Damn mooi gevecht en goed afgemaakt door Rousey. De odds waren blijkbaar wel terechtquote:Op zondag 4 maart 2012 06:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb het idee dat als Rousey die armbar krijgt dat ze de arm breekt van Tate, check die kop .. damn
Geo was niet de enige die Roussey op 1st round armbar had.quote:Op zondag 4 maart 2012 08:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Damn mooi gevecht en goed afgemaakt door Rousey. De odds waren blijkbaar wel terecht
En goed voorspeld Geo
Mooiste aan dit vond ik nog, dat die Tate echt een rode plek op haar voorhoofd had na die staredown.quote:
Haha, ik had ook een armbar voor Rousey voorspeld hoor...quote:Op zondag 4 maart 2012 12:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Geo was niet de enige die Roussey op 1st round armbar had.
In een BJJ tournooi?quote:Op zondag 4 maart 2012 13:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, ik had ook een armbar voor Rousey voorspeld hoor...
Maar Geo schreef dat die arm waarschijnlijk gebroken zou worden vanwege de 'bad blood'. En dat gebeurde ook. Nooit handig om niet te kloppen, kun je zoveel schade aan overhouden (been there, done that)
training... randori en het was een straight armbar. Klopte te laat af en het begon te kraken in mn elleboog. Niets gebroken gelukkig, maar wel maanden last van gehad. Moraal van het verhaal: op tijd afkloppenquote:
Laat weer goed zien dat vrouwen in MMA net zo indrukwekkend zijn als vrouwen in tennis, wat de vergelijking met de mannen betreft. Verschrikkelijk slordige striking, geen power, slechte verdediging.quote:
Vrouwen zijn sowieso altijd minder.. always have been and always will. Elke fysieke sport, maar zeg maar alle.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Laat weer goed zien dat vrouwen in MMA net zo indrukwekkend zijn als vrouwen in tennis, wat de vergelijking met de mannen betreft. Verschrikkelijk slordige striking, geen power, slechte verdediging.
Maar toch leuk om te zien, en Rousey terecht gewonnen. Toch indrukwekkend, five armbars in de eerste ronde.
Jep, scheids had dit moeten stoppen ..quote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef Jajong het volgende:
Staand vechten kunnen ze niet nee, maar grapplen kunnen vrouwen net zo goed als mannen.
En die scheids moet ontslagen worden, per direct. Wat een aanfluiting.
Mwah, als ik Tate's verdediging vergelijk met dit:quote:Op zondag 4 maart 2012 17:32 schreef Jajong het volgende:
Staand vechten kunnen ze niet nee, maar grapplen kunnen vrouwen net zo goed als mannen.
Tate had gewoon moeten aftikken.quote:En die scheids moet ontslagen worden, per direct. Wat een aanfluiting.
Daarmee sluit je de browser, met CTRL F4 alleen het tabbladquote:
Nice callquote:Op zondag 4 maart 2012 06:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb het idee dat als Rousey die armbar krijgt dat ze de arm breekt van Tate, check die kop .. damn
 quote:That was something that was brought up this evening. We had no knowledge of that until this evening. It came to our attention during the course of the fights. The fighter was licensed not only in this state but several other states. What I can say is Bernie from the State Athletic Commission, which we talked to before we came into this room, is going to launch a full investigation on Monday. So that's where that's at.
Gelukkig mag Cain wel rondlopen met zijn tattooquote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef THEFXR het volgende:
wat een onzin, vee; vechters hebben tats, dus om daarop te beoordelen is echt kort door de bocht.
Saling heeft het symbool voor Heil Hitler in zijn nek, denk niet dat Zuffa daar zo blij mee isquote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef THEFXR het volgende:
wat een onzin, vee; vechters hebben tats, dus om daarop te beoordelen is echt kort door de bocht.
Wat een bazengevecht was datquote:Op zondag 4 maart 2012 22:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Alexis zag er ook niet best uit
[ afbeelding ]
En verder heeft ie ook meisjes van 12 en 13 verkracht, geeft niet verder hoor.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef THEFXR het volgende:
Rousey's armbars > Die van Lutter.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mwah, als ik Tate's verdediging vergelijk met dit:
[ afbeelding ]
deed Franklin het toch wat beter hoor.
[..]
Tate had gewoon moeten aftikken.
Bedoel je Bas Rutten in je sig? Want als je de premier bedoelt dan moet die 'n' wegquote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ipv Rickson via armbar zeggen ze nu Rousey via armbar.
PSVquote:Op zondag 4 maart 2012 22:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bedoel je Bas Rutten in je sig? Want als je de premier bedoelt dan moet die 'n' weg
Whutquote:Op zondag 4 maart 2012 22:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bedoel je Bas Rutten in je sig? Want als je de premier bedoelt dan moet die 'n' weg
Owquote:Op zondag 4 maart 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Whutnee.. ik bedoel Red Frutten van die faal club
PSV.
Eerder een epische Kampmann dat hij het nog weet te pakken.quote:
Alves had 'm en werd te enthousiast en dat kost hem de overwinning, als 'ie nou onervaren was zou je het nog kunnen begrijpen maar dat is hij niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eerder een epische Kampmann dat hij het nog weet te pakken.
Dus jij wil zeggen dat als het op jurybeslissing aan was gekomen dat Kampmann gewonnen had? Ondanks de discutable beslissingen in de eerste twee partijen.quote:
wat vond je van Kaufman vs Davis strikeforce?quote:Op maandag 5 maart 2012 10:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Alves had 'm en werd te enthousiast en dat kost hem de overwinning, als 'ie nou onervaren was zou je het nog kunnen begrijpen maar dat is hij niet.
Ga hem geen woorden in de mond leggen, dat zegt hij helemaal niet. Jij was toch die gast die ´niet houdt van het gevrij op de grond in MMA´?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat als het op jurybeslissing aan was gekomen dat Kampmann gewonnen had? Ondanks de discutable beslissingen in de eerste twee partijen.
Nog niet gezien, UFC 144 en UFC on FX al wel bekeken. Wist trouwens niet dat er zoveel evenementen zijn, dacht 1 á 2 per maand.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat vond je van Kaufman vs Davis strikeforce?
De eerste twee partijen discutabele beslissingen? De eerste twee partijen eindigden in submission, en die twee partijen daarna werden perfect gescoord door de jury.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat als het op jurybeslissing aan was gekomen dat Kampmann gewonnen had? Ondanks de discutable beslissingen in de eerste twee partijen.
McCall. En ik vond ook dat hij gewonnen had, maar ik begrijp een split draw ook wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:28 schreef Nober het volgende:
Ik vond wel dat McHall had moeten winnen op beslissing en McGee was ook erg close en die Japanner maakte geen schijn van kans.
quote:Op maandag 5 maart 2012 11:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat vond je van Kaufman vs Davis strikeforce?
Ik heb alleen de Main Card gezien ja, heb nog meer te doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De eerste twee partijen discutabele beslissingen? De eerste twee partijen eindigden in submission, en die twee partijen daarna werden perfect gescoord door de jury.
Of ben jij zo'n casual die denkt dat het event begint met de main card?
quote:
zou je maar niet eens aan een nieuwe install denken, want ik heb die fouten nooit.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie bij MMAfighting.com ook vaak last van errors? (Inhoudcoderingsfout)
quote:"I had X-Rays last night," Tate told MMAFighting.com via text message. "No bones are broken, which I already knew. Other than that, I have to get an MRI to find out anything further."
Haha wordt wel eens tijdquote:Op maandag 5 maart 2012 17:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou je maar niet eens aan een nieuwe install denken, want ik heb die fouten nooit.
dat geloof ik ook, of gewoon tijdsvulling omdat Alistair niet konquote:Op maandag 5 maart 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Sylvia.. hij komt aandacht vast zoeken om zich terug in de UFC te lullen.
Dit dus. Beetje jammer die Nober.quote:
Idd, gewoon negeren. Doet me denken aan die Pizzamizza (oid) van een tijdje terug. Alleen maar getroll.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:18 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dit dus. Beetje jammer die Nober.
MMA "gevrij" vinden, niks van de sport begrijpen, een van de grootste legendes (fedor) van de sport is gay en angstig en nog een paar boude opmerkingen uitkramen. Ondertussen nog verwachten dat mensen serieus op je gaan reageren.
KUCH nerd! KUCH
O ja, je grote vriendquote:Op maandag 5 maart 2012 18:48 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Idd, gewoon negeren. Doet me denken aan die Pizzamizza (oid) van een tijdje terug. Alleen maar getroll.
http://www.mmafighting.co(...)-sean-mccorkle-renerquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef THEFXR het volgende:
om 19.00 uur mma hour met:
Sean McCorkle (MMA), Miesha Tate (MMA), Tim Sylvia (MMA), Ronda Rousey (MMA)
Fedor vs Overeem... wanneer? Overeem wil wel... wie ook alweer niet? Daarom dus dat ik dat zei.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:18 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dit dus. Beetje jammer die Nober.
MMA "gevrij" vinden, niks van de sport begrijpen, een van de grootste legendes (fedor) van de sport is gay en angstig en nog een paar boude opmerkingen uitkramen. Ondertussen nog verwachten dat mensen serieus op je gaan reageren.
KUCH nerd! KUCH
Ja want het is echt zo simpel. Mijn god wat heb jij een allejezus groot bord voor je harses hangenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:56 schreef Nober het volgende:
Rousey!
[..]
Fedor vs Overeem... wanneer? Overeem wil wel... wie ook alweer niet? Daarom dus dat ik dat zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |