Mornings

,,, Heerlijk zo'n gebroken nacht

, Draak wilde bijna elk uur drinken en om 5.30uur lag ze te kwebbelen en te lachen in d'r bed. Gelukkig is versterking (oma) onderweg dus ik kruip strakjes misschien nog maar ff m'n nestje in...
Maar eerst even naar het bv-centrum om m'n beha aan te laten meten. Ik heb me laten ompraten om testpersoon te zijn voor een prototype-voedingsbeha van Mammae. Ik ben benieuwd of het wat is.
Lex, jij snelle

!
Draak 'rupst' door d'r hele bedje als ik haar geen slaapzak aan doe (en die duw ik dan tussen het matras en het voeteneind). Maar ik denk niet dat ze het bewust doet, ik denk eerder dat het met haar krampjes te maken heeft, ze probeert dan echt iets te zoeken waar ze zich tegen af kan zetten.
In bad is het overigens een ander verhaal; zodra ze met haar voeten de badrand of mijn (of

's) borst raakt, zet ze zich keihard af, soms zo hard dat ze met d'r hele lijf uit bad komt.
Draak afdrogen doe ik hier met een flanellen luier met een hydrofiel erin, en dan nog een andere hydrofiel. Heb wel badcapes maar die gebruik ik eigenlijk nooit

.
Cleany, net wat Aventura zegt, misschien is Evan verkouden?