Heb je daar speciale manieren voor dan?quote:
Ja. Snel zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heb je daar speciale manieren voor dan?
tuurlijk, maar waarom moet dit op voetbalprimeur komen of iets dergelijksquote:
Dan lezen veel PSV'ers het.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tuurlijk, maar waarom moet dit op voetbalprimeur komen of iets dergelijks
Dat zal dan wel jaquote:
stokkie en ik idd, binnekort stappen met haarquote:
Filmpie maken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stokkie en ik idd, binnekort stappen met haar
van wat?quote:
gestolen kratjes inleverenquote:ZAANDAM - Een 30-jarige Zaandammer is donderdagmiddag in Zaandam aangehouden op verdenking van het beroven van een 14-jarig meisje eerder deze week.
Zondagavond even voor 21.00 uur werd een 14-jarig meisje beroofd van haar BlackBerry in het trappenhuis van de parkeergarage van het winkelcentrum Rozenhof. Ze zat daar op een trap met haar mobiele telefoon te spelen toen een man aan haar vroeg of hij mocht bellen met haar telefoon. Dit weigerde het meisje waarop haar telefoon uit haar handen werd gegrist. Het meisje deed aangifte. De politie startte een onderzoek en wist camerabeelden te bemachtigen waarop de verdachte te zien was. Deze beelden werden verspreid onder politiemedewerkers.
Donderdagmiddag werd een 30-jarige Zaandammer aangehouden in een supermarkt omdat hij twee gestolen kratjes wilde inleveren voor statiegeld. Een politiemedewerkster herkende hem van de camerabeelden als de mogelijke straatrover. De Zaandammer heeft beide feiten bekend en zit nog vast.
stappenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat jullie in de nacht met haar gaan doen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stappen
En daarna zien wel, ik ga sowieso voor stokstaart want joden zijn de baas
nep jood met je blowen in Rotterdam.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stappen
blowen in rotterdam?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nep jood met je blowen in Rotterdam.
Reefer zit in Rotterdam zelf.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
blowen in rotterdam?
vlaardingen is geen rotterdam hoor
dan heeft stokstaart mij voorgelogenquote:
Stiekem wist je het wel, met je Clasie UI.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dan heeft stokstaart mij voorgelogen
flikker opquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stiekem wist je het wel, met je Clasie UI.
ja maar die blijft slapen bij 1 van ons, ligt eraan wie haar het eerst hosseltquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dat gekke mens 4 uur in de trein zitten van uit meppel
hore.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
en ik ben chagrijnig door die smerige kankerhoer van een ex van mij en dat gelul om die ui maakt het niet beter, we gaan terug naar een joden ui
Wat doet die kuthoerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
en ik ben chagrijnig door die smerige kankerhoer van een ex van mij en dat gelul om die ui maakt het niet beter, we gaan terug naar een joden ui
Mij dumpen terwijl smiddags er nog niks aan de hand wasquote:
Ik heb DV al opgegeven swa. Ik ga voor Madame.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo maak je helemaal geen kans meer man..
TT heeft voorrangquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stappen
Bitches, allemaal hoerenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mij dumpen terwijl smiddags er nog niks aan de hand was
tt kan mijn reet opquote:
Oh, jij hoeft daar geen moeite voor te doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb DV al opgegeven swa. Ik ga voor Madame.
het is een dubbeldate, die gaat ook meequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb DV al opgegeven swa. Ik ga voor Madame.
eerst plannen maken om te gaan samenwonen en shit, en dan zoietsquote:
Je hebt wel der post geschiedenis in met name psychologie gecheckt hoop ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar die blijft slapen bij 1 van ons, ligt eraan wie haar het eerst hosselt
Vrouwen idd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
eerst plannen maken om te gaan samenwonen en shit, en dan zoiets
Wat de neuk is er aan de hand met die, alsof ik geen gevoel heb ofzo
Ffs man, dump stok dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is een dubbeldate, die gaat ook mee
uiteraardquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hebt wel der post geschiedenis in met name psychologie gecheckt hoop ik
is ook een optiequote:
En dan zeggen, geef het tijd, je komt er wel overheenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrouwen idd.![]()
Niet op enige vorm van logica te betrappen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan zeggen, geef het tijd, je komt er wel overheen
Niks, maar wat doe je er aanquote:
Precies. Zoals HMF dan zegt: Prioriteit is zorgen dat je geen bitch van de vrouw wordt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks, maar wat doe je er aan
Heb geen zin om naar amersfoort te gaan en te gaan praten voor jan kut, alhoewel ik dan wel bier zou kunne gaan drinken met ggmm en happel
"We blijven wel vrienden he?"quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan kutwijf!
Of: 'We blijven elkaar wel zien toch?'
Ja, zodat ik elke week meekrijg met wie je aan het neuken bent, omdat je het na een relatie er even van wilt nemen!
Tuurlijk blijven we vrienden. Gaat echt werken. Ik zet gewoon het knopje om en dan is het net alsof ik niks voor je voel en er niks gebeurd is.quote:
Ja dit laatste hoef ik dus echt niet weten want dan kan je nog wel eens in de krant lezen vrouw mishandeldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of: 'We blijven elkaar wel zien toch?'
Ja, zodat ik elke week meekrijg met wie je aan het neuken bent, omdat je het na een relatie er even van wilt nemen!
Helicoptertje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dit laatste hoef ik dus echt niet weten want dan kan je nog wel eens in de krant lezen vrouw mishandeld
Eigenlijk is dat het ergste he. Dat je chick gewoon geneukt wordt door iemand anders.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dit laatste hoef ik dus echt niet weten want dan kan je nog wel eens in de krant lezen vrouw mishandeld
Na 1,5jaar ben ik serieus wel bang voor dat idee ja, serieusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat het ergste he. Dat je chick gewoon geneukt wordt door iemand anders.
Ik zou gek worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat het ergste he. Dat je chick gewoon geneukt wordt door iemand anders.
En het erge is dat die wijven van tegenwoordig geen greintje waardigheid in hun donder hebben en het er in de regel zo snel mogelijk van nemen, waardoor ze elke kans op herstel van de situatie eigenhandig tenietdoen. Welke vent wil nu een wijf terugnemen dat zich net nadat het uitging heeft laten volpompen door een of andere kerel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na 1,5jaar ben ik serieus wel bang voor dat idee ja, serieus
Het erge is dat ik haar vandaag sprak en dat ze deed alsof er niks aan de hand was, ze was gewoon vrolijk en ze zit er verder ook niet mee want dingen gaan zoals ze gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En het erge is dat die wijven van tegenwoordig geen greintje waardigheid in hun donder hebben en het er in de regel zo snel mogelijk van nemen, waardoor ze elke kans op herstel van de situatie eigenhandig tenietdoen. Welke vent wil nu een wijf terugnemen dat zich net nadat het uitging heeft laten volpompen door een of andere kerel.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
ITS YA BOIIIII JAJA JAJA.
HMF op je beeldscherm
Het erge is als het door een kakker of een turk is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En het erge is dat die wijven van tegenwoordig geen greintje waardigheid in hun donder hebben en het er in de regel zo snel mogelijk van nemen, waardoor ze elke kans op herstel van de situatie eigenhandig tenietdoen. Welke vent wil nu een wijf terugnemen dat zich net nadat het uitging heeft laten volpompen door een of andere kerel.
Dan is die teef je ook niet waard geweest. Totaal negeren dus die hap en een echt lief dingen zoeken. Kan ff duren natuurlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het erge is dat ik haar vandaag sprak en dat ze deed alsof er niks aan de hand was, ze was gewoon vrolijk en ze zit er verder ook niet mee want dingen gaan zoals ze gaan
Bellen met ziggo of UPC.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik had even een vraagje, ik heb een week geleden Eredivisie Live en Sport 1 besteld...
Sport 1 doet het prima, maar EL heb ik nog steeds niet... kan ik ergens kijken hoe het met de bestelling zit?
Ja maar dan heb je het hele: Geef het tijd gelul weerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan is die teef je ook niet waard geweest. Totaal negeren dus die hap en een echt lief dingen zoeken. Kan ff duren natuurlijk
Dat is miss wel zo, maar daar heb je zo weinig aan. Een beetje als een tissue op een slagaderlijke bloeding leggen en hopen dat het zal helpen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan is die teef je ook niet waard geweest. Totaal negeren dus die hap en een echt lief dingen zoeken. Kan ff duren natuurlijk
Klopt. Mijn bitch maak ik SERIEUS soms gewoon twee uur in de nacht wakker om brood voor me klaar te maken. Als ze dan zeikt duw ik haar t bed uit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Zoals HMF dan zegt: Prioriteit is zorgen dat je geen bitch van de vrouw wordt.
Er achteraan gaan lopen is not done.
THe fuckquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Mijn bitch maak ik SERIEUS soms gewoon twee uur in de nacht wakker om brood voor me klaar te maken. Als ze dan zeikt duw ik haar t bed uit.
Je moet laten weten wie de ballen heeft. Eerdere relatie deed ik dat niet en was ik echt een fucking sloofje. NOOIT meer.
Ik word nooit wakker snachts met trek in brood hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Mijn bitch maak ik SERIEUS soms gewoon twee uur in de nacht wakker om brood voor me klaar te maken. Als ze dan zeikt duw ik haar t bed uit.
Je moet laten weten wie de ballen heeft. Eerdere relatie deed ik dat niet en was ik echt een fucking sloofje. NOOIT meer.
Gaat t niet om. Desnoods pleur je y brood in de prullenbak.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik word nooit wakker snachts met trek in brood hoor
Dit is er ook over, maar we snappen je punt!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb wel nog respect naar vrouwen weet jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat t niet om. Desnoods pleur je y brood in de prullenbak.
Het gaat er gewoon om dat ze weet dat ze onderdanig moet zijn aan je. Thats All.
No way dat je dat doet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Linkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Madame loopt nu te huilen in een ander forum dat jullie het hier over haar hebben.
Watquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Madame loopt nu te huilen in een ander forum dat jullie het hier over haar hebben.
hoezo? Ik ben een gouden vent voor haar. Maar elke vrouw heeft een "klootzak" nodig zo nu en dan. Waar denk je dat die miljoenen friendzonegrappen vandaan komen? Omdat die pussies hun ware mannelijke aard verloochenen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb wel nog respect naar vrouwen weet je
Ik vind je echt een goede gast maar dit gaat mij te ver
Oke.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Doe eens een beetje respectvol over vrouwen.
Al klaar met koken en de afwas?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen tegenover jou en Karina ben ik respectvolquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
ben jij columnist ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
hoezo? Ik ben een gouden vent voor haar. Maar elke vrouw heeft een "klootzak" nodig zo nu en dan. Waar denk je dat die miljoenen friendzonegrappen vandaan komen? Omdat die pussies hun ware mannelijke aard verloochenen.
De dag dat je stopt je vrouw zo nu en dan te Behandelen als een lul is de dag dat je "broertje zusje" wordt.
Maar vooral blijven knuffelen en gezellig doen jongens. VOORNAMELIJK dat, en dan af en toe uit dr nest duwen om achter je reet aan te sloven.
Wat ik ook weleens doe is gewoon een week lang elke dag extreem veel kleding in de was gooien. Als ze dan gaat zeiken leg ik haar uit dat zij taken heeft in huis en ik ook. Mijn taken zijn sokken rond laten slingeren, de koelkast leegvreten en VI kijken en zij sokken opruimen, koelkast aanvullen en der smoel houden op de juiste momenten.
Circle of life gasten, KOMOP.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Bitch dit, hoer dat, teef dit, wijf zo...
ik ben gedumpt ja, laat mijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Link?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje, doe alsof je er niet bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Kan niet je komt er niet in.quote:
Nee ik ben gewoon knettergek geboren. Krijg wel heel vaak te horen dat ik wat moet doen met mijn "creatieve talenten".quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben jij columnist ofzo
Ik moet elke keer fucking hard lachen om je posts
Je bent gewoon een prettig gestoorde.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon knettergek geboren. Krijg wel heel vaak te horen dat ik wat moet doen met mijn "creatieve talenten".
Daarom dat ik nu dus ook die documentaire maak
Ouwe relnicht wat heb ik je gemist man!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
hoezo? Ik ben een gouden vent voor haar. Maar elke vrouw heeft een "klootzak" nodig zo nu en dan. Waar denk je dat die miljoenen friendzonegrappen vandaan komen? Omdat die pussies hun ware mannelijke aard verloochenen.
De dag dat je stopt je vrouw zo nu en dan te Behandelen als een lul is de dag dat je "broertje zusje" wordt.
Maar vooral blijven knuffelen en gezellig doen jongens. VOORNAMELIJK dat, en dan af en toe uit dr nest duwen om achter je reet aan te sloven.
Wat ik ook weleens doe is gewoon een week lang elke dag extreem veel kleding in de was gooien. Als ze dan gaat zeiken leg ik haar uit dat zij taken heeft in huis en ik ook. Mijn taken zijn sokken rond laten slingeren, de koelkast leegvreten en VI kijken en zij sokken opruimen, koelkast aanvullen en der smoel houden op de juiste momenten.
Circle of life gasten, KOMOP.
Dus?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Idd. Het is Men's Night Out in het VBL Café.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jojoortje, doe alsof je er niet bent.
Jojoortje,quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Het is Men's Night Out in het VBL Café.
[quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Het is Men's Night Out in het VBL Café.
quote:
Ajuusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jojoortje, doe alsof je er niet bent.
ABO ik weet de regels niet wat betreft lekken etc even doorlezen.quote:
ja maar ik zei nog dat alle vrouwen behalve jij dat waren johertjequote:
Vrouwen kunnen ook wel eens jammer bezig zijn. Dan zijn dergelijke termen gewoon gerechtvaardigd hoor.quote:
Toen ik nog thuis woonde hadden we seks terwijl mijn moeder de trap soms zelfs zingend op kwam.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
humor in bed, enige wat er in bed moet gebeuren is dat ik gepijpt wordt en sex, de rest wil ik gewoon slapen
dudequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde hadden we seks terwijl mijn moeder de trap soms zelfs zingend op kwam.
Ooit lag ik mijn vtiendin te likken in dat ouderlijk huis. Wij hebben een kat van circa 7 kilo, echt ONWIJS dik. Terwijl mijn vriendin der poeslippen opgezwollen waren tot twee van die "rollen" die ze doen in de goten van een bowlingbaan voor kleine kinderen, kwam mijn moeder zingend naar boven.
"Oooo wat een dikke poes, Oooo wat ben jij een dikke poes!".
Op dat moment knijpt vriendinlief in haar kutlippen en begint mee te zingen.
TRANEN over mijn wangen. Vrouwen met humor in bed
juist, laten zien dat niet alle vrouwen slecht zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
Misschien kan Jojoortje juist wel wat toevoegen door de ándere kant van het verhaal te vertellen.
QFTquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dude![]()
Ik voelde mij echt kut maar je laat mij echt lachen
Het is echt zo hoor. Ze hebben dat gewoon nodig. Ze kwam om 21:05 binnen uit der werk. Heb alleen "Hoi" gezegd. Weer verder fok!kend en tv kijkend.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ouwe relnicht wat heb ik je gemist man!Je maakt me weer vrolijk.
![]()
En toch heb je wel gelijk ergens inderdaad. Als je té lief bent werkt het niet. Misschien moet ik het eens in de praktijk brengen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is echt zo hoor. Ze hebben dat gewoon nodig. Ze kwam om 21:05 binnen uit der werk. Heb alleen "Hoi" gezegd. Weer verder fok!kend en tv kijkend.
Ga haar nu trouwens wel even knuffelen want ze was ongelofelijk lief vandaag. Moest werken tussen 05;00 en 11:00. Stond ze op om mijn brood te smeren. Ga dus even the favor returnen. Immers, alleen een lul zijn werkt ook averechts.
Everythings About Balance..
Kan toch, heb je hier ook om de hoek. Zo'n horeca leverancier, 24/7 open voor lossen en splitsen etcquote:
Kun je mij dat adres geven van die dresseur?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is echt zo hoor. Ze hebben dat gewoon nodig. Ze kwam om 21:05 binnen uit der werk. Heb alleen "Hoi" gezegd. Weer verder fok!kend en tv kijkend.
Ga haar nu trouwens wel even knuffelen want ze was ongelofelijk lief vandaag. Moest werken tussen 05;00 en 11:00. Stond ze op om mijn brood te smeren. Ga dus even the favor returnen. Immers, alleen een lul zijn werkt ook averechts.
Everythings About Balance..
Maar andersom zou eikel, klootzak, rotzak etc. wel normaal zijn he?quote:
Post die kerel altijd zo geniaal?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:50 schreef DonRaja het volgende:
Smileys all over the place, hoofdletters, net teveel detailinformatie bij sexverhalen... Welcome back HMF
ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Post die kerel altijd zo geniaal?Ken hem nauwelijks namelijk.
HMF is 1 van de kakkerlakken met of de grootste fantasie, of de meeste humor of ik weet gewoon niet, maar hij heeft ietsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Post die kerel altijd zo geniaal?Ken hem nauwelijks namelijk.
Nice ouwe, binnekort date met die bigbitch in Vlaardingenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:53 schreef DonRaja het volgende:
Zijn we nou alle vrouwen uit dit topic aan het jagen? Eerst die dikke, nu Jojo...
Hoe gaat de hossel trouwens voor de 2 VBL-SC loverboys?
Vlaardingen? Waarom daar in vredesnaam?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nice ouwe, binnekort date met die bigbitch in Vlaardingen
De bigbitch in kwestie:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nice ouwe, binnekort date met die bigbitch in Vlaardingen
Ja dat wou stokstaartquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vlaardingen? Waarom daar in vredesnaam?
Gast! Je ui...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De bigbitch in kwestie:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De bigbitch in kwestie:
[ afbeelding ]
Dafuqquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De bigbitch in kwestie:
[ afbeelding ]
Aah ok, het staat nou niet bepaald bekend als een bruisende metropool...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat wou stokstaart
Voelt ie zich veilig denk ik
Nee maar ik weiger rotterdam in te gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, het staat nou niet bepaald bekend als een bruisende metropool...
Ook maar niet lang meer nee laat maar.quote:
Op welke voorwaarde dan wel?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar ik weiger rotterdam in te gaan
Waarom post je 't dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook maar niet lang meer nee laat maar.
Wanneer Ajax er weer speeltquote:
Ok als jullie uitgespeeld zijn met het biggetje, dan is de eerstvolgende vbl-sc meet in Brusselquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar ik weiger rotterdam in te gaan
Ik ben voor ouwequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok als jullie uitgespeeld zijn met het biggetje, dan is de eerstvolgende vbl-sc meet in Brussel
Serieus he, een club als rangers moet toch wel een rijke fan hebben die dit ff sponsortquote:Rangers moet met spoed miljoenen bezuinigen
Glasgow Rangers moet één miljoen pond, ongeveer 1,6 miljoen euro, per maand bezuinigen om te overleven. Dat liet de clubleiding vrijdag weten.
Bestuurders van de Schotse voetbalclub zijn in gesprek met hoofdtrainer Ally McCoist om de omvang van de selectie terug te brengen. Een beslissing daarover wordt volgende week genomen.
"We hebben geen andere keuze. Als we het tekort van 4,5 miljoen aan het einde van het seizoen willen hebben weggewerkt, moeten we drastische maatregelen nemen", aldus Paul Clark, een van de leidinggevenden.
Ze staan 60 miljoen in de minquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Serieus he, een club als rangers moet toch wel een rijke fan hebben die dit ff sponsort
Ik schrijf me in!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok als jullie uitgespeeld zijn met het biggetje, dan is de eerstvolgende vbl-sc meet in Brussel
Hoorde het 2 weken geleden langskomen op de radio. Die club is gewoon op een haar na failliet. Onbegrijpelijk dat daar niemand instapt idd, maar ik denk dat zo'n club toch net te weinig exposure heeft om zo'n arabier aan te trekken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Serieus he, een club als rangers moet toch wel een rijke fan hebben die dit ff sponsort
Denk het ook. Feyenoord zou eerder een arabier aantrekken dan Rangers.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoorde het 2 weken geleden langskomen op de radio. Die club is gewoon op een haar na failliet. Onbegrijpelijk dat daar niemand instapt idd, maar ik denk dat zo'n club toch net te weinig exposure heeft om zo'n arabier aan te trekken.
Is meer Molenbeek dan Anderlecht waar zij zittenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:09 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben bang voor anderlecht, die mocros met hun AK daar.
En Schaerbeek ofzo is toch ook een mocro wijk?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is meer Molenbeek dan Anderlecht waar zij zitten
Ik wil ook wel naar brusselquote:
ze hebben een tekort voor 4,5 miljoen voor het eind van het seizoen, dat bedoelde ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhm eigenlijk zit heel Brussel vol, maar dat zeg ik niet want dan komen de meesten niet meerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En Schaerbeek ofzo is toch ook een mocro wijk?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand the Voice kids aan het kijken? Ik vind het programma (vooral de volwassen versie) echt om te kotsen, maar die kinderen zijn in mijn ogen vele malen talentvoller en veel leuker om naar te kijken dan de normale variant.Mee eens op je pedobear sign na dan die normale versie heb ik nog nooit gezien maar de herhaling van de kid versie is rond stoner tijd en is inderdaad best grappig om dan te volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
'In b4' staat er toch bij.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mee eens op je pedobear sign na dan die normale versie heb ik nog nooit gezien maar de herhaling van de kid versie is rond stoner tijd en is inderdaad best grappig om dan te volgen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand the Voice kids aan het kijken? Ik vind het programma (vooral de volwassen versie) echt om te kotsen, maar die kinderen zijn in mijn ogen vele malen talentvoller en veel leuker om naar te kijken dan de normale variant.DUDE WTF. Haal die microfoon uit mijn kamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd net EXACT dit betoog tegen mijn vriendin en moeder.![]()
You kiddin' right?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DUDE WTF. Haal die microfoon uit mijn kamer.
Ik houd net EXACT dit betoog tegen mijn vriendin en moeder.
ik had heel je spoiler nog niet geopend ik zag alleen het linkjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'In b4' staat er toch bij.Voordat anderen me pedo noemen bedoel ik daarmee.
Nee serieus man. Echt bizar gewoon. Beetje TE freaky gewoon.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
You kiddin' right?
[ afbeelding ]
Dit is geen toeval btw.
Zoals ik al zei. Geen toeval.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee serieus man. Echt bizar gewoon. Beetje TE freaky gewoon.
Soso lobie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:27 schreef DonRaja het volgende:
Ben weer weg, even aandacht aan m'n vrouw besteden
Je menning klopt gewoon toekomst modje.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
sowieso kapiteintje als mod![]()
ookal is het weer een kakkerlak als mod
en morpheusquote:
Ik zou het wel tof vindenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wie ben ik om de roep van het volk te negeren?![]()
Maar ff serieus: ik weet niet of ik dat zou willen.
Ook alleen omdat het in zijn sign staat.quote:
kloptquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook alleen omdat het in zijn sign staat.
Heb het al vaker gehoord. Op een of andere manier associeren mensen mij met een toekomstig mod ofzo. Weet niet waarom.quote:
Omdat je een oke gast bent, je laat je nooit echt gaan, en je trollt niet veel, je staat ook open voor dingenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb het al vaker gehoord. Op een of andere manier associeren mensen mij met een toekomstig mod ofzo. Weet niet waarom.
Omdat je (meestal) objectief bent en nooit trollt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb het al vaker gehoord. Op een of andere manier associeren mensen mij met een toekomstig mod ofzo. Weet niet waarom.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat je een oke gast bent, je laat je nooit echt gaan, en je trollt niet veel, je staat ook open voor dingen
dat zijn maar wat dingen
Beide zelfde idee dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je (meestal) objectief bent en nooit trollt.
En inhoudelijk discussieert.
Happel is een goedequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Happel inruilen voor Kapiteintje graag. Dan ben ik bereid om 50 euro aan Happel te geven om weg te gaan.
Ik troll wel. Maar dan met een discussie en valide argumenten. Dat is al genoeg troll voor veel mensen om zich niet meer in te kunnen houden en zich te laten gaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je (meestal) objectief bent en nooit trollt.
En inhoudelijk discussieert.
Nee man. Sowieso is Happel wel een prima mod. Karakteristiek figuur en gewoon meubilair in VBL wat mij betreft.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Kapiteintje inruilen voor Happel graag. Dan ben ik bereid om 50 euro aan Happel te geven om weg te gaan.
Niks mis met Happel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Happel inruilen voor Kapiteintje graag. Dan ben ik bereid om 50 euro aan Happel te geven om weg te gaan.
Ja maar dat doen ggmm en happel ook, dus daar is niks mis mee, en als mod hoef je echt geen heilige te zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik troll wel. Maar dan met een discussie en valide argumenten. Dat is al genoeg troll voor veel mensen om zich niet meer in te kunnen houden en zich te laten gaan.
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Sowieso is Happel wel een prima mod. Karakteristiek figuur en gewoon meubilair in VBL wat mij betreft.
GMTAquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Sowieso is Happel wel een prima mod. Karakteristiek figuur en gewoon meubilair in VBL wat mij betreft.
Happel haat mij... ik weet niet waaromquote:
Omdat je soms een zeer irritant ventje bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Happel haat mij... ik weet niet waarom
Ben je er veel tijd mee kwijt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat doen ggmm en happel ook, dus daar is niks mis mee, en als mod hoef je echt geen heilige te zijn
Je post nu sowieso al redelijk veel tochquote:
Bewijs?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je soms een zeer irritant ventje bent.
Probleem bij jou is dat je zo wispelturig bent als die kut ex van Stevenmac. Ene keer denk je normaal te kunnen praten met je en de volgende keer ben je niet op enig zinnige reactie te betrappen. Misschien moet je daar eens wat mee doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Happel haat mij... ik weet niet waarom
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probleem bij jou is dat je zo wispelturig bent als die kut ex van Stevenmac. Ene keer denk je normaal te kunnen praten met je en de volgende keer ben je niet op enig zinnige reactie te betrappen. Misschien moet je daar eens wat mee doen.
Dat was ik ja.. maar na mijn ban van afgelopen dagen ben ik veranderd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probleem bij jou is dat je zo wispelturig bent als die kut ex van Stevenmac. Ene keer denk je normaal te kunnen praten met je en de volgende keer ben je niet op enig zinnige reactie te betrappen. Misschien moet je daar eens wat mee doen.
Ik denk dat het komt omdat je zolang bleef doorzeuren over dat "kanker"-gebeuren. Dat was wel irritant.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bewijs?
Iedereen vindt mij aardig, behalve Happel
Happel is gewoon een goede, ondanks dat het een kakkerlak is maar hij staat wel open wanneer het het wel fout gaat en het van zeg maar de rotterdamse kant richting de amsterdamse kant gaatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je zolang bleef doorzeuren over dat "kanker"-gebeuren. Dat was wel irritant.
Overigens heb ik als user ooit een officiële klacht ingediend tegen HappelPas toen ik zelf mod werd kwam ik erachter dat Happel wel een hele goede mod is. Dat Karakteristieke ben ik wel gaan waarderen
Vond dat ook wel veelste ver gaan...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je zolang bleef doorzeuren over dat "kanker"-gebeuren. Dat was wel irritant.
Overigens heb ik als user ooit een officiële klacht ingediend tegen HappelPas toen ik zelf mod werd kwam ik erachter dat Happel wel een hele goede mod is. Dat Karakteristieke ben ik wel gaan waarderen
Oh...dan zul je het idd wel druk hebben ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je graag naar Barcelona kijkt moet je geen mod worden...
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het me wel is opgevallen. Beetje net als bij Ajacied422. Dat was ook zo'n kutventje, maar nu is het de wankelmotor van het VBL forum.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat was ik ja.. maar na mijn ban van afgelopen dagen ben ik veranderd.
Een beetje wel ja, maar als ik zie hoeveel gekanker iedereen hier uitkraamt, ach.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vond dat ook wel veelste ver gaan...
Iedereen die het woord kanker gebruikt moet een weekban krijgen... dan zullen we wel zien of dat nog steeds gebeurtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, maar als ik zie hoeveel gekanker iedereen hier uitkraamt, ach.
Als mod hoef je niet emotieloos te zijn.
Ajacied422 is een goede userquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...dan zul je het idd wel druk hebben ja.
[..]
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het me wel is opgevallen. Beetje net als bij Ajacied422. Dat was ook zo'n kutventje, maar nu is het de wankelmotor van het VBL forum.
Ik riep het voorheen ook constant maar sinds dit jaar op notabene mijn verjaardag een goede vriend er aan overleden is ben ik er serieus wel klaar mee met dat woordjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen die het woord kanker gebruikt moet een weekban krijgen... dan zullen we wel zien of dat nog steeds gebeurt
Ik ben het niet eens met het door jou voorgestelde beleid.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen die het woord kanker gebruikt moet een weekban krijgen... dan zullen we wel zien of dat nog steeds gebeurt
Serieus?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het me wel is opgevallen. Beetje net als bij Ajacied422. Dat was ook zo'n kutventje, maar nu is het de wankelmotor van het VBL forum.
Dit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik riep het voorheen ook constant maar sinds dit jaar op notabene mijn verjaardag een goede vriend er aan overleden is ben ik er serieus wel klaar mee met dat woordje
Ik heb het je vandaag nog zien posten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik riep het voorheen ook constant maar sinds dit jaar op notabene mijn verjaardag een goede vriend er aan overleden is ben ik er serieus wel klaar mee met dat woordje
ja, uit woede om iemandquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo kk droog dit he.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, uit woede om iemand
Ik ben verder niet heilig ouwe
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
En ik ga niet verder heilig doen erover en zeiken op mensen die wel met kanker roepen maar het is nu nog vers voor mij, en nu is het nog pijnlijk dat een goede vriend er in 3 weken tijd aan onder door gegaan is
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, uit woede om iemand
Hoeft ook niet. Maar vandaar dat je mensen niet moet gaan bannen direct als ze het er uitgooien. Van mij hoeft het ook niet, en probeer het altijd te editten, maar je houdt het ongeacht wat voor regels toch niet tegen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, uit woede om iemand
O nee niet direct hoor, alleen minderen mag wel,dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Maar vandaar dat je mensen niet moet gaan bannen direct als ze het er uitgooien. Van mij hoeft het ook niet, en probeer het altijd te editten, maar je houdt het ongeacht wat voor regels toch niet tegen.
die sigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Check mijn sig...
we gaan over een paar weken weer evalueren..
Ga je m'n naam er ook bij zetten? Zou mooi zijn als ik de credits voor m'n eigen uitspraak krijg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Check mijn sig...
we gaan over een paar weken weer evalueren..
True.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
O nee niet direct hoor, alleen minderen mag wel,dat bedoelde ik
Hoe doe ik dat...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je m'n naam er ook bij zetten? Zou mooi zijn als ik de credits voor m'n eigen uitspraak krijg.
En over 2 weken staat je evaluatie-gesprek op de agenda.
Yvonne en remlof vonden dat ook al voor in ONZquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
True.
Bij sommige live-topics als er iets gebeurt op het veld wil het nog wel eens de trieste kant op gaan. Dat zijn momenten dat je de halve wedstrijd mist
Overigens denk ik serieus dat jij ook een goede mod zou zijn.
ja, alleen minus de tagsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat...
gewoon quote erin plakken?
Of er 'Kapiteintje:' voorzetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat...
Gewoon erbij zetten: Op vrijdag 2 maart 2012 zei Kapiteintje:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat...
Smoof! Je bent echt m'n held van de dag man.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smoof! Je bent echt m'n held van de dag man.![]()
Bier en tieten! Jalalalalaaa! Bier en tieten! JA-LALALALALAAA
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[UDOWU MEET] DV en Smoof O+
Smoofie is verliefd op DeeVee! Smoofie is verliefd op DeeVee!
Die negerin/puerto-ricaanse die er nu in zitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
Nu we toch in het sfeertje van schamen zitten: wie heeft er ooit een shame boner gehad en in welke situatie?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=shame%20boner
True that!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die negerin/puerto-ricaanse die er nu in zit![]()
Dat shirtje ging erg vaak omhoog.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
True that!
Deze was ook niet verkeerd.Vooral die scene waarin dat shirtje omhoog gaat.
[ afbeelding ]
En terecht.quote:
Mooie vrouwen zonder shirtjesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
shirtjes die omhoog gaan bij lelijke vrouwen
Hij is heel vaak te vinden in ONZ.. topic heet UDOWU.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht.![]()
Maar jij postte ook in nieuwsfora zei je gister of eergister? Ben je daar vaker te vinden dan VBL?
Nee, maar als er iets is mbt economie of buitenlandse politiek (lees: iran, afghanistan etc) ben ik er atlijd bij.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht.![]()
Maar jij postte ook in nieuwsfora zei je gister of eergister? Ben je daar vaker te vinden dan VBL?
Wat vind je zo interessant aan Iran & Afghanistan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar als er iets is mbt economie of buitenlandse politiek (lees: iran, afghanistan etc) ben ik er atlijd bij.
Discussie aangaan mbt de amerikanen en Israel, altijd leuk. Eigenlijk elk controversieel onderwerp vind ik top.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat vind je zo interessant aan Iran & Afghanistan?
Ah zo.. dus hoeft niet Iran of Afghanistan te zijn, dacht dat evenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Discussie aangaan mbt de amerikanen en Israel, altijd leuk. Eigenlijk elk controversieel onderwerp vind ik top.
Vind die hele oorlog daar echt fascinerend. Zowel de aanleiding als de oorlog zelf. Er is daar zoveel meer aan de hand dan wat de man op de straat denkt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar als er iets is mbt economie of buitenlandse politiek (lees: iran, afghanistan etc) ben ik er atlijd bij.
Die afghaanse soldaten die gwn aan de opium zaten terwijl ze moesten vechtenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind die hele oorlog daar echt fascinerend. Zowel de aanleiding als de oorlog zelf. Er is daar zoveel meer aan de hand dan wat de man op de straat denkt.
Ross Kemp in Afghanistan.Ook zo geniaal.
Iran en Syrie vind ik interessant..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind die hele oorlog daar echt fascinerend. Zowel de aanleiding als de oorlog zelf. Er is daar zoveel meer aan de hand dan wat de man op de straat denkt.
Ross Kemp in Afghanistan.Ook zo geniaal.
jaquote:
Mijn vaste thuis basis sowiesoquote:
net gtstquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:37 schreef Tarado het volgende:
Het prettige van dit topic is dat het heel hard gaat maar als je er niet bij bent niets mist
Wie gaat er überhaupt naar de kroeg om wat te eten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij ging naar de kroeg om wat te eten zei hij, wie gaat er nou in zijn 1tje eten in de kroeg
Engeland en Ierland is dat heel normaalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie gaat er überhaupt naar de kroeg om wat te eten?
Daar noemen ze het een pub ja. Maar dit is Nederland.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Engeland en Ierland is dat heel normaal
Zoiets zal 't wel zijn idd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
En misschien eet die jongen wel alleen maar tosties en borrelnootjes
En met picsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel een beetje op ja, alleen beter
Ierse pub in Amsterdam achter het paleis....quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar noemen ze het een pub ja. Maar dit is Nederland.
Meeste mensen gaan toch uit op vrijdagavondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ben overigens allesbehalve teleurgesteld in het aantal actieve users vanavond. Is op vrijdagavonden normaliter een drama qua opkomst.
Ik ga op do of zatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meeste mensen gaan toch uit op vrijdagavond
Held.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ierse pub in Amsterdam achter het paleis....
Ierland moest tegen Wales om 7uur in de ochtend voor wk rugby, zat ik daar met een pint en iers ontbijtje
Amsterdam op zondag ouwequote:
Lijkt me dat het harder gaat als er gevoetbald wordt... al zitten de meeste dan in het Livetopicquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ben overigens allesbehalve teleurgesteld in het aantal actieve users vanavond. Is op vrijdagavonden normaliter een drama qua opkomst.
Ik niet. Ben gisteravond al weggeweest. Was weer een dolle boel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meeste mensen gaan toch uit op vrijdagavond
Elk weekend maak ik zo'n ontbijt, kan ook niet anders met tijd over en Ierse achtergrondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Held.![]()
Maak zelf best vaak een Engels ontbijt. Ik hou er zo van. Veel mensen verafschuwen het maar ik ben er mee opgegroeid dus ik zou niet zonder willen en kunnen.
O'Reillys bedoel je toch, daar ook wel Worldcup rugby gekeken maar niet om 07uurquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ierse pub in Amsterdam achter het paleis....
Ierland moest tegen Wales om 7uur in de ochtend voor wk rugby, zat ik daar met een pint en iers ontbijtje
Ik zat vroeger ook redelijk vaak in livetopics, maar ik hoe langer je hier op VBL post hoe beter je doorhebt dat het vooral een vergaarbak is van gelegenheids-users die niet-inhoudelijke reacties plaatsen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lijkt me dat het harder gaat als er gevoetbald wordt... al zitten de meeste dan in het Livetopic
Engelsman meldt zich!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elk weekend maak ik zo'n ontbijt, kan ook niet anders met tijd over en Ierse achtergrond
Boh, ik eet dat bijna nooit, maar elke keer dat we op vakantie waren met onze ouders checkte ik of er een Engels ontbijt was. Als dat er was at ik alleen dat 's ochtends, geen flauw gedoe met broodje kaas, koffie en glas melk, nee, alleen schransenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Held.![]()
Maak zelf best vaak een Engels ontbijt. Ik hou er zo van. Veel mensen verafschuwen het maar ik ben er mee opgegroeid dus ik zou niet zonder willen en kunnen.
Deze kroeg iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
O'Reillys bedoel je toch, daar ook wel Worldcup rugby gekeken maar niet om 07uur
echte echte of alleen familie?quote:
Precies. Zeker in m'n puberteit was het schranzen geblazen. Voor m'n gevoel had ik toen permanent honger. Zodra we de boot of trein af waren zo snel mogelijk naar een Little Chef vestiging om daar een Olympic Breakfast te bestellen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Boh, ik eet dat bijna nooit, maar elke keer dat we op vakantie waren met onze ouders checkte ik of er een Engels ontbijt was. Als dat er was at ik alleen dat 's ochtends, geen flauw gedoe met broodje kaas, koffie en glas melk, nee, alleen schransen
Dubbele nationaliteit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
echte echte of alleen familie?
ik heb echt de paspoort zeg maar
Wil ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit.Nederlands en Engels.
baasquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit.Nederlands en Engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |