Nee ik ben gewoon knettergek geboren. Krijg wel heel vaak te horen dat ik wat moet doen met mijn "creatieve talenten".quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ben jij columnist ofzo
Ik moet elke keer fucking hard lachen om je posts
Je bent gewoon een prettig gestoorde.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon knettergek geboren. Krijg wel heel vaak te horen dat ik wat moet doen met mijn "creatieve talenten".
Daarom dat ik nu dus ook die documentaire maak
Ouwe relnicht wat heb ik je gemist man!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
hoezo? Ik ben een gouden vent voor haar. Maar elke vrouw heeft een "klootzak" nodig zo nu en dan. Waar denk je dat die miljoenen friendzonegrappen vandaan komen? Omdat die pussies hun ware mannelijke aard verloochenen.
De dag dat je stopt je vrouw zo nu en dan te Behandelen als een lul is de dag dat je "broertje zusje" wordt.
Maar vooral blijven knuffelen en gezellig doen jongens. VOORNAMELIJK dat, en dan af en toe uit dr nest duwen om achter je reet aan te sloven.
Wat ik ook weleens doe is gewoon een week lang elke dag extreem veel kleding in de was gooien. Als ze dan gaat zeiken leg ik haar uit dat zij taken heeft in huis en ik ook. Mijn taken zijn sokken rond laten slingeren, de koelkast leegvreten en VI kijken en zij sokken opruimen, koelkast aanvullen en der smoel houden op de juiste momenten.
Circle of life gasten, KOMOP.
Dus?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Bitch dit, hoer dat, teef dit, wijf zo...
Idd. Het is Men's Night Out in het VBL Café.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jojoortje, doe alsof je er niet bent.
Jojoortje,quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Het is Men's Night Out in het VBL Café.
[quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Het is Men's Night Out in het VBL Café.
quote:
Ajuusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jojoortje, doe alsof je er niet bent.
ABO ik weet de regels niet wat betreft lekken etc even doorlezen.quote:
ja maar ik zei nog dat alle vrouwen behalve jij dat waren johertjequote:
Vrouwen kunnen ook wel eens jammer bezig zijn. Dan zijn dergelijke termen gewoon gerechtvaardigd hoor.quote:
Toen ik nog thuis woonde hadden we seks terwijl mijn moeder de trap soms zelfs zingend op kwam.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
humor in bed, enige wat er in bed moet gebeuren is dat ik gepijpt wordt en sex, de rest wil ik gewoon slapen
dudequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde hadden we seks terwijl mijn moeder de trap soms zelfs zingend op kwam.
Ooit lag ik mijn vtiendin te likken in dat ouderlijk huis. Wij hebben een kat van circa 7 kilo, echt ONWIJS dik. Terwijl mijn vriendin der poeslippen opgezwollen waren tot twee van die "rollen" die ze doen in de goten van een bowlingbaan voor kleine kinderen, kwam mijn moeder zingend naar boven.
"Oooo wat een dikke poes, Oooo wat ben jij een dikke poes!".
Op dat moment knijpt vriendinlief in haar kutlippen en begint mee te zingen.
TRANEN over mijn wangen. Vrouwen met humor in bed
juist, laten zien dat niet alle vrouwen slecht zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
Misschien kan Jojoortje juist wel wat toevoegen door de ándere kant van het verhaal te vertellen.
QFTquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dude![]()
Ik voelde mij echt kut maar je laat mij echt lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |