zou je maar niet eens aan een nieuwe install denken, want ik heb die fouten nooit.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie bij MMAfighting.com ook vaak last van errors? (Inhoudcoderingsfout)
quote:"I had X-Rays last night," Tate told MMAFighting.com via text message. "No bones are broken, which I already knew. Other than that, I have to get an MRI to find out anything further."
Haha wordt wel eens tijdquote:Op maandag 5 maart 2012 17:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou je maar niet eens aan een nieuwe install denken, want ik heb die fouten nooit.
dat geloof ik ook, of gewoon tijdsvulling omdat Alistair niet konquote:Op maandag 5 maart 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Sylvia.. hij komt aandacht vast zoeken om zich terug in de UFC te lullen.
Dit dus. Beetje jammer die Nober.quote:
Idd, gewoon negeren. Doet me denken aan die Pizzamizza (oid) van een tijdje terug. Alleen maar getroll.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:18 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dit dus. Beetje jammer die Nober.
MMA "gevrij" vinden, niks van de sport begrijpen, een van de grootste legendes (fedor) van de sport is gay en angstig en nog een paar boude opmerkingen uitkramen. Ondertussen nog verwachten dat mensen serieus op je gaan reageren.
KUCH nerd! KUCH
O ja, je grote vriendquote:Op maandag 5 maart 2012 18:48 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Idd, gewoon negeren. Doet me denken aan die Pizzamizza (oid) van een tijdje terug. Alleen maar getroll.
http://www.mmafighting.co(...)-sean-mccorkle-renerquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef THEFXR het volgende:
om 19.00 uur mma hour met:
Sean McCorkle (MMA), Miesha Tate (MMA), Tim Sylvia (MMA), Ronda Rousey (MMA)
Fedor vs Overeem... wanneer? Overeem wil wel... wie ook alweer niet? Daarom dus dat ik dat zei.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:18 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dit dus. Beetje jammer die Nober.
MMA "gevrij" vinden, niks van de sport begrijpen, een van de grootste legendes (fedor) van de sport is gay en angstig en nog een paar boude opmerkingen uitkramen. Ondertussen nog verwachten dat mensen serieus op je gaan reageren.
KUCH nerd! KUCH
Ja want het is echt zo simpel. Mijn god wat heb jij een allejezus groot bord voor je harses hangenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:56 schreef Nober het volgende:
Rousey!
[..]
Fedor vs Overeem... wanneer? Overeem wil wel... wie ook alweer niet? Daarom dus dat ik dat zei.
Fedor verliest van Silva omdat hij bij winst tegen Overeem moest, nu moeten we het doen met Barnett vs Cormier.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja want het is echt zo simpel. Mijn god wat heb jij een allejezus groot bord voor je harses hangen
En jij denkt serieus dat vechters expres verliezen? Je bent niet goed, echt nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Fedor verliest van Silva omdat hij bij winst tegen Overeem moest, nu moeten we het doen met Barnett vs Cormier.
Verliezen via sub wetende dat je niet tegen Overeem hoeft is ondenkbaar natuurlijk, een blessure gaat wel weer over hé.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat vechters expres verliezen? Je bent niet goed, echt niet
Als hij zo bang was voor Overeem dan had hij het gevecht gewonnen en daarna een blessure gefaked.
Jij bent echt een mongool.. Nooit ook maar iets van grappling gedaan, zeker? Of ook maar een basaal begrip van menselijke anatomie?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Verliezen via sub wetende dat je niet tegen Overeem hoeft is ondenkbaar natuurlijk, een blessure gaat wel weer over hé.
Mja niet tappen is dom. Wanneer je er niet uit kan komen moet je gewoon ook kunnen stoppen. Een scheids kan het ook soms niet goed zien.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:38 schreef Jajong het volgende:
Neuh, ik tap ook niet. Daar is de scheids voor om te beslissen of ik nog door kan of niet.
quote:Miesha Tate's Decision to Avoid Tapping Highlights Fighter Stupidity
Miesha Tate is a tough fighter. That can't be disputed.
But she's also dumb.
And I'm not picking specifically on Tate, though I know it may sound that way. She's just the latest in a long line of fighters who decided that it was better to look tough during the course of a fight rather than accept fate and tap out when caught in what was obviously a fight-ending submission.
This kind of thing drives me into a rage. It was one thing when the Gracies did it in the early days of the sport because, well, they're the Gracies and not tapping out was their thing. And besides, they were fighting in Japan, where showing your toughness endeared you to the PRIDE fighting crowds even more than winning a fight.
But there's no reason for it in 2012. If Ronda Rousey gets you in an armbar, and you know without a shadow of a doubt that you're not getting out—much like Tate did when Rousey got the armbar on her for a second time during Saturday's Strikeforce main event—please just tap out. Save us the trouble of seeing your arm bend in directions it's not supposed to.
Luckily for Tate (and the viewers at home), her arms are made of rubber. But that's not the point.
The point here is that there's no shame in submitting to a superior opponent. The fans won't think any less of you because they've been watching this sport long enough to understand that submissions are part of the game.
When you're caught, the fight is over. It's better to give up and live to fight another day rather than risk an injury that will put you on the shelf for months on end. It's disrespectful to your opponent and it's disrespectful to your employer who should be able to rely on booking you for a new fight every three or four months.
Don't try to prove your resilience. We already know you're tough. After all, you step in the cage to trade punches with another human for a living. You don't need to prove anything else.
Als een vechter wil verliezen hoeft hij dat niet zo te doen, een DQ heb je ook zo opgelopen. Per ongeluk 2x iemand z'n ballen naar z'n strottehoofd schoppen. Een trap naar hoofd van een tegenstander op de grond, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Verliezen via sub wetende dat je niet tegen Overeem hoeft is ondenkbaar natuurlijk, een blessure gaat wel weer over hé.
get your facts straight. Fedor verloor niet van Silva, de dokter stopte het gevecht, Fedor zelf wilde doorgaan!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Fedor verliest van Silva omdat hij bij winst tegen Overeem moest, nu moeten we het doen met Barnett vs Cormier.
Was wel een terechte stoppage.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
get your facts straight. Fedor verloor niet van Silva, de dokter stopte het gevecht, Fedor zelf wilde doorgaan!
Hij had gewoon einde 2de ronde zijn poot eraf moeten rukken!
Fedor kon niet meer zien uit zijn rechter oog als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Fedor had niks, en kosh vs GSP dan? heel zijn oogkas in puin, nu heeft hij er 1 van staal!
Oog van Kosh was minder erg dan dat van Fedor...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Fedor had niks, en kosh vs GSP dan? heel zijn oogkas in puin, nu heeft hij er 1 van staal!
gast echt................ dat van Fedor was gewoon een zwelling, dat van Kosh was een verbrijzelde oogkas, waar ze in stalen plaat in hebben moeten zetten ter vervanging van!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Oog van Kosh was minder erg dan dat van Fedor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Optisch op het moment van gevecht, oog van Fedor was veel sneller opgezet dan dat van Kosh. Daarnaast gaf Kosh aan nog wel te kunnen zien en Fedor dus schijnbaar niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast echt................ dat van Fedor was gewoon een zwelling, dat van Kosh was een verbrijzelde oogkas, waar ze in stalen plaat in hebben moeten zetten ter vervanging van!
Na deze post hadden jullie niet meer hoeven reageren, obvious trollquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |