Dat sowieso.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sbs6 reeks in klb moet ook gewoon terug op de zondagavond
Ik kon het niet eens meer bijhouden iddquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Al ging dat topic veel te hard na een tijdje
Blackmetalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard Ajacied4lf durfde mij een week niet aan te spreken toen ik hem Black Metal stuurde alleen.
In de TV-SC, Die Dolerquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Al ging dat topic veel te hard na een tijdje
Moet Matthijs er wel overheen lopen heaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
Claudia legt 'r borsten op tafel in DWDD. Wie zou haar doen?
welke claudia?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
Claudia legt 'r borsten op tafel in DWDD. Wie zou haar doen?
Veel plezier met je Murphy'squote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:46 schreef Caland het volgende:
Enfin. Ik ben murphy's achterover tikken.
Fijne avond nog
opzich wel ondanks dat ze pot isquote:
Ga je naar de pub?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:46 schreef Caland het volgende:
Enfin. Ik ben murphy's achterover tikken.
Fijne avond nog
quote:
Idd. Het is nog niet eens 8 uur man.quote:
Eens. Gaat ook helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind deze gast altijd zo irritant. Die komt 3 maanden na dato even interessant doen met een paar internet-filmpjes: 'Ja Matthijs, dit is ontzettend hot op internet. Dit is trending Matthijs'.
Daaromquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Het is nog niet eens 8 uur man.
quote:
Wat sneu dat ze dit moeten oproepenquote:PSV-aanhang geeft gehoor aan oproep
PSV-supporters laten komende zondag van zich horen. Na negentien minuten en dertien seconden is het de bedoeling dat iedereen in het stadion het clublied meezingt, aldus Omroep Brabant.
President-commissaris Peter Swinkels riep de PSV-supporters eerder deze week op tot meer steun. Deze oproep is positief ontvangen door diverse verenigingen, die met het idee van het clublied zijn gekomen. PSV gaat hierin een rol spelen door de tekst te tonen op de schermen.
De betrokken fanclubs hopen dat alle supporters in het rood-wit naar het Philips Stadion komen. Tijdens de actie is het de bedoeling dat iedereen gaat staan.
Er is gekozen voor negentien minuten en dertien seconden verwijzend naar 1913, het oprichtingsjaar. PSV speelt zondag een thuiswedstrijd tegen concurrent FC Twente
Is toch leuk een keer sfeer daar?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat sneu dat ze dit moeten oproepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |