abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108705101
FR :* tijd dat je lichaam weer gewoon normaal gaat doen.

Voor de rest niet echt bijgelezen. Ga proberen weer meer te lezen.

Ik moet even mn verbazing kwijt. Wies tijgert! Kind is nog geen half jaar en ze beweegt zich voort. En dan niet een klein stukje, nee met gemak 3 meter in 1x. Ze heeft de smaak helemaal te pakken en met de dag verbeterd haar techniek.
Ze gaat nog niet zelfstandig zitten maar ze kan wel blijven zitten. Mijn moederhart, mijn kleine baby :o
Ik heb een filmpje gemaakt (staat op fb) even kijken of ik hem hier ook kan plaatsen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 4 maart 2012 @ 17:59:27 #102
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108705734
Wat gaaf Wickie!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 4 maart 2012 @ 17:59:56 #103
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_108705758
FR, hopelijk gaat je lijf snel meewerken. Kan me voorstellen dat zoiets best eng is..

Wies, wat ga je hard! :o

Tankgirl, fijn dat je naar de markt durfde. Ging het ook goed met Larissa?

Luieruitslag kan ook wel met bultjes. Daan had ze laatst bij de bumblies luiers. Nu weer oude merk (c1000), en geen bultjes/roodheid meer..
pi_108706167
Hier altijd luieruitslag met bultjes, dus ja dat kan.

FR wat k*t dat je lijf je nog steeds zo in de staak laat zeg :(

Susie :*

TT wat fijn!

Wies O+ ik zag het filmpje op FB wat een snelle (net zo snel als Saar :X )

Mijn baby is vandaag laatste dag baby ;( Een jaar geleden hadden we verwacht dat ze er vandaag zou zijn, ivm met inleiding. Maar het duurde en duurde voordat er uberhaupt iets op gang kwam.. Dus werd het een dag later. Morgen heb ik geen baby meer :o :'( Dat jaar is echt supersnel gegaan zeg!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_108706491
Wies wat knap van je zeg. Ik heb geen fb dus kan het filmpje niet zien

MP nog even en dan is ze al weer een jaar gaat snel zeg.
  zondag 4 maart 2012 @ 19:07:44 #106
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108709344
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2012 17:59 schreef Deepfreeze het volgende:
FR, hopelijk gaat je lijf snel meewerken. Kan me voorstellen dat zoiets best eng is..

Wies, wat ga je hard! :o

Tankgirl, fijn dat je naar de markt durfde. Ging het ook goed met Larissa?

Luieruitslag kan ook wel met bultjes. Daan had ze laatst bij de bumblies luiers. Nu weer oude merk (c1000), en geen bultjes/roodheid meer..
Ik zie een mogelijk klein verband... Ik heb bumblies doekjes gebruikt! :X Ik gebruikte nu ook pampers, nog een paar en dan weer terug naar kruidvat. Zien of dat ook wat uitmaakt.

MP :* je kleine meis wordt al groot!
pi_108716742
Ze zijn nu kruidvat luiers aan het testen op ons kdv. Prima luiers, wel wat stugger. Ik vind zelf pampers fijner, maar kruisvat is ook prima. Wij hebben hier trouwens ok bumbies gehad en dat ging ook goed. Alleen met poepen ging dat vaker fout dan met pampers. Maar uitslag lijkt de onze niet te krijgen, wat je hem ook aantrekt :)
  zondag 4 maart 2012 @ 21:23:48 #108
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_108717889
Pampers en bumblies gingen bij Chris beide mis. Bij Daan bumblies ook lijkt het.. Ze doen/deden het beide prima op Lidl en c1000 :P

Daan ligt nu vanaf de fles van 16.00 te slapen.. Geloof dat hij de nacht al in is.. Eens kijken wat zijn eigen tijden zijn. Manlief doet zo de laatste fles, en dan kijken wanneer hij vannacht wakker wordt, en wanneer het ochtend is. Vrees morgen 4.00 actie.. Als het nou erg gekke tijden zijn, dan maken we hem morgenavond wel een extra keertje wakker..
pi_108724904
Het filmpje, van een paar dagen geleden.

Volgens mij werkt hij nou.

[ Bericht 2% gewijzigd door wickie op 04-03-2012 23:51:24 ]
pi_108725449
je hebt m op prive staan..

trouwens, ik mag ook opscheppen, hij rolt nu beide kanten op en als hij op zijn buik ligt tijgert ie op een hele sukkelige manier naar voren :D ik heb het vanmiddag kunnen filmen dus ik zal het morgen even online zetten O+
  zondag 4 maart 2012 @ 23:27:36 #111
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108725494
Kan hem niet zien Wickie.... Of bedoel je dat?! :D
pi_108726172
Nu wel te zien?

En Lexje toch ook lekker actief O+
  zondag 4 maart 2012 @ 23:42:46 #113
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_108726184
oow Wicke!!! wat lief!!
ze kruipt gewoon, en je trekt m steeds weg :o

Hoeveel maandjes is ze nu?
pi_108726481
Bijna 6 maanden....
Ze heeft haar skills alweer verbeterd de afgelopen dagen en is inmiddels al sneller. De drang om al het rondslingerende speelgoed van grote zus te pakken is haar drijfveer.
Als ze nu in de box ligt wordt ze ook echt boos, leg je haar op grond, kind happy :+
  zondag 4 maart 2012 @ 23:58:38 #115
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_108726794
wat een poppetje!!
Mijne (morgen 5 maanden) word gek als ik m in slaaphouding bij me hou. Hij moet staan om te zien wat er om zich heen gebeurt.. te druk met van alles.

Maar bijkomend probleem, overdag drinkt hij max 250 ml (pas na 22.00 haalt hij nog even 300 in tot de ochtend ;( ) wat ik ook probeer (in een donkere kamer, ff weg van de drukte enzo.. hij speelt ermee)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 maart 2012 @ 00:26:21 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_108727860
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:14 schreef wickie het volgende:
Het filmpje, van een paar dagen geleden.

Volgens mij werkt hij nou.
:D _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 5 maart 2012 @ 07:04:46 #117
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108731102
Oh Wickie wat leuk! *O* ! En wat een gaaf kleed ook trouwens!

Hier een prutnacht :( Gelukkig vrij vandaag en geen grote plannen. Wel vandaag weer naar cb, ben benieuwd! En de laatste prikjes voorlopig!
pi_108731331
Wickie: wat een leuk filmpje!

Sandous: wat naar dat hij zo slecht drinkt!

Susie: balen van de nacht. Succes alvast op t cb!

Hier gisyeravond Pietje voor t eerst rond 20 uur in zn bedje gelegd, ipv bij ons beneden houden. Ging prima. Wel kreeg hij anders rond 22 uur, als ik naar bed ga, nog een voeding, maar toen lag hij dus dik te slapen. Werd toen 24 uur en 4 uur. Ook wel oke. Vandaag een rustige dag, wel onhandig, we zitten vanaf 9 uur de hele ochtend zonder water vanwege werkzaamheden...
pi_108731572
Verjaardagsfotospam!! Wij gaan jullie verlaten ;( Spoiler openen op eigen risico!! Tot snel!!

Vers van de pers O+

Jarig *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108731632
MP: gefeliciteerd met je dreumes! Die loopkoe hebben wij ook, peuter gebruikt hem nog steeds af en toe.
pi_108731637
Ooohh die fotospam O+ Gefeliciteerd met Sarah!! *O* *O*

En Wies! Wat schattig O+ Ik probeer Eva ook aan het tijgeren te krijgen maar het lukt nog niet zoals zij wil hahahaha :P
Tralalalaaa
pi_108731675
MP Gefeliciteerd met je beauty! Blijf me erover verbazen hoe snel ze is met alles! Wat een heerlijk meisje! Fijne dag

En wat lief, Gymnawies :D Elise weigert te tijgeren. Die gaat echt geen moeite doen, dan maar geen speeltje :{w

Wij gaan naar het CB, mn madame snottebel en ik. Ons weer even af laten keuren >:) :6
  maandag 5 maart 2012 @ 08:39:19 #123
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108731717
Sarah van harte gefeliciteerd! *O* En mama, papa en Jael natuurlijk ook! Wat is het toch een lieffie he? En wat Sannne zegt, zo snel ook met alles!
pi_108731718
Trouwens, vraagje.. Hoeveel leggen jullie je kind op de grond? Misschien doe ik dat wel te weinig, maar Elise heeft er zo'n hekel aan.. Doe het braaf elke keer dat ze wakker is maar de lol is dr snel vanaf voor haar.. Maar zo leert ze natuurlijk nooit iets. Straks moet ik dr ronddragen tot ze 10 is..

Overigens is ze met andere dingen wel heel snel. Ze zegt 'Nee' en 'Mam!', pakt speeltjes over van linkerhandje naar rechterhandje, pakt meerdere speeltjes vast en klemt de speeltjes dan tegen zich aan om nóg meer te kunnen pakken, wijzen naar dingen die ze wilt hebben, pakt mini kruimeltjes op met dr duimpje en wijsvingertje...
Zolang ze ergens maar geen moeite voor hoeft te doen wilt ze het allemaal proberen! :D Net dr mama!

Oja en ze daagt me uit! Lachen als ze me gaat knijpen, heel stil dr handje dichterbij laten komen, en ineens heel snel toeslaan als ze de kans ziet.. Speeltjes houdt ze boven de grond om te laten vallen, maar doet dit echt pas na 3x 'Nee he!' van mij.. En een lol dat ze dan heeft!
pi_108731803
Wow wat snel Wickie!
Gefeliciteerd MP!
Succes bij het CB Sannne!

Ondanks dat Evan alles lekker op z'n eigen tempo'tje doet, ben ik toch best trots dat het er op lijkt dat hij gaat kruipen. Hij begon pas 2 weken geleden met tijgeren en vorige week maandag zat hij al op handen en knieën. Gisteren deed hij dat heel vaak en zit dan heen en weer te wippen.
Hij probeert zich ook aan tafels en stoelen op te trekken.

Vierde tandje is ook al doorgekomen.

Hij babbelt er op los en het lijkt er op alsof het niet al te lang duurt voordat hij echt woordjes gaat zeggen. Ineens gaat het hard.

Het mindere is dat afgelopen dagen de regelmaat wat onderbroken is en hij blijkt er erg gevoelig voor te zijn. Ook wanneer je hem "verlaat" gaat hij steeds meer piepen.

@Sannne we proberen Evan zoveel mogelijk op de grond te leggen, hoewel het verleidelijk is hem bij je houden. Hij is de box al wel een beetje ontgroeid.
Het enige nadeel is dat hij er steeds vandoor gaat.
  maandag 5 maart 2012 @ 09:02:15 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108731981
Sannne, ventje ligt regelmatig op de grond. Hij tijgert nog niet, maar is dan druk aan het spelen. Hij gaat er helemaal in op. Soms probeert hij iets buiten zijn bereik te pakken, dan doet hij een soort borstcrawl. In bed verplaatst hij zich dan weer wel. Hij is tot nu toe nergens heel snel mee, heeft nog geen tanden, trekt zich nog niet op, kan nog maar net tien min zitten, etc. Hij doet wel veel met zijn handjes. Pulken, grijpen, kan ook uren naar zijn eigen handjes kijken. Hij doet alles op zijn eigen tempo :)
pi_108732001
Cas ligt ook regelmatig op de grond, veel draaien en spelen. Hij tolt zo heel de kamer door. Het probeert sinds het weekend te tijgeren, benieuwd wanneer hij het onder de knie heeft ;)
  maandag 5 maart 2012 @ 09:12:33 #128
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108732142
Oooh die foto's! Gefeliciteerd MamaPurk en veel plezier in het volgende topic!

Wij leggen op advies van het cb Midas 3 keer per dag 5 minuten op zijn buik op de grond. Soms leuk, soms niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108732182
Wij komen net bij het cb vandaan! 8720 gram en 70,3 cm. Bartje doet het prima, ontwikkelt zich motorisch erg snel(kruipen, gaan staan, lopen langs rand van de box), dus ze waren weer heel tevreden.

Bartje zit hier alleen in de box als wij echt even bezig moeten,e n hij daarbij in de weg kruipt. Bv. bij het uitruimen van de afwasmachine. Verder ontdekt hij hier de kamer, en moeten we erop letten dat de deur dicht is, anders staat hij al bij de trap.
pi_108732260
Susie, balen van de nacht, maar wel fijn dat je voorlopig van de prikjes af bent straks..

Sandous, dat slordig drinken is berucht rond die leeftijd. Gaat ook wel weer over. Effe doorbijten ;)

Bleie, onhandig dat het water eraf is.. De hele dag?
Hier laatst zonder stroom. Met een pannetje op het vuur het water maar verwarmd. :{

laiveneertiekje, mooie score!!

Kyara, wat een mooi ventje!

MamaPurk, gefeliciteerd met je echte dreumes!!

Sanne, wat goed dat ze al woordjes zegt en de pincetgreep doorheeft! Ze kunnen niet alles tegelijk leren. Dat los spelen komt ook wel. Al zou ik haar wel elke dag een paar keer even neerleggen om haar de kans te geven om de motoriek te oefenen..

Cleany, een kruiper, en tandjes, en babbelen ^O^ en verlatingsangst :{

Hier een wazig kind qua drinkritme.. Sinds eergisteravond de tijden, met een sterretje zijn op mijn initiatief: 16.00-19.00-22.30*-3.30-7.30-9.45-13.00-16.00-22.00-7.00*.. Vanochtend maar gegeven op mijn verzoek, lag al een poosje wakker te wachten. En hij moest toch mee naar school vanochtend, Chris wegbrengen. Het is dat we op verzoek voeden en nog zo eentje groot hebben gekregen, maar anders zou ik me serieus zorgen gaan maken met dit "ritme" :P
pi_108732269
Midas O+

En bedankt voor de felicitaties, we ouden dus naar artis vanmiddag, maar het weer laat dat niet toe helaas..
pi_108732305
MP gefeliciteerd met Sarah
Ean wil het liefst op de grond liggen want dan kan ze alles pakken. De deurstopper is ook favoriet.
  maandag 5 maart 2012 @ 09:42:54 #133
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108732738
Ik zou Anouk ook vaker op de grond moeten leggen, maar tot gisteren had ik nog geen goed kleed! :D Dus vanaf vandaag is het de grond, alhoewel ik me wel afvraag of het niet te koud is...mja, ze gaat er ook geen uren liggen natuurlijk!
pi_108733194
Wickie, gemenert ;) steeds dat speeltje weer net wegtrekken :D knap hoor van Wies!

MamaP, wat is ze groot *O* Leuk hoor, al die foto's O+

susie :* voor de nacht

Kyara, ook al zo'n dotje O+
pi_108733334
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2012 23:42 schreef wickie het volgende:
Nu wel te zien?

En Lexje toch ook lekker actief O+
Oh maar nog niet zo als Wies hoor :D Lex is een soort van dolfijntje die zichzelf vooruit werkt door zijn voetjes af te zeten tegen de vloer en zijn armen langs zijn lichaam :')
pi_108733551
Ohh we zijn terug van het CB en éindelijk niks dan lof! We hadden een lieve verpleegkundige die helemaal verwonderd was over Elise's fijne motoriek, dr taalvaardigheid, haar gebaren.. Ze is daar enorm snel in volgens haar.
En de grove motoriek komt vanzelf, dus mocht me géén zorgen maken ;) Fijn dat het ook zo kan gaan!

Elise liet zich ook wel van dr beste kant zien.. Lachen, kletsen (dussss...) vervolgens pakt ze een blokje en wil die aan mij geven.. Pakt 6 blokjes (met rechts pakt ze ze en geeft ze over naar links waar ze ze allemaal in haar armen geklemd hield..).
Ze vpk zei 'Nee he?' en Elise schudt nee O+
Ik moest echt even knipperen met mn ogen om het allemaal te geloven haha.

Oja, 10.450 gram en 73 cm. Gewichtscurve buigt af, lengte schiet nu de lucht in!

Ik ben trots!
  maandag 5 maart 2012 @ 10:30:40 #137
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108733812
Wat fijn Sannne! *O*
pi_108733866
En dr was zo'n minibeebje van 1 maand oud en mn eierstokken gingen héél hard rammelen!
  maandag 5 maart 2012 @ 10:34:02 #139
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108733903
Af buigen ? Maar ze zit toch behoorlijk hoog? ( ze is nu hoe veel maanden ook alweer?)

Wiesje O+

En Midas O+

En kleine jarige dreumes O+ mooierd is ze !!

Susie wat naar dat de nachten nog zo zijn ..

En verders snellerds!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_108733969
Ja ze zit enorm hoog, maar het stijgt niet meer zo snel als voorheen! 7,5 maand is ze!
pi_108734080
Wat fijn Sanne!

MP, gefeliciteerd met je dame en het rokje is echt leuk met die andere kleertjes! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 5 maart 2012 @ 10:45:27 #142
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108734254
Ooh, dat filmpje van Wies had ik helemaal gemist. Wat goed! O+

En Sannne, wat goed! Echt goed van Elise!
  maandag 5 maart 2012 @ 10:46:15 #143
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108734277
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 10:36 schreef Sannne het volgende:
Ja ze zit enorm hoog, maar het stijgt niet meer zo snel als voorheen! 7,5 maand is ze!
Woaaahhh :D
pi_108734360
Elise doet een Leia :D ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 5 maart 2012 @ 10:49:30 #145
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108734379
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Elise doet een Leia :D ^O^
Ja! Dat dacht Ik ook :)
pi_108734440
Whaha ja! :D Maar toch vind ik dr niet dik ogen. O+ :9
pi_108734672
MP gefeliciteerd met je mooie meid. Sarah alweer 1! O+ *O*
pi_108734828
Elin is 2.5 kilo zwaarder dan Elise :') en 2.5 jaar ouder
pi_108734860
Mooi score Elisa! Ongeveer hetzelfde gewicht en lengte als die van Chris met 7,5 maand. En die zat vanaf 3 jaar toch nog op het gemiddelde lijntje.. Babyvetjes zegt niet zoveel ;)
maar die oogde echt wel dik :P
pi_108734947
Goeie stats ^O^

Ben benieuwd wat het volgende week voor ons wordt.. Ik ben er niet bij, mijn vriend gaat gezellig met Cas naar het CB. En ze zijn heel het weekend alleen, kunnen ze lekker mannendingen gaan doen *; Ik ga een weekend naar Berlijn. Heb nu al geen zin om ze te missen :')
  maandag 5 maart 2012 @ 11:11:24 #151
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108735012
Ventje is even oud als Elise en weegt 8,5 kilo.
pi_108735109
Wow flinke meid Sannne! :D en dat met 7 maanden :P
Ze doet het verder erg goed zo te lezen :D
(Evan is een maand ouder (en 2 weken te laat ook :P), maar is 8,2kg. Ik hoor wel dat meisjes vaak een stukje zwaarder zijn)

Gaat ook lekker met Bartje l'tiekje *O*
Bij ons duurt het nog 6 weken voor de volgende keer.
  maandag 5 maart 2012 @ 11:16:36 #153
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108735152
Thanks voor het medeleven qua nachten, maar de nacht ervoor was top hoor! Had ze tot 6 doorgeslapen! Denk dat ze gewoon niet lekker was, gezien de 3 uur brulsessie gisterochtend en net toen ik haar de fles gaf zag ik dat haar hele oor vol met smeer zat... Oorzaak gevonden wellicht??
pi_108735360
Cas had ook een prutnachtje. Luier verschoont en nog blijven brullen toen maar een flesje gegeven, hij had geen warm eten gehad ivm ziek zijn. En toen heeft meneer weer heerlijk geslapen tot 06:45 :)
pi_108735480
Ook hier een rotnachtje hoor.. Gedeelde leed.. hoe ging die ook alweer?

Elise's nichtje is 2,5 jaar en even zwaar als Elise :D
Sja ze eet toch echt niet zoveel meer.. Ze moet gewoon bewegen. Luilakje :)
  maandag 5 maart 2012 @ 11:28:24 #156
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108735510
Ventje jammerde vanaf middernacht elk uur, ik heb alleen van 5 tot 8 even geslapen. Gelukkig ben ik een week vrij. Was ik wel aan toe, ik werk sinds 1 oktober fulltime en geen vrij gehad tussendoor. Was vorige week vrijdag echt de wanhoop nabij, zo uitgeput was ik. Ik vraag me af of ik niet toch beter een dag ov kan nemen. Ik merk nu namelijk dat ik gewoon niet meer bij kom. Zo moe en leeg steeds en zo doe ik niks goed, mijn werk niet en moederzijn ook niet. Het zou een stuk beter gaan als ik goed sliep maar dat is denk ik nu de oorzaak van mijn extreme moeheid.
pi_108735548
Fulltime is ook veel heel veel! Ik zou dat ook never nooit trekken hoor!
pi_108735590
Fulltime is inderdaad best veel! Ik werk 24 uur en dat bevalt meer dan prima :) Slapen gaat hier na zijn ziekteweekje wel weer goed eigenlijk, paar keer speentje terug doen maar that's it. En afgelopen nacht de brul-bui, dacht dat de hele buurt mee kon genieten. :') Zo ken ik Cas helemaal niet eigenlijk. Maar na troosten, schone luier en een klein flesje was het goed.
pi_108735709
wow Elise wat doe je het goed
Ean is bijna 10mnd en 8kilo en praten ho maar hoor. Iets pakken ja graag en vervolgens stopt ze het in haar mond.
  maandag 5 maart 2012 @ 11:36:10 #160
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108735726
Het is veel en zeker als je man ook zo veel werkt en er ook nog een huishouden is, boodschappen die moeten worden gedaan..er is een reden dat ik zoveel werk, ik heb een vast contract en mijn man is freelancer en heeft een sterk wisselend inkomen. Hij zorgt al 2,5 dagen pw voorde vent en ik 1,5 dag, we werken daar omheen. Ik durf niet minder uren te werken, ben bang dat ik er dan later niet meer tussen kom. Bovendien zijn we dan kansloos op gebied van hypotheken enzo. daarom denk ik nu aan ov, dat is tijdelijk. Moeten we wel wat zuiniger aan doen..maar beter dan zo moe zijn steeds.
pi_108735730
Haha herkenbaar Cyntiaa.. Ik ben snachts altijd zo bang voor de buren. Vanmorgen om 6 ur hoorde ik volgens mij een heel geirriteerde buurman met zn deuren slaan :D
Maar goed ze huilt bijna nooit dus hij mag niet zeuren. En ik noem hem Buurman Boor. Die maakt echt een gatenkaas van zn muren. Hoevaak Elise daar niet van wakker geworden is...
  maandag 5 maart 2012 @ 11:38:21 #162
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108735794
Misschien zit Cas net als ventje wel middenin een sprong. Knul doet echt heel anders, slaapt slecht, is heel druk, praat, is nu erg bezig met actie en reactie. Echt nieuw is dat :)
  maandag 5 maart 2012 @ 11:39:14 #163
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108735824
FR trouwens schoot me te binnen maar leek of je je zorgen maakte om haar "achterblijven" van ontwikkeling, maar ze is toch prematuur volgens mij moet je qua dingen kunnen Dan toch uit gaan van wanneer ze bij een voldragen zwangerschap die leeftijd zou hebben ?

Correct me if I'm wrong maar meende zoiets ooit tegen Mijn zus met ook prematuur kindje is gezegd
pi_108736114
Ik maak mij geen zorgen meer om d'r ontwikkeling ze doet het hartstikke goed en volgens mij loopt ze niet heel erg achter.
pi_108736365
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 11:36 schreef Sannne het volgende:
Haha herkenbaar Cyntiaa.. Ik ben snachts altijd zo bang voor de buren. Vanmorgen om 6 ur hoorde ik volgens mij een heel geirriteerde buurman met zn deuren slaan :D
Maar goed ze huilt bijna nooit dus hij mag niet zeuren. En ik noem hem Buurman Boor. Die maakt echt een gatenkaas van zn muren. Hoevaak Elise daar niet van wakker geworden is...
Onze buren zijn ook gehorig met de deuren, stofzuigen en de waterleiding... :D

quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2012 11:38 schreef Aventura het volgende:
Misschien zit Cas net als ventje wel middenin een sprong. Knul doet echt heel anders, slaapt slecht, is heel druk, praat, is nu erg bezig met actie en reactie. Echt nieuw is dat :)
Cas lacht ook anders nu en kan ineens gillen! Dus idd, misschien een sprong...
  maandag 5 maart 2012 @ 11:58:57 #166
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_108736419
Hebben jullie weleens stickers/labels gekocht voor KDV spul. Zit op goedgemerkt te kijken.. zijn er nog goede andere?

Ik wil stickers, strijklabels hebben maar ook stickers die vaatwas bestendig zijn..
pi_108736470
Ik heb ze van goedgemerkt, bevallen heel goed!
  maandag 5 maart 2012 @ 12:07:38 #168
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108736749
Ik heb niets hoeven labelen, ze heeft een eigen bakje en tasje daar. Is mij in ieder geval niet verteld verder.
pi_108736771
Cas heeft daar ook een eigen bakje maar vind het fijn dat er toch even een labeltje op zit.
pi_108736821
Ik heb net gister een bestelling gedaan bij goedgemerkt. Naamstickers voor beide meiden en een kettinkje met zo een naamplaatje voor allebei, weet dus nog niet wat de ervaring gaat worden, maar ik ga uit van goed als ik een en ander las op internet :)
  maandag 5 maart 2012 @ 12:18:49 #171
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108737110
helluw :) jullie gaan te snel hoor... ;)

mama's met slechte slapers... een dikke knuf :) Ik weet hoe het voelt.. Liene slaapt net weer 2 nachten iets beter, wat inhoudt dat ik 'maar' 2 keer mijn bed uit hoef... doorslapen doet ze dus nog niet.
Ze lijkt vandaag voor het eerst weer een beetje vrolijker en fitter te ogen... Hoop het echt; want inmiddels al een week of 3-4 niet in dr hum..... sneu hoor.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 5 maart 2012 @ 12:23:21 #172
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_108737268
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 11:58 schreef Sandous het volgende:
Hebben jullie weleens stickers/labels gekocht voor KDV spul. Zit op goedgemerkt te kijken.. zijn er nog goede andere?

Ik wil stickers, strijklabels hebben maar ook stickers die vaatwas bestendig zijn..
Wij hebben de stickers van goedgemerkt voor op borstvoedingbewaarbakjes en die bevallen erg goed :)
Oude (on)bekende.
  maandag 5 maart 2012 @ 13:59:29 #173
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_108740478
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 11:58 schreef Sandous het volgende:

Ik heb zojuist de labels besteld bij Labelfriends. Ben benieuwd of het wat is. Qua prijs zitten ze allemaal wel ongeveer op hetzelfde, ik had alleen nog een kortingscode liggen voor 15% korting uit de Babydoos, vandaar m'n keuze voor Labelfriends.

[ Bericht 1% gewijzigd door NotTheSame op 05-03-2012 14:52:28 ]
  maandag 5 maart 2012 @ 15:31:21 #174
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108743400
7045 gram en 64 cm, verder advies om even naar de ha te gaan ivm de uitslag op dr billen, waarschijnlijk een schimmel. Gelukkig lijkt ze er geen last van te hebben, ook niet van de prikjes, want ze heeft vanaf het cb, via de supermarkt, geslapen in de wagen en sindsdien wakker (dat was maar 3 kwartier ofzo). Nu ligt ze lekker te spelen in de box, nadat ik net een half uur met dr bezig ben geweest ivm ontlading aan de onderkant! :D Het bleef komen! Haha! Arm kind, alhoewel...zij lag te lachen! :D
pi_108743695
Netjes Susie.

Evan heeft ook last van uitslag. Kijken of zinkzalf helpt....
Ik vind onze buren wel netjes...hebben ze een feestje, is het vrij rustig op zich en het is om ong. 0:00 afgelopen. Kunnen mensen wel zeuren over Polen, maar ik heb er niet veel problemen mee. Tja...ze klussen vrij regelmatig, maar ach...
  maandag 5 maart 2012 @ 17:31:10 #176
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_108747750
Dames jonge moeders! Ik zoek nieuwbakken mama's die zich willen laten interviewen voor een artikel over hoe ze hun relatie met hun partner beleven sinds de geboorte van de kleine. Dus bijvoorbeeld, heb je moeite om je borsten nog als iets anders te zien als iets waar je je kindje mee voedt? Is het lastig voor je om in de slaapkamer te switchen van ondergerefluxte wandelende schommelstoel naar sexy partner? Het is voor een lichtvoetig artikel in" Jij en je Kinderen" en het mag anoniem. Mailen mag naar v.b.groenewoud@gmail.com of stuur me een PB. Veel dank!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 5 maart 2012 @ 17:40:41 #177
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108748071
oh ja, labels.... moet ik ook nog bestellen....
  maandag 5 maart 2012 @ 17:54:57 #178
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108748641
Damn, zo'n leuke dag met Anouk gehad, is ze een uur geleden weer met de huilmarathon begonnen ;( Vind het zo sneu voor d'r...
  maandag 5 maart 2012 @ 18:16:35 #179
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_108749444
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef Susie het volgende:
Damn, zo'n leuke dag met Anouk gehad, is ze een uur geleden weer met de huilmarathon begonnen ;( Vind het zo sneu voor d'r...
Jee Susie hoe ontzettend akelig. En je kan niet achterhalen waarom? Gisteren had ze toch ook al uren liggen huilen.
Wat zielig voor zo'n kleintje, en ook voor jou., dus daarom :* :* :*
Rayen 2½ jaar!
  maandag 5 maart 2012 @ 18:24:56 #180
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108749795
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 18:16 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Jee Susie hoe ontzettend akelig. En je kan niet achterhalen waarom? Gisteren had ze toch ook al uren liggen huilen.
Wat zielig voor zo'n kleintje, en ook voor jou., dus daarom :* :* :*
Wisten we het maar. Kan d'r oortje zijn, tandjes, de uitslag op dr billen? Nu dan ook nog eens de prikjes, maar aangezien ze dit gisteren ook had, denk ik niet dat dat het is. Moet woensdag toch naar de dokter, dan vraag ik het gelijk.
Lief is nu een rondje door het huis aan het lopen met d'r.... Je verzint vanalles...
  maandag 5 maart 2012 @ 18:37:48 #181
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108750279
Inmiddels is het stil, ligt nu op haar zij, op een voedingskussen op de bank...
pi_108750360
Hier ook een beetje een huil dag net zoals gister 2x 1 uur gehuild.
Nu slaapt die op me arm.

Vandaag 4 maanden!
pi_108751779
Hier ook een huilend meisje.. Verkouden en koortsig.

Zo naar..
Sterkte Susie!
  maandag 5 maart 2012 @ 19:15:17 #184
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108751860
Nationale huildag waar wij niets van wisten? ;) Jullie ook sterkte meiden!
pi_108751983
Vief, ook moeders die al een kind hebben/hadden?
pi_108752989
Hier ook een huilend beebje. Prima dag gehad, maar sinds half vijf is hij voornamelijk aan t huilen. Is ookk heel onrustig aan de borst. Hij heeft wel vaak gedronken vandaag, echt wel elke twee uur. Misschien een regeldagje, hij is woenssdag 6 weken, dus dat zou dan goed kunnen toch?
pi_108753091
Dat filmpje, gymnawies! :D Geweldig!

En sarah is jarig! *O*

En huildagjes.. hier ook vandaag een huildagje. Vanavond was ie wel in goeie doen.
Hij sliep vannacht van 20 uur tot 5.50uur! Wow, dat is geloof ik toch echt doorslapen! Ik ben benieuwd wat ie vannacht doet. Morgen 5 maanden alweer, de tijd gaat zo hard...
  maandag 5 maart 2012 @ 19:44:07 #188
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108753372
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef Sannne het volgende:
Hier ook een huilend meisje.. Verkouden en koortsig.

Zo naar..
Sterkte Susie!
Hier ook, de hele nacht en nu dag al snotteren, hij voelt warm aan en hoest. Erg sneu.
  maandag 5 maart 2012 @ 19:51:45 #189
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_108753783
Zal ik dan ook maar meegaan in het rijtje huilende beebs?
Hier een zeurmeisje, al een halve dag. Vanmiddag had ze verhoging, zometeen nog maar eens temperaturen. Nu is ze wel even in goede doen, ze zit lekker tegen de klok te kwebbelen _O- !
pi_108753986
Ik doe niet mee met huilende baby's wel met een baby die weer heel veel slaapt.
Ik gok een sprong op zijn eind. Eerst wilde ze veel minder slapen en ineens weer meer. Nu nog beter avondeten en ik ben weer helemaal happy
pi_108754335
Jemig wat een hoop huilertjes!
Hier slaapt ze eindelijk! Na heel veel gegild te hebben!

Als ik neusspray geef dan gilt ze moord en brand. Dus dat doe ik niet meer.. Zal wel branden?
Ook als ik dr neusje poets wordt ze enorm boos! Ze is amper nog te troosten nu, dat is zo niet Elise..
Hopen maar dat ze goed slaapt en morgen fitter wakker wordt!

Wat trouwens wel op en top Elise is: 'gewoon' huilen doet ze niet. Het is óf gillen waarbij het vanuit dr tenen komt en ze knalrood aanloopt, en ik denk dat ze het in het volgende dorp nog horen, of ze huilt totaal niet. Er is geen middenweg :P
Maakt het wel dat ik er enorm veel moeite mee heb als ze huilt.. Alles in mij gaat dan kriebelen, en doe er alles aan om het direct te staken. Maarja..
  maandag 5 maart 2012 @ 20:23:56 #192
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108755727
Nah, zit zeker in het weer ofzo :?
Blij dat ean niet mee doet FR!
pi_108755866
oh, wat een sippe kindjes vandaag zeg. Storm op komst? ;). susie, ook al hetzelfde weer-idee :P
Hier bleef het bij een half uurtje jengelen tegen de slaap vanmiddag. Maar geen gekke dingen gelukkig.

Sannne, misschien neusdruppels gebruiken? Dat is wat vriendelijker voor die kleintjes..

[ Bericht 16% gewijzigd door Deepfreeze op 05-03-2012 20:32:11 ]
  maandag 5 maart 2012 @ 20:34:56 #194
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108756424
Herkenbaar Sannne, qua huilen gaat het of door merg en been, en dat is zelden, of helemaal niet. Als ventje huilt ben ik nergens meer toe in staat, ik bevries, ik verstijf, het is vreselijk en ik doe alles om het te stoppen.
  maandag 5 maart 2012 @ 20:38:21 #195
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108756590
Wij hadden zaterdag een huilertje. Vandaag de slaapjes maar weer ingevoerd in het ritme slapen-verschonen-eten-spelen-slapen en dat is vandaag heeft goed gegaan. Hij heeft toch steeds minimaal een uur geslapen tussen de flessen.

Donderdag krijgt ie zijn 1e prikjes. Heb al wel paracetamol in huis. Iemand verder nog tips?
pi_108757094
De prikplekken masseren Kyara. Hier doet de verpleegkundige het direct al na de prikken. Maar anders zelf even doen. Dat stimuleert de verspreiding van de entstof, en dan irriteert het niet zo op die plek.
pi_108757237
Kyara ik heb ook pcm in huis gehaald maar tot nu toe (2x prikken al) niet hoeven te gebruiken...ze had de eerste keer heel veel geslapen en tweede keer merkte ik niks aan haar...

:* voor de huilende baby's
mijn bollo heeft 240ml mama melk op de opvang gedronken vandaag O+ ik ben zo trots!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 5 maart 2012 @ 20:55:00 #198
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108757556
Ooh wat fijn bitterend!

Prikplekken masseren is een goede. Ga ik onthouden.
  maandag 5 maart 2012 @ 21:38:52 #199
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108760397
Ze vragen je als het goed is na de check up en voor het spuiten zetten om de beentjes te masseren ook. hier beide keren een temp van 38.3 maar geen last verders de avond en dag er na

Bitterend woohooo fijn dat je lekkere Bollo al beter dronk :)!
  maandag 5 maart 2012 @ 22:27:31 #200
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108763733
Oh, Anouk heeft 39.5 koorts, arm ding. Ze is nog steeds huilerig. Lief probeert haar nu in slaap te krijgen in haar bed, want volgens mij zit ik anders de hele nacht met haar.
Ik heb haar al een pcm gegeven. Moet ik het in de loop van de nacht nog ff in de gaten houden of als ze slaapt, dan maar laten slapen lijkt mij? Denk er over om de babyfoon naast mijn bed te zetten (met camera), dat als ik even wakker ben ik kan gluren. Vind het een beetje eng, die koorts....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')