Niks, maar wat doe je er aanquote:
Precies. Zoals HMF dan zegt: Prioriteit is zorgen dat je geen bitch van de vrouw wordt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks, maar wat doe je er aan
Heb geen zin om naar amersfoort te gaan en te gaan praten voor jan kut, alhoewel ik dan wel bier zou kunne gaan drinken met ggmm en happel
"We blijven wel vrienden he?"quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan kutwijf!
Of: 'We blijven elkaar wel zien toch?'
Ja, zodat ik elke week meekrijg met wie je aan het neuken bent, omdat je het na een relatie er even van wilt nemen!
Tuurlijk blijven we vrienden. Gaat echt werken. Ik zet gewoon het knopje om en dan is het net alsof ik niks voor je voel en er niks gebeurd is.quote:
Ja dit laatste hoef ik dus echt niet weten want dan kan je nog wel eens in de krant lezen vrouw mishandeldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of: 'We blijven elkaar wel zien toch?'
Ja, zodat ik elke week meekrijg met wie je aan het neuken bent, omdat je het na een relatie er even van wilt nemen!
Helicoptertje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dit laatste hoef ik dus echt niet weten want dan kan je nog wel eens in de krant lezen vrouw mishandeld
Eigenlijk is dat het ergste he. Dat je chick gewoon geneukt wordt door iemand anders.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dit laatste hoef ik dus echt niet weten want dan kan je nog wel eens in de krant lezen vrouw mishandeld
Na 1,5jaar ben ik serieus wel bang voor dat idee ja, serieusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat het ergste he. Dat je chick gewoon geneukt wordt door iemand anders.
Ik zou gek worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat het ergste he. Dat je chick gewoon geneukt wordt door iemand anders.
En het erge is dat die wijven van tegenwoordig geen greintje waardigheid in hun donder hebben en het er in de regel zo snel mogelijk van nemen, waardoor ze elke kans op herstel van de situatie eigenhandig tenietdoen. Welke vent wil nu een wijf terugnemen dat zich net nadat het uitging heeft laten volpompen door een of andere kerel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na 1,5jaar ben ik serieus wel bang voor dat idee ja, serieus
Het erge is dat ik haar vandaag sprak en dat ze deed alsof er niks aan de hand was, ze was gewoon vrolijk en ze zit er verder ook niet mee want dingen gaan zoals ze gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En het erge is dat die wijven van tegenwoordig geen greintje waardigheid in hun donder hebben en het er in de regel zo snel mogelijk van nemen, waardoor ze elke kans op herstel van de situatie eigenhandig tenietdoen. Welke vent wil nu een wijf terugnemen dat zich net nadat het uitging heeft laten volpompen door een of andere kerel.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
ITS YA BOIIIII JAJA JAJA.
HMF op je beeldscherm
Het erge is als het door een kakker of een turk is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En het erge is dat die wijven van tegenwoordig geen greintje waardigheid in hun donder hebben en het er in de regel zo snel mogelijk van nemen, waardoor ze elke kans op herstel van de situatie eigenhandig tenietdoen. Welke vent wil nu een wijf terugnemen dat zich net nadat het uitging heeft laten volpompen door een of andere kerel.
Dan is die teef je ook niet waard geweest. Totaal negeren dus die hap en een echt lief dingen zoeken. Kan ff duren natuurlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het erge is dat ik haar vandaag sprak en dat ze deed alsof er niks aan de hand was, ze was gewoon vrolijk en ze zit er verder ook niet mee want dingen gaan zoals ze gaan
Bellen met ziggo of UPC.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik had even een vraagje, ik heb een week geleden Eredivisie Live en Sport 1 besteld...
Sport 1 doet het prima, maar EL heb ik nog steeds niet... kan ik ergens kijken hoe het met de bestelling zit?
Ja maar dan heb je het hele: Geef het tijd gelul weerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan is die teef je ook niet waard geweest. Totaal negeren dus die hap en een echt lief dingen zoeken. Kan ff duren natuurlijk
Dat is miss wel zo, maar daar heb je zo weinig aan. Een beetje als een tissue op een slagaderlijke bloeding leggen en hopen dat het zal helpen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan is die teef je ook niet waard geweest. Totaal negeren dus die hap en een echt lief dingen zoeken. Kan ff duren natuurlijk
Klopt. Mijn bitch maak ik SERIEUS soms gewoon twee uur in de nacht wakker om brood voor me klaar te maken. Als ze dan zeikt duw ik haar t bed uit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Zoals HMF dan zegt: Prioriteit is zorgen dat je geen bitch van de vrouw wordt.
Er achteraan gaan lopen is not done.
THe fuckquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Mijn bitch maak ik SERIEUS soms gewoon twee uur in de nacht wakker om brood voor me klaar te maken. Als ze dan zeikt duw ik haar t bed uit.
Je moet laten weten wie de ballen heeft. Eerdere relatie deed ik dat niet en was ik echt een fucking sloofje. NOOIT meer.
Ik word nooit wakker snachts met trek in brood hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Mijn bitch maak ik SERIEUS soms gewoon twee uur in de nacht wakker om brood voor me klaar te maken. Als ze dan zeikt duw ik haar t bed uit.
Je moet laten weten wie de ballen heeft. Eerdere relatie deed ik dat niet en was ik echt een fucking sloofje. NOOIT meer.
Gaat t niet om. Desnoods pleur je y brood in de prullenbak.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik word nooit wakker snachts met trek in brood hoor
Dit is er ook over, maar we snappen je punt!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb wel nog respect naar vrouwen weet jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat t niet om. Desnoods pleur je y brood in de prullenbak.
Het gaat er gewoon om dat ze weet dat ze onderdanig moet zijn aan je. Thats All.
No way dat je dat doet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Linkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Madame loopt nu te huilen in een ander forum dat jullie het hier over haar hebben.
Watquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Madame loopt nu te huilen in een ander forum dat jullie het hier over haar hebben.
hoezo? Ik ben een gouden vent voor haar. Maar elke vrouw heeft een "klootzak" nodig zo nu en dan. Waar denk je dat die miljoenen friendzonegrappen vandaan komen? Omdat die pussies hun ware mannelijke aard verloochenen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb wel nog respect naar vrouwen weet je
Ik vind je echt een goede gast maar dit gaat mij te ver
Oke.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Doe eens een beetje respectvol over vrouwen.
Al klaar met koken en de afwas?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen tegenover jou en Karina ben ik respectvolquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
ben jij columnist ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
hoezo? Ik ben een gouden vent voor haar. Maar elke vrouw heeft een "klootzak" nodig zo nu en dan. Waar denk je dat die miljoenen friendzonegrappen vandaan komen? Omdat die pussies hun ware mannelijke aard verloochenen.
De dag dat je stopt je vrouw zo nu en dan te Behandelen als een lul is de dag dat je "broertje zusje" wordt.
Maar vooral blijven knuffelen en gezellig doen jongens. VOORNAMELIJK dat, en dan af en toe uit dr nest duwen om achter je reet aan te sloven.
Wat ik ook weleens doe is gewoon een week lang elke dag extreem veel kleding in de was gooien. Als ze dan gaat zeiken leg ik haar uit dat zij taken heeft in huis en ik ook. Mijn taken zijn sokken rond laten slingeren, de koelkast leegvreten en VI kijken en zij sokken opruimen, koelkast aanvullen en der smoel houden op de juiste momenten.
Circle of life gasten, KOMOP.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Bitch dit, hoer dat, teef dit, wijf zo...
ik ben gedumpt ja, laat mijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Link?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje, doe alsof je er niet bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |