Het is echt zo hoor. Ze hebben dat gewoon nodig. Ze kwam om 21:05 binnen uit der werk. Heb alleen "Hoi" gezegd. Weer verder fok!kend en tv kijkend.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ouwe relnicht wat heb ik je gemist man!Je maakt me weer vrolijk.
![]()
En toch heb je wel gelijk ergens inderdaad. Als je té lief bent werkt het niet. Misschien moet ik het eens in de praktijk brengen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is echt zo hoor. Ze hebben dat gewoon nodig. Ze kwam om 21:05 binnen uit der werk. Heb alleen "Hoi" gezegd. Weer verder fok!kend en tv kijkend.
Ga haar nu trouwens wel even knuffelen want ze was ongelofelijk lief vandaag. Moest werken tussen 05;00 en 11:00. Stond ze op om mijn brood te smeren. Ga dus even the favor returnen. Immers, alleen een lul zijn werkt ook averechts.
Everythings About Balance..
Kan toch, heb je hier ook om de hoek. Zo'n horeca leverancier, 24/7 open voor lossen en splitsen etcquote:
Kun je mij dat adres geven van die dresseur?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is echt zo hoor. Ze hebben dat gewoon nodig. Ze kwam om 21:05 binnen uit der werk. Heb alleen "Hoi" gezegd. Weer verder fok!kend en tv kijkend.
Ga haar nu trouwens wel even knuffelen want ze was ongelofelijk lief vandaag. Moest werken tussen 05;00 en 11:00. Stond ze op om mijn brood te smeren. Ga dus even the favor returnen. Immers, alleen een lul zijn werkt ook averechts.
Everythings About Balance..
Maar andersom zou eikel, klootzak, rotzak etc. wel normaal zijn he?quote:
Post die kerel altijd zo geniaal?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:50 schreef DonRaja het volgende:
Smileys all over the place, hoofdletters, net teveel detailinformatie bij sexverhalen... Welcome back HMF
ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Post die kerel altijd zo geniaal?Ken hem nauwelijks namelijk.
HMF is 1 van de kakkerlakken met of de grootste fantasie, of de meeste humor of ik weet gewoon niet, maar hij heeft ietsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Post die kerel altijd zo geniaal?Ken hem nauwelijks namelijk.
Nice ouwe, binnekort date met die bigbitch in Vlaardingenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:53 schreef DonRaja het volgende:
Zijn we nou alle vrouwen uit dit topic aan het jagen? Eerst die dikke, nu Jojo...
Hoe gaat de hossel trouwens voor de 2 VBL-SC loverboys?
Vlaardingen? Waarom daar in vredesnaam?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nice ouwe, binnekort date met die bigbitch in Vlaardingen
De bigbitch in kwestie:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nice ouwe, binnekort date met die bigbitch in Vlaardingen
Ja dat wou stokstaartquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vlaardingen? Waarom daar in vredesnaam?
Gast! Je ui...
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De bigbitch in kwestie:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De bigbitch in kwestie:
[ afbeelding ]
Dafuqquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De bigbitch in kwestie:
[ afbeelding ]
Aah ok, het staat nou niet bepaald bekend als een bruisende metropool...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat wou stokstaart
Voelt ie zich veilig denk ik
Nee maar ik weiger rotterdam in te gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, het staat nou niet bepaald bekend als een bruisende metropool...
Ook maar niet lang meer nee laat maar.quote:
Op welke voorwaarde dan wel?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar ik weiger rotterdam in te gaan
Waarom post je 't dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook maar niet lang meer nee laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |