abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:55:54 #241
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108793651
Hij is 3 mnd en een week :)
Ik weet niet eens wat normaal is.. ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_108793693
Susie, die van mij rolt nog niet helemaal om hoor en is ouder dan Anouk ;)
Tralalalaaa
  dinsdag 6 maart 2012 @ 19:59:13 #243
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108793834
Ik weet ook niet wat normaal is hoor :D Klonk mij in ieder geval wel snel!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_108794003
Hier draait die af en toe van rug naar buik
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:05:17 #245
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108794153
Ps. Anouk heeft het goed gedaan op het kdv en ligt nu al heerlijk te pitten. Straks nog een flesje en dan hopen dat ze weer zo'n mega nacht gaat maken!
Ik weet nu al dat ik dat beter niet had kunnen zeggen :X :P
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:17:04 #246
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_108794771
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Susie, die van mij rolt nog niet helemaal om hoor en is ouder dan Anouk ;)
En die van mij is nog ouder en die begint nu pas, maar ik heb dan ook een motorische klungel op de wereld gezet :P

Volgens het CB helemaal prima trouwens :)
Oude (on)bekende.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:31:39 #247
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108795587
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
PE gefeliciteerd!! En welkom :) zit je ook bij kraamzorg de waarden? (volgens mij is t petje van hun)
Bedankt voor de welkoms allemaal ;)

TAP, dat mutsje is nog van mijn zoontje geweest, dat was volgens mij die kraamzorg idd. Wij woonden toen vlakbij Tiel.
Nu heb ik deze keer geen echte kraamzorg zoals ze die in nederland kennen, wij wonen in duitsland, net over de grens. Hier komt wel een Hebamme op bezoek, die controleerd mijn bloeddruk en buik, en kijkt hoe dat de baby het doet, temperaturen, navelstreng controleren. En als ik dan vragen heb dan is ze daar natuurlijk ook voor. Maar ze maakt verder niet het huis schoon ofzo, zoals ze dat in NL doen. Ach ja, ik voel me gelukkig vrij goed, alleen wat moe. (en mijn moeder blijft hier zeker tot vrijdag, dus die helpt nu met de kids naar school brengen en opruimen etc. ^O^ )

Ik heb nog niet echt bijgelezen wat jullie hier allemaal uitspoken hoor, ik sluit vanaf nu gewoon aan, en dan zien we wel.

Kleine deed het vandaag wel goed, ze zit nu aan de 50 ml fles, gaat snel :o Oh, en ze heeft constant honger lijkt het wel. Allemaal aan het happen enzo...
pi_108795827
DF dat klinkt niet prettig maar wel goed dat jullie bijna direct resultaat zien.
Hier is tandje nr 5 door ik dacht het vorige week al maar vandaag zag en voelde ik hem echt.
pi_108796489
Evenstar, dat is echt wel snel. Dacht dat er 6-7 maand voor stond..

Fr, fijn dat de tand door is. Weer eentje minder die dwars kan liggen ;)

Nou, hij lijkt er naast een beetje spugen weinig last van te hebben verder. Denk dat het morgen wel beter is..
Vanmiddag hem op de speeltuin in de wagen gedaan, kon ik Chris even uitlaten, heerlijk dat buiten slapen/spelen met die zon. Was echt lekker weer.
pi_108796498
Hier ook nog niet rollen! wel beentjes optrekken en heel veel scheten laten :')

Olliebollie is een snelle O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:57:34 #251
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_108796937
Ooh :o superollie :+

Luier wisselen is nu ook een heel uitdaging.. Meneertje plaats zijn voetjes plat en "rupst" zo door zijn kontje op te tillen weg van me.. En lachen joh :D En zo probeert hij dus ook uit zijn wippertje en maxicosi te wippen.. Kleine boevekop is ie ;)
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:58:06 #252
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108796967
Ik beweerde een paar draadjes gelee nog dat onze jongen niet megasnel is met alles, maar met rug-buik en buik-rug was onze jongen wel snel, 5 maanden (ik doe net of Evenstar er niet is :P ). Vloeiend en snel doet-ie het. Dus niet als en schildpadje dat toevallig omkiept. Nu nog even gaan eten en tijgeren en hij is weer helemaal bij. J/K, hij mag alles lekker op z'n eigen tempo doen.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:09:05 #253
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108797598
Oja, ik heb soms van die dingen die ik op een bepaalde manier doe, dat zijn dan dingen die ik heb geleerd van de kraamverzorgende. Wat ik me gister afvroeg is, wanneer droog ik de baby af met een gewone handdoek en niet met een hydrofiele?
pi_108797724
We hebben chris tot een jaar of 2/2,5 nog nagedroogd met een hydrofiel. In gewone handdoek voordrogen vanaf 1,5, toen hij kon goed los bleef staan. Droogt net iets beter. En onze badlakens waren nog wat stroef, hadden nog geen droger destijds ;)
pi_108798796
Ik wikkel Pietje in n badcape als ik m uit bad haal, en droog hem dan verder af met een hydrofiel. Deed ik met de peuter ook, volgens mij inderdaad tot ze goed kon staan.
pi_108800996
Als Eva uit bad komt wikkel ik haar ook in een badcape met daarin een hyodrofiel. Kan ze daarin lekker warm liggen en droog ik met een tweede hydrofiel haar af. Tegen de tijd dat ik haar gezichtje, lijf, armen en benen heb gehad is haar rug ook droog. Vind het ideaal.

Zo vandaag lekker laatste dagje werken gehad, maandag de 19e ben ik er weer. Eerst ff lekker vrij en een paar dagen weg.
In een spoiler want offtopic:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:23:18 #257
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108801649
Ik heb twee hele zachte badlakens van Ikea, formaat 100x150 geloof ik, die gebruik ik afwisselend als Lientje uit bad komt. Eigenlijk al vanaf dat ze een week of 6 was. Daar past ze wel 3 keer in, lekker warm dus.
Voor het afdrogen had ik in het begin nog een hydrofiel ernaast, maar nu al lang niet meer.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 22:53:40 #258
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108803135
Ik doe het precies zo als Danic! Ik heb al twee badjasjes, allebei dezelfde (gekregen), maar de 1 is 2 maten groter ongeveer... Zo lief! Kan niet wachten tot ze die aan kan!

Sterkte Danic! :*

Truste allen, Anouk slaapt, dus ik duik er ook in! :W
pi_108803351
Ik vraag me toch af wat er aan de hand is, want Evan hoor ik om het kwartier/half uur wel piepen.
pi_108804793
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:54 schreef Susie het volgende:
Euh? Nu al omrollen Evenstar?? Hij is een maand jonger dan Anouk toch? Of is Anouk gewoon wat langzamer daarin? Wat goed zeg!

Is ventje verkouden Aventura? Sneu is dat, maar zo te lezen vermaakt hij zich prima met mama in haar vakantie :P
omrollen moeten ze kunnen voor de 9e maand, dan nog hoeft er niets mis te zijn, maar zijn ze gewoon wat langzaam :P
Lex rolde vanaf zijn geboorte al op zijn zij! en nu rolt ie van rug op buik en soms terug maar dat lijkt eerder per ongeluk te gaan, hij rupst dus al wel vooruit door zich af te zetten van de grond. Hij gaat gelijk op nu met Elin, al kon Elin dus al loszitten aan het einde van deze maand, meestal is het wel zo dat jongens trager zijn dan meisjes :P
  woensdag 7 maart 2012 @ 06:16:36 #261
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108809124
Misschien ook verkouden, cleany?
  woensdag 7 maart 2012 @ 07:53:33 #262
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_108809635
Mornings :O ,,, Heerlijk zo'n gebroken nacht :Z , Draak wilde bijna elk uur drinken en om 5.30uur lag ze te kwebbelen en te lachen in d'r bed. Gelukkig is versterking (oma) onderweg dus ik kruip strakjes misschien nog maar ff m'n nestje in...
Maar eerst even naar het bv-centrum om m'n beha aan te laten meten. Ik heb me laten ompraten om testpersoon te zijn voor een prototype-voedingsbeha van Mammae. Ik ben benieuwd of het wat is.

Lex, jij snelle O+ !
Draak 'rupst' door d'r hele bedje als ik haar geen slaapzak aan doe (en die duw ik dan tussen het matras en het voeteneind). Maar ik denk niet dat ze het bewust doet, ik denk eerder dat het met haar krampjes te maken heeft, ze probeert dan echt iets te zoeken waar ze zich tegen af kan zetten.
In bad is het overigens een ander verhaal; zodra ze met haar voeten de badrand of mijn (of (8> 's) borst raakt, zet ze zich keihard af, soms zo hard dat ze met d'r hele lijf uit bad komt.

Draak afdrogen doe ik hier met een flanellen luier met een hydrofiel erin, en dan nog een andere hydrofiel. Heb wel badcapes maar die gebruik ik eigenlijk nooit :@ .

Cleany, net wat Aventura zegt, misschien is Evan verkouden?
  woensdag 7 maart 2012 @ 08:35:47 #263
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108810063
Dacht dat Anouk van haar verkoudheid af was, maar net weer een berg snot....straks toch naar de ha met haar en wrsch dan langs de apotheek, haal ik toch ff een neusspray voor dr.
Rare nacht hier...3 uur wakker, half 5 weer slapen en vervolgens tot 7.45! Nah, het zal wel :D
pi_108810234
Cas droog ik nog steeds met een hydrofiel af.. Pak hem wel altijd lekker in met een badlaken :)

Hier ook een roerig nachtje gehad, meneer was vaak wakker!
pi_108810248
Leuk dat vlotte spul.. Ben blij dat nr 1 hier ook lekker rustig aan deed met zijn motoriek. Dan valt het allemaal wel mee. Nu is het nog een lekkere makke baby, die gewoon blijft liggen waar we hem neerleggen.

Ach, weer van die prutnachtjes.. Ik stem voor een algehele baby-doorslaap nacht ;)
Al deed de mijne het best tof met 22.00-6.00. En dan nog niet direct honger, maar eerst 20 minuten lachen. Dat is pas lekker wakker worden :Y

Vanmorgen heeft daan ook weer bijna een 150/5 fles op. Was al een poosje terug. Maar of dat nou door die tongriem kwam.. Hij begint nu weer wakker te worden. Toch alweer 2,5 uur sinds de vorige fles.. Kijken of hij weer zo gaat lachen O+
  woensdag 7 maart 2012 @ 08:58:51 #266
30252 Soempie
Procreating
pi_108810380
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 19:59 schreef Susie het volgende:
Ik weet ook niet wat normaal is hoor :D Klonk mij in ieder geval wel snel!
50 % kan het met 3.2 maanden en 90% met 5.4 maanden. (Frankenburg et al., 1992).

Dus echt wel snel met 3 maanden en een weekje. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 7 maart 2012 @ 09:19:27 #267
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_108810744
De jouwe deed het echt tof DF! :D
  woensdag 7 maart 2012 @ 09:25:49 #268
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108810881
Hier vannacht ook maar geprobeerd om het uit te stellen en hem niet bij het eerste de beste geluidje uit bed te halen voor de fles. Best lastig als je er zelf naast ligt en naar elk geluidje ligt te luisteren. Maar het is gelukt tot 04:45 dus dat was best netjes vond ik zelf.

Slaapt Daan bij jullie DF?
pi_108811643
Daan heeft tot 3 weken bij ons geslapen. Toen we werden we gek van elk zuchtje, terwijl hij prima sliep.. Nu slaapt hij lekker in zijn ledikantje. Vannacht en eergisternacht doorgeslapen. Maar gisteren wel weer om 4 uur. We doen de nachten om-en-om.. En ik had mooi geluk. Wel vroeg opstaan, maar geen gebroken nacht. :D
pi_108811671
Misschien wel een beetje verkouden ja aan z'n gesnotter van vanochtend te horen...ik zal de neusspray weer te voorschijn halen.

Wel vreemd, zoveel is ie volgens mij niet buiten geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')