Damn mooi gevecht en goed afgemaakt door Rousey. De odds waren blijkbaar wel terechtquote:Op zondag 4 maart 2012 06:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb het idee dat als Rousey die armbar krijgt dat ze de arm breekt van Tate, check die kop .. damn
Geo was niet de enige die Roussey op 1st round armbar had.quote:Op zondag 4 maart 2012 08:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Damn mooi gevecht en goed afgemaakt door Rousey. De odds waren blijkbaar wel terecht
En goed voorspeld Geo
Mooiste aan dit vond ik nog, dat die Tate echt een rode plek op haar voorhoofd had na die staredown.quote:
Haha, ik had ook een armbar voor Rousey voorspeld hoor...quote:Op zondag 4 maart 2012 12:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Geo was niet de enige die Roussey op 1st round armbar had.
In een BJJ tournooi?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, ik had ook een armbar voor Rousey voorspeld hoor...
Maar Geo schreef dat die arm waarschijnlijk gebroken zou worden vanwege de 'bad blood'. En dat gebeurde ook. Nooit handig om niet te kloppen, kun je zoveel schade aan overhouden (been there, done that)
training... randori en het was een straight armbar. Klopte te laat af en het begon te kraken in mn elleboog. Niets gebroken gelukkig, maar wel maanden last van gehad. Moraal van het verhaal: op tijd afkloppenquote:
Laat weer goed zien dat vrouwen in MMA net zo indrukwekkend zijn als vrouwen in tennis, wat de vergelijking met de mannen betreft. Verschrikkelijk slordige striking, geen power, slechte verdediging.quote:
Vrouwen zijn sowieso altijd minder.. always have been and always will. Elke fysieke sport, maar zeg maar alle.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Laat weer goed zien dat vrouwen in MMA net zo indrukwekkend zijn als vrouwen in tennis, wat de vergelijking met de mannen betreft. Verschrikkelijk slordige striking, geen power, slechte verdediging.
Maar toch leuk om te zien, en Rousey terecht gewonnen. Toch indrukwekkend, five armbars in de eerste ronde.
Jep, scheids had dit moeten stoppen ..quote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef Jajong het volgende:
Staand vechten kunnen ze niet nee, maar grapplen kunnen vrouwen net zo goed als mannen.
En die scheids moet ontslagen worden, per direct. Wat een aanfluiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |