Onze buren zijn ook gehorig met de deuren, stofzuigen en de waterleiding...quote:Op maandag 5 maart 2012 11:36 schreef Sannne het volgende:
Haha herkenbaar Cyntiaa.. Ik ben snachts altijd zo bang voor de buren. Vanmorgen om 6 ur hoorde ik volgens mij een heel geirriteerde buurman met zn deuren slaan![]()
Maar goed ze huilt bijna nooit dus hij mag niet zeuren. En ik noem hem Buurman Boor. Die maakt echt een gatenkaas van zn muren. Hoevaak Elise daar niet van wakker geworden is...
Cas lacht ook anders nu en kan ineens gillen! Dus idd, misschien een sprong...quote:Op maandag 5 maart 2012 11:38 schreef Aventura het volgende:
Misschien zit Cas net als ventje wel middenin een sprong. Knul doet echt heel anders, slaapt slecht, is heel druk, praat, is nu erg bezig met actie en reactie. Echt nieuw is dat
Wij hebben de stickers van goedgemerkt voor op borstvoedingbewaarbakjes en die bevallen erg goedquote:Op maandag 5 maart 2012 11:58 schreef Sandous het volgende:
Hebben jullie weleens stickers/labels gekocht voor KDV spul. Zit op goedgemerkt te kijken.. zijn er nog goede andere?
Ik wil stickers, strijklabels hebben maar ook stickers die vaatwas bestendig zijn..
Ik heb zojuist de labels besteld bij Labelfriends. Ben benieuwd of het wat is. Qua prijs zitten ze allemaal wel ongeveer op hetzelfde, ik had alleen nog een kortingscode liggen voor 15% korting uit de Babydoos, vandaar m'n keuze voor Labelfriends.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:58 schreef Sandous het volgende:
Hebben jullie weleens stickers/labels gekocht voor KDV spul. Zit op goedgemerkt te kijken.. zijn er nog goede andere?
Ik wil stickers, strijklabels hebben maar ook stickers die vaatwas bestendig zijn..
Jee Susie hoe ontzettend akelig. En je kan niet achterhalen waarom? Gisteren had ze toch ook al uren liggen huilen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef Susie het volgende:
Damn, zo'n leuke dag met Anouk gehad, is ze een uur geleden weer met de huilmarathon begonnenVind het zo sneu voor d'r...
Wisten we het maar. Kan d'r oortje zijn, tandjes, de uitslag op dr billen? Nu dan ook nog eens de prikjes, maar aangezien ze dit gisteren ook had, denk ik niet dat dat het is. Moet woensdag toch naar de dokter, dan vraag ik het gelijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jee Susie hoe ontzettend akelig. En je kan niet achterhalen waarom? Gisteren had ze toch ook al uren liggen huilen.
Wat zielig voor zo'n kleintje, en ook voor jou., dus daarom![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |