So truequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon 5-1, kapot maken die gasten. En natuurlijk tegengoal.
5-1 vind ik te ver gaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tegengoaltje inderdaad.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
He bah, neuken voor het huwelijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Rot op met die kutslet. Boeit mij het dat ze gaat trouwen.
Kutslet
Als Strootman geen rood krijgtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
5-1.. niet te arrogant heik wil 3 punten maakt me niet uit hoe.. ik zie een 2-1 wel weer gebeuren.
Lekker meisje man, prima. Met haar waren de gesprekken heel kort, die hield ik voor binnen. Als jij voor de deur zo staan terwijl het sneeuwde..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Rot op met die kutslet. Boeit mij het dat ze gaat trouwen.
Kutslet
Bij AZ - FEY ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:41 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Heeft die geen rode kaarten op zak dan?
whutquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Lekker meisje man, prima. Met haar waren de gesprekken heel kort, die hield ik voor binnen. Als jij voor de deur zo staan terwijl het sneeuwde..
zo zet ie er ook uit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoezo praat die Wildschut als ne Marokkaan
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:47 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Afgelopen twee wedstrijden was PSV veel beter.
Let maar opquote:
Ga je de tafel napraten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al gezien hoe slecht PSV balde zondag.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef Einthovuh het volgende:
ZingenHet is een voetbalwedstrijd geen aflevering van Glee.
ze willen jou pesten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer engelse topper tegelijk met nederlandse topperHoe doen ze het toch.
Zit wel een neger in hoor, kijk naar z'n neusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon Nederlands, misschien een kleine Surinaamse/Antilliaanse invloed
Doen ze niet aangezien er ALTIJD op 19:13 wordt gezongenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
Het zouden wel helden zijn als ze idd allemaal hun bek zouden houden.
Blijf het een rare actie vinden. Maar het zal.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doen ze niet aangezien er ALTIJD op 19:13 wordt gezongen
Inderdaad. Door 25 man op Oostquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doen ze niet aangezien er ALTIJD op 19:13 wordt gezongen
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een onzin met dat clublied. Ik ben seizoenskaarthouder bij PSV, en de sfeer is één van de slechtste van Europa, maar dit is onzin.
Beter dan met alle binkies zonder shirt pas bij de 14e minuut binnen komen, 14 .. oeh Cruijff fapfap..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf het een rare actie vinden. Maar het zal.
Ja is ook onzin, maar dat de sfeer bagger is weet iedereen..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal best maar ze doen alsof psv dit voor het eerst doet.
De druk wordt te groot waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:53 schreef Dekatria het volgende:
Gaan we dan toch nog meemaken dat de FIFA technologie toelaat?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef Type-R het volgende:
Schijnt dat Cor's zonen Jack en Hutch heten.
Weet je dat hij eigenlijk Willem Cornelis Pot heet?! WC POT!! HAHAHA Dat staat op zijn visitekaartje HAHAHAH mooi man!quote:
hahaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef Type-R het volgende:
Schijnt dat Cor's zonen Jack en Hutch heten.
WC Potquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef DatZijnTeksten het volgende:
[..]
Weet je dat hij eigenlijk Willem Cornelis Pot heet?! WC POT!! HAHAHA Dat staat op zijn visitekaartje HAHAHAH mooi man!
Dát zijn nog eens teksten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef DatZijnTeksten het volgende:
[..]
Weet je dat hij eigenlijk Willem Cornelis Pot heet?! WC POT!! HAHAHA Dat staat op zijn visitekaartje HAHAHAH mooi man!
Jup.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef anusmega het volgende:
Ik vind dat onze vriend Boskamp wel enorm zit te zeiken over die Genee, Genee doet echt niks verkeerd of Johan zit alweer te zeiken "Jonge wat loop je nu weer te zeiken man" etc. etc. Best irritant..
Wat zit je nou weer te zeiken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef anusmega het volgende:
Ik vind dat onze vriend Boskamp wel enorm zit te zeiken over die Genee, Genee doet echt niks verkeerd of Johan zit alweer te zeiken "Jonge wat loop je nu weer te zeiken man" etc. etc. Best irritant..
8.5quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:56 schreef exile79 het volgende:
Ben net thuis van werk, en vergeten de uitzending op te nemen. Is het de moeite om op de link te wachten zo?
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Topshowtje, ga ik morgen gewoon lekker terug zitten kijken.
9,5.
Je kijkt de show 2 keer?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Topshowtje, ga ik morgen gewoon lekker terugkijken zitten kijken.
9,5.
Ah thanksquote:
Hij ziet ook elke opmerking als een persoonlijke aanval ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:01 schreef anusmega het volgende:
Inderdaad, ik haat Willem echt. Continue dwars reageren op Iedereen. Echt what the fack.
Zoals Johan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:03 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Hij ziet ook elke opmerking als een persoonlijke aanval ofzo.
IDD. Maandag swoieso weer topshow met Hansiequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:07 schreef Heufd het volgende:
Ze rijgen de topshows aaneen hoor. Heerlijk man.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef anoukane het volgende:
Graag een gifje van de kop van Johan bij de Spurs tegen Man utd..
Een van de beste ooit in mijn ogen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:06 schreef anusmega het volgende:
Gast, zo leuk was deze nou OOK weer niet hoor? Wtf?
O daarom speelde Danny maandag Get Rhythm, Folsom Prison Blues en Ring of Fire! 80ste verjaardag van Cash.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:04 schreef ThaTim het volgende:
Beter hadden ze Lou Reed/Velvet liedjes gespeeld, ten ere van de verjaardag van Lou Reed!
Uiteraard, nu pas door?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
O daarom speelde Danny maandag Get Rhythm, Folsom Prison Blues en Ring of Fire! 80ste verjaardag van Cash.
Ik had wel snel door toen Danny 'Window of my eyes' inzette dat er iets ernstig mis was met Harry Muskee.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:06 schreef anoukane het volgende:
Wat een verschil met shows waarbij van Hanegem zit. Lijkt me best een aardige man die Willem, maar hij is ongeschikt voor vi.
Maar waarom speelde hij geen Lou Reed liedjes vandaagquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik had wel snel door toen Danny 'Window of my eyes' inzette dat er iets ernstig mis was met Harry Muskee.
Geduld hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:18 schreef Luckypenguin het volgende:
Iemand al een gemist linkje? Hij staat er niet op.Ik wil alle koeken zien.
Niet echt rockabilly genoegquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Maar waarom speelde hij geen Lou Reed liedjes vandaag.
Hij had zeker 'n toegankelijker liedje zoals Vicious eventjes kunnen spelen.quote:
Zo waar ditquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een show man, ik had hoge verwachtingen, maar die zijn ruim overtroffen..
Denk eerder Sweet Jane.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:22 schreef DrDentz het volgende:
Als Lou Reed sterft zet Danny wel een versnelde uitvoering van Walk on the Wild Side in
Dit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:22 schreef LudoSanders het volgende:
Bossie staat altijd garant voor een topshow.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een show man, ik had hoge verwachtingen, maar die zijn ruim overtroffen..
Ik kan hem niet met de rechter muisknop opslaan als mp4, heb je daar ook een link voor? In linux kan ik hem niet gewoon bekijken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:41 schreef Evertjan het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a3e1549d-689f-37e6-9c0b-8652fbede05c
Hij was goed bezig vandaagquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:47 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De koekilatie van vandaag:
[ afbeelding ]
Die gast moet serieus eens afvallen, want het is gewoon gevaarlijk aan het worden. Zou me niks verbazen als we ineens een berichtje op AD.nl zien dat Boskamp gestikt is in z'n eigen onderkin.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fitnessen doet ie niet die Boskamp, maar het is toch mooi hoe hij toch in beweging blijft.
Het AD schrijft alleen maar onzin.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast moet serieus eens afvallen, want het is gewoon gevaarlijk aan het worden. Zou me niks verbazen als we ineens een berichtje op AD.nl zien dat Boskamp gestikt is in z'n eigen onderkin.
TOPSHOW!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:09 schreef Ties02 het volgende:
Zeg het maar jongens! Topshow? Heb 'm weer moeten missen
Dank, als je een lekker wijf was had ik je gegevenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:13 schreef Ties02 het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)9c0b8652fbede05c.mp4
Nee die stemmen waarschijnlijk op Jan Kooijmansquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lekker wijf, en VI Hooligan, dat was wat geweest ja
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lekker wijf, en VI Hooligan, dat was wat geweest ja
Wie? Wat heeft hij betekent dan voor Nederland?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee die stemmen waarschijnlijk op Jan Kooijmans
Tja die danst ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:18 schreef DatZijnTeksten het volgende:
[..]
Wie? Wat heeft hij betekent dan voor Nederland?
Toen hij in GTST van de trap af viel om niet meer op te staan ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:22 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Heeft ooit iemand gelachen om Jan Kooijemans?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2012 23:24:10 ]
Vanwege z'n acteerprestaties, ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:22 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Haha jij kijkt gtstquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen hij in GTST van de trap af viel ja.
Gast, ik kijk zelfs naar het songfestival met GGMM. Ik ben de schaamte al voorbij.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ik kijk zelfs naar het songfestival met GGMM. Ik ben de schaamte al voorbij.
Ik moest wel lachen om het filmpje waarin Gijp op een briefje schrijft wie hij gaat bedanken mocht hij die award winnen. Nelson Mandela, Diego Maradona, Barack Obama.. het mocht niet zo zijn helaas.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:22 schreef DatZijnTeksten het volgende:
Held!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:13 schreef Ties02 het volgende:
De echte held is natuurlijk Sigaarsnor (neem ik aan, hij maakt de mp4's toch?)quote:
Uhm, nee?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:28 schreef Jmsls het volgende:
[..]
De echte held is natuurlijk Sigaarsnor (neem ik aan, hij maakt de mp4's toch?)
Nee. Dat doet RTL. En dat zijn zeker geen helden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:28 schreef Jmsls het volgende:
[..]
De echte held is natuurlijk Sigaarsnor (neem ik aan, hij maakt de mp4's toch?)
Toen hij bij dat B-programma van BNN zou komen. Wat uiteindelijk niet uitgezonden werd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:30 schreef Heufd het volgende:
Wanneer is Veerboot eigenlijk voor het laatst gespot in dit topic?
Inderdaad ja, clubliefde bestaat nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Veerboot denkt dat hij Mr Bigstar is, hij voelt zich veel te goed voor de Hooligans sinds hij op tv is geweest (alhoewel dat nooit is uitgezonden).
Hij moet z'n roots niet vergeten, het blijft natuurlijk een boerenlul uit de betuwequote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:36 schreef DatZijnTeksten het volgende:
[..]
Zolang er ergens meer geld is te verdienen zijn ze meteen weg!
Oh je bent ook amateur psycholoog?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Een keer op tv geweest bij Telekids, gaat je niet in de koude kleren zitten hoor om in de spotlights te staan.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:09 schreef ZuidGrens het volgende:
Veerboot is een jongen uit een volkswijk. Hij is strietwajs. Maar misschien is hij van mening dat het VI-topic uit notoire domoren bestaat. Maar goed, jullie doen hier nu net alsof jullie konijn is overleden, terwijl jullie allemaal zo blij zijn als een hond met zeven staarten omdat jullie weten dat jullie nu kunnen klimmen in de hierarchie van de VI-Hooligans. Ik vind dit een beetje goedkoop scoren. Vroeger, met mannen als Van Hanegem en Cruijff ging dat heel anders. En ook ome Cor had dit al lang in het gezicht van Veerboot gezegd. Maar goed, ik zou willen dat mijn vrouw af en toe net zo stil was als Veerboot, maar daarom ben ook aan mijn derde huwelijk bezig. Gelukkig kijkt ze niet vanavond dus kan ik alles zeggen. Maar als ze kijkt zegt ze vaak 'wat was het weer verschrikkelijk ordinair', en dat is opvallend vaak wanneer johannes_vermeer zich in de discussie mengt. Ik heb helemaal niets tegen johannes, het zal vast een aardige gozer zijn. Maar dit is dan ook een smakeloos topic en wat hier besproken wordt is totaal niet rullevant. Het is zelfs een beetje minachting van de lezer.
Ja inderdaad digeozermoetgwnkoek post als een patatje die eikelquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hij mot gewoon een schop voor zijn eikel hebben die veerboot. Het is toch niet te geloven die gozer, he?
Gaat nog veel mooier worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:37 schreef Ties02 het volgende:
Godverdomme man wat een topshow
komt in mijn top 5
Hierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:13 schreef Ties02 het volgende:
Serieus? Gewoon een dag later nog een keer de hele show kijken? Wat een baas.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gaat nog veel mooier worden.
Bij mij staat hij ook hoog genoteerd, ga 'm morgen weer kijken.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:24 schreef tjoptjop het volgende:
Aardige uitzending, iets teveel anekdotes alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |