Ssssst, dat weet ik wel, maar ik steek fijn even mijn kop in het zand, en geniet ervanquote:Op zondag 4 maart 2012 09:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Bleie dat kan zo veranderen.. Zit alweer op 5 voedingen sinds 12 uur vannacht
Aanvragen kan ook onlinequote:Op zondag 4 maart 2012 10:35 schreef Bleie het volgende:
Ik heb inmiddels de KOT gegels. Omdat t alleen een wijziging is, bleek dat heel makkelijk online te kunnen. Fijn! Nou nog hopen dat t op tijd rond. Hij gaat al per 1 april...
jee Susie wat zielig, maar ja ik ben toch een weekhart met huilende babytjesquote:Op zondag 4 maart 2012 12:08 schreef Susie het volgende:
Net met lief in bad.... Valt ze in slaap! Mja, dan weer aankledenIk heb idd toch maar een paracetamol gegeven. Ben er niet zo van, maar ik weet het verder ook niet. Ze ligt nu in mijn armen te slapen, of in ieder geval met ogen dicht en niet huilen.
En jeetje, dr ogen kunnen bijna gewoon niet meer open van het huilen, zo'n zielig gezicht!
jep een vuiltje volgens de HA nou ik had het niet meer. Ik wist niet wat mij overkwam. En ean was mijn grootste angstquote:Op zondag 4 maart 2012 16:16 schreef The_Tankgirl het volgende:
f_r: problemen met je evenwichtsorgaan?
Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren voor het eerst sinds lange tijd alleen met Larissa op stap geweest, en naar de markt gegaan. Durfde dat nooit omdat ik niet wist hoe ik haar moest troosten als ze weer gefrustreerd/overprikkeld raakte. Ben best trots op ons
En de tandjes komen nu achter elkaar door volgens mijVoortandjes zijn sinds een paar weken door, een paar dagen geleden zag ik al een puntje van een snijtand, en gisteren zag ik nog 3 bobbels
mij ook was een woordje vergeten te typenquote:Op zondag 4 maart 2012 16:16 schreef Susie het volgende:
Ik ook hoor TJ, laat haar niet liggen iig!
Lijkt mij wat vroeg FR? Kan misschien wel, maar ik denk (totaal nergens op gebaseerd!) dat de meeste later zijn?? Wat naar dat je lichaam nog zo aan het kloten is!![]()
Uiteraard had ik bonnen, maar als je in zo'n winkel loopt he? Toch meer gekocht dan waarvoor ik ging!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |