SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:24 schreef THEFXR het volgende:
injuryHoly crap, dat durf ik niet eens te plaatsen op het WeblogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik moest een beetje overgeven in mijn mond net.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Holy crap, dat durf ik niet eens te plaatsen op het Weblog
injuryWens ik geen een vechter toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
injuryDafuq............. nastySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
injuryIk had hem vanmorgen gezien, ja. Fucking nasty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan je voetbal ook verbieden, straks breekt iemand zijn beenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:47 schreef Lesnar het volgende:
Die slams moeten verboden worden. Er gaan nog eens doden vallen, het is een wonder dat die nog niet gevallen zijn. Stel je voor dat Bader die slam niet overleefd had tegen Rampage, de schade aan de sport en aan de UFC, zou niet te overzien zijn geweest.
Klopt, iemand op hoofd of nek laten landen mag niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
Daarnaast is er dacht ik ook een regel dat je iemand niet mag 'spiken' .. dus iemand op zijn kop laten vallen..
Harde sport idd, maar een slam op je nek/hoofd....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dan kan je voetbal ook verbieden, straks breekt iemand zijn been
Kom op zeg, het is een harde sport en slams horen erbij. Als je goed getraind bent gebeuren dit soort dingen niet
Ongelukken kunnen echt overal gebeuren.
is verbodenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:58 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Harde sport idd, maar een slam op je nek/hoofd....
Tja, maar omdat iemand zich verdedigd draait hij vaak in de positie... Kijk maar naar Bader die doet dat ook.quote:
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:35 schreef rumiii het volgende:
Dos Santos vs Overeem confirmed for May 26
injuryOhh snap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En riep daar iemand in de tribune: "Pull some hair!!" ?
daar kom je vroeg meequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:35 schreef rumiii het volgende:
Dos Santos vs Overeem confirmed for May 26
yo, stond net op de twitter van ufc zelf, vandaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar kom je vroeg mee![]()
[Centraal] MMA topic #116 How do you like me now
maakt niet uit,maar was allang bekend, zijn soms duffe gasten bij de ufcquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:54 schreef rumiii het volgende:
[..]
yo, stond net op de twitter van ufc zelf, vandaar.
Gesproken als iemand die nog nooit op de matten heeft gestaan, laat staan in de ring.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja niet tappen is dom. Wanneer je er niet uit kan komen moet je gewoon ook kunnen stoppen. Een scheids kan het ook soms niet goed zien.
[..]
Wat heb jij tegen Marloes dat je haar tegen Rousey wil zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 04:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Alle events bekeken, ben weer helemaal bij.![]()
Die eerste twee gevechten van de UFC prelims vielen mij op als een mooi stukje spektakel, de rest inclusief het main verhaal sprak wat minder aan.
Die Rousey ook heer is gewoon niemand die haar nu iets kan maken, die gorilla van een Cyborg... ik vraag mij af of die nog terug komt... had haar ook wel tegen Coenen willen zien.
Hoe je ook blijft trainen, tegen die armbar is blijkbaar weinig te doen.
Haha, nee dat heb ik inderdaad niet nou goed... van 8 tot 17 JiuJitsu en toen van 19 tot 24 MuyThai. En ja in een wedstrijd hou je langer vast, maar je weet net zo goed als ik dat als je echt vast zit je dit wel merkt en voelt en je dan moet aftikken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gesproken als iemand die nog nooit op de matten heeft gestaan, laat staan in de ring.
Had 't meer over de schrijver van dat artikel maar fijn dat je je zo aangesproken voeltquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Haha, nee dat heb ik inderdaad niet nou goed... van 8 tot 17 JiuJitsu en toen van 19 tot 24 MuyThai. En ja in een wedstrijd hou je langer vast, maar je weet net zo goed als ik dat als je echt vast zit je dit wel merkt en voelt en je dan moet aftikken.
Quote dan ook goedquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Had 't meer over de schrijver van dat artikel maar fijn dat je je zo aangesproken voelt.
Ergens wel terechtquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:02 schreef Geo4kant het volgende:
UFC Books Frankie Edgar vs. Ben Henderson Title Rematch
Bendo won, get over it.quote:
pfff, wordt een beetje moe van die rematchen van alle titlefightsquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:02 schreef Geo4kant het volgende:
UFC Books Frankie Edgar vs. Ben Henderson Title Rematch
Denk wel dat Frankie de kampioen er in is inderdaad... Maar goed ook wel mooie gevechten iedere keer!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
pfff, wordt een beetje moe van die rematchen van alle titlefights
Dit. Ik vond het een erg leuk gevecht, dus heb er niets tegen om het nog een keer te zien. Al had ik liever Edgar vs. Aldo gezien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk wel dat Frankie de kampioen er in is inderdaad... Maar goed ook wel mooie gevechten iedere keer!
Nou je blijft toch een beetje een bedenkelijke kampioen als een andere vechter uit het kleine rijtje opeens moet vertrekken door een conflict tussen GG en de UFC en niet even een armbar te verduren heeft gekregen....quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:39 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Marloes dat je haar tegen Rousey wil zien
Iedereen kan ook van elkaar winnen.. yet.. mensen gaan zeker als een fighter met een winstreak van 2 een title shot krijgt.. Lastig om een flinke streak neer te zetten dan..quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:39 schreef roepdeman het volgende:
En we zijn er weer
LW is een zieke divisie gewoon. Daar moeten wel rematches plaatsvinden als iedereen van elkaar kan winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |