quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:21 schreef danic het volgende:
Bitterend, moedermelk veranderd iedere dag wel iets, omdat het samenhangt met wat jij gegeten hebt.
Mignonne, die aparte melksoorten tot je 15e![]()
![]()
En ik vroeg met af wat je oudste krijgt om voldoende zuivel binnen te krijgen? Drinkt ze soms vruchtenmelk (yogho ofzo) of vul je aan met calciumtabletten? Of ander eten waarin calcium zit?
Waarom heb jij geen inspraak in wat je jongste te drinken krijgt?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:24 schreef bitterend het volgende:
Zouden bv kindjes makkelijker eten dan kv kindjes? van weg de veranderde smaak van de melk? of zou het echt per kind anders zijn?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:26 schreef Kyara het volgende:
Dat is wel wat ze zeggen Bitterend maar mijn neefjes hebben allebei fles gehad en de een lust niks en de ander eet alles wat los en vast zit dus het zal ook wel aan het kindje liggen denk ik.
oudste eet boter op brood, een pakje kaas of een schaaltje yoghurt en dat is al (ruim) voldoende zuivelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:21 schreef danic het volgende:
Bitterend, moedermelk veranderd iedere dag wel iets, omdat het samenhangt met wat jij gegeten hebt.
Mignonne, die aparte melksoorten tot je 15e![]()
![]()
En ik vroeg met af wat je oudste krijgt om voldoende zuivel binnen te krijgen? Drinkt ze soms vruchtenmelk (yogho ofzo) of vul je aan met calciumtabletten? Of ander eten waarin calcium zit?
Waarom heb jij geen inspraak in wat je jongste te drinken krijgt?
Welnee, dat verschilt per kind.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:24 schreef bitterend het volgende:
Zouden bv kindjes makkelijker eten dan kv kindjes? van weg de veranderde smaak van de melk? of zou het echt per kind anders zijn?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:29 schreef mignonne het volgende:
Welnee, dat verschilt per kind.
Natuurlijk als je de theorie erop los laat worden bv-kinderen aan meer smaken blootgesteld en ontstaat er een grotere smaakontwikkeling en blablabla, maar trust me, het verschilt echt per kind. Je hebt in beide categorieën vuilnisbakken en zeiksnorren.
Maar met de voeding die zij kreeg is dat niet zo gek dat ze graag bitter lustquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef _evenstar_ het volgende:
ik wou net zeggen A. heeft tot haar 4 KV gehad.. en nu kan ze niet alles eten nog, maar ze heeft juist een heel uitgesproken smaak niet zoet maar bitter..
Danic Calcium zit bijv. veel in brocolli , wist je dat koemelk helemaal niet zo goed is en je meer calcium opneemt vanuit groenten/noten dan dat je bij melk doet?
Melk/zuivel is voornamelijk voor de vetten!
True datquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar met de voeding die zij kreeg is dat niet zo gek dat ze graag bitter lust
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar met de voeding die zij kreeg is dat niet zo gek dat ze graag bitter lust
Nepnepmelk is heel bitter.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:37 schreef bitterend het volgende:
Welke voeding kreeg ze dat zo vies was??
ja ik ook niet en mn kind lijkt op dr moederquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:51 schreef Kyara het volgende:
ik lust sowieso geen melk dus mij lijkt het allemaal vrij smerig.
Nou idd! Ben al sinds gisteravond aan het wachten op het antwoords op mijn vraagquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, wat een stilte hier.....![]()
Cas is gelukkig weer opgeknapt, heel de dag al vrolijk en nu bezig met zijn 3e dutje. Het lijkt alsof het bed andersom zetten geholpen heeft
Geen idee, ken de man niet. Moet ik mij nu schamen?quote:
Heeft wat boekies geschreven over babies leren eten. Vooral volgens de rapley methode. Op borstvoeding.com staat een tabel over wanneer ze wat mogen, die is ook van hem.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:34 schreef Susie het volgende:
[..]
Geen idee, ken de man niet. Moet ik mij nu schamen?
Nou nu doe je die man tekort hoor. Borstvoeding.com is onder zijn leiding opgezet, hij is directeur van kenniscentrum borstvoeding en hij heeft ook het boek borstvoeding geschreven samen met een ander. Tevens is hij lactatiekundige.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:39 schreef Faithz het volgende:
[..]
Heeft wat boekies geschreven over babies leren eten. Vooral volgens de rapley methode. Op borstvoeding.com staat een tabel over wanneer ze wat mogen, die is ook van hem.
Wat niet wil zeggen dat het niet raar is dat Susie hem niet kent.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou nu doe je die man tekort hoor. Borstvoeding.com is onder zijn leiding opgezet, hij is directeur van kenniscentrum borstvoeding en hij heeft ook het boek borstvoeding geschreven samen met een ander. Tevens is hij lactatiekundige.
Hij is zeker geen kleintje die enkel wat boekjes heeft geschreven. Hij is een grote naam in de borstvoedingswereld.
Ik zeg nergens dat het raar is hoor. Ik zeg enkel dat jouw omschrijving van hem niet echt klopt.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:50 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat het niet raar is dat Susie hem niet kent.
Dat ik het raar vind? Dat lees ik echt nergens terug. Ik opper enkel wie Evenstar wellicht bedoel en ik zeg dat jouw omschrijving niet klopt.quote:
Maak je niet zo druk. Ik snap dat je fan bent.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Of bedoel je dat het op jouw omschrijving neer komt? Vind ik totaal niet. Die is echt te kort door de bocht.
Uhm nee hoor. Ik heb volgens hem namelijk veel te kort bv gegevenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:04 schreef Faithz het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk. Ik snap dat je fan bent.
Don't we all. Of in elk geval de meeste van ons stoppen wel ruim voor de basisschoolquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Uhm nee hoor. Ik heb volgens hem namelijk veel te kort bv gegeven![]()
Ik geef enkel aan dat die man veel meer is dan hoe jij hem hier wegzette, that's all.
Dikke kans dat je er iets van opsteekt. Dat lijkt me nooit zonde van het geld.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Faithz, ik zou zelf die boeken niet te snel aanschaffen. Ik heb soms boeken over baby's/kinderen uit de bibliotheek geleend, maar je hebt zoiets maar heel even nodig. En de adviezen werken niet voor alle kinderen. Ik zou het zonde van mijn geld vinden
Vandaar 'op de kop tikken'. Met YouTube kom je ook een heel eind heb ik gezien. En creativiteit. Meneer hier lust geen rijstebloem uit de fles maar wel van een lepel hebben we net geleerdquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Faithz, ik zou zelf die boeken niet te snel aanschaffen. Ik heb soms boeken over baby's/kinderen uit de bibliotheek geleend, maar je hebt zoiets maar heel even nodig. En de adviezen werken niet voor alle kinderen. Ik zou het zonde van mijn geld vinden
Daarom leen ik het liever in de bieb, kijk op internet of vraag hier adviesquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dikke kans dat je er iets van opsteekt. Dat lijkt me nooit zonde van het geld.
dat boek heb ik ook en vind het erg leuk om te lezen. Sommige dingen zijn erg herkenbaar en dat vind ik wel fijn. Het is ook geen handleiding maar gewoon leuk om eens per week te lezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:17 schreef bitterend het volgende:
Ik heb ook een boek "jou baby van week tot week" heb erg veel van geleerd en vond het erg interessant om te lezen welke ontwikkelingen nog komen..heb nu al een poos niet meer ingekeken want ik heb toch het idee dat ik haar beter leer kennen maar vind het toch geen zonder van mijn geld dat ik het boek heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:51 schreef Kyara het volgende:
wat leuk MP! Fijn dat het een geslaagde dag was. Is het allemaal nog op tijd gelukt?
Wij hebben net eindelijk de kinderopvangtoeslag aangevraagd. Wat een gedoe en gereken, met name voor mijn nieuwe inkomen. Volgens mij klopt er niet veel van maar goed, ze zullen het vast zelf nog wel even narekenen....
Daar zou ik niet op rekenen Kyara, je moet zelf dus rekenenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:51 schreef Kyara het volgende:
wat leuk MP! Fijn dat het een geslaagde dag was. Is het allemaal nog op tijd gelukt?
Wij hebben net eindelijk de kinderopvangtoeslag aangevraagd. Wat een gedoe en gereken, met name voor mijn nieuwe inkomen. Volgens mij klopt er niet veel van maar goed, ze zullen het vast zelf nog wel even narekenen....
ja, 5 jaar de tijd he... nah, het zal wel redelijk in de buurt komen maar ik heb wel enorm zitten emmeren met het toetsingsinkomen. Die belastingschalen gaat nog wel maar de premie's, geen idee....quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze doen het met wat jij opgeeft en gaan pas over een paar jaar kijken of dat ook echt klopte.
Weet je niet wat je brutoinkomen is als je dadelijk weer aan het werk gaat dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, 5 jaar de tijd he... nah, het zal wel redelijk in de buurt komen maar ik heb wel enorm zitten emmeren met het toetsingsinkomen. Die belastingschalen gaat nog wel maar de premie's, geen idee....
Ohhh...ja ok ik snap het nu! ik werk 16 uur rest is studiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:59 schreef Kyara het volgende:
Bitterend, jouw inkomen blijft waarschijnlijk gelijk. Ik ga van 40 naar 24 uur. En door de verschillende boxen, premies en het feit dat ik het 1e kwartaal nog wel gewoon ft uitbetaald krijg ivm verlof maakt dat ik ook niet zomaar 60% van alles kan doen.
haha went sneller dan je denkt he?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:54 schreef Kyara het volgende:
Nevetheless, net iets onder het gemiddelde is toch prima? Zeker als ze netjes haar eigen curve volgt.
Midas zit vooralsnog ook op de -1 lijn maar dat zat ie ook al bij zijn geboorte dus zolang hij de curve volgt vind ik het prima hoor. Het zou ook niet goed zijn als ze ineens naar de +1 zou gaan in een maand tijd.
hoor mij nou, ik ben ook pas 1 keer bij het cb geweest![]()
Ik weet nog wel dat een kindje van de generatie Ivan/Willow er last van had. Hm, wie was het ook alweer. Misschien even in het peutertopic vragen? Er staat me bij dat het Lotte van Linda was.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:21 schreef innepin het volgende:
Ik kom even binnenvallen
Heeft er hier iemand ervaring met verkleefde schaamlippen? Dat blijkt m'n mini te hebben. Google vertelt me van alles, voornamelijk geruststellend wel, maar zou wel graag ervaringen horen, want ik vind 't nog steeds heul eng klinken
Ssssst, dat weet ik wel, maar ik steek fijn even mijn kop in het zand, en geniet ervanquote:Op zondag 4 maart 2012 09:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Bleie dat kan zo veranderen.. Zit alweer op 5 voedingen sinds 12 uur vannacht
Aanvragen kan ook onlinequote:Op zondag 4 maart 2012 10:35 schreef Bleie het volgende:
Ik heb inmiddels de KOT gegels. Omdat t alleen een wijziging is, bleek dat heel makkelijk online te kunnen. Fijn! Nou nog hopen dat t op tijd rond. Hij gaat al per 1 april...
jee Susie wat zielig, maar ja ik ben toch een weekhart met huilende babytjesquote:Op zondag 4 maart 2012 12:08 schreef Susie het volgende:
Net met lief in bad.... Valt ze in slaap! Mja, dan weer aankledenIk heb idd toch maar een paracetamol gegeven. Ben er niet zo van, maar ik weet het verder ook niet. Ze ligt nu in mijn armen te slapen, of in ieder geval met ogen dicht en niet huilen.
En jeetje, dr ogen kunnen bijna gewoon niet meer open van het huilen, zo'n zielig gezicht!
jep een vuiltje volgens de HA nou ik had het niet meer. Ik wist niet wat mij overkwam. En ean was mijn grootste angstquote:Op zondag 4 maart 2012 16:16 schreef The_Tankgirl het volgende:
f_r: problemen met je evenwichtsorgaan?
Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren voor het eerst sinds lange tijd alleen met Larissa op stap geweest, en naar de markt gegaan. Durfde dat nooit omdat ik niet wist hoe ik haar moest troosten als ze weer gefrustreerd/overprikkeld raakte. Ben best trots op ons
En de tandjes komen nu achter elkaar door volgens mijVoortandjes zijn sinds een paar weken door, een paar dagen geleden zag ik al een puntje van een snijtand, en gisteren zag ik nog 3 bobbels
mij ook was een woordje vergeten te typenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:16 schreef Susie het volgende:
Ik ook hoor TJ, laat haar niet liggen iig!
Lijkt mij wat vroeg FR? Kan misschien wel, maar ik denk (totaal nergens op gebaseerd!) dat de meeste later zijn?? Wat naar dat je lichaam nog zo aan het kloten is!![]()
Uiteraard had ik bonnen, maar als je in zo'n winkel loopt he? Toch meer gekocht dan waarvoor ik ging!
Ik zie een mogelijk klein verband... Ik heb bumblies doekjes gebruikt!quote:Op zondag 4 maart 2012 17:59 schreef Deepfreeze het volgende:
FR, hopelijk gaat je lijf snel meewerken. Kan me voorstellen dat zoiets best eng is..
Wies, wat ga je hard!![]()
Tankgirl, fijn dat je naar de markt durfde. Ging het ook goed met Larissa?
Luieruitslag kan ook wel met bultjes. Daan had ze laatst bij de bumblies luiers. Nu weer oude merk (c1000), en geen bultjes/roodheid meer..
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:14 schreef wickie het volgende:
Het filmpje, van een paar dagen geleden.
Volgens mij werkt hij nou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar nog niet zo als Wies hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 23:42 schreef wickie het volgende:
Nu wel te zien?
En Lexje toch ook lekker actief
Woaaahhhquote:Op maandag 5 maart 2012 10:36 schreef Sannne het volgende:
Ja ze zit enorm hoog, maar het stijgt niet meer zo snel als voorheen! 7,5 maand is ze!
Onze buren zijn ook gehorig met de deuren, stofzuigen en de waterleiding...quote:Op maandag 5 maart 2012 11:36 schreef Sannne het volgende:
Haha herkenbaar Cyntiaa.. Ik ben snachts altijd zo bang voor de buren. Vanmorgen om 6 ur hoorde ik volgens mij een heel geirriteerde buurman met zn deuren slaan![]()
Maar goed ze huilt bijna nooit dus hij mag niet zeuren. En ik noem hem Buurman Boor. Die maakt echt een gatenkaas van zn muren. Hoevaak Elise daar niet van wakker geworden is...
Cas lacht ook anders nu en kan ineens gillen! Dus idd, misschien een sprong...quote:Op maandag 5 maart 2012 11:38 schreef Aventura het volgende:
Misschien zit Cas net als ventje wel middenin een sprong. Knul doet echt heel anders, slaapt slecht, is heel druk, praat, is nu erg bezig met actie en reactie. Echt nieuw is dat
Wij hebben de stickers van goedgemerkt voor op borstvoedingbewaarbakjes en die bevallen erg goedquote:Op maandag 5 maart 2012 11:58 schreef Sandous het volgende:
Hebben jullie weleens stickers/labels gekocht voor KDV spul. Zit op goedgemerkt te kijken.. zijn er nog goede andere?
Ik wil stickers, strijklabels hebben maar ook stickers die vaatwas bestendig zijn..
Ik heb zojuist de labels besteld bij Labelfriends. Ben benieuwd of het wat is. Qua prijs zitten ze allemaal wel ongeveer op hetzelfde, ik had alleen nog een kortingscode liggen voor 15% korting uit de Babydoos, vandaar m'n keuze voor Labelfriends.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:58 schreef Sandous het volgende:
Hebben jullie weleens stickers/labels gekocht voor KDV spul. Zit op goedgemerkt te kijken.. zijn er nog goede andere?
Ik wil stickers, strijklabels hebben maar ook stickers die vaatwas bestendig zijn..
Jee Susie hoe ontzettend akelig. En je kan niet achterhalen waarom? Gisteren had ze toch ook al uren liggen huilen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef Susie het volgende:
Damn, zo'n leuke dag met Anouk gehad, is ze een uur geleden weer met de huilmarathon begonnenVind het zo sneu voor d'r...
Wisten we het maar. Kan d'r oortje zijn, tandjes, de uitslag op dr billen? Nu dan ook nog eens de prikjes, maar aangezien ze dit gisteren ook had, denk ik niet dat dat het is. Moet woensdag toch naar de dokter, dan vraag ik het gelijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jee Susie hoe ontzettend akelig. En je kan niet achterhalen waarom? Gisteren had ze toch ook al uren liggen huilen.
Wat zielig voor zo'n kleintje, en ook voor jou., dus daarom![]()
![]()
Hier ook, de hele nacht en nu dag al snotteren, hij voelt warm aan en hoest. Erg sneu.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef Sannne het volgende:
Hier ook een huilend meisje.. Verkouden en koortsig.
Zo naar..
Sterkte Susie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, het was niet helemaal onverwacht. De assistente aan de lijn zei al dat ze het bij pasgeborenen vaak direct doen, omdat er dan ook een probleem met drinken/groeien is. Maar dat is hier niet direct het geval, hij groeit en is niet pasgeboren meer volgens haar, dus we moesten er niet vanuitgaan dat ze het direct deden.. Maar toch vond deze arts het wel een goed idee, en we hadden voor de zekerheid al een fles mee. Misschien dat hij nu de speen wel beter inhoud, en zijn flessen netter/beter leegdrinkt..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:14 schreef Aventura het volgende:
Jee DF, klinkt toch wel heftig zo ineens, vooral omdat het zo onverwachts kwam. Wel mooi opgelost zo.
Vooral als je zijn hoofd vast moet houden, en hij echt wel sterk tegenstribbelt..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
Fijn dat Daan geen last heeft! Vond het zelf niet akelig DF? Het idee dat ze in mijn kind zouden knippen
Fijn dat je al zo snel resultaat zietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:02 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Vooral als je zijn hoofd vast moet houden, en hij echt wel sterk tegenstribbelt..![]()
Sommige dingen moeten gewoon gebeuren. Net als prikjes bij het CB. Veel erger was het niet qua brullen.
Hij heeft nu de fopspeen stijf vast.. Krijg hem er amper meer uit..
En die van mij is nog ouder en die begint nu pas, maar ik heb dan ook een motorische klungel op de wereld gezetquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Susie, die van mij rolt nog niet helemaal om hoor en is ouder dan Anouk
Bedankt voor de welkoms allemaalquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
PE gefeliciteerd!! En welkomzit je ook bij kraamzorg de waarden? (volgens mij is t petje van hun)
omrollen moeten ze kunnen voor de 9e maand, dan nog hoeft er niets mis te zijn, maar zijn ze gewoon wat langzaamquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:54 schreef Susie het volgende:
Euh? Nu al omrollen Evenstar?? Hij is een maand jonger dan Anouk toch? Of is Anouk gewoon wat langzamer daarin? Wat goed zeg!
Is ventje verkouden Aventura? Sneu is dat, maar zo te lezen vermaakt hij zich prima met mama in haar vakantie
50 % kan het met 3.2 maanden en 90% met 5.4 maanden. (Frankenburg et al., 1992).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:59 schreef Susie het volgende:
Ik weet ook niet wat normaal is hoorKlonk mij in ieder geval wel snel!
denk denk...in de supermarkt komt ie niet...wij hebben niks...opa's en oma's ook niet. Dan zal het wel weer het KDV zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:15 schreef Deepfreeze het volgende:
Cleany, er heerst vanalles.. Al is het maar in de supermarkt of via jullie. Zijn ze ook niet voor te beschermen. Maar de lente komt eraan![]()
Oeh Mefke, dat tellen wordt je niet vrolijk van..
Je kan de pipet na een keer gebruiken weggooien, ik vond 't wel handig. Natuurlijk wel en beetje geldklopperij. Mijn moeder maakte altijd zelf een zoutoplossing, dat kost helemaal niks, alleen tijd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:17 schreef mefke79 het volgende:
Aventura, met een pipet kan je toch ook herbesmetten? de truc is volgens mij het pipetje of de dop van de neusspray effe afspoelen onder de kraan. En dan nog, verkouden worden ze toch wel. Wij reutelen in wisselende samenstellingen al vanaf oktober wat af met z'n viertjes. Gezellig joh![]()
Wij hebben zoutspray van de hema, kost geen drol en werkt prima. Er slingeren er een stuk of 3 in huis.
Nou, niet nooit. Dat ik dat zei klopt niet helemaalquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Gaat hij nooit mee naar de supermarkt? Cas vindt dat geweldig, hij sjanst altijd met de Jumbo mevrouwen die op de plakkaten aan het plafond hangenLachen naar elke dame, haha
klok klepel verhaal: ik weet het niet meer. Dus ik heb er maar een mail naar de fysio aan gewaagd. Wat ik me nog kan heugen is dat het beter was voor de motorische ontwikkeling ofzo. Ik slinger zo google nog wel even aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:20 schreef Sannne het volgende:
@mefke, gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom moet kruipen persé? Ken meerdere kindjes die het hebben overgeslagen..
ik heb een beetje het idee dat de meeste kindjes die nu al doorslapen op hun eigen kamertje liggen. Misschien ook omdat je als je er naast ligt, veel sneller reageert op andere signalen dan huilen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Daan heeft tot 3 weken bij ons geslapen. Toen we werden we gek van elk zuchtje, terwijl hij prima sliep.. Nu slaapt hij lekker in zijn ledikantje. Vannacht en eergisternacht doorgeslapen. Maar gisteren wel weer om 4 uur. We doen de nachten om-en-om.. En ik had mooi geluk. Wel vroeg opstaan, maar geen gebroken nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |