Ik mag ook komen vanwege mijn clasie uiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel voor een Feijenoord-meet. Happel regelt de snats.
Pure aids zelfs Feyenoorders zinken niet diep genoeg hem als Avatar te nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag ook komen vanwege mijn clasie ui
Neuh, ik ga niet samen met supporters van andere clubs. Irritatiefactor x 100quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:05 schreef stevenmac26 het volgende:
een vbl sc meet, nee dat zal goed aflopen
Ik mag ook komen, omdat mijn vader voor Feijenoord is.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mag ook komen vanwege mijn clasie ui
Waren die lekker?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij die van ons toen de 2e keer waren silk,flippiee en huppelmuts er, verder wel veel gasten ja
Is het echt zo erg?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, ik ga niet samen met supporters van andere clubs. Irritatiefactor x 100
silk en flippiee zijn te doen jaquote:
Lijkt me geen goed plan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:05 schreef Caland het volgende:
Ik ben wel voor een Feijenoord-meet. Happel regelt de snats.
flippiee 20 en silk ook volgens mijquote:
Over alles behalve voetbal hebben!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat dat irriteren, ja.
Twente!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Sowieso, waar moet je zoiets doen
Wij willen niet naar rotterdam, de rotterdammers niet naar Amsterdam
In utrecht breekt de pleuris uit
En wie wil dat nou?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben voor een Feyenoord meet maar iemand gaat mij een dag in huis moeten nemen
Hij mag best bij mij op de bank crashen hoorquote:
Ik ben voor en daar zijn toch geen supporters die zich mogen meten met de eckte eckte ..quote:
Nicequote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flippiee 20 en silk ook volgens mij
Eerst die 2e ring hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Een meet bij De_Kromme thuis is wel een mooie tussenweg. Rotterdam al helemaal niet daar krijg ik standaard ruzie nog buiten het feit om dat ik Ajacied ben
Gewoon bij de kantine van DHZ afspreken zondag.quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:10 schreef GGMM het volgende:
Een VBL-meet lijkt me stiekem best leuk. Hopelijk willen de ouders van Ajacied422 hem ook komen brengen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:10 schreef GGMM het volgende:
Een VBL-meet lijkt me stiekem best leuk. Hopelijk willen de ouders van Ajacied422 hem ook komen brengen.
smoofie en ik damsco, dus het is 2 om 2quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:10 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt me evident dat de meet in Amersfoort gehouden wordt. De meeste VBL-users komen daar vandaan.
Komt gewoon omdat je een irritant kutventje bent. In Amsterdam zou je net zo goed ruzie krijgen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Een meet bij De_Kromme thuis is wel een mooie tussenweg. Rotterdam al helemaal niet daar krijg ik standaard ruzie nog buiten het feit om dat ik Ajacied ben
Op het toilet, niet de kantine.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon bij de kantine van DHZ afspreken zondag.
Amersfoortquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:10 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt me evident dat de meet in Amersfoort gehouden wordt. De meeste VBL-users komen daar vandaan.
We kunnen hem wel droppen in de bijlmer, genoeg negerpiemels daarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat je een irritant kutventje bent. In Amsterdam zou je net zo goed ruzie krijgen.
Ik kan me bek nooit houden en Rotterdammers zijn echt nog gevoeliger hoor tenzij het negers zijn die verstaan me toch niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat je een irritant kutventje bent. In Amsterdam zou je net zo goed ruzie krijgen.
Lekker snuiven ouwequote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Op het toilet, niet de kantine.
Al kom ik nooit meer op DHZ.
wat heb je tegen rotterdammers swaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan me bek nooit houden en Rotterdammers zijn echt nog gevoeliger hoor tenzij het negers zijn die verstaan me toch niet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoef geen wekker te zetten, mooi zo'n gehandicapte leventje
eerder tegen negers swaquote:
Jij hier .. jammer dat je lesbisch bentquote:
Oftewel je doet stoer en dan krijg je klappen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan me bek nooit houden en Rotterdammers zijn echt nog gevoeliger hoor tenzij het negers zijn die verstaan me toch niet.
ik en dikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, daar heb je het volgende dikkertje.
Ik leg de schuld juist bij mezelfquote:
Waar ga je dan heen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Op het toilet, niet de kantine.
Al kom ik nooit meer op DHZ.
roos94 is een 45-jarige man die zich voordoet als vrouw.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Signaleer ik een nieuwe chick? Hoi, ben je dik?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Leuke openingszin welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
nee ben vandaag 73 geworden hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
roos94 is een 45-jarige man die zich voordoet als vrouw.
Nee stoer doe ik nooit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oftewel je doet stoer en dan krijg je klappen.
Varkenoord altijd. Al is dat ook niet echt super. Kan me echt irriteren aan dat sfeertje daar.quote:
Ze is lesbisch dus nutteloos . Of ga jij haar ff ompraten.quote:
Monkyyy ook tochquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik en lesbischquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij hier .. jammer dat je lesbisch bent
Gewoon naar Het Haantje komenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Varkenoord altijd. Al is dat ook niet echt super. Kan me echt irriteren aan dat sfeertje daar.
Of als je blind bent in het echt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Let wel op dat je hem alleen op internet gebruikt.
Jammer Madame.Paonquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een ONZ-topic ooit ergens eens ondekt.
quote:
Ja, ik ga daar sinds kort ook nooit meer heen. Veel te druk ook, traag volk achter de bar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Varkenoord altijd. Al is dat ook niet echt super. Kan me echt irriteren aan dat sfeertje daar.
Ben jij het zusje van sharr?quote:
Ja daar kom ik amper, alleen radiotopic.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een ONZ-topic ooit ergens eens ontdekt
Dit soort infantiele humor hoort in ONZ thuis.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:15 schreef roos94 het volgende:
het is mijn 73e verjaardag vandaag hoor. en niemand heeft me nog gefeliciteerd.
lolz goeie cumbekquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:15 schreef roos94 het volgende:
het is mijn 73e verjaardag vandaag hoor. en niemand heeft me nog gefeliciteerd.
Monkyyy is uiteindelijk wel weer een meisje aldus scheve steven.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Monkyyy is uiteindelijk wel weer een meisje aldus scheve steven.
Vraag een klooncheck aan.quote:
Je neemt het leven veel te serieus.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vraag een klooncheck aan.
Ik heb geen kloons namelijk.
Laat gewoon anderen halen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik ga daar sinds kort ook nooit meer heen. Veel te druk ook, traag volk achter de bar.
M'n broer gaat ook uit principe niet meer, stond ooit 20 minuten in de rij om te horen dat ze gesloten waren.
Hoi schat, laat nou eens een foto zienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
ja dat klopt, heb haar fb gezien, maar het was niet zo'n lekker wijf als hoe ze zich voor deedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Monkyyy is uiteindelijk wel weer een meisje aldus scheve steven.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij die rel gemist?
Monkyyy nep? Blog gevonden
Ey, ben je er nog.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Link fb dan. En van flippquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dat klopt, heb haar fb gezien, maar het was niet zo'n lekker wijf als hoe ze zich voor deed
post gewoon mee schatje hier, we zijn allemaal dik en gezelligquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij die rel gemist?
Monkyyy nep? Blog gevonden
quote:
ja van flippiee doe ik neit want die ken ik persoonlijk, en ik heb die fb niet meer man, is tijdje terug alquote:
Ja was een goede post hequote:
Aah oke, en van DV?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja van flippiee doe ik neit want die ken ik persoonlijk, en ik heb die fb niet meer man, is tijdje terug al
Heb ik al , ook sport 1.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg vanaf morgen trouwens eredivisie-live op m'n kamer.
ja die had ik ook, had zelf eerst ook fb met meerdere fok dames maar fb weg gedaan manquote:
ze is aan het eten, laat haarquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen.
Doen jullie voorzichtig met Roos en Paon?
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 476 stevenmac26
002. 383 Smoofie
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 496 stevenmac26
002. 283 Smoofie
Klopt ja. Maar wel lullig als je er al een tijdje staat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat gewoon anderen halen.
En ja, ze sluiten altijd een half uur voor het begin van de wedstrijd.
Woon je nog bij je ouders?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
Ik zag hem ja, godverdommequote:
jij woont nog thuisquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
Poolcafé toch? Vroeger nog wel eens geweest. Best relaxed inderdaad.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar wel lullig als je er al een tijdje staat.![]()
Mike's is wat dat betreft echt een stuk relaxter. Flesjes bier, goede bediening en net zo kort lopen.
Trusten, tot zo!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga slapen.
Doen jullie voorzichtig met Roos en Paon?
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Woon je nog bij je ouders?
Ik heb Sport1, EL hebben mn ouders.
Klopt. Ging er eerst nooit naar binnen omdat het er van buiten echt pauper uitziet, eenmaal binnen is het dan opeens enorm groot en gewoon netjes.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Poolcafé toch? Vroeger nog wel eens geweest. Best relaxed inderdaad.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja![]()
Woonkompas heeft me dit jaar ook nog eens uitgeschreven om achterlijke redenen.
best wel ernstig jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 dagen achter elkaar?Dat is wel een beetje jammer hoor...
kakkerlakquote:
Zeiken op Ajacied422 qua postgedrag zit er voor jou iig even niet meer in.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
best wel ernstig ja
Maar komt door de nachtelijke sc
Ik heb een gemiddelde van 37 per dag, hij van 140 ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeiken op Ajacied422 qua postgedrag zit er voor jou iig even niet meer in.
Happel was er al, de rest leek zo mooiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een vent die nog bij zijn ouders woont. een kleuter juf en een haven arbeider die ons moeten vertellen we wel en niet mogen doen ... Morpheus waar kies jij je team op uit man ..
nou weer opdonderenquote:
Episch was dat, toen zijn moeder een mailtje naar wat users had gestuurd.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar is deze topnotch hooligan gebleven?
jorienvdherik
Kan je haar wel aan ouwe?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
madame paon ben je nog in voor een date?
Gek he met al je bansquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb een gemiddelde van 37 per dag, hij van 140 ofzo
Nee die moeder had gebeld, en hij moest ook sorry zeggen want hij had zelf stoer lopen mailenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Episch was dat, toen zijn moeder een mailtje naar wat users had gestuurd.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
madame paon ben je nog in voor een date?
Neem gewoon kokosmakronen meequote:
Waar ging dat ook alweer over.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee die moeder had gebeld, en hij moest ook sorry zeggen want hij had zelf stoer lopen mailen
Dat hij impotent is zag ik ook wel over de cam.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:25 schreef Monopoly het volgende:
Steven is terminaal. Heb ooit met hem een wilde nacht beleeft in Amsterdam en we hebben vrouwen aan het huilen gekregen om zijn verhaal
Jorien had stoere mailtjes gestuurd en deed lacherig over Picornie, die was toen zoveel jaar doodquote:
Binnekort weer doenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:25 schreef Monopoly het volgende:
Steven is terminaal. Heb ooit met hem een wilde nacht beleeft in Amsterdam en we hebben vrouwen aan het huilen gekregen om zijn verhaal
Die UI heb ik lang niet gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar is deze topnotch hooligan gebleven?
jorienvdherik
En wat frituurquote:
Ik was 26 toen ik op mezelf ging. Maar smoes is dat mn huis nog gebouwd moest worden en dat duurde 2 jaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel te oud om nog niet op mezelf te wonen. Dit jaar maar eens doen.
Oja. Hadden toen toch ook pizza's naar z'n huis laten bezorgen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jorien had stoere mailtjes gestuurd en deed lacherig over Picornie, die was toen zoveel jaar dood
Gasten hadden zijn gegevens achterhaald en lopen bellen en shit naar zijn huis
Nog nooit gedaan ook?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel te oud om nog niet op mezelf te wonen. Dit jaar maar eens doen.
Toen belde zijn moeder 1 van die jongens op en toen kwam hij aan de telefoon en moest ie sorry zeggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Hadden toen toch ook pizza's naar z'n huis laten bezorgen.
Als je via Ideal afrekent mag je die grap ook best bij mij uithalen hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Hadden toen toch ook pizza's naar z'n huis laten bezorgen.
Toen was ideal er nog nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je via Ideal afrekent mag je die grap ook best bij mij uithalen hoor
Heb je weer zitten blowen mono?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:27 schreef Monopoly het volgende:
Die stokstaart ook trouwens. Wat een wause donder
Vrouwen moeten de mod status toch *verdienen*quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Happel was er al, de rest leek zo mooi
Monopoliep ons aller baasquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:27 schreef Monopoly het volgende:
Die stokstaart ook trouwens. Wat een wause donder
Tuurlijk kan ze goed koken. Lekker veel boter.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer heb trek gekregen van al die frituur opmerkingen. Madame Poan kan je ook goed koken?
Ja dat is wel geluktquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vrouwen moeten de mod status toch *verdienen*
latersquote:
Gezellig man. All you can eat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
madame paon is best lief denk ik!
Ik wil wel een keertje uit eten met haar als zij betaalt
Gewoon rondvliegende restjes opvangen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil wel meeten als ze me betaalt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Gelijkspelletje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:31 schreef Monopoly het volgende:
Zondag naar Feyenoord - Groningen. Gratis kaartjes
Dat is waar, maar tegen PSV konden ze het opeens wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk 2-1 Feyenoord. Groningen krijgt ferme klappen laatste tijd.
En 2-1 is een ferme klap? Naja ik laat het eindoordeel over aan opper Feyenoorder Steven. Waarschijnlijk is zijn held wel weer fit dit weekendquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk 2-1 Feyenoord. Groningen krijgt ferme klappen laatste tijd.
Het balletje is rond, dat is het mooie van voetbalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, maar tegen PSV konden ze het opeens wel.
Onbeperkt spare ribs eten is daarna nooit meer hetzelfde..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Wedstrijd duurt 90 minuten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het balletje is rond, dat is het mooie van voetbal
Zal ff zoeken voor jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:32 schreef Muto het volgende:
Is er nog een topic ergens van dat van Jorien? Dat wil ik teruglezen.
Nee juist niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En 2-1 is een ferme klap? Naja ik laat het eindoordeel over aan opper Feyenoorder Steven. Waarschijnlijk is zijn held wel weer fit dit weekend
Ninja editquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon zaak dat alle neuzen dezelfde kant op staan.
Klopt, het balletje kan raar rollen. Het is uiteindelijk zaak dat je er één meer maakt dan je tegenstander.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon zaak dat alle neuzen dezelfde kant op staan.
doggy bag mee allesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onbeperkt spare ribs eten is daarna nooit meer hetzelfde..
Die post nog wel eens hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steven waar hangt de user Dirk Kuijt trouwens uit?
quote:goedenavnd heer mijn achternaam,
Ik ken u niet.ik neem aan dat ik u vanavond aan de telefoon had.ik verstond u haast niet door de herrie.u zei dat u een klasgenoot van mijn zoon was.Ik gaf hem aan U.Ik hoorde toen een vloek .Marcel legde de telefoon neer.Ik schrok erg van dit telefoontje.Ik heb later gevraagd wat er aan de hand was.Het gaat geloof ik over de dood van de ajax fan piccori van 10 jaar geleden.Wat er precies op de site stond weet ik niet.Naar ik begrepen heb was dit niet netjes.Ik keur het dan ook af.Marcel heeft ook zijn excuus aangeboden aan U.Ik hoop dat U dit kan accepteren.Verder wens ik u veel succes met uw club.met vr groeten moeder van marcel.
de moeder van marcelquote:
Beenhakker toch, hij was laatst nog in het ajax topic volgens mij, nou paar weken terugquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
AFC Ajax topic #594 - In de achtervolging!!!
voor de liefhebbers
Was dus wel met een mailtje idd
Nooit echt gemogen eigelijkquote:
Djeezquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Meisje (17) doet 18 mannen in treincoupé
Mono, je zusje is weer bezig
M'n zus komt volgende week terug uit Australië. Heb d'r al anderhalf jaar niet meer gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
18 Taiwanezen daar voel je niks vanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Ze was net een weekje in taiwan iigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
M'n zus komt volgende week terug uit Australië. Heb d'r al anderhalf jaar niet meer gezien.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze was net een weekje in taiwan iig
Pics van je zus?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
M'n zus komt volgende week terug uit Australië. Heb d'r al anderhalf jaar niet meer gezien.
Die man ...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Djeezenige reden dat ik af en toe op de FP ben.
Jij snapt het als een van de weinig blijkbaar.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij snapt het als een van de weinig blijkbaar.
of als enige nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze ziet er net als mij uit, maar dan met lang haar en zonder baard.
Spuuglelijk dus
Heeft opa Bakkenbaard weer vieze foto's online gegooid ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
Ik kan veel hebben hoor. Heb onlangs de naaktfoto's van een niet nader te noemen FA mogen aanschouwen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
Ik kan veel hebben hoor. Heb onlangs de naaktfoto's van een niet nader te noemen FA mogen aanschouwen.
Netsplitterquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
Iemand poste wat van yvonne, nakendquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heeft opa Bakkenbaard weer vieze foto's online gegooid ?
Penisbaard had ooit een site gemaakt met al die pics van yvonne en dat op een noorse server gezetquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:44 schreef Muto het volgende:
Maar die foto's van de FA's staan toch over heel het internet?
Ja, klopt. Snap ook niet waarom er zo'n probleem van wordt gemaakt. Als je ooit zo debiel bent geweest om dergelijke foto's te verspreidenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:44 schreef Muto het volgende:
Maar die foto's van de FA's staan toch over heel het internet?
Penisbaard deed wel meer gekke dingenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Penisbaard had ooit een site gemaakt met al die pics van yvonne en dat op een noorse server gezet
Hahahaha, wat een baas.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Penisbaard had ooit een site gemaakt met al die pics van yvonne en dat op een noorse server gezet
Ik spreek hem niet meer dat is echt zondequote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Penisbaard deed wel meer gekke dingen
Hij noemt penisbaard dan tochquote:
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat filmpje op yt dat ali b dood is, dat kwam ook van hem af
Ik zeg gayquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steven voor al mijn Fok! historie die ik gemist heb.
Is Dizer nou gay of oke ?
Wat is zijn Youtubekanaal ook al weer?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik spreek hem niet meer dat is echt zonde
Echt mooie tijd met die gast gehad
Nog een boze vrouw achter ons gehad tijdens de hele Marcel Roubos affaire
Wie de fuck is dat?quote:
Roomboterboy69quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is zijn Youtubekanaal ook al weer?
Dit ben jij toch?quote:
Nee man, ik werd er van beschuldigd na dat topic dat Slaaf_Fikkie dood zou zijn.quote:
Ook altijd zo dom reageren als ik hem eem dm stuur.quote:
Wtf is dit allemaal man.quote:
Ja ach, sommige hebben datquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook altijd zo dom reageren als ik hem eem dm stuur.
Mijn ogen worden mij ook iets te vaak verkracht hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf is dit allemaal man.
Ik overweeg serieus om nooit meer te posten hier.
Dan heb je Computer Probleem nog nooit gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf is dit allemaal man.
Ik overweeg serieus om nooit meer te posten hier.
Computerprobleem is een gare rus?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan heb je Computer Probleem nog nooit gezien
Ik heb hem op Facebook.quote:
WTFquote:
Ik heb hem ok msn Erwin nog watquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb hem op Facebook.
Wat er voor rare meuk van zijn profiel af komt is te bizar voor woorden
Ditisjan dat twaalfjarige nerdy jongetje tochquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:58 schreef Monopoly het volgende:
Ja die Penisbaard was wel een toffe gast.
Hij had ook een internet "oorlog" met "Ditisjan.tv"
Telkens video's over elkaar maken enzo
Jaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ditisjan dat twaalfjarige nerdy jongetje toch
Die foto met die trofee en al die puisten ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:59 schreef Caland het volgende:
Oja, wie was die gozer met die enorm grote muil die uiteindelijk zo'n schaaknerdje was?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
Vroeger had je nog Donthate
Dat was pas een koning.
Poste soms 4 weken niet, omdat die vast zat voor drugs koerier werk enzo hahaha
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn beste kloon ooit moet wel donthate zijn geweest
Die heeft ook nog steeds een ban
Dat was stevenmacquote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:03 schreef Monopoly het volgende:
Vroeger had je nog Donthate
Dat was pas een koning.
Poste soms 4 weken niet, omdat die vast zat voor drugs koerier werk enzo hahaha
Buiten VBL is het een jungle, mijn waarde. Beter blijf je gewoon veilig in het warme nest dat VBL heet.quote:
VBL: oase van rust en goed fatsoen in een woestijn van wansmaak.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Buiten VBL is het een jungle, mijn waarde. Beter blijf je gewoon veilig in het warme nest dat VBL heet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Buiten VBL is het een jungle, mijn waarde. Beter blijf je gewoon veilig in het warme nest dat VBL heet.
Ik gun hem i.i.g. geen woord via DM.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ook natuurlijk, ik dacht dat 422 andere elite-lijntjes had.
Zal over HMF gaan denk ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie 422? Die DM't mij niet, ik heb hem te vaak knaapje genoemd denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |