quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, uit woede om iemand
Ik ben verder niet heilig ouwe
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
En ik ga niet verder heilig doen erover en zeiken op mensen die wel met kanker roepen maar het is nu nog vers voor mij, en nu is het nog pijnlijk dat een goede vriend er in 3 weken tijd aan onder door gegaan is
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, uit woede om iemand
Hoeft ook niet. Maar vandaar dat je mensen niet moet gaan bannen direct als ze het er uitgooien. Van mij hoeft het ook niet, en probeer het altijd te editten, maar je houdt het ongeacht wat voor regels toch niet tegen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, uit woede om iemand
O nee niet direct hoor, alleen minderen mag wel,dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Maar vandaar dat je mensen niet moet gaan bannen direct als ze het er uitgooien. Van mij hoeft het ook niet, en probeer het altijd te editten, maar je houdt het ongeacht wat voor regels toch niet tegen.
die sigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Check mijn sig...
we gaan over een paar weken weer evalueren..
Ga je m'n naam er ook bij zetten? Zou mooi zijn als ik de credits voor m'n eigen uitspraak krijg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Check mijn sig...
we gaan over een paar weken weer evalueren..
True.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
O nee niet direct hoor, alleen minderen mag wel,dat bedoelde ik
Hoe doe ik dat...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je m'n naam er ook bij zetten? Zou mooi zijn als ik de credits voor m'n eigen uitspraak krijg.
En over 2 weken staat je evaluatie-gesprek op de agenda.
Yvonne en remlof vonden dat ook al voor in ONZquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
True.
Bij sommige live-topics als er iets gebeurt op het veld wil het nog wel eens de trieste kant op gaan. Dat zijn momenten dat je de halve wedstrijd mist
Overigens denk ik serieus dat jij ook een goede mod zou zijn.
ja, alleen minus de tagsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat...
gewoon quote erin plakken?
Of er 'Kapiteintje:' voorzetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat...
Gewoon erbij zetten: Op vrijdag 2 maart 2012 zei Kapiteintje:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat...
Smoof! Je bent echt m'n held van de dag man.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smoof! Je bent echt m'n held van de dag man.![]()
Bier en tieten! Jalalalalaaa! Bier en tieten! JA-LALALALALAAA
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[UDOWU MEET] DV en Smoof O+
Smoofie is verliefd op DeeVee! Smoofie is verliefd op DeeVee!
Die negerin/puerto-ricaanse die er nu in zitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
Nu we toch in het sfeertje van schamen zitten: wie heeft er ooit een shame boner gehad en in welke situatie?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=shame%20boner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |