Heb je daar speciale manieren voor dan?quote:
Ja. Snel zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heb je daar speciale manieren voor dan?
tuurlijk, maar waarom moet dit op voetbalprimeur komen of iets dergelijksquote:
Dan lezen veel PSV'ers het.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tuurlijk, maar waarom moet dit op voetbalprimeur komen of iets dergelijks
Dat zal dan wel jaquote:
stokkie en ik idd, binnekort stappen met haarquote:
Filmpie maken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stokkie en ik idd, binnekort stappen met haar
van wat?quote:
gestolen kratjes inleverenquote:ZAANDAM - Een 30-jarige Zaandammer is donderdagmiddag in Zaandam aangehouden op verdenking van het beroven van een 14-jarig meisje eerder deze week.
Zondagavond even voor 21.00 uur werd een 14-jarig meisje beroofd van haar BlackBerry in het trappenhuis van de parkeergarage van het winkelcentrum Rozenhof. Ze zat daar op een trap met haar mobiele telefoon te spelen toen een man aan haar vroeg of hij mocht bellen met haar telefoon. Dit weigerde het meisje waarop haar telefoon uit haar handen werd gegrist. Het meisje deed aangifte. De politie startte een onderzoek en wist camerabeelden te bemachtigen waarop de verdachte te zien was. Deze beelden werden verspreid onder politiemedewerkers.
Donderdagmiddag werd een 30-jarige Zaandammer aangehouden in een supermarkt omdat hij twee gestolen kratjes wilde inleveren voor statiegeld. Een politiemedewerkster herkende hem van de camerabeelden als de mogelijke straatrover. De Zaandammer heeft beide feiten bekend en zit nog vast.
stappenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat jullie in de nacht met haar gaan doen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stappen
En daarna zien wel, ik ga sowieso voor stokstaart want joden zijn de baas
nep jood met je blowen in Rotterdam.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stappen
blowen in rotterdam?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nep jood met je blowen in Rotterdam.
Reefer zit in Rotterdam zelf.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
blowen in rotterdam?
vlaardingen is geen rotterdam hoor
dan heeft stokstaart mij voorgelogenquote:
Stiekem wist je het wel, met je Clasie UI.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dan heeft stokstaart mij voorgelogen
flikker opquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stiekem wist je het wel, met je Clasie UI.
ja maar die blijft slapen bij 1 van ons, ligt eraan wie haar het eerst hosseltquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dat gekke mens 4 uur in de trein zitten van uit meppel
hore.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
en ik ben chagrijnig door die smerige kankerhoer van een ex van mij en dat gelul om die ui maakt het niet beter, we gaan terug naar een joden ui
Wat doet die kuthoerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
en ik ben chagrijnig door die smerige kankerhoer van een ex van mij en dat gelul om die ui maakt het niet beter, we gaan terug naar een joden ui
Mij dumpen terwijl smiddags er nog niks aan de hand wasquote:
Ik heb DV al opgegeven swa. Ik ga voor Madame.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo maak je helemaal geen kans meer man..
TT heeft voorrangquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stappen
Bitches, allemaal hoerenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mij dumpen terwijl smiddags er nog niks aan de hand was
tt kan mijn reet opquote:
Oh, jij hoeft daar geen moeite voor te doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb DV al opgegeven swa. Ik ga voor Madame.
het is een dubbeldate, die gaat ook meequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb DV al opgegeven swa. Ik ga voor Madame.
eerst plannen maken om te gaan samenwonen en shit, en dan zoietsquote:
Je hebt wel der post geschiedenis in met name psychologie gecheckt hoop ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar die blijft slapen bij 1 van ons, ligt eraan wie haar het eerst hosselt
Vrouwen idd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
eerst plannen maken om te gaan samenwonen en shit, en dan zoiets
Wat de neuk is er aan de hand met die, alsof ik geen gevoel heb ofzo
Ffs man, dump stok dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is een dubbeldate, die gaat ook mee
uiteraardquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hebt wel der post geschiedenis in met name psychologie gecheckt hoop ik
is ook een optiequote:
En dan zeggen, geef het tijd, je komt er wel overheenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrouwen idd.![]()
Niet op enige vorm van logica te betrappen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan zeggen, geef het tijd, je komt er wel overheen
Niks, maar wat doe je er aanquote:
Precies. Zoals HMF dan zegt: Prioriteit is zorgen dat je geen bitch van de vrouw wordt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks, maar wat doe je er aan
Heb geen zin om naar amersfoort te gaan en te gaan praten voor jan kut, alhoewel ik dan wel bier zou kunne gaan drinken met ggmm en happel
"We blijven wel vrienden he?"quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou aan kutwijf!
Of: 'We blijven elkaar wel zien toch?'
Ja, zodat ik elke week meekrijg met wie je aan het neuken bent, omdat je het na een relatie er even van wilt nemen!
Tuurlijk blijven we vrienden. Gaat echt werken. Ik zet gewoon het knopje om en dan is het net alsof ik niks voor je voel en er niks gebeurd is.quote:
Ja dit laatste hoef ik dus echt niet weten want dan kan je nog wel eens in de krant lezen vrouw mishandeldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of: 'We blijven elkaar wel zien toch?'
Ja, zodat ik elke week meekrijg met wie je aan het neuken bent, omdat je het na een relatie er even van wilt nemen!
Helicoptertje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dit laatste hoef ik dus echt niet weten want dan kan je nog wel eens in de krant lezen vrouw mishandeld
Eigenlijk is dat het ergste he. Dat je chick gewoon geneukt wordt door iemand anders.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dit laatste hoef ik dus echt niet weten want dan kan je nog wel eens in de krant lezen vrouw mishandeld
Na 1,5jaar ben ik serieus wel bang voor dat idee ja, serieusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat het ergste he. Dat je chick gewoon geneukt wordt door iemand anders.
Ik zou gek worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat het ergste he. Dat je chick gewoon geneukt wordt door iemand anders.
En het erge is dat die wijven van tegenwoordig geen greintje waardigheid in hun donder hebben en het er in de regel zo snel mogelijk van nemen, waardoor ze elke kans op herstel van de situatie eigenhandig tenietdoen. Welke vent wil nu een wijf terugnemen dat zich net nadat het uitging heeft laten volpompen door een of andere kerel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na 1,5jaar ben ik serieus wel bang voor dat idee ja, serieus
Het erge is dat ik haar vandaag sprak en dat ze deed alsof er niks aan de hand was, ze was gewoon vrolijk en ze zit er verder ook niet mee want dingen gaan zoals ze gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En het erge is dat die wijven van tegenwoordig geen greintje waardigheid in hun donder hebben en het er in de regel zo snel mogelijk van nemen, waardoor ze elke kans op herstel van de situatie eigenhandig tenietdoen. Welke vent wil nu een wijf terugnemen dat zich net nadat het uitging heeft laten volpompen door een of andere kerel.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
ITS YA BOIIIII JAJA JAJA.
HMF op je beeldscherm
Het erge is als het door een kakker of een turk is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En het erge is dat die wijven van tegenwoordig geen greintje waardigheid in hun donder hebben en het er in de regel zo snel mogelijk van nemen, waardoor ze elke kans op herstel van de situatie eigenhandig tenietdoen. Welke vent wil nu een wijf terugnemen dat zich net nadat het uitging heeft laten volpompen door een of andere kerel.
Dan is die teef je ook niet waard geweest. Totaal negeren dus die hap en een echt lief dingen zoeken. Kan ff duren natuurlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het erge is dat ik haar vandaag sprak en dat ze deed alsof er niks aan de hand was, ze was gewoon vrolijk en ze zit er verder ook niet mee want dingen gaan zoals ze gaan
Bellen met ziggo of UPC.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik had even een vraagje, ik heb een week geleden Eredivisie Live en Sport 1 besteld...
Sport 1 doet het prima, maar EL heb ik nog steeds niet... kan ik ergens kijken hoe het met de bestelling zit?
Ja maar dan heb je het hele: Geef het tijd gelul weerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan is die teef je ook niet waard geweest. Totaal negeren dus die hap en een echt lief dingen zoeken. Kan ff duren natuurlijk
Dat is miss wel zo, maar daar heb je zo weinig aan. Een beetje als een tissue op een slagaderlijke bloeding leggen en hopen dat het zal helpen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan is die teef je ook niet waard geweest. Totaal negeren dus die hap en een echt lief dingen zoeken. Kan ff duren natuurlijk
Klopt. Mijn bitch maak ik SERIEUS soms gewoon twee uur in de nacht wakker om brood voor me klaar te maken. Als ze dan zeikt duw ik haar t bed uit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Zoals HMF dan zegt: Prioriteit is zorgen dat je geen bitch van de vrouw wordt.
Er achteraan gaan lopen is not done.
THe fuckquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Mijn bitch maak ik SERIEUS soms gewoon twee uur in de nacht wakker om brood voor me klaar te maken. Als ze dan zeikt duw ik haar t bed uit.
Je moet laten weten wie de ballen heeft. Eerdere relatie deed ik dat niet en was ik echt een fucking sloofje. NOOIT meer.
Ik word nooit wakker snachts met trek in brood hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Mijn bitch maak ik SERIEUS soms gewoon twee uur in de nacht wakker om brood voor me klaar te maken. Als ze dan zeikt duw ik haar t bed uit.
Je moet laten weten wie de ballen heeft. Eerdere relatie deed ik dat niet en was ik echt een fucking sloofje. NOOIT meer.
Gaat t niet om. Desnoods pleur je y brood in de prullenbak.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik word nooit wakker snachts met trek in brood hoor
Dit is er ook over, maar we snappen je punt!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb wel nog respect naar vrouwen weet jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat t niet om. Desnoods pleur je y brood in de prullenbak.
Het gaat er gewoon om dat ze weet dat ze onderdanig moet zijn aan je. Thats All.
No way dat je dat doet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Linkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Madame loopt nu te huilen in een ander forum dat jullie het hier over haar hebben.
Watquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Madame loopt nu te huilen in een ander forum dat jullie het hier over haar hebben.
hoezo? Ik ben een gouden vent voor haar. Maar elke vrouw heeft een "klootzak" nodig zo nu en dan. Waar denk je dat die miljoenen friendzonegrappen vandaan komen? Omdat die pussies hun ware mannelijke aard verloochenen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb wel nog respect naar vrouwen weet je
Ik vind je echt een goede gast maar dit gaat mij te ver
Oke.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Doe eens een beetje respectvol over vrouwen.
Al klaar met koken en de afwas?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen tegenover jou en Karina ben ik respectvolquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
ben jij columnist ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
hoezo? Ik ben een gouden vent voor haar. Maar elke vrouw heeft een "klootzak" nodig zo nu en dan. Waar denk je dat die miljoenen friendzonegrappen vandaan komen? Omdat die pussies hun ware mannelijke aard verloochenen.
De dag dat je stopt je vrouw zo nu en dan te Behandelen als een lul is de dag dat je "broertje zusje" wordt.
Maar vooral blijven knuffelen en gezellig doen jongens. VOORNAMELIJK dat, en dan af en toe uit dr nest duwen om achter je reet aan te sloven.
Wat ik ook weleens doe is gewoon een week lang elke dag extreem veel kleding in de was gooien. Als ze dan gaat zeiken leg ik haar uit dat zij taken heeft in huis en ik ook. Mijn taken zijn sokken rond laten slingeren, de koelkast leegvreten en VI kijken en zij sokken opruimen, koelkast aanvullen en der smoel houden op de juiste momenten.
Circle of life gasten, KOMOP.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Bitch dit, hoer dat, teef dit, wijf zo...
ik ben gedumpt ja, laat mijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Link?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojoortje, doe alsof je er niet bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |