abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108813265
Gaat hij nooit mee naar de supermarkt? Cas vindt dat geweldig, hij sjanst altijd met de Jumbo mevrouwen die op de plakkaten aan het plafond hangen :') Lachen naar elke dame, haha
pi_108813707
Eva vindt de AH ook geweldig. Ze mag ook altijd een stukje fruit, ik mag zo een banaan of een mandarijn voor haar pakken, zo lief!
Verder helpt ze altijd met het vasthouden van één van de boodschappen en lacht ze naar iedereen die maar voorbij komt en met een half oog naar haar kijkt. Beetje aandachtsgeil is ze wel ;)
pi_108813776
Floris vind het ook geweldig om mee te gaan naar de supermarkt. Meestal in de draagdoek mee, maar soms ook met maxicosi in het boodschappenkarretje als ik niet heel veel nodig heb hihi.
Ook weer nieuwe stats hier: gewicht 7735 en lengte 67,5.
En binnenkort het fietsstoeltje op de fiets vast maken want we "mogen" gaan fietsen, meneer kan prima zitten dus dat was prima om te doen :)
pi_108813962
Ik heb na 2 jaar :@ afgelopen weekend voor een prutstukje mijn fiets weer eens gepakt. Meestal deed ik dit lopend met Eva en daarvoor ging ik altijd naar het centrum, ipv de winkels hier in de wijk.
Goh, want vond ik dat heerlijk zeg!
Heb mijn fiets even goed bestudeerd en volgens mij kan daar zo een fietsstoeltje op. Ik wilde eerst een mamafiets, maar vind dat toch wat zonde van het geld denk ik. Gezien de hoeveelheid dat ik de fiets gebruik :X
Dus binnenkort eens even de fiets wegbrengen (volgende week denk ik) voor een goeie beurt en dan fietsstoeltje kopen O+
Ik denk dat ik heel vaak met d'r ga fietsen, lijkt me zo gezellie O+
Dit weekend ook een fiets huren op het vakantiepark, even proefdraaien.
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:30:35 #280
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108814193
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:17 schreef mefke79 het volgende:
Aventura, met een pipet kan je toch ook herbesmetten? de truc is volgens mij het pipetje of de dop van de neusspray effe afspoelen onder de kraan. En dan nog, verkouden worden ze toch wel. Wij reutelen in wisselende samenstellingen al vanaf oktober wat af met z'n viertjes. Gezellig joh ;(
Wij hebben zoutspray van de hema, kost geen drol en werkt prima. Er slingeren er een stuk of 3 in huis.
Je kan de pipet na een keer gebruiken weggooien, ik vond 't wel handig. Natuurlijk wel en beetje geldklopperij. Mijn moeder maakte altijd zelf een zoutoplossing, dat kost helemaal niks, alleen tijd. :P
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:37:18 #281
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_108814445
LB, dan heb je een sterk knulletje, ik zie mijn jonkie nog niet in een fietsstoeltje zitten. Ben me wel aan het orienteren op stoeltjes, ik ga binnenkort even met mijn fiets(ik heb een stadfiets en ook een mooie stevige Batavus, van mn ma gekregen, die heeft een fietsplan en elk jaar een nieuwe fiets) naar de fietsenmaker. Ik wilde eerst ook een mamafiets kopen, maar die zijn wel heel duur.
pi_108814786
Ik koop ook geen mama-fiets. Wil zo'n ouderwets fietsstoeltje die je zo aan je stuur kunt hangen O+ Op marktplaats had ik er al een gezien, binnenkort maar eens contact opnemen. Maar ik zie Cas ook nog lang niet in een fietsstoeltje zitten hoor! Ik ga wel eens kijken of hij niet in de minimonkey wil, draagzak, hij zou nu op mijn heup gedragen kunnen worden. (Een poging met de babybjorn liep uit in een huildrama, haha. Hij wilde niet in dat ding :') )
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:49:59 #283
100412 mefke79
komt goed!
pi_108814929
wij hebben zaterdag voor het eerst heel even gefietst met onze jongens. We hebben een Yepp stoeltje, lekker hoog en stevig

Danic en Aventura, ik zou kijken of je ergens een keer een stoeltje kan lenen om het te proberen. Ik dacht met mijn nieuwe gazelle in omafiets-model ook ruimte genoeg te hebben voor een voorzitje, maar dat viel enorm tegen. Heb het een paar maanden gedaan en toen toch overgestapt naar een mama fiets. Die fietst veel fijner, niet eens alleen de ruimte tussen stuur en zadel, maar ook de stevigheid en de balans. En, als je op je eigen fiets gaat fietsen, zet je zadel omlaag. Afstappen met een zitje is toch net wat anders en dan is het fijn als je je voeten aan de grond kan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 7 maart 2012 @ 11:50:39 #284
100412 mefke79
komt goed!
pi_108814954
Cyntiaa, zijn die stoeltjes nog te krijgen ja? En passen die dan ook nog op de huidige fietsen?
pi_108815308
Op marktplaats staan er een aantal en ik ga eens rondvragen bij de familie. Ik ga er vanuit dat het kan, zo heeft mijn moeder immers ook gefietst :)
--

[ Bericht 66% gewijzigd door Cyntiaa op 07-03-2012 12:10:10 ]
pi_108815583
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Gaat hij nooit mee naar de supermarkt? Cas vindt dat geweldig, hij sjanst altijd met de Jumbo mevrouwen die op de plakkaten aan het plafond hangen :') Lachen naar elke dame, haha
Nou, niet nooit. Dat ik dat zei klopt niet helemaal :P
Hij is komt er op donderdags geregeld. Dat vindt ie ook heel leuk, maar met de "grote boodschappen" is meneer thuis bij m'n vrouw en ga ik alleen boodschappen doen.

oh ja voor fietsstoelen moeten we ook maar eens gaan kijken...

Goede stats LiedjeBackstage!
pi_108815669
Floris is idd een sterk mannetje wat kennelijk heel vlot is voorlopig met alles volgens de wijkverpleegkundige. Zitten en vooral staan (en stappen) zijn tha bomb hier. Kruipen mwah, vooral stappen aan de handen van papa vind hij geweldig. De wvk verwacht ook dat hij voor zijn verjaardag zelfstandig aan de wandel gaat. Als Floris net zo vlot is als zijn paps dan vrees is dat hij dit over anderhalve maand al doet :X

Danic kom je gezellig naar Hellevoet fietsen? :D
pi_108815705
Toevallig zeg, ik was ook al rond aan het zoeken naar fietsstoeltjes! Maar moet zelf ook nog een fiets kopen. Mamafiets gaat hem niet worden, denk een omafiets (dan kan ik er mee door tot ik oma ben :P)
Volgend weekend is hier kinderbeurs, even kijken of ze daar fietsstoeltjes hebben! Ik wil ook een ouderwetse met zo'n windschermpje :D Lief! Hang ik er wel een plastic bloemenslingertje aan ofzo!
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:09:42 #289
100412 mefke79
komt goed!
pi_108815732
Ja, mijn moeder ook. Maar toen waren de sturen en stuurpennen wel nog anders dan tegenwoordig, dat bedoelde ik er mee. En je moet effe goed kijken of het zeil van dat zitje nog een beetje goed is. Ik had vroeger ook een tigstehands fietsje en daar was dat zeil van kapot. Daar was dan weer een sticker overheen geplakt, maar als het warm werd, werd die sticker plakkerig. Ik kan me gewoon nog heugen hoe vervelend dat was (was een achterzitje namelijk).
pi_108815761
Wow. LB
Zit in de naam denk ik ;)
Hoewel de mijne pas een week voor zn eerste verjaardag los ging lopen ;) (maar met 7,5 maand dus wel ging staan en gelijk overal achter ging lopen).
Zitten deed ie wel pas echt stevig met 9 maanden :')

Oh en wat betreft fietsstoeltjes...Zo'n ouderwetse die je aan je stuur kan hangen vond ik echt neit prettig fietsen..Ik ehb geen lange benen en zelfs ik kwam er met mn benen tegenaan, plus opstappen was echt een ramp, hij steekt veel verder naar achteren. Helemaal als ik dus vergelijk met t stoeltje dat ik nu heb.
pi_108815806
We gaan het uitvinden :) Weet wel dat ik zo een leuker vindt dan alle nieuwe stoeltjes die er zijn.
En dit leer ziet er nog goed uit! Wacht mail van de beste man even af :)
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:16:15 #292
100412 mefke79
komt goed!
pi_108816029
voor we te ver afdwalen: er is zelfs een apart topic over fietsen en kinderen!

Die van ons is nu met 9 maanden druk zichzelf aan het optrekken overal aan. Maar kruipen ho maar, tijgeren wel. Terwijl kruipen wel echt moet geloof ik voor lopen. Dus ik denk dat wij nog maar eens een bezoekje aan de fysio er aan gaan wagen.
pi_108816234
@mefke, gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom moet kruipen persé? Ken meerdere kindjes die het hebben overgeslagen..
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:34:29 #294
100412 mefke79
komt goed!
pi_108816826
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 12:20 schreef Sannne het volgende:
@mefke, gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom moet kruipen persé? Ken meerdere kindjes die het hebben overgeslagen..
klok klepel verhaal: ik weet het niet meer. Dus ik heb er maar een mail naar de fysio aan gewaagd. Wat ik me nog kan heugen is dat het beter was voor de motorische ontwikkeling ofzo. Ik slinger zo google nog wel even aan.
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:38:02 #295
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_108816960
Kruipen is goed voor de motoriek, en in mijn meisje haar geval, verminderd het de kans dat ze later op haar teentjes gaat lopen.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_108816988
Ik heb als baby nooit gekropen, en zelfs niet getijgerd. Ik ging gewoon op mijn rug liggen (en later zitten) en me dan met de voeten afzetten. Met mijn motorische ontwikkeling is het helemaal goed gekomen, dus ik denk dat je je niet al teveel zorgen hoeft te maken. :P

(al ben ik nu een indringer, want nog niet zwanger en zo, maar wilde het toch even zeggen. :@ )
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 7 maart 2012 @ 12:46:03 #297
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_108817241
Over fietsstoeltjes..Ik heb Bobike stoeltjes, vind ze echt super. Moet alleen nog een windscherm erbij kopen, want dat had ik niet meer. (deze fiets aangeschaft toen Jordy 1 jaar was ofzo, dus dat was toen niet nodig...) Ik heb trouwens een batavus fiets, maar ik vind hem niet zo fijn fietsen. Ik ben echt gewend aan mn gazelle fiets :@

Kleine heeft trouwens lekker geslapen vannacht, gisteravond fles gehad om 23.00, toen allemaal aan het huilen geweest, dus weer een fles rond 00.15. En toen heeft ze geslapen tot 05.30! en daarna weer tot 10 uur. Dus t gaat tot nu toe lekker. Helaas heb ik net wel een speen moeten geven aan dr, want ze was de hele tijd aan het huilen :{
pi_108817365
Ow, thanks! Maar je kan een kleine moeilijk dwingen toch? Benieuwd hoe Eetje zich gaat ontwikkelen..
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:31:38 #299
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_108818847
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 09:57 schreef Deepfreeze het volgende:
Daan heeft tot 3 weken bij ons geslapen. Toen we werden we gek van elk zuchtje, terwijl hij prima sliep.. Nu slaapt hij lekker in zijn ledikantje. Vannacht en eergisternacht doorgeslapen. Maar gisteren wel weer om 4 uur. We doen de nachten om-en-om.. En ik had mooi geluk. Wel vroeg opstaan, maar geen gebroken nacht. :D
ik heb een beetje het idee dat de meeste kindjes die nu al doorslapen op hun eigen kamertje liggen. Misschien ook omdat je als je er naast ligt, veel sneller reageert op andere signalen dan huilen.
pi_108819409
Cas slaapt al vanaf onze verhuizing, 5 maanden oud, in zijn eigen kamer. Ik wordt wakker van elk geluidje wat hij maakt :') Zelfs wanneer hij daar zelf niet wakker van wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')