Heb je daar speciale manieren voor dan?quote:
Ja. Snel zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heb je daar speciale manieren voor dan?
tuurlijk, maar waarom moet dit op voetbalprimeur komen of iets dergelijksquote:
Dan lezen veel PSV'ers het.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tuurlijk, maar waarom moet dit op voetbalprimeur komen of iets dergelijks
Dat zal dan wel jaquote:
stokkie en ik idd, binnekort stappen met haarquote:
Filmpie maken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stokkie en ik idd, binnekort stappen met haar
van wat?quote:
gestolen kratjes inleverenquote:ZAANDAM - Een 30-jarige Zaandammer is donderdagmiddag in Zaandam aangehouden op verdenking van het beroven van een 14-jarig meisje eerder deze week.
Zondagavond even voor 21.00 uur werd een 14-jarig meisje beroofd van haar BlackBerry in het trappenhuis van de parkeergarage van het winkelcentrum Rozenhof. Ze zat daar op een trap met haar mobiele telefoon te spelen toen een man aan haar vroeg of hij mocht bellen met haar telefoon. Dit weigerde het meisje waarop haar telefoon uit haar handen werd gegrist. Het meisje deed aangifte. De politie startte een onderzoek en wist camerabeelden te bemachtigen waarop de verdachte te zien was. Deze beelden werden verspreid onder politiemedewerkers.
Donderdagmiddag werd een 30-jarige Zaandammer aangehouden in een supermarkt omdat hij twee gestolen kratjes wilde inleveren voor statiegeld. Een politiemedewerkster herkende hem van de camerabeelden als de mogelijke straatrover. De Zaandammer heeft beide feiten bekend en zit nog vast.
stappenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat jullie in de nacht met haar gaan doen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stappen
En daarna zien wel, ik ga sowieso voor stokstaart want joden zijn de baas
nep jood met je blowen in Rotterdam.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stappen
En daarna zien wel, ik ga sowieso voor stokstaart want joden zijn de baas
blowen in rotterdam?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nep jood met je blowen in Rotterdam.
Reefer zit in Rotterdam zelf.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
blowen in rotterdam?
vlaardingen is geen rotterdam hoor
dan heeft stokstaart mij voorgelogenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |