True that!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die negerin/puerto-ricaanse die er nu in zit![]()
Dat shirtje ging erg vaak omhoog.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
True that!
Deze was ook niet verkeerd.Vooral die scene waarin dat shirtje omhoog gaat.
[ afbeelding ]
En terecht.quote:
Mooie vrouwen zonder shirtjesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
shirtjes die omhoog gaan bij lelijke vrouwen
Hij is heel vaak te vinden in ONZ.. topic heet UDOWU.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht.![]()
Maar jij postte ook in nieuwsfora zei je gister of eergister? Ben je daar vaker te vinden dan VBL?
Nee, maar als er iets is mbt economie of buitenlandse politiek (lees: iran, afghanistan etc) ben ik er atlijd bij.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En terecht.![]()
Maar jij postte ook in nieuwsfora zei je gister of eergister? Ben je daar vaker te vinden dan VBL?
Wat vind je zo interessant aan Iran & Afghanistan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar als er iets is mbt economie of buitenlandse politiek (lees: iran, afghanistan etc) ben ik er atlijd bij.
Discussie aangaan mbt de amerikanen en Israel, altijd leuk. Eigenlijk elk controversieel onderwerp vind ik top.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat vind je zo interessant aan Iran & Afghanistan?
Ah zo.. dus hoeft niet Iran of Afghanistan te zijn, dacht dat evenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Discussie aangaan mbt de amerikanen en Israel, altijd leuk. Eigenlijk elk controversieel onderwerp vind ik top.
Vind die hele oorlog daar echt fascinerend. Zowel de aanleiding als de oorlog zelf. Er is daar zoveel meer aan de hand dan wat de man op de straat denkt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar als er iets is mbt economie of buitenlandse politiek (lees: iran, afghanistan etc) ben ik er atlijd bij.
Die afghaanse soldaten die gwn aan de opium zaten terwijl ze moesten vechtenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind die hele oorlog daar echt fascinerend. Zowel de aanleiding als de oorlog zelf. Er is daar zoveel meer aan de hand dan wat de man op de straat denkt.
Ross Kemp in Afghanistan.Ook zo geniaal.
Iran en Syrie vind ik interessant..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind die hele oorlog daar echt fascinerend. Zowel de aanleiding als de oorlog zelf. Er is daar zoveel meer aan de hand dan wat de man op de straat denkt.
Ross Kemp in Afghanistan.Ook zo geniaal.
jaquote:
Mijn vaste thuis basis sowiesoquote:
net gtstquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:37 schreef Tarado het volgende:
Het prettige van dit topic is dat het heel hard gaat maar als je er niet bij bent niets mist
Wie gaat er überhaupt naar de kroeg om wat te eten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij ging naar de kroeg om wat te eten zei hij, wie gaat er nou in zijn 1tje eten in de kroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |