Ben je er veel tijd mee kwijt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat doen ggmm en happel ook, dus daar is niks mis mee, en als mod hoef je echt geen heilige te zijn
Je post nu sowieso al redelijk veel tochquote:
Bewijs?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je soms een zeer irritant ventje bent.
Probleem bij jou is dat je zo wispelturig bent als die kut ex van Stevenmac. Ene keer denk je normaal te kunnen praten met je en de volgende keer ben je niet op enig zinnige reactie te betrappen. Misschien moet je daar eens wat mee doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Happel haat mij... ik weet niet waarom
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probleem bij jou is dat je zo wispelturig bent als die kut ex van Stevenmac. Ene keer denk je normaal te kunnen praten met je en de volgende keer ben je niet op enig zinnige reactie te betrappen. Misschien moet je daar eens wat mee doen.
Dat was ik ja.. maar na mijn ban van afgelopen dagen ben ik veranderd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probleem bij jou is dat je zo wispelturig bent als die kut ex van Stevenmac. Ene keer denk je normaal te kunnen praten met je en de volgende keer ben je niet op enig zinnige reactie te betrappen. Misschien moet je daar eens wat mee doen.
Ik denk dat het komt omdat je zolang bleef doorzeuren over dat "kanker"-gebeuren. Dat was wel irritant.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bewijs?
Iedereen vindt mij aardig, behalve Happel
Happel is gewoon een goede, ondanks dat het een kakkerlak is maar hij staat wel open wanneer het het wel fout gaat en het van zeg maar de rotterdamse kant richting de amsterdamse kant gaatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je zolang bleef doorzeuren over dat "kanker"-gebeuren. Dat was wel irritant.
Overigens heb ik als user ooit een officiële klacht ingediend tegen HappelPas toen ik zelf mod werd kwam ik erachter dat Happel wel een hele goede mod is. Dat Karakteristieke ben ik wel gaan waarderen
Vond dat ook wel veelste ver gaan...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat je zolang bleef doorzeuren over dat "kanker"-gebeuren. Dat was wel irritant.
Overigens heb ik als user ooit een officiële klacht ingediend tegen HappelPas toen ik zelf mod werd kwam ik erachter dat Happel wel een hele goede mod is. Dat Karakteristieke ben ik wel gaan waarderen
Oh...dan zul je het idd wel druk hebben ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je graag naar Barcelona kijkt moet je geen mod worden...
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het me wel is opgevallen. Beetje net als bij Ajacied422. Dat was ook zo'n kutventje, maar nu is het de wankelmotor van het VBL forum.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat was ik ja.. maar na mijn ban van afgelopen dagen ben ik veranderd.
Een beetje wel ja, maar als ik zie hoeveel gekanker iedereen hier uitkraamt, ach.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vond dat ook wel veelste ver gaan...
Iedereen die het woord kanker gebruikt moet een weekban krijgen... dan zullen we wel zien of dat nog steeds gebeurtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, maar als ik zie hoeveel gekanker iedereen hier uitkraamt, ach.
Als mod hoef je niet emotieloos te zijn.
Ajacied422 is een goede userquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh...dan zul je het idd wel druk hebben ja.
[..]
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het me wel is opgevallen. Beetje net als bij Ajacied422. Dat was ook zo'n kutventje, maar nu is het de wankelmotor van het VBL forum.
Ik riep het voorheen ook constant maar sinds dit jaar op notabene mijn verjaardag een goede vriend er aan overleden is ben ik er serieus wel klaar mee met dat woordjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen die het woord kanker gebruikt moet een weekban krijgen... dan zullen we wel zien of dat nog steeds gebeurt
Ik ben het niet eens met het door jou voorgestelde beleid.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen die het woord kanker gebruikt moet een weekban krijgen... dan zullen we wel zien of dat nog steeds gebeurt
Serieus?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het me wel is opgevallen. Beetje net als bij Ajacied422. Dat was ook zo'n kutventje, maar nu is het de wankelmotor van het VBL forum.
Dit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik riep het voorheen ook constant maar sinds dit jaar op notabene mijn verjaardag een goede vriend er aan overleden is ben ik er serieus wel klaar mee met dat woordje
Ik heb het je vandaag nog zien posten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik riep het voorheen ook constant maar sinds dit jaar op notabene mijn verjaardag een goede vriend er aan overleden is ben ik er serieus wel klaar mee met dat woordje
ja, uit woede om iemandquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo kk droog dit he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |