Je kan de pipet na een keer gebruiken weggooien, ik vond 't wel handig. Natuurlijk wel en beetje geldklopperij. Mijn moeder maakte altijd zelf een zoutoplossing, dat kost helemaal niks, alleen tijd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:17 schreef mefke79 het volgende:
Aventura, met een pipet kan je toch ook herbesmetten? de truc is volgens mij het pipetje of de dop van de neusspray effe afspoelen onder de kraan. En dan nog, verkouden worden ze toch wel. Wij reutelen in wisselende samenstellingen al vanaf oktober wat af met z'n viertjes. Gezellig joh![]()
Wij hebben zoutspray van de hema, kost geen drol en werkt prima. Er slingeren er een stuk of 3 in huis.
Nou, niet nooit. Dat ik dat zei klopt niet helemaalquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Gaat hij nooit mee naar de supermarkt? Cas vindt dat geweldig, hij sjanst altijd met de Jumbo mevrouwen die op de plakkaten aan het plafond hangenLachen naar elke dame, haha
klok klepel verhaal: ik weet het niet meer. Dus ik heb er maar een mail naar de fysio aan gewaagd. Wat ik me nog kan heugen is dat het beter was voor de motorische ontwikkeling ofzo. Ik slinger zo google nog wel even aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:20 schreef Sannne het volgende:
@mefke, gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom moet kruipen persé? Ken meerdere kindjes die het hebben overgeslagen..
ik heb een beetje het idee dat de meeste kindjes die nu al doorslapen op hun eigen kamertje liggen. Misschien ook omdat je als je er naast ligt, veel sneller reageert op andere signalen dan huilen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Daan heeft tot 3 weken bij ons geslapen. Toen we werden we gek van elk zuchtje, terwijl hij prima sliep.. Nu slaapt hij lekker in zijn ledikantje. Vannacht en eergisternacht doorgeslapen. Maar gisteren wel weer om 4 uur. We doen de nachten om-en-om.. En ik had mooi geluk. Wel vroeg opstaan, maar geen gebroken nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |