kloppen, kun je zoveel schade aan overhouden (been there, done that)
training... randori en het was een straight armbar. Klopte te laat af en het begon te kraken in mn elleboog. Niets gebroken gelukkig, maar wel maanden last van gehad. Moraal van het verhaal: op tijd afkloppenquote:
Laat weer goed zien dat vrouwen in MMA net zo indrukwekkend zijn als vrouwen in tennis, wat de vergelijking met de mannen betreft. Verschrikkelijk slordige striking, geen power, slechte verdediging.quote:
Vrouwen zijn sowieso altijd minder.. always have been and always will. Elke fysieke sport, maar zeg maar alle.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Laat weer goed zien dat vrouwen in MMA net zo indrukwekkend zijn als vrouwen in tennis, wat de vergelijking met de mannen betreft. Verschrikkelijk slordige striking, geen power, slechte verdediging.
Maar toch leuk om te zien, en Rousey terecht gewonnen. Toch indrukwekkend, five armbars in de eerste ronde.
Jep, scheids had dit moeten stoppen ..quote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef Jajong het volgende:
Staand vechten kunnen ze niet nee, maar grapplen kunnen vrouwen net zo goed als mannen.
En die scheids moet ontslagen worden, per direct. Wat een aanfluiting.
Mwah, als ik Tate's verdediging vergelijk met dit:quote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef Jajong het volgende:
Staand vechten kunnen ze niet nee, maar grapplen kunnen vrouwen net zo goed als mannen.
Tate had gewoon moeten aftikken.quote:En die scheids moet ontslagen worden, per direct. Wat een aanfluiting.
Daarmee sluit je de browser, met CTRL F4 alleen het tabbladquote:
Nice callquote:Op zondag 4 maart 2012 06:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb het idee dat als Rousey die armbar krijgt dat ze de arm breekt van Tate, check die kop .. damn
 quote:That was something that was brought up this evening. We had no knowledge of that until this evening. It came to our attention during the course of the fights. The fighter was licensed not only in this state but several other states. What I can say is Bernie from the State Athletic Commission, which we talked to before we came into this room, is going to launch a full investigation on Monday. So that's where that's at.
Gelukkig mag Cain wel rondlopen met zijn tattooquote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef THEFXR het volgende:
wat een onzin, vee; vechters hebben tats, dus om daarop te beoordelen is echt kort door de bocht.
Saling heeft het symbool voor Heil Hitler in zijn nek, denk niet dat Zuffa daar zo blij mee isquote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef THEFXR het volgende:
wat een onzin, vee; vechters hebben tats, dus om daarop te beoordelen is echt kort door de bocht.
Wat een bazengevecht was datquote:Op zondag 4 maart 2012 22:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Alexis zag er ook niet best uit
[ afbeelding ]
En verder heeft ie ook meisjes van 12 en 13 verkracht, geeft niet verder hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef THEFXR het volgende:
Rousey's armbars > Die van Lutter.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mwah, als ik Tate's verdediging vergelijk met dit:
[ afbeelding ]
deed Franklin het toch wat beter hoor.
[..]
Tate had gewoon moeten aftikken.
Bedoel je Bas Rutten in je sig? Want als je de premier bedoelt dan moet die 'n' wegquote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ipv Rickson via armbar zeggen ze nu Rousey via armbar.
PSVquote:Op zondag 4 maart 2012 22:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bedoel je Bas Rutten in je sig? Want als je de premier bedoelt dan moet die 'n' weg
Whutquote:Op zondag 4 maart 2012 22:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bedoel je Bas Rutten in je sig? Want als je de premier bedoelt dan moet die 'n' weg
Owquote:Op zondag 4 maart 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Whutnee.. ik bedoel Red Frutten van die faal club
PSV.
Eerder een epische Kampmann dat hij het nog weet te pakken.quote:
Alves had 'm en werd te enthousiast en dat kost hem de overwinning, als 'ie nou onervaren was zou je het nog kunnen begrijpen maar dat is hij niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eerder een epische Kampmann dat hij het nog weet te pakken.
Dus jij wil zeggen dat als het op jurybeslissing aan was gekomen dat Kampmann gewonnen had? Ondanks de discutable beslissingen in de eerste twee partijen.quote:
wat vond je van Kaufman vs Davis strikeforce?quote:Op maandag 5 maart 2012 10:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Alves had 'm en werd te enthousiast en dat kost hem de overwinning, als 'ie nou onervaren was zou je het nog kunnen begrijpen maar dat is hij niet.
Ga hem geen woorden in de mond leggen, dat zegt hij helemaal niet. Jij was toch die gast die ´niet houdt van het gevrij op de grond in MMA´?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat als het op jurybeslissing aan was gekomen dat Kampmann gewonnen had? Ondanks de discutable beslissingen in de eerste twee partijen.
Nog niet gezien, UFC 144 en UFC on FX al wel bekeken. Wist trouwens niet dat er zoveel evenementen zijn, dacht 1 á 2 per maand.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat vond je van Kaufman vs Davis strikeforce?
De eerste twee partijen discutabele beslissingen? De eerste twee partijen eindigden in submission, en die twee partijen daarna werden perfect gescoord door de jury.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat als het op jurybeslissing aan was gekomen dat Kampmann gewonnen had? Ondanks de discutable beslissingen in de eerste twee partijen.
McCall. En ik vond ook dat hij gewonnen had, maar ik begrijp een split draw ook wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:28 schreef Nober het volgende:
Ik vond wel dat McHall had moeten winnen op beslissing en McGee was ook erg close en die Japanner maakte geen schijn van kans.
quote:Op maandag 5 maart 2012 11:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat vond je van Kaufman vs Davis strikeforce?
Ik heb alleen de Main Card gezien ja, heb nog meer te doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De eerste twee partijen discutabele beslissingen? De eerste twee partijen eindigden in submission, en die twee partijen daarna werden perfect gescoord door de jury.
Of ben jij zo'n casual die denkt dat het event begint met de main card?
quote:
zou je maar niet eens aan een nieuwe install denken, want ik heb die fouten nooit.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie bij MMAfighting.com ook vaak last van errors? (Inhoudcoderingsfout)
quote:"I had X-Rays last night," Tate told MMAFighting.com via text message. "No bones are broken, which I already knew. Other than that, I have to get an MRI to find out anything further."
Haha wordt wel eens tijdquote:Op maandag 5 maart 2012 17:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou je maar niet eens aan een nieuwe install denken, want ik heb die fouten nooit.
dat geloof ik ook, of gewoon tijdsvulling omdat Alistair niet konquote:Op maandag 5 maart 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Sylvia.. hij komt aandacht vast zoeken om zich terug in de UFC te lullen.
Dit dus. Beetje jammer die Nober.quote:
Idd, gewoon negeren. Doet me denken aan die Pizzamizza (oid) van een tijdje terug. Alleen maar getroll.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:18 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dit dus. Beetje jammer die Nober.
MMA "gevrij" vinden, niks van de sport begrijpen, een van de grootste legendes (fedor) van de sport is gay en angstig en nog een paar boude opmerkingen uitkramen. Ondertussen nog verwachten dat mensen serieus op je gaan reageren.
KUCH nerd! KUCH
O ja, je grote vriendquote:Op maandag 5 maart 2012 18:48 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Idd, gewoon negeren. Doet me denken aan die Pizzamizza (oid) van een tijdje terug. Alleen maar getroll.
http://www.mmafighting.co(...)-sean-mccorkle-renerquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef THEFXR het volgende:
om 19.00 uur mma hour met:
Sean McCorkle (MMA), Miesha Tate (MMA), Tim Sylvia (MMA), Ronda Rousey (MMA)
Fedor vs Overeem... wanneer? Overeem wil wel... wie ook alweer niet? Daarom dus dat ik dat zei.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:18 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dit dus. Beetje jammer die Nober.
MMA "gevrij" vinden, niks van de sport begrijpen, een van de grootste legendes (fedor) van de sport is gay en angstig en nog een paar boude opmerkingen uitkramen. Ondertussen nog verwachten dat mensen serieus op je gaan reageren.
KUCH nerd! KUCH
Ja want het is echt zo simpel. Mijn god wat heb jij een allejezus groot bord voor je harses hangenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:56 schreef Nober het volgende:
Rousey!
[..]
Fedor vs Overeem... wanneer? Overeem wil wel... wie ook alweer niet? Daarom dus dat ik dat zei.
Fedor verliest van Silva omdat hij bij winst tegen Overeem moest, nu moeten we het doen met Barnett vs Cormier.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja want het is echt zo simpel. Mijn god wat heb jij een allejezus groot bord voor je harses hangen
En jij denkt serieus dat vechters expres verliezen? Je bent niet goed, echt nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Fedor verliest van Silva omdat hij bij winst tegen Overeem moest, nu moeten we het doen met Barnett vs Cormier.
Verliezen via sub wetende dat je niet tegen Overeem hoeft is ondenkbaar natuurlijk, een blessure gaat wel weer over hé.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat vechters expres verliezen? Je bent niet goed, echt niet
Als hij zo bang was voor Overeem dan had hij het gevecht gewonnen en daarna een blessure gefaked.
Jij bent echt een mongool.. Nooit ook maar iets van grappling gedaan, zeker? Of ook maar een basaal begrip van menselijke anatomie?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Verliezen via sub wetende dat je niet tegen Overeem hoeft is ondenkbaar natuurlijk, een blessure gaat wel weer over hé.
Mja niet tappen is dom. Wanneer je er niet uit kan komen moet je gewoon ook kunnen stoppen. Een scheids kan het ook soms niet goed zien.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:38 schreef Jajong het volgende:
Neuh, ik tap ook niet. Daar is de scheids voor om te beslissen of ik nog door kan of niet.
quote:Miesha Tate's Decision to Avoid Tapping Highlights Fighter Stupidity
Miesha Tate is a tough fighter. That can't be disputed.
But she's also dumb.
And I'm not picking specifically on Tate, though I know it may sound that way. She's just the latest in a long line of fighters who decided that it was better to look tough during the course of a fight rather than accept fate and tap out when caught in what was obviously a fight-ending submission.
This kind of thing drives me into a rage. It was one thing when the Gracies did it in the early days of the sport because, well, they're the Gracies and not tapping out was their thing. And besides, they were fighting in Japan, where showing your toughness endeared you to the PRIDE fighting crowds even more than winning a fight.
But there's no reason for it in 2012. If Ronda Rousey gets you in an armbar, and you know without a shadow of a doubt that you're not getting out—much like Tate did when Rousey got the armbar on her for a second time during Saturday's Strikeforce main event—please just tap out. Save us the trouble of seeing your arm bend in directions it's not supposed to.
Luckily for Tate (and the viewers at home), her arms are made of rubber. But that's not the point.
The point here is that there's no shame in submitting to a superior opponent. The fans won't think any less of you because they've been watching this sport long enough to understand that submissions are part of the game.
When you're caught, the fight is over. It's better to give up and live to fight another day rather than risk an injury that will put you on the shelf for months on end. It's disrespectful to your opponent and it's disrespectful to your employer who should be able to rely on booking you for a new fight every three or four months.
Don't try to prove your resilience. We already know you're tough. After all, you step in the cage to trade punches with another human for a living. You don't need to prove anything else.
Als een vechter wil verliezen hoeft hij dat niet zo te doen, een DQ heb je ook zo opgelopen. Per ongeluk 2x iemand z'n ballen naar z'n strottehoofd schoppen. Een trap naar hoofd van een tegenstander op de grond, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Verliezen via sub wetende dat je niet tegen Overeem hoeft is ondenkbaar natuurlijk, een blessure gaat wel weer over hé.
get your facts straight. Fedor verloor niet van Silva, de dokter stopte het gevecht, Fedor zelf wilde doorgaan!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Fedor verliest van Silva omdat hij bij winst tegen Overeem moest, nu moeten we het doen met Barnett vs Cormier.
Was wel een terechte stoppage.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
get your facts straight. Fedor verloor niet van Silva, de dokter stopte het gevecht, Fedor zelf wilde doorgaan!
Hij had gewoon einde 2de ronde zijn poot eraf moeten rukken!
Fedor kon niet meer zien uit zijn rechter oog als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Fedor had niks, en kosh vs GSP dan? heel zijn oogkas in puin, nu heeft hij er 1 van staal!
Oog van Kosh was minder erg dan dat van Fedor...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Fedor had niks, en kosh vs GSP dan? heel zijn oogkas in puin, nu heeft hij er 1 van staal!
gast echt................ dat van Fedor was gewoon een zwelling, dat van Kosh was een verbrijzelde oogkas, waar ze in stalen plaat in hebben moeten zetten ter vervanging van!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Oog van Kosh was minder erg dan dat van Fedor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Optisch op het moment van gevecht, oog van Fedor was veel sneller opgezet dan dat van Kosh. Daarnaast gaf Kosh aan nog wel te kunnen zien en Fedor dus schijnbaar niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast echt................ dat van Fedor was gewoon een zwelling, dat van Kosh was een verbrijzelde oogkas, waar ze in stalen plaat in hebben moeten zetten ter vervanging van!
Na deze post hadden jullie niet meer hoeven reageren, obvious trollquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:02 schreef Nober het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:24 schreef THEFXR het volgende:
injuryHoly crap, dat durf ik niet eens te plaatsen op het WeblogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik moest een beetje overgeven in mijn mond net.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Holy crap, dat durf ik niet eens te plaatsen op het Weblog
injuryWens ik geen een vechter toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
injuryDafuq............. nastySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
injuryIk had hem vanmorgen gezien, ja. Fucking nasty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan je voetbal ook verbieden, straks breekt iemand zijn beenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:47 schreef Lesnar het volgende:
Die slams moeten verboden worden. Er gaan nog eens doden vallen, het is een wonder dat die nog niet gevallen zijn. Stel je voor dat Bader die slam niet overleefd had tegen Rampage, de schade aan de sport en aan de UFC, zou niet te overzien zijn geweest.
Klopt, iemand op hoofd of nek laten landen mag niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
Daarnaast is er dacht ik ook een regel dat je iemand niet mag 'spiken' .. dus iemand op zijn kop laten vallen..
Harde sport idd, maar een slam op je nek/hoofd....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dan kan je voetbal ook verbieden, straks breekt iemand zijn been
Kom op zeg, het is een harde sport en slams horen erbij. Als je goed getraind bent gebeuren dit soort dingen niet
Ongelukken kunnen echt overal gebeuren.
is verbodenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:58 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Harde sport idd, maar een slam op je nek/hoofd....
Tja, maar omdat iemand zich verdedigd draait hij vaak in de positie... Kijk maar naar Bader die doet dat ook.quote:
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:35 schreef rumiii het volgende:
Dos Santos vs Overeem confirmed for May 26
injuryOhh snap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En riep daar iemand in de tribune: "Pull some hair!!" ?
daar kom je vroeg meequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:35 schreef rumiii het volgende:
Dos Santos vs Overeem confirmed for May 26
yo, stond net op de twitter van ufc zelf, vandaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar kom je vroeg mee![]()
[Centraal] MMA topic #116 How do you like me now
maakt niet uit,maar was allang bekend, zijn soms duffe gasten bij de ufcquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:54 schreef rumiii het volgende:
[..]
yo, stond net op de twitter van ufc zelf, vandaar.
Gesproken als iemand die nog nooit op de matten heeft gestaan, laat staan in de ring.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja niet tappen is dom. Wanneer je er niet uit kan komen moet je gewoon ook kunnen stoppen. Een scheids kan het ook soms niet goed zien.
[..]
Wat heb jij tegen Marloes dat je haar tegen Rousey wil zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 04:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Alle events bekeken, ben weer helemaal bij.![]()
Die eerste twee gevechten van de UFC prelims vielen mij op als een mooi stukje spektakel, de rest inclusief het main verhaal sprak wat minder aan.
Die Rousey ook heer is gewoon niemand die haar nu iets kan maken, die gorilla van een Cyborg... ik vraag mij af of die nog terug komt... had haar ook wel tegen Coenen willen zien.
Hoe je ook blijft trainen, tegen die armbar is blijkbaar weinig te doen.
Haha, nee dat heb ik inderdaad niet nou goed... van 8 tot 17 JiuJitsu en toen van 19 tot 24 MuyThai. En ja in een wedstrijd hou je langer vast, maar je weet net zo goed als ik dat als je echt vast zit je dit wel merkt en voelt en je dan moet aftikken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gesproken als iemand die nog nooit op de matten heeft gestaan, laat staan in de ring.
Had 't meer over de schrijver van dat artikel maar fijn dat je je zo aangesproken voeltquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Haha, nee dat heb ik inderdaad niet nou goed... van 8 tot 17 JiuJitsu en toen van 19 tot 24 MuyThai. En ja in een wedstrijd hou je langer vast, maar je weet net zo goed als ik dat als je echt vast zit je dit wel merkt en voelt en je dan moet aftikken.
Quote dan ook goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Had 't meer over de schrijver van dat artikel maar fijn dat je je zo aangesproken voelt.
Ergens wel terechtquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:02 schreef Geo4kant het volgende:
UFC Books Frankie Edgar vs. Ben Henderson Title Rematch
Bendo won, get over it.quote:
pfff, wordt een beetje moe van die rematchen van alle titlefightsquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:02 schreef Geo4kant het volgende:
UFC Books Frankie Edgar vs. Ben Henderson Title Rematch
Denk wel dat Frankie de kampioen er in is inderdaad... Maar goed ook wel mooie gevechten iedere keer!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pfff, wordt een beetje moe van die rematchen van alle titlefights
Dit. Ik vond het een erg leuk gevecht, dus heb er niets tegen om het nog een keer te zien. Al had ik liever Edgar vs. Aldo gezien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk wel dat Frankie de kampioen er in is inderdaad... Maar goed ook wel mooie gevechten iedere keer!
Nou je blijft toch een beetje een bedenkelijke kampioen als een andere vechter uit het kleine rijtje opeens moet vertrekken door een conflict tussen GG en de UFC en niet even een armbar te verduren heeft gekregen....quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:39 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Marloes dat je haar tegen Rousey wil zien
Iedereen kan ook van elkaar winnen.. yet.. mensen gaan zeker als een fighter met een winstreak van 2 een title shot krijgt.. Lastig om een flinke streak neer te zetten dan..quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:39 schreef roepdeman het volgende:
En we zijn er weer
LW is een zieke divisie gewoon. Daar moeten wel rematches plaatsvinden als iedereen van elkaar kan winnen.
GSP zit er nog...quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Eindelijk van die champ die niet voor de finish gaat af.. krijgt hij een rematch.![]()
Benson heeft ook al 5 wedstrijden op rij zijn tegenstander niet kunnen finishen...quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Eindelijk van die champ die niet voor de finish gaat af.. krijgt hij een rematch.![]()
Ehm... Finishte hij Maynard niet met een KO? Vreemd, dat meen ik me toch te herinneren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ehm... Finishte hij Maynard niet met een KO? Vreemd, dat meen ik me toch te herinneren.
Wat een gevecht! Thanks voor het filmpje ben redelijk onbekend met de MMA scenequote:
Welkomquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:44 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Wat een gevecht! Thanks voor het filmpje ben redelijk onbekend met de MMA scene
Torrents bijvquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:49 schreef Seamonkey- het volgende:
En waar kan je die zo 123 downloaden als ik vragen mag haha
Prima vervanger, dus ik schrik er niet zo van.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
With ‘Minotoro’ Nogueira Injured, Gustafsson Draws Thiago Silva for UFC on Fuel 2 Headliner
Niets duimpje naar beneden, Thiago Silva komt om te vechten dus dit kan best wel eens een standup WAR worden!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
With ‘Minotoro’ Nogueira Injured, Gustafsson Draws Thiago Silva for UFC on Fuel 2 Headliner
quote:8 hours ago | source: rt.com | 44442 Views | 128 Comments
“I can tell you the timing of my next bout right now,” Fedor said in his interview with Sportbox.ru. “It’s going to be June or July.”
The venue of the match has not been set yet, but, according to the 35-year-old, the match is most likely to take place in the US.
“Of course, I want to compete at home, in front of my countrymen,” the Last Emperor stressed. “But at the moment, the strongest and most respected MMA organization is situated in America. It’s the UFC. Therefore, I have to go to the US in order to face the strongest opponents.”
There is also no certainty about the name of his opponent, with the media reports linking Fedor to possible bouts against American fighters – Cain Velasquez and Josh Barnett.
The Russian confirmed that both options are now being discussed, but added that he would like to avoid taking on Barnett.
“I really sympathize with Josh, and we’ve been friends for a long time,” he said. “Perhaps, he is the only fighter whom I wouldn’t want to meet in the ring.”
Cain vs. Mir, Roy vs. Big Foot and JDS vs. Reem all on May 26quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:31 schreef THEFXR het volgende:
UFC 146: Frank Mir vs. Cain Velasquez Set to Determine No. 1 Contender
Dan had hij toch echt Guida moeten finishen..of dat hele gevecht nooit aannemen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:23 schreef THEFXR het volgende:
pettis wacht al heel lang op titleshot, het is hem al vaker belooft, als er elke keer rematch komt,moet hij steeds langer wachten, het houdt gewoon de divisie op!
de ufc als promoter doet maat wat er zit geen enkele lijn in!
gevecht weigeren is bij dana een doodzonde, dus neemt hij dat gevecht aanquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:36 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Dan had hij toch echt Guida moeten finishen..of dat hele gevecht nooit aannemen.
Vet, 3 gave HW matchups. Ik verwacht trouwens dat Big Foot weinig moeite met Big Country heeft... Eerder big vs medium trouwens.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Cain vs. Mir, Roy vs. Big Foot and JDS vs. Reem all on May 26
Jammer dat Cain 'm in de 1e ronde KO'd.quote:
Als hij in de stand up verliest van Big Nog dan heeft hij inderdaad een aardig probleem als hij tegenover JDS of Cees staat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:42 schreef Jajong het volgende:
Alhoewel ik wel graag Mir vs JDS or Overeem zou zien. Dan komt ie te overlijden.
Komop man, hij ging KO tegen Big Nogquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Altijd maar Mir onderschatten. Velasquez is een slechte matchup voor hem, maar hij kan best winnen.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:42 schreef Jajong het volgende:
Alhoewel ik wel graag Mir vs JDS or Overeem zou zien. Dan komt ie te overlijden.
Hij was zeker rocked, maar wel mooi de eerste die Nog's arm brak. En tegen Kongo werd duidelijk dat Mir zelf ook aardig wat power heeft. Cain's kin is niet geweldig, dus het zou zomaar kunnen dat Mir hem rockt en submit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Komop man, hij ging KO tegen Big Nog. En een sterke worstelaar met KO power is zijn kryptonite. Zie Lesnar, Brock. Carwin, Shane.
UFC 92 Mir won by TKOquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:12 schreef Jajong het volgende:
Mir was gewoon out. Een andere scheids had t gestopt, en als ie niet ging zeuren om 'back of the head' wat niet waar was had Nog gewoon gewonnen. En ook als Nog niet te trots zou zijn en 'm wou submitten.
Yep, de overwinning lag voor het oprapen. Eeuwig zonde.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:12 schreef Jajong het volgende:
Mir was gewoon out. Een andere scheids had t gestopt, en als ie niet ging zeuren om 'back of the head' wat niet waar was had Nog gewoon gewonnen. En ook als Nog niet te trots zou zijn en 'm wou submitten.
Als, als, als.. Feit blijft dat Mir na het gevecht een feest had en Nog in het ziekenhuis lag. Voor de tweede keer.quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:12 schreef Jajong het volgende:
W00t, you on acid?quote:Op donderdag 8 maart 2012 08:41 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Vet, 3 gave HW matchups. Ik verwacht trouwens dat Big Foot weinig moeite met Big Country heeft... Eerder big vs medium trouwens.
Sigbet?!quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
W00t, you on acid?
Country met een 1st round KO
It's on Emperor!quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:19 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Sigbet?!
BigFoot heeft geleerd van zijn gevecht met Daniel Cormier en vecht dit simpel uit. UD voor BigFoot.
quote:
Ik heb een broek van Venum en die bevalt mij prima! Scheenbeschermers, bokshandschoenen heb ik van adidas.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:50 schreef rumiii het volgende:
Hebben jullie een voorkeur qua merk wat betreft jullie gear? Ik zie veel jongens met Venum in ieder geval
Ik heb zowieso weinig met de zogenaamde bad ass attitude van Cruz. Vind het meer een irritant mannetje.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:49 schreef dapluiz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de "rivaliteit" tussen Faber en Cruz een beetje gemaakt over vind komen ?
Popcorn!quote:
whaha, dat zeg je altijd en meestal blijf je plakkenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
Daar ga ik niet voor opblijven ..veel te laat. Als dat nu om 01.00 begon..
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whaha, dat zeg je altijd en meestal blijf je plakken
Hersenschade, dat kan welhaast niet anders.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:31 schreef THEFXR het volgende:
yes,yes!
Hunt vs Struve according to Ariel Helwani
Struve is getting KO-ed
Struve moet Hunt gewoon snel naar de grond trekken, dan is het snel over.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:31 schreef THEFXR het volgende:
yes,yes!
Hunt vs Struve according to Ariel Helwani
Struve is getting KO-ed
Wie?quote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:15 schreef Hooidraad het volgende:
Omg, hij heeft zijn dochter Kimura genoemd
Er is nu al veel meer tijd aan reclame besteed dan aan vechttijdquote:Op zaterdag 10 maart 2012 03:32 schreef THEFXR het volgende:
zo, alweer een snelle stoppage, zo gaan we nog veel reclame krijgen!
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 05:21 schreef slashdotter3 het volgende:
Teen gebroken? Wijst naar het plafond? Ugh!
Nou, ik weet niet waarom... Manhoef had Hunt ook met een korte rechtse directe.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 12:40 schreef Lesnar het volgende:
Ik hoop niet dat Struve zo stom is om punches te traden met hunt. Direct naar de grond met het gevecht.
quote:I don't know why he tried to Join TUF in the first place
He was doing so well. A few more good fights and he may have been in the UFC anyway. These are some tough fights going in and losing could mean you’d never make it back. No wonder a lot of guys turn it down. TUF is overrated
quote:errr...
He wouldn’t miss the opportunity to be in a house with 15 guys for 13 weeks, c’mon that like paradise for those kind of people.
Ik had daar helemaal niet meer aan gedacht tijdens de uitzendingquote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
Dakota Cochrane Loses, Won't Move in to The Ultimate Fighter House
[..]
[..]
hahahhah hij zei ook nog "This is how hard i work my butt of" en toen dacht ik "Nieeeet"quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:08 schreef Geo4kant het volgende:
Dakota Cochrane Loses, Won't Move in to The Ultimate Fighter House
[..]
[..]
Zie ik hem tegen Hunt ook niet doen. Wordt echt tijd dat hij ergens anders gaat trainen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Als Struve van zijn reach gebruik kan maken is er niet veel aan de hand. Echter kan hij dat niet dus moet hij zsm naar de grond.
Maar goed al met al wel een mooie match up verwacht ik.
quote:
quote:- Joe Warren likely suffered a very serious concussion, could very well affect his shot at the Olympics
Obviously, Warren was unable to attend the post-fight presser but Bellator CEO Bjorn Rebney explained the PG version to the media saying Warren was "nauseous" backstage and was sent to the emergency room. From what I heard, he wasn't just nauseous, he was vomiting pretty badly. That's one of the worst signs of a major concussion. Also, Warren had mentioned he might have broken his hand to his corner before the second round. With the Indiana State Athletic Commission likely giving him a lengthy suspension from even light contact, I have some major doubts that Warren will be able to try out for the Olympics on April 20th in Iowa City like he was originally planning.
Congo dacht ook z'n reach te kunnen gebruiken tegen Hunt, dat liep niet best voor hem af.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Als Struve van zijn reach gebruik kan maken is er niet veel aan de hand. Echter kan hij dat niet dus moet hij zsm naar de grond.
Die ref. is echt een fucking debiel. Was hij aan het wachten tot zijn hoofd van zijn romp kwam ofzo?quote:
Veel te late stoppage helaas...quote:Op zondag 11 maart 2012 00:34 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Die ref. is echt een fucking debiel. Sprakeloos om zoveel onnodige klappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |