abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108677244
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dikke kans dat je er iets van opsteekt. Dat lijkt me nooit zonde van het geld.
Daarom leen ik het liever in de bieb, kijk op internet of vraag hier advies ;)
Het geld voor een nieuw boek steek ik dan liever in persoonlijk advies over de situatie.
Die kleintjes zegt echt wel zinvolle dingen. Die voedingslijst heb ik er de eerste weken wel bijgehad. Maar na een maand of 2 ben ik toch iets sneller dingen gaan proberen, omdat het gewoon goed ging en andere lijsten beter voor ons werkte

Op de kop tikken is wel beter dan :Y
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:35:34 #52
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108677655
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:17 schreef bitterend het volgende:
Ik heb ook een boek "jou baby van week tot week" heb erg veel van geleerd en vond het erg interessant om te lezen welke ontwikkelingen nog komen..heb nu al een poos niet meer ingekeken want ik heb toch het idee dat ik haar beter leer kennen maar vind het toch geen zonder van mijn geld dat ik het boek heb.
dat boek heb ik ook en vind het erg leuk om te lezen. Sommige dingen zijn erg herkenbaar en dat vind ik wel fijn. Het is ook geen handleiding maar gewoon leuk om eens per week te lezen.
pi_108677927
Ja O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108678134
Wij hebben vandaag alvast Sarah haar verjaardag gevierd, het was een geslaagde dag en ze sliep vanavond voor ik haar kamer verliet al zowat, ik denk dat we haar v erjaardag maar elke dag gaan vieren ;) Hier een fotootje van vandaag, maandag kom ik nog echt even afscheid nemen en spammen :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108678234
Weet niet meer wie het deze week over de swimtrainer had. Maar een gekocht en hij was een hit! Zoo leuk O+!!

Ik vind al die bijvoeding maar verwarrend. Zo veel verschillende dingen hoor je. Ik wacht er gewoon nog mee ze is nog maar 4 maand. Melk is genoeg lijkt me! Hoewel de huisarts vond dat ze te weinig spekjes had voor een baby.. Ze zit net iets onder het gemiddelde lijntje bij het cb.. Lijkt me toch prima? Vond het iig stom dat hij dat zei. Word ik direct weer onzeker van pff..
pi_108678275
Ooh mamapurk wat een dame O+!! Alvast gefeliciteerd
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:51:56 #57
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108678280
O+ wat leuk MP! Fijn dat het een geslaagde dag was. Is het allemaal nog op tijd gelukt?

Wij hebben net eindelijk de kinderopvangtoeslag aangevraagd. Wat een gedoe en gereken, met name voor mijn nieuwe inkomen. Volgens mij klopt er niet veel van maar goed, ze zullen het vast zelf nog wel even narekenen....
pi_108678364
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:51 schreef Kyara het volgende:
O+ wat leuk MP! Fijn dat het een geslaagde dag was. Is het allemaal nog op tijd gelukt?

Wij hebben net eindelijk de kinderopvangtoeslag aangevraagd. Wat een gedoe en gereken, met name voor mijn nieuwe inkomen. Volgens mij klopt er niet veel van maar goed, ze zullen het vast zelf nog wel even narekenen....
:N :X

Ze doen het met wat jij opgeeft en gaan pas over een paar jaar kijken of dat ook echt klopte.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:54:31 #59
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108678382
Nevetheless, net iets onder het gemiddelde is toch prima? Zeker als ze netjes haar eigen curve volgt.
Midas zit vooralsnog ook op de -1 lijn maar dat zat ie ook al bij zijn geboorte dus zolang hij de curve volgt vind ik het prima hoor. Het zou ook niet goed zijn als ze ineens naar de +1 zou gaan in een maand tijd.

hoor mij nou, ik ben ook pas 1 keer bij het cb geweest :')
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:54:43 #60
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108678390
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:51 schreef Kyara het volgende:

Daar zou ik niet op rekenen Kyara, je moet zelf dus rekenen ;)

Niet raar dat ik de man niet ken als goeroe dus, want geef geen bv ;)

Och, kijk haar dan al jarig zijn O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:55:43 #61
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108678434
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

:N :X

Ze doen het met wat jij opgeeft en gaan pas over een paar jaar kijken of dat ook echt klopte.
ja, 5 jaar de tijd he... nah, het zal wel redelijk in de buurt komen maar ik heb wel enorm zitten emmeren met het toetsingsinkomen. Die belastingschalen gaat nog wel maar de premie's, geen idee.... :?
pi_108678490
We hebben gewoon onze inkomen op de website ingevoerd en toen kwam een bedrag uit. Dat krijgen we kennelijk...
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108678531
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:55 schreef Kyara het volgende:

[..]

ja, 5 jaar de tijd he... nah, het zal wel redelijk in de buurt komen maar ik heb wel enorm zitten emmeren met het toetsingsinkomen. Die belastingschalen gaat nog wel maar de premie's, geen idee.... :?
Weet je niet wat je brutoinkomen is als je dadelijk weer aan het werk gaat dan?

Ik zou het simpel houden en beide brutosalarissen x12,96 doen. Dan zit je safe en heb je een eigen huis dan valt je verzamelinkomen straks lager uit en krijg je nog wat terug.
The way you rock'n'roll
  zaterdag 3 maart 2012 @ 21:59:42 #64
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108678598
Bitterend, jouw inkomen blijft waarschijnlijk gelijk. Ik ga van 40 naar 24 uur. En door de verschillende boxen, premies en het feit dat ik het 1e kwartaal nog wel gewoon ft uitbetaald krijg ivm verlof maakt dat ik ook niet zomaar 60% van alles kan doen.
pi_108678602
Krijgen jullie geen jaar opgave? daar staat toch wat je moet invullen of niet :?
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:00:33 #66
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108678631
DML, nee, dat weet ik dus nog niet.....
pi_108678633
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:59 schreef Kyara het volgende:
Bitterend, jouw inkomen blijft waarschijnlijk gelijk. Ik ga van 40 naar 24 uur. En door de verschillende boxen, premies en het feit dat ik het 1e kwartaal nog wel gewoon ft uitbetaald krijg ivm verlof maakt dat ik ook niet zomaar 60% van alles kan doen.
Ohhh...ja ok ik snap het nu! ik werk 16 uur rest is studie
mijn man heeft vanaf april wel ouderschapsverlof
pi_108678684
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:00 schreef Kyara het volgende:
DML, nee, dat weet ik dus nog niet.....
Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel ;)
The way you rock'n'roll
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:03:53 #69
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108678781
Lief van je! Jij bent belastingconsulent of zo? Of gewoon erg handig met cijfertjes?

Denk dat het wel aardig in de buurt komt en ik reken alles nog wel even na als ik mijn 1e loonstrookje heb. Dan kan ik het altijd nog wijzigen. Moet ik in september sowieso doen want dan gaat Midas 2 dagen per week naar de opvang ipv 1 dagje.
pi_108678794
Ohhh, die foto, MP! Wat een dotje is ze toch! O+

Ik had niet door dat ze nog niet echt jarig was. Oeps.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108678838
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 21:54 schreef Kyara het volgende:
Nevetheless, net iets onder het gemiddelde is toch prima? Zeker als ze netjes haar eigen curve volgt.
Midas zit vooralsnog ook op de -1 lijn maar dat zat ie ook al bij zijn geboorte dus zolang hij de curve volgt vind ik het prima hoor. Het zou ook niet goed zijn als ze ineens naar de +1 zou gaan in een maand tijd.

hoor mij nou, ik ben ook pas 1 keer bij het cb geweest :')
haha went sneller dan je denkt he?
Ach in feite maak ik me er niet zo druk om, vond de opmerking gewoon stom. En opt cb vinden ze het wel goed. Ach ik moet gewoon niet zo onzeker zijn!
  zaterdag 3 maart 2012 @ 22:09:19 #72
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108679022
Misschien gewoon een losse opmerking van je HA, ik zou me er zeker niet druk om maken, zeker als ze het bij de cb wel goed vinden :*
pi_108679590
Ik kom even binnenvallen :@
Heeft er hier iemand ervaring met verkleefde schaamlippen? Dat blijkt m'n mini te hebben. Google vertelt me van alles, voornamelijk geruststellend wel, maar zou wel graag ervaringen horen, want ik vind 't nog steeds heul eng klinken :@
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108679614
Kyara, ja het was allemaal nog gelukt, Sarah sliep gister overdag redelijk dus had ik tijd een en ander te doen :)

Claudia, het is je vergeven hoor dat je dat neit door had, wij hebben ook gewoon net gedaan of ze vandaag echt jarig was anders is het voor de meisjes veel te verwarrend (en maandag is al druk om dat Jaël dan voor het eerst naar de psz mag).

Ben net vast wat foto's gaan uitzoeken voor de megaspam ;) Maar wow wat was ze klein en wow wat hebben we veel meegemaakt al met haar en wow wat heeft ze al veel geleerd en gewoon WOW wat gaat het hard!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108679694
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 22:21 schreef innepin het volgende:
Ik kom even binnenvallen :@
Heeft er hier iemand ervaring met verkleefde schaamlippen? Dat blijkt m'n mini te hebben. Google vertelt me van alles, voornamelijk geruststellend wel, maar zou wel graag ervaringen horen, want ik vind 't nog steeds heul eng klinken :@
Ik weet nog wel dat een kindje van de generatie Ivan/Willow er last van had. Hm, wie was het ook alweer. Misschien even in het peutertopic vragen? Er staat me bij dat het Lotte van Linda was.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')