Ergens wel terechtquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:02 schreef Geo4kant het volgende:
UFC Books Frankie Edgar vs. Ben Henderson Title Rematch
Bendo won, get over it.quote:
pfff, wordt een beetje moe van die rematchen van alle titlefightsquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:02 schreef Geo4kant het volgende:
UFC Books Frankie Edgar vs. Ben Henderson Title Rematch
Denk wel dat Frankie de kampioen er in is inderdaad... Maar goed ook wel mooie gevechten iedere keer!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pfff, wordt een beetje moe van die rematchen van alle titlefights
Dit. Ik vond het een erg leuk gevecht, dus heb er niets tegen om het nog een keer te zien. Al had ik liever Edgar vs. Aldo gezien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk wel dat Frankie de kampioen er in is inderdaad... Maar goed ook wel mooie gevechten iedere keer!
Nou je blijft toch een beetje een bedenkelijke kampioen als een andere vechter uit het kleine rijtje opeens moet vertrekken door een conflict tussen GG en de UFC en niet even een armbar te verduren heeft gekregen....quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:39 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Marloes dat je haar tegen Rousey wil zien
Iedereen kan ook van elkaar winnen.. yet.. mensen gaan zeker als een fighter met een winstreak van 2 een title shot krijgt.. Lastig om een flinke streak neer te zetten dan..quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:39 schreef roepdeman het volgende:
En we zijn er weer
LW is een zieke divisie gewoon. Daar moeten wel rematches plaatsvinden als iedereen van elkaar kan winnen.
GSP zit er nog...quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Eindelijk van die champ die niet voor de finish gaat af.. krijgt hij een rematch.![]()
Benson heeft ook al 5 wedstrijden op rij zijn tegenstander niet kunnen finishen...quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Eindelijk van die champ die niet voor de finish gaat af.. krijgt hij een rematch.![]()
Ehm... Finishte hij Maynard niet met een KO? Vreemd, dat meen ik me toch te herinneren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ehm... Finishte hij Maynard niet met een KO? Vreemd, dat meen ik me toch te herinneren.
Wat een gevecht! Thanks voor het filmpje ben redelijk onbekend met de MMA scenequote:
Welkomquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:44 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Wat een gevecht! Thanks voor het filmpje ben redelijk onbekend met de MMA scene
Torrents bijvquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:49 schreef Seamonkey- het volgende:
En waar kan je die zo 123 downloaden als ik vragen mag haha
Prima vervanger, dus ik schrik er niet zo van.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
With ‘Minotoro’ Nogueira Injured, Gustafsson Draws Thiago Silva for UFC on Fuel 2 Headliner
Niets duimpje naar beneden, Thiago Silva komt om te vechten dus dit kan best wel eens een standup WAR worden!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
With ‘Minotoro’ Nogueira Injured, Gustafsson Draws Thiago Silva for UFC on Fuel 2 Headliner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |